SPECJALISTA DS. REKRUTACJI Bielsk Podlaski oferta pracy "Anatol" Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. REKRUTACJI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: planowanie strategii rekrutacyjnej, prowadzenie procesów rekrutacji na stanowiska menedżerskie i wysokospecjalistyczne, raportowanie wyników i aktywności do przełożonego,
Data publikacji: 2018-02-09
Lokalizacja: Bielsk Podlaski (podlaskie)
Pracodawca: "Anatol" Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rejonowa 10, 17-100 Bielsk Podlaski, powiat: bielski, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
planowanie strategii rekrutacyjnej, prowadzenie procesów rekrutacji na stanowiska menedżerskie i wysokospecjalistyczne, raportowanie wyników i aktywności do przełożonego,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: od 2.500,00 brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. REKRUTACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bielsk Podlaski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bielsk Podlaski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.02.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: psychologia, zarządzanie zasobami ludzkimi, ekonomia
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, prawo jazdy kat. B, odporność na stres, dyspozycyjność , komunikatywność, minimum 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku, mile widziana znajomość języka angielskiego
Nazwa pracodawcy: "Anatol" Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku Podlaskim
Adres pracodawcy:
Rejonowa 10, 17-100 Bielsk Podlaski, powiat: bielski, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: bielski
Gmina pracodawcy: Bielsk Podlaski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bielsk Podlaski
Ulica pracodawcy: Rejonowa
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy: produkcja maszyn do sitodruku
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku Podlaskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 09.02.2018
Oferta pracy ważna do: 08.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie i obsługa obecnych klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w w jęzku rosyjskim, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynku wschodnim, analiza prowadzonych dziłań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Łódź (łódzkie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie procesów inwestycji związanych z przebudową, budową, rozbudową oraz modernizacją infrastruktury wodociągowej i kanalizacyjnej.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Chorzów (śląskie)
Wykształcenie: min.średnie; angielski na poziomiemin.B2;zakres obowiązków: dążenie do stworzenia relacji klient="Twój przyjaciel"; szukanie nowych i obsługa obecnych Klientów; przygotowywanie ofert; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
IDEA Arkadiusz Kardyś - 2017-10-20 - Gliwice (śląskie)
Przygotowywanie i realizacja kampanii on-line wspierających działania sprzedażowe Proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań w obszarze SEO i SEM Rekomendowanie i realizowanie działań mających na celu pozyskiwanie nowych leadów za pomocą stron internetowych Rozwój serwisów internetowych i uzupełnianie ich treściami w celu zwiększenia ruchu i sprzedaży online Analiza i optymalizacja ruchu na stronach internetowych Wprowadzenie, utrzymanie i rozwój marketing automation w ramach stron internetowych Analiza oraz raportowanie efektów działań i przeprowadzonych kampanii marketingowych Monitorowanie i wykorzystywanie w praktyce trendów rynkowych w zakresie marketingu internetowego.
NOVOTEL ROBERT SZYLER - 2016-02-11 - Dobra (małopolskie)
odbiory remontów nieruchomości zarządzanych przez firmę, bieżące tworzenie dokumentacji technicznej, nadzór nad podległymi pracownikami, nadzór nad jakością i terminowością wykonywanych prac remontowych, pracezwiązane z procesami przygotowania i realizacji inwestycji, remontów oraz napraw na danym obiekcie, odpowiedzialność za kontakt ze Wspólnotami Mieszkaniowymi na terenie prowadzonej działalności
"PRO SOLUTION" Sp. z o.o. - 2017-03-01 - Jaworzno (śląskie)
obsługa klienta, sprzedaż mebli, praca na komputerze, dbanie o czystość na salonie
Sklep Meblowy DEKO Monika Opaszowska-Kokocińska - 2016-06-02 - Komorniki (wielkopolskie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny jest za:
sprzedaż produktów z działu DAGD tj. akcesoria kuchenne, produkty do domu, kuchni i pielęgnacji urody (np. odkurzacze, żelazka, golarki, depilatory i wiele innych).
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizację planów sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
Media Expert - 2016-04-08 - Gdańsk (pomorskie)
Doradztwo i oferowanie, kosztorysowanie, pozyskiwanie klientów - sprzedaż urządzeń dźwigowych.
Lift Plus PL Kaczmarczyk Spółka Jawna - 2016-03-09 - Wrzosowa (śląskie)
Specjalista do spraw marketingu i reklamy
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Ciemiętniki (świętokrzyskie)
PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH PRACOWNIKÓW, EWIDENCJA CZASU PRACY, PRZYGOTOWYWANIE UMÓW O PRACĘ I INNYCH DOKUMENTÓW ZWIĄZANYCH Z ZATRUDNIENIEM, USTALANIE UPRAWNIEŃ PRACOWNIKÓW DO URLOPÓW WYPOCZYNKOWYCH, PROWADZENIE EWIDENCJI ZWOLNIEŃ LEKARSKICH, KIEROWANIE PRACOWNIKÓW NA BADANIA LEKARSKIE, NALICZANIE PŁAC I PRZEKAZYWANIE ŚRODKÓW PIENIĘŻNYCH NA KONTA PRACOWNIKÓW, WSPÓŁPRACA Z ZUS, US, UP ITP.;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU "PŁATNIK", OBSŁUGA PROGRAMU KADROWO PŁACOWEGO, UMIEJĘTNOŚĆ NALICZANIA WYNAGRODZENIA PRACOWNIKÓW, KOMPLETOWANIA DOKUMENTÓW DO BIURA RACHUNOWEGO, DOŚWIADCZENIE W KADRACH I PŁACACH, ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI;
ZAKŁAD USŁUGOWO PRODUKCYJNY IREX SKOTARCZAK ADAM, SEWERYN IRENEUSZ S.C. - 2016-06-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wystawianie faktur, rozliczanie zaliczek prowadzenie spraw dotyczących ubezpieczeń. WYMAGANIA: wykształcenie min.średnie (administracja, ekonomia), obsługa pakietu MS OFFice, doświadczenie w sprawach administracyjno-księgowych.
FIRMA USŁUGOWA INSTALACYJNO-SPAWALNICZA "MALEC" DARIUSZ MALEC - 2017-09-07 - Manasterz (podkarpackie)
kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami niemieckojęzycznymi, pozyskiwanie klientów, udzielanie informacji o usługach świadczonych przez firmę, przyjmowanie zamówień, sporządzanie ofert handlowych, udział w wyjazdach, targach oraz szkoleniach na terenie Polski, Niemiec
Antidotum Ireneusz Marzoch - 2016-02-12 - Poznań (wielkopolskie)
kluczowe zadania na tym stanowisku dotyczą: prowadzenia księgowości dla firmy zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości i przepisami podatkowymi, dekretowania i księgowania dokumentów księgowych zgodnie z ustawą o Rachunkowości, sporządzania deklaracji CIT, VAT, PIT; księgowania i wyliczania rezerw, rozliczeń międzyokresowych kosztów, itp.; uzgadnianie kont rozrachunków oraz księgi głównej; weryfikacji, dekretacji i księgowania faktur zakupowych; min.2 lata doświadczenia w branży produkcyjnej
IFA POWERTRAIN POLSKA SP. Z O. O. - 2017-07-04 - Zimna Wódka (opolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pakowanie materiałów eksploatacyjnych, proste prace ręczne, kompletowanie paczek do wysyłki, praca w godz. 8-16
CHAMELEON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-05 - Opole (opolskie)
rekrutacja uczestników szkoleń, organizacja szkoleń, przygotowywanie dokumenatcji szkoleniowej, przygotowywanie umów z trenerami, archiwizacja, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie biura
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Mielec (podkarpackie)
obsługa frezarki, obróbka elementów metalowych.
P.P.H.U. "PROD-MASZ" Grzegorz Gwisdalla - 2015-12-23 - Żalno (kujawsko-pomorskie)
obsługa profilu w mediach społecznościowych,przygotowywanie strony internetowej, dobór treści reklamowych i sposób ich prezentacji.
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Łódź (łódzkie)
Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o rysunki techniczne elementów prefabrykowanych (Żelbet), kontakt telefoniczny i e-mail z klientami krajowymi i angielsko języcznymi itp. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach 07:15 - 16:00. Praca w ramach umowy na zastępstwo od lipca -sierpnia 2018 r. do ok. XII 2019 r. (w przypadku udanej współpracy oraz dalszego rozwoju firmy możliowość zatrudnienia na umowę o pracę na czas nieokreślony po zakończeniu okresu zastępstwa). Wynagrodzenie od 2 500 zł do 4 000 zł W zależnośći od oceny pracy. Praca w Rakowicach Małych koło Lwówka Śląskiego.
Burkle Sp.z o.o. - 2018-06-01 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
Obsługa profili w social media w tym: Facebook, Google+, Instagram, Pinterest.
KAMPANIE SEO Sławomir Czajkowski - 2017-02-03 - Gorzyce (podkarpackie)
- prowadzenie, współudział w szkoleniach BHP,-praca służby BHP
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Wieliczka (małopolskie)
• Przyjmowanie i kontrola dostaw;• Przygotowywanie dokumentacji spedycyjnej;• Koordynowanie przepływu materiałów, surowców produkcyjnych i produktów gotowych;• Realizacja postawionych celów dotyczących poziomu zapasów oraz terminowości dostaw;• Planowanie, wdrażanie i kontrola działań w całym łańcuchu dostaw;• Kontrola i optymalizacja stanów magazynowych;• Kontakt z dostawcami oraz klientami;• Obsługa kontroli wagowej;• Współpraca z innymi działami firmy;
Alumetal Poland Sp. z o.o. - 2016-11-28 - Nowa Sól (lubuskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Oława (dolnośląskie)
przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów z klientami firmy, analiza obrotów w sieciach, przygotowanie zamówień do realizacji, przygotowanie wzorów i artykułów na kolekcję sezonowe, przygotowanie wzorów do gazetek, sprawdzanie faktur pod kątem zgodności z umową.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Piła (wielkopolskie)
obsługa sekretariatu w kancelarii notarialnej, prowadzenie administracji kancelarii
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Chrzanów (małopolskie)
Nadzór nad realizacją zamówień (rejestracja zamówień, wystawianie faktur WZ, przygotowanie dokumentów wysyłkowych, wystawianie zlecenia wydania), fakturowanie sprzedaży, prowadzenie sprzedaży wyrobów będących w ofercie firmy, przekazywanie zapotrzebowania na wyroby gotowe do kierowników zakładów produkcyjnych, przygotowywanie dokumentów sprzedażowych dla biura rachunkowegoWYMAGANIA: wykształcenie średnie, doświadczenie w dziale obsługi klienta, znajomość zasad fakturowania, mile widziane doświadczenie zawodowe, mile widziana znajomość języka angielskiego, zdolność szybkiego uczenia sięKONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 508 382 505
REH4MAT Sławomir Wroński - 2016-10-10 - Widna Góra (podkarpackie)
Manager ds. sprzedaży z j. węgierskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka węgierskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-10 - Nowy Sącz (małopolskie)
Podtrzymywanie dobrych relacji z klientami; przyjmowanie zamówień, wystawianie fakturi dokumentów transportowo-logistycznych; obsługa połączeń przchodzących i przekierowywanie rozmów do właściwych rozmówców; obowiązki statystyczno-sprawozdawcze (INTRASTAT, opłaty środowiskowe i produktowe itp.); sprawdzanie dokumentów źródłowych w tym zagranicznych, wprowadzanie danych do komputera (rejestrowanie towarów i usług); weryfikacja wybranych dokumentów przygotowanych przez biuro rachunkowe; drobne tłumaczenia z j. angielskiego (specyfikacje, karty charakterystyki towarów).
Wojciech Szwaja GrayWolf - 2018-06-27 - Częstochowa (śląskie)