SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ Katowice oferta pracy SUKCES EDUKACJA MAŁGORZATA SŁOMIŃSKA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ
Wynagrodzenie: od 75 PLN
Zakres obowiązków: - Składanie przetargów (kompletowanie dokumentacji przetargowej, wypełnienia druków, szukanie wykładowców i sali szkoleń).- Wynagrodzenie: 75 zł/brutto/ za złożenie jednego przetargu. Praca na umowę zlecenie na 3 miesiące.- Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie w obsłudze klienta min. 2 lata. Wymagane doświadczenie w sprzedaży min. 2 lata. Mile widziane doświadczenie w przetargach i sprzedaż kursów do klientów biznesowych. Wymagany dynamizm w działaniu. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: m.kula (at) sukcesedukacja.pl
Data publikacji: 2015-12-17
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: SUKCES EDUKACJA MAŁGORZATA SŁOMIŃSKA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Adama Mickiewicza 22, 40-092 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Składanie przetargów (kompletowanie dokumentacji przetargowej, wypełnienia druków, szukanie wykładowców i sali szkoleń).- Wynagrodzenie: 75 zł/brutto/ za złożenie jednego przetargu. Praca na umowę zlecenie na 3 miesiące.- Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie w obsłudze klienta min. 2 lata. Wymagane doświadczenie w sprzedaży min. 2 lata. Mile widziane doświadczenie w przetargach i sprzedaż kursów do klientów biznesowych. Wymagany dynamizm w działaniu. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: m.kula (at) sukcesedukacja.pl
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 75 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 75 zł/brutto/ za złożenie jednego przetargu. Praca na umowę zlecenie na 3 miesiące.
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw szkoleń
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 75 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.12.2015
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie w obsłudze klienta min. 2 lata. Wymagane doświadczenie w sprzedaży min. 2 lata. Mile widziane doświadczenie w przetargach i sprzedaż kursów do klientów biznesowych. Wymagany dynamizm w działaniu.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: SUKCES EDUKACJA MAŁGORZATA SŁOMIŃSKA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-092 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: m.kula (at) sukcesedukacja.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail, Godziny : Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.sukcesedukacja.pl
Profil działalności pracodawcy:
POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE. WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw szkoleń
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.12.2015
Data dodania oferty pracy: 16.12.2015
Oferta pracy ważna do: 16.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 16.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 16.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, dokładanie towaru, utrzymanie czystości na obiekcie, tankowanie LPG po przeszkoleniu, pomoc przy gastronomi. Wymagania: podstawy obsługi komputera, możliwość przyuczenia
Firma Handlowo - Usługowa Maciej Kujawski - 2016-06-03 - Będgoszcz (zachodniopomorskie)
- organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepsiami i zasadami BHP, ochorny ppoż., ergonomii i ochrony środowiska; - analizownie rynku i ofert konkurencjim; - pozyskiwanie nowych klientów; - utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi; - tworzenie ofert handlowych; - realizowanie planów sprzedażowych; - reprezentowanie firmy na wydarzeniach branżowych; - proponowanie działań usprawniających sprzedaż. Praca w godz.: 9:00-17:00. Proponowany okres zatrudnienia: 36 miesięcy
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Wrocław (dolnośląskie)
opis stanowiska:- sporządzanie ofert cenowych, kalkulacji,- analiza zapytań ofertowych, współpraca z klientem,- nadzorowanie ofert wysłanych do klienta pod kątem zadowolenia z oferty, ewentualnych poprawek oraz możliwości złożenia zamówienia/ podpisania umowy.kandydatowi na stanowisko specjalisty ds. ofert oferujemy:- wdrożenie w specyfikę stanowiska oraz w system i sposób przygotowywania ofert dla klientów.
GOSCO FP SP.Z O.O> SP. KOMANDYTOWA - 2016-05-17 - Chomino (zachodniopomorskie)
przyjmowanie wniosków na świadczenie rodzinne, świadczenia wychowawcze, obsługi komputera
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Grabów nad Prosną (wielkopolskie)
pomoc nauczycielce w sprawnym prowadzeniu zajęć, zabaw i innych form aktywności, opieka nad dziećmi sprawiającymi kłopoty wychowawcze, pomoc dzieciom podczas czynności samoobsługowych wykonywanie poleceń nauczyciela dotyczących pomocy w przygotowaniu materiałó do zajęć, towarzyszenie nauczycielce w czasie wyjść do ogrodu lub poza teren przedszkola
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Pszów (śląskie)
OBSŁUGA KOMPUTERA I URZĄDZEŃ BIUROWYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERA I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 914536707 LUB C.V NA MAIL biuro (at) probud.net.pl
PROBUD FIRMA PROJEKTOWO BUDOWLANA TOMASZ GRAF - 2016-02-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Opis stanowiska:- kontrola dokumentów źródłowych pod względem formalnym i rachunkowym, - dekretacja i księgowanie dokumentów (zakupowych, kasowych, bankowych i innych), - rozliczanie i kontrola kont rozrachunkowych z dostawcami i odbiorcami, - comiesięczna weryfikacja i uzgadnianie kont księgowych, - sporządzanie sprawozdań statystycznych do GUS, - sporządzanie comiesięcznie deklaracji PFRON, - sporządzanie sprawozdań Rb-N, Rb-Z, Rb-UN, Rb-UZ, - rozliczanie delegacji służbowych, - współudział w procesach przygotowawczych do sporządzania sprawozdań okresowych, - wsparcie w procesie kalkulacji kosztów spektakli, - współpraca z innymi działami instytucji. Oferujemy:- interesującą pracę w renomowanej instytucji artystycznej, - możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji zawodowych, - pakiet socjalny, - zatrudnienie w ramach umowy o pracę. Proponowana stawka wynagrodzenia zasadniczego minimum 2.800 zł. plus maksymalnie 20% dodatku za wysługę lat.
Opera Nova w Bydgoszczy - 2018-06-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż towarów, przygotowywanie umów handlowych, budowanie sieci sprzedaży, współpraca z wietnamskimi kontrahentami, wprowadzanie elementów reklamy
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa procesów w dziale księgowości/logistyki czy obsługi klienta, telefoniczny i mailowy kontakt z klientem, zapewnienie doskonałych relacji z klientami, analizowanie i rozwiazywanie zgłaszanych problemów, przygotowywanie raportów, sprawozdań i analiz związanych z codziennymi obowiązkami.
Grupa Progres - 2015-12-24 - Łódź (łódzkie)
sporządzanie listy płac, odprowadzanieskładek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON, rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie, sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów, analizy płacowe
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Konin (wielkopolskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-05-05 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Zespół Szkół Elektronicznych - 2017-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
PKP TELKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy). Naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnych. Prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy, sporządzanie raportów, zestawień kadrowych i płacowych, deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych (ZUS, US, GUS). Wprowadzanie i analizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym (program Płatnik).
Centrum Szkoleń i Innowacji Grzegorz Miszczak - 2016-11-09 - Radawczyk Drugi (lubelskie)
Wykształcenie: średnie, wyższe; doświadczenie zawodowe min. 1 rok; zaawansowana znajomość jęz. angielskiego i rosyjskiego w mowie i piśmie; znajomość pakietu MS Office, samodzielność, dokładność, zdolności analityczne, sumienność, zaangażowanie; zakres obowiązków: kontakt z dostawcami zagranicznymi, sporządzanie zamówień importowych, bieżąca obsługa i poszukiwanie dystrybutorów zagranicznych, organizacja transportów międzynarodowych, przygotowanie dokumentów związanych z wysyłaniem towarów wewnątrz wspólnotowej dostawy towarów lub exportu, współpraca z magazynem, tworzenie efektywnych baz danych na bazie arkuszy kalkulacyjnych i prezentacji, prowadzenie statystyki i analizowanie stanów magazynowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
BARIL COATINGS POLSKA TTK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-26 - Gliwice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów z rynku UE oraz rynku azjatyckiego, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, proponowanie działań usprawniających sprzedaż. Wymagania pracodawcy: wykształcenie wyższe, obsługa komputera, znajomość rynku azjatyckiego i UE, prawo jazdy kat. B, min. 3 letnie doświadczenie w sprzedaży- na podobnym stanowisku, dobra znajomość jęz: angielskiego i hindi.
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Lublin (lubelskie)
Wykonywanie prac biurowych, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów, praca związanan z handlem i wyrobami, pełny etat, praca w hurtowni instalacyjnej, załadunek i rozładunek samochodów. Godziny pracy: 7-17. Oferta dostępna w sali G, D. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw (at) hydrosolar.pl
HYDROSOLAR Sp. z o.o. Dolny Śląsk Sp. k. - 2018-06-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Udział w tworzeniu i aktualizacji bazy danych klientów, udział w tworzeniu ofert dla klientów, rozmowy handlowqe z klientami, obsług aposprzedażowa, udział w działaniach promocyjnych, udzielani epodstaowych informacji o produkcie, podstaowa obsługa sprzedawanych produktów, prace biurowe związane z obsługa dokumentów, wykonywanie zadań realizowanych w ramach projektów przez firmę
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Gdynia (pomorskie)
pozyskiwanie pracowników z Europy Wschodniej
VITWORKER Vitalii Kutsyi - 2016-11-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie aplikacji w terminie 29.12.2017 do 20.01.2018bezpośrednio w siedzibie biura Stowarzyszenia lub pocztą z dopiskiem "Konkurs na stanowisko..."1.Wykonywanie prac wynikających z bieżących działań Biura LGD2. Kompleksowe przygotowywanie dokumentacji związanej z naborem wniosków w ramach PROW3. Obsługa związana z naborem wniosków składanych w ramach realizacji LSR 2014-20204. Przygotowywanie dokumentacji na posiedzenie Rady Decyzyjnej oraz pomoc przy organizacji pracy tego organu5. Utrzymywanie kontaktów z instytucjami wdrażającymi oraz beneficjentami realizującymi operacje w ramach PROW 2014-20206 Obsługa organizacyjna spotkań, narad, imprez organizowanych przez LGD
Lokalna Grupa Działania "Ziemia Łowicka" - 2017-12-14 - Łowicz (łódzkie)
pozyskiwanie gości indywidualnych i firmowych dla restauracji; marketing; kontakt z pracodawcą osobisty i telefoniczny w godz. (12-20) oraz e- mail
INTERFLOR Paulina Kantak - 2015-11-30 - Słupsk (pomorskie)
- Planowanie szkoleń, organizacja, monitoring wykonania, rozliczanie szkolenia, weryfikacja efektów szkolenia, nawiązanie współpracy z odpowiednimi kandydatami w zakładach pracy celem przygotowania oferty szkoleniowej oraz jej realizacja. Obsługa urządzeń biurowych (ksero, fax, komputer, bindownica, niszczarka, gilotyna). Obserwacja prowadzonych szkoleń i wszystkich etapów przygotowania do nich, udział w przygotowaniu materiałów szkoleniowych i planowych szkoleń, pozyskiwanie nowych klientów szkoleń i opracowywanie materiałów szkoleniowych, współpraca w pozyskiwaniu środków na szkolenia, udział w prowadzeniu szkoleń prowadzonych przez firmę, prowadzenie marketingu relacji z dotychczasowymi klientami firmy.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2017-11-17 - Katowice (śląskie)
transport okien do klienta, demontaż, montaż, obróbka okien, montaż, demontaż moskitier
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Tczew (pomorskie)
Badania w terenie prowadzonych robót
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "VIA" Sp. z o.o. - 2015-11-23 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Wymagane wykształcenie co najmniej średnie kierunkowe, doświadczenie w pracy w dziale marketingu i reklamy, praktyczną znajomość zagadnień z zakresu marketingu, promocji i reklamy, umiejętność samodzielnej organizacji pracy, kreatywność, samodzielność w działaniu, wysokie umiejętności interpersonalne. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za pomoc w tworzeniu oraz koordynowaniu realizacji strategii marketingowej firmy, kreowanie wizerunku firmy, koordynowanie współpracy z zewnętrznymi partnerami firmy w zakresie marketingu i reklamy, prace administracyjne, wSpieranie działu sprzedaży, opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowyanie akcji promocyjnych, konrola kosztów działań marketingowych. Firma oferuje stabilne warunki zatrudnienia, atrakcyjne wynagrodzenie, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: rekrutacja (at) classen.com.pl. W ofercie należy zamieścić zapis: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97r. o ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133,poz.883).
CLASSEN-POL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-09 - Zwonowice (śląskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Poraj (śląskie)
obsługa klientów w sklepie stacjonarnym, przyjmowanie i realizacja zamówień internetowych, przyjmowanie dostaw, obsługa programu magazynowego
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Kłobuck (śląskie)
obsługa programu Exel, załatwianie spraw w języku angielskim
kontakt przez OHP - 2018-07-09 - Żabno (małopolskie)