SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Ostrzeszów oferta pracy Przedsięb.Prod.Handlowo Usługowe MEBLOMARK w Ostrzeszowie
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa oraz budowanie długofalowych relacji z istniejącymi klientami, opracowywanie ofert handlowych, ustalanie i negocjowanie warunków współpracy z klientami, ustalanie zapotrzebowania rynku na okreslony typ silnika, badania rynku, aktywny udział w tworzeniu nowych produktów i budowanie strategii marketingowych, współpraca z działem technicznym i działem sprzedaży
Data publikacji: 2015-11-13
Lokalizacja: Ostrzeszów (wielkopolskie)
Pracodawca: Przedsięb.Prod.Handlowo Usługowe MEBLOMARK w Ostrzeszowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Powstańcow Wlkp. 15 a, 63-500 Ostrzeszów, powiat: ostrzeszowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa oraz budowanie długofalowych relacji z istniejącymi klientami, opracowywanie ofert handlowych, ustalanie i negocjowanie warunków współpracy z klientami, ustalanie zapotrzebowania rynku na okreslony typ silnika, badania rynku, aktywny udział w tworzeniu nowych produktów i budowanie strategii marketingowych, współpraca z działem technicznym i działem sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrzeszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2015
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw marketingu i handlu (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe techniczne, preferowane elektryczne.Znajomość zasad marketingu i umiejętności prowadzenia działalności handlowej, umiejętności organizacyjne, dyspozycyjność - wyjazdy służbowe.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Przedsięb.Prod.Handlowo Usługowe MEBLOMARK w Ostrzeszowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrzeszowie
Adres pracodawcy:
Powstańcow Wlkp. 15 a, 63-500 Ostrzeszów, powiat: ostrzeszowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Cv, świadectwo pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrzeszowski
Gmina pracodawcy: Ostrzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrzeszów
Adres strony pracodawcy: www.meblomark.com.pl
Ulica pracodawcy: Powstańcow Wlkp.
Numer budynku pracodawcy: 15 a
Profil działalności pracodawcy:
Zakład Produkcji Mebli I Materacy,Zakład Produkcji Silników Elektrycznych, Zakład Produkcji Formatek Bonell, Zakład Transportu Międzynarodowego i Spedycji
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.11.2015
Data dodania oferty pracy: 12.11.2015
Oferta pracy ważna do: 20.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 12.11.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 12.11.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie wyższe; biegła znajomość jęz. rosyjskiego i ukraińskiego; zakres obowiązków: kontakty z gośćmi z Ukrainy i Rosji;
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Gliwice (śląskie)
Obsługa całej gamy samochodów dostawczych
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Świętochłowice (śląskie)
Pozyskiwanie klientów, obsługa i sprzedaż
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Badanie rynku oraz dzialań konkurencji, realizacja planów sprzedażowych, obsługa partneró handlowych oraz pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż części i akcesoriów do pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Błonie (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa klientów w zakresie doradztwa technicznego i projektowego, analiza zapytań ofertowych pod kątem technicznych możliwości wykonania oferty, sporządzanie ofert zgodnie z obowiązującymi procedurami, projektowanie konstrukcji, zleceń produkcyjnych, zamawianie materiału, przygotowywanie ofert i kosztorysów stolarki okiennej, budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
BAŁTYCKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ BALTICA - 2017-12-15 - Gdańsk (pomorskie)
Kompleksowa obsługa stoiska sprzedaży biletów oraz walidacji kodów kreskowych, drukowanie biletów, sprzedaż biletów z wykorzystaniem systemu rezerwacji , skanowanie biletów
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)
1) aktualizowanie notatek nt. sytuacji Polonii i działań konsularnych;2) analiza prawa polskiego, norweskiego, międzynarodowego;3) udzielanie informacji nt. problematyki konsularnej;4) współpraca z podmiotami administracji państwowej i departamentami Ministerstwa Spraw Zagranicznych;5) realizacja zadań związanych z organizacją wyborów parlamentarnych za granicą.
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-11-04 - Warszawa (mazowieckie)
Rozmowy z kontrahentami w j.niemieckim (telefoniczne oraz drogą elektroniczną )Współpraca z produkcją.
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA "ZIBI" ZBIGNIEW PAWELA - 2017-09-20 - Oświęcim (małopolskie)
do uzgodnienia
CSF POLSKA SP. Z O.O. RZESZÓW - 2016-05-30 - Rzeszów (podkarpackie)
Monitorowanie potencjalnych klientów na danym rynku, przygotowywanie i prowadzenie projektów sprzedażowych usług, prowadzenie raportów finansowych klientów głównie z krajów wschodnich (m.in. z Rosji i Ukrainy) oraz Polski, monitorowanie procesów finansowych klientów, prezentowanie oferty firmy nowym i dotychczasowym klientom, współpraca w zespole rosyjskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Łódź (łódzkie)
obsługa programów kadrowo-płacowych: Gratyfikant, Płatnik oraz prace związane z obsługą kadrowo-płacową zakładu
Zakład Mięsny Kawscy Spółka Jawna - 2017-09-01 - Różnowo (warmińsko-mazurskie)
1. Prowadzenie dziennika korespondencji i dokumentacji kancelaryjnej;2. Prowadzenie list obecności pracowników;3. Kontrolowanie aktualności badań lekarskich, książeczek zdrowia pracowników;4. Obsługa administracyjno-kadrowa pracowników;5. Prowadzenie akt osobowych pracowników i innej dokumentacji z przestrzeganiem ustawy o ochronie danych osobowych;6. Dbałość o prawidłową organizację pracy;7. Zakup materiałów biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Gryfino (zachodniopomorskie)
analiza rynku, tworzenie ofert sprzedażowych, negocjowanie warunków i wumów handlowych, reazlizawnie założonych planów sprzedażowych, współpraca z klientem z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
promocja polskiego rynku wśród małych i średnich firm w Indii
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Piaseczno (mazowieckie)
kontakt z klientem zagranicznym, kontrola zamówień, pozyskiwanie nowych klientów, sporzadzanie zleceń; doświadczenie na podobnym stanowisku
DES MEBLE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA MYŚLINA - 2017-03-28 - Myślina (opolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Poznań (wielkopolskie)
Brak danych
Atlant Michał Mioduszewski - 2017-07-20 - Białystok (podlaskie)
pozyskiwanie nowych klientów i dobór oferty pożyczkowej dopasowanej do indywidualnych potrzeb, współpraca z obecnymi klientami, odbiór rat od klientów w systemie tygodniowym.
EURO PROVIDUS SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-18 - Częstochowa (śląskie)
Wystawianie dokumentów handlowych, kontakt z klientami, przygotowywanie ofert handlowych, dbanie o ciągłość produkcji
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Mieczysławówka (mazowieckie)
Firma APROJEKT tworząca oddział w Siedlcach, poszukuje osób chcących rozwijać się w dziedzinie paszportyzacji sieci telekomunikacyjnych- sieci światłowodowych (FTTH-FTTB Szkieletowych), sieci HFC CATV (koncentrycznych RF + światłowodowych), kanalizacji, przyłączy i szaf telekomunikacyjnych, zasilania urządzeń telekomunikacyjnych. Zadania realizowane na wskazanym stanowisku: utrzymanie aktualnej informacji o sieci telekomunikacyjnej poprzez wprowadzanie oraz edycję danych w systemie paszportyzacji SmallWorld, weryfikowanie poprawności danych wprowadzonych do systemu paszportyzacji, udział w tworzeniu i kompletowaniu dokumentacji powykonawczej (praca w Siedlcach)
APROJEKT Jacek Szymczak - 2017-01-25 - Siedlce (mazowieckie)
Zarządzanie bieżącymi projektami, sprzedaż usług, testowanie usług.
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Bochnia (małopolskie)
Weryfikacja, dekretacja i ewidencja raportów kasowych, ewidencja faktur, wyciągów bankowych, rozliczanie podróży służbowych. Jedna zmiana, umowa o pracę.Informacja o ofercie w sali E.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
sprzedaż ubezpieczeń, organizacja pracy w biurze
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Tarnów (małopolskie)
tworzenie szablonów allegro, banerów reklamowych, budowa sklepu internetowego, dbanie o estetykę i wizerunek strony sklepu internetowego, e-handel na allegro
"ALEXA 101" Aleksandra Jakóbik - 2017-01-04 - Chrzanów (małopolskie)
produkcja wyrobów drewnianych
A&R&D Wooden Suitcase Sp. z o.o. - 2016-07-13 - Starachowice (świętokrzyskie)
prowadzenie prac związanych z właściwa eksploatacja sieci wod-kan, eksploatacja rurociągów i studni w celu utrzymania ich sprawności
Zakład Wodociągów i Kanalizacji "WOD.-KAN." Sp. z o.o. - 2016-08-01 - Bełchatów (łódzkie)
Wsparcie w zakresie dopasowania ofert do indywidualnego klienta.
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Modlniczka (małopolskie)
Profesjonalna obsługa oraz budowanie pozytywnych relacji w kontakcie z Klientami podczas największych w Polsce wystaw targowychPraca na terenie całej Polski - na czas wyjazdów pełna delegacja tj.samochód służbowy,zakwaterowanie i wyżywienie
GP INVESTMENTS S.C. - 2016-05-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy powinien być zgodny z Regulaminem Biura przyjętym przez Zarząd Stowarzyszenia w dniu 31 sierpnia 2016 r. w tym m.in.: 1. Prowadzenie obsługi w zakresie określonym statutem stowarzyszenia i innymi aktami prawnymiuchwalonymi przez stowarzyszenie w tym m.in.: a)Obsługa posiedzeń Zarządu, b) Prowadzenie rejestru uchwał i protokołów, c) Prowadzenie bieżącej korespondencji stowarzyszenia, d) Archiwizowanie dokumentacji stowarzyszenia, e) Wykonywanie innych poleceń Zarządu związanych z bieżącą działalnością stowarzyszenia. 2.Prowadzenie spraw kadrowych i administracyjnych Zespołu Placówek Oświatowych (ZPO) im.Aleksandra Doby w Iwięcinie oraz sekretariatu szkoły w tym m.in. 1. Organizowanie i koordynacja pracy kancelaryjno - biurowej. 2. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych szkoły, dokonywanie odpisów z inwentarza, cechowanie zakupionego sprzętu. 3. Opracowanie sprawozdawczości szkoły SIO, GUS. 4. Współudział w opracowaniu obowiązków dla pracowników administracyjno - gospodarczych szkoły, opiekunów pracowni oraz bibliotekarza. 5. Organizowanie i prowadzenie: bieżących, średnich i kapitalnych remontów w szkole, zapytań ofertowych, umów, protokołówodbioru wg potrzeb i zaleceń Dyrektora Szkoły. Przygotowanie realizacji planów remontowych. 6. Reprezentowanie na zewnątrz interesów szkoły wsprawach wynikających z zakresu czynności. 7.Opracowywanie i składnie wniosków pozyskujących środki zewnętrzne na działalność placówki. 8. Administrowanie strony www. spiwiecino.szkolnastrona.pl. oraz innych portali społecznościowych na rzecz szkoły. 9. Prowadzeniespraw i dokumentacji kadrowej wszystkich pracowników szkoły odpowiednio zgodnie z Kodeksem Pracy oraz innymi obowiązującymi przepisami w zakresie prawa pracy . 10.Prowadzenie kasy szkoły 11. Organizacja Pracy Szkolnego Schroniska Młodzieżowego 12. Współpraca ze Starostwem Powiatowym wKoszalinie, UGiM Sianowie, CK i MGOPS w Sianowie w zakresie rozliczania środków finansowychprzekazanych dla uczniów placówki w ramach realizowanych programów. 13. Nadzór nad przekazywaniem do archiwum akt, dokumentów,zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną. 14. Sporządzanie sprawozdawczości dot. wszystkich spraw ujętych w niniejszym zakresie obowiązków. 15. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących przepisów prawnych, regulaminów, instrukcji, procedur niezbędnych do wykonywania powierzonych zadań. 16. Wykonywanie innych poleceń dyrektora szkoły związanych z bieżącądziałalnością placówki.
Stowarzyszenie na rzecz rozwoju wsi Iwięcino - 2017-01-30 - Iwięcino (zachodniopomorskie)