SPECJALISTA DS. NADZORU REMONTOWEGO Jaworzno oferta pracy "PRO SOLUTION" Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. NADZORU REMONTOWEGO
Wynagrodzenie: od 3 700 PLN
Zakres obowiązków: odbiory remontów nieruchomości zarządzanych przez firmę, bieżące tworzenie dokumentacji technicznej, nadzór nad podległymi pracownikami, nadzór nad jakością i terminowością wykonywanych prac remontowych, pracezwiązane z procesami przygotowania i realizacji inwestycji, remontów oraz napraw na danym obiekcie, odpowiedzialność za kontakt ze Wspólnotami Mieszkaniowymi na terenie prowadzonej działalności
Data publikacji: 2017-03-01
Lokalizacja: Jaworzno (śląskie)
Pracodawca: "PRO SOLUTION" Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:43-600 Jaworzno, powiat: m. Jaworzno, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
odbiory remontów nieruchomości zarządzanych przez firmę, bieżące tworzenie dokumentacji technicznej, nadzór nad podległymi pracownikami, nadzór nad jakością i terminowością wykonywanych prac remontowych, pracezwiązane z procesami przygotowania i realizacji inwestycji, remontów oraz napraw na danym obiekcie, odpowiedzialność za kontakt ze Wspólnotami Mieszkaniowymi na terenie prowadzonej działalności
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. NADZORU REMONTOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jaworzno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jaworzno
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jaworzno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
2 lata doświadczenia w branży nieruchomości lub w branży budowlanej, obowiązkowe uprawnienia budowlane
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: "PRO SOLUTION" Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Adres pracodawcy:
Mikołowska 44/4, 40-065 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt telefoniczny lub CV na e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Ulica pracodawcy: Mikołowska
Numer budynku pracodawcy: 44
Profil działalności pracodawcy:
Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.03.2017
Data dodania oferty pracy: 01.03.2017
Oferta pracy ważna do: 31.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 01.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Konserwacja sprzętu, drobne naprawy w budynku biurowym, pomoc w pracach magazynowych, prace pomocnicze przy utrzymaniu terenu
PROXIMA ADHESIVES Sp. z o.o. - 2016-12-07 - Bełchatów (łódzkie)
obsługa klienta zainteresowanego usługą factoringu
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Biała Podlaska (lubelskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Sude & Suder sp. z o.o. - 2016-01-22 - Częstochowa (śląskie)
przygotowywanie posiłków i wydawanie posiłków
Firma Gastronomiczna Anna Kwiatkowska - 2016-04-07 - Siemiany (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie średnie, mile widziane doświadczenie; książeczka sanitarno-epidemiologiczna, uprawnienia LPG mile widziane; Zakres obowiązków: obsługa kasy fiskalnej, sprzedaż art. spożywczych, sprzedaż paliwa; jedna zmiana; praca w Gliwicach, ul. Toszecka
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-07 - Gliwice (śląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Zielona Góra (lubuskie)
gromadzenie informacji rynkowych i zarządzanie zbiorem tych informacji, planowanie działań marketingowych (reklama, promocje), opracowywanie ofert (jęz. rosyjski i/lub ukraiński), zarządzanie reklamą, doradztwo w zakresie polityki cenowej, przygotowywanie informacji handlowych dla klientów i przedstawicieli handlowych z Rosji, Ukrainy, Białorusi
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Czernichów (śląskie)
- GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania. Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie. Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu- zostań współtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL. Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i Płac. Miejsce pracy : Katowice.- Opis stanowiska: realizacja procesów personalnych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania umów cywilnoprawnych, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płac, przygotowywanie deklaracji podatkowych, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych, sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników, przygotowywanie dokumentów kadrowych pracowników.- Firma oferuje oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie, przyjazną atmosferę pracy.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto wynagrodzenie zasadnicze + 500 zł premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane dwuletnie doświadczenie w obsłudze kadrowo płacowej dla min. 250 osób. Wymagana biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel). Wymagana bardzo dobra znajomość programu Płatnik. Wymagane rozwinięte zdolności analityczne. Wymagana znajomość zagadnień z zakresu kadr. Dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, dokładność. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-253-15-62) lub e-mail: hr (at) farmacol.com.pl
FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-24 - Katowice (śląskie)
Wykształcenie: wyższe, doświadczenie zawodowe w planowaniu produkcji, znajmość języka angielskiego minimum średniozaawansowana, znajomość cyklu produkcyjnego i zaopatrzeniowego, znajomość MS Office; zakres obowiązków: zarządzanie i kontrola pracowników działu, sprawdzanie rezultatów produkcji, kontrola wyników produkcji, kontrola z klientem pokrycia zamówienia, kontrola wydajności maszyn, sporządzanie inwentaryzacji, kontrola stanów magazynowych, zakup materiałów do produkcji, kontrola zużycia materiałów, kontrola odpadów materiałów, przygotowywanie planów zakupów, kontrola dostaw, jedna zmiana, miejsce pracy w Gliwicach.
KPI ( KOREA PLASTIC INDUSTRY) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-30 - Gliwice (śląskie)
przygotowanie dokumentacji w dziale marketingu i logistyki, wprowadzanie danych do systemu, działania z zakresu sprzedaży, poszukiwanie nowych rynków sprzedaży oraz utrzymywanie kontaktów z kontrahentami
Zakłady Produkcyjne B-D S.A. - 2016-04-05 - Zawiercie (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Warszawa (mazowieckie)
-Prowadzenie akt osobowych pracowników, naliczanie wynagrodzeń,-Praca w godzinach 8-16,-Osoby zainteresowane proszone sa o przesyłanie Cv na adres:ksiegowosc (at) latocha.pl
LATOCHA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE TOMASZ LATOCHA - 2017-08-09 - Wielgłowy (pomorskie)
produkcja wyrobów garmażeryjnych, pieczenie mięs
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Żory (śląskie)
wprowadzanie produktów do sklepu internetowego, tworzenie opisów oraz kontrola treści wprowadzonych produktów
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Biała Podlaska (lubelskie)
Pozyskiwanie informacji o potrzebach szkoleniowych.Przygotowywanie materiałów szkoleniowych: prezentacje, ćwiczenia, testy. Organizacja logistyczna szkoleń, prowadzenie negocjacji z poddostawcami.Współpraca w naborze na szkolenia.Prowadzenie szkoleń teoretycznych i praktycznych na miejscu i wyjazdowych(Polska).Rozliczanie szkoleń. Praca w delegacji. Kontakt z pracodawcą najwcześniej od 23 stycznia b.r.
PAYTEL S.A. - 2017-01-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
przygotowywanie materiałów promocyjnych, prowadzenie kompani w mediach, promowanie firmy, organizacja i udział w konferencjach, analiza danych pod kątem szans dla rozwoju firmy,
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Kraków (małopolskie)
- Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa;- Prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy;- Rozliczanie czasu pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy, a także przygotowywanie harmonogramów i weryfikacja list obecności;- Prowadzenie rekrutacji pracowników;- Naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac oraz rozliczanie umów cywilno- prawnych;- Prowadzenia dokumentacji zasiłkowej, rozliczanie wynagrodzeń chorobowych i zasiłków;- Prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT oraz wymaganych przepisami sprawozdań do US, GUS oraz PEFRON; - Wystawianie wymaganych przepisami dokumentów oraz zaświadczeń dla pracowników;- Sporządzanie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy;- Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego oraz ubezpieczeń społecznych.
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2016-11-24 - Kruszyn (kujawsko-pomorskie)
-
Sąd Okręgowy w Bydgoszczy - 2016-05-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Znajomość przepisów księgowo-płacowych. Naliczanie wynagrodzeń w pełnym zakresie. Pełna obsługa księgowa.
Zakład Usługowo- Budowlany "WIW-BUD" Andrzej Waszak - 2017-02-07 - Legnica (dolnośląskie)
Prace księgowe, Tłumaczenie na język angielski i z języka angielskiego
"KOPALNIE SUROWCÓW SKALNYCH W BARTNICY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-29 - Bartnica (dolnośląskie)
Wykształcenie, doświadczenie zawodowe: brak wymagań; biegła znajomość jęz. niemieckiego w mowie i piśmie; zakres obowiązków: budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z niemieckimi klientami, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, prowadzenie negocjacji handlowych w jęz. niemieckim; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"GLIMAT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-19 - Gliwice (śląskie)
- poszukiwanie nowych dostawców- prowadzenie negocjacji cenowo-terminowych- zapewnienie dostępności materiałów- przygotowywanie zamówień i kontrola ich terminowej realizacji- współpraca z pozostałymi działami
KAPLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: wystawianie faktur VAT, organizacja transportu krajowego o międzynarodowego, wystawianie dokumentów dotyczących sprzedaży krajowej i zagranicznej, współpraca z pozostałymi działami firmy (zakupy, sprzedaż, magazyn), prowadzenie negocjacji cenowych; WYMAGANIA: wykształcenie min.średnie, mile widziane doświadczenie zawodowe; KONTAKT: bzwirek (at) hygienika.pl
HYGIENIKA DYSTRYBUCJA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-20 - Lubliniec (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, preferowane wyższe, doświadczenie min. 2 lata na w/w stanowisku ( masaże i zabiegi orientalne), certyfikaty potwierdzające w/w kwalifikacje, znajomość j. angielskiego w stopniu podstawowym, umiejętność- wykonywanie masaży : tajski, olejkami, stóp, wykonywanie zróżnicowanych masaży opartych na tradycji krajów azjatyckich. Ogólny zakres obowiązków: wykonywanie masaży opartych na tradycji krajów azjatyckich w tym masaż tajski, całego ciała, olejowy, refleksologia stóp.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Lublin (lubelskie)
obsługa dokumentacji zwiazanej ze sprzedażą (wystawianie faktur) , praca na wadze samochodowej
KOMPANIA GÓRNICZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-10 - Piława Górna (dolnośląskie)
- Pozyskiwanie i obsługa klientów.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto (okres próbny) + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas nieokreślony.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane 3 lata doświadczenia w branży reklamowo-wydawniczej bądź doświadczenie w branży pokrewnej (handlowiec). Łatwe nawiązywanie kontaktów bezpośrednich. Mile widziana znajomość języków obcych. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-256-62-14) lub e-mail: fajnapraca (at) s-print.com.pl
"S-PRINT 2" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-07 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż produktów i usług wiodącego operatora telefoni komórkowej w oparciu o plan sprzedaży i funkcjonujace standardy. Salon sieci T-mobile. Punkt działa w godz. 9:00-21:00 od pn. do nd.
POL-PIM-TEL s.c. Karol Rawski, Radosław Matuszewski - 2016-10-12 - Nowa Sól (lubuskie)
przygotowanie ofert wykonawczych, ustalenie zakresu zadań, koordynacja zadań inwestycyjnych, rozliczenie końcowe inwestycji, wyszukiwanie nowych kosztorysów
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Wilków (dolnośląskie)
Obsługa klienta, zamawianie towaru, wprowadzanie towaru do systemu komputerowego, przyjmowanie oraz sprawdzanie towaru z zamówieniem, utrzymanie czystości zarówno na sklepie jak i w jego obrębie; kontakt telefoniczny z pracodawcą w godz. 9-16
AMTI Beata Jurkowska - 2015-11-27 - Słupsk (pomorskie)