SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY REFUNDACJA DO 30 ROKU ŻYCIA, ART 150F, TYLKO DLA OSÓB PONIŻEJ 30 ROKU ŻYCIA Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY REFUNDACJA DO 30 ROKU ŻYCIA, ART 150F, TYLKO DLA OSÓB PONIŻEJ 30 ROKU ŻYCIA
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: wz
Data publikacji: 2016-02-04
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: wz
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY REFUNDACJA DO 30 ROKU ŻYCIA, ART 150F, TYLKO DLA OSÓB PONIŻEJ 30 ROKU ŻYCIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Data zakończenia pracy: 28.02.2018
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: do, cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: www.tomorrowvision.pl
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 04.02.2016
Oferta pracy ważna do: 25.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa firm w zakresie BHP - sporządzanie dokumentacji dla klientów, prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Tarnów (małopolskie)
sprzedaż przez internetwykształcenie min. średnieobsługa komputera (Office, PhotoShop)orzeczenie o st. niepełnosprawnościprof. II lub PP, rej. na dzień 09.11.2016
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Samodzielne przeprowadzanie kompleksowych analiz w branży opakowań przy wykorzystaniu różnorodnych źródeł informacji, aktywne wyszukiwanie i pozyskiwanie danych rynkowych w zależności od złożonego celu badania, gromadzenie, przetwarzanie i interpretowanie danych dotyczących m. in. trendów i kierunków rozwoju branży opakowań, jak również potrzeb i oczekiwań klientów, stosowanie szerokiego spektrum narzędzi i metod badawczych, zarówno jakościowych jak i ilościowych,, przygotowywanie syntetycznych raportów i wniosków z badań oraz opiniowanie możliwych zastosowań uzyskanych wyników, ścisła współpraca z działem marketingu, handlowym oraz działem rozwoju opakowań.
DS Smith Polska Sp z o.o. w Kielcach - 2017-03-10 - Kielce (świętokrzyskie)
Specjalistka ds. administracji jest odpowiedzialna za planowanie, organizowanie i kontrolowanie procesów wokół działań podejmowanych przez Zarząd;Główne kompetencje, które są niezbędne w wykonywaniu obowiązków to umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji, asertywność, elastyczność, dokładność, zarządzanie czasem, umiejętność radzenia sobie z presją czasu i stresem.Specjalista ds.administracji to ważne ogniwo komunikacji z zewnętrznymi podmiotami i realizacji projektów biznesowych podejmowanych przez Spółkę.Zakres obowiązków: -Profesjonalna obsługa sekretariatu;-Odpowiedzialność za sprawne działanie biura firmy;-Koordynacja bieżących spraw administracyjno -biurowych;-Ścisła współpraca z prawnikiem, księgową i innymi konsultatami;-Udział w projektach biznesowych spółki w roli koordynatora;-Redagowanie pism oraz prowadzenie i rejestracja korespondencji;-Przygotowanie prezentacji, zestawień, sprawozdań, raportów okresowych i rozliczeń;-Kontakt z kontrahentami firmy;-Organizacja wydarzeń firmowych, obsługa spotkań biznesowych i podróży służbowych;-Odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji, dokumentacji oraz korespondencji;Koordynacja programu stażów;Zarządzanie kalendarzem spotkań;Miejsce pracy: Wrocław ul. Piłsudskiego.Kontakt kandydatów z pracodawcą wyłącznie e-mail. Oferta pracy znajduje się w sali: E, C.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Zapewnienie przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych w tym: - opracowywanie projektów dok. Regulujących ochronę informacji niejawnych- zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których przetwarzane są informacje niejawne- prowadzenie kontroli ochrony inf. niejawnych- prowadzenie zwykłych i kontrolnych postępowań sprawdzających
Wojskowe Biuro Emerytalne w Zielonej Górze - 2018-07-04 - Zielona Góra (lubuskie)
analiza ofert ubezpieczeniowych dla klientów; pozyskiwanie i ofertowanie nowych klientów w zakresie produktów ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Bolesławiec (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
kompleksowa obsługa kadr i płacUmiejętności i uprawnienia: prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy; przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach pracy i płacy; prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanieaktualności obowiązkowych badań lekarskich; sporządzanie list płac sporządzanie deklaracji ZUS sporządzanie rozliczeń PFRON sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia zgodnie zobowiązującymi przepisami i terminami; tworzenie regulaminów organizacyjnych.
JOANNA KRAJ-PLENKIEWICZ BIURO RACHUNKOWE KANCELARIA PODATKOWA KRAJ-PLENKIEWICZ JOANNA - 2018-01-26 - Kłodzko (dolnośląskie)
*
PRZEDSIĘBIORSTWO PKS GRYFICE Sp. z o.o. w Słudwii - 2018-10-16 - Gryfice (zachodniopomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: wykonywanie spraw związanych z zamówieniami publicznymi, planowanie remontow, napraw sprzętu, dbanie o odpowiedni stan infrastruktury i urządzeń na wyposażeniu Ośrodka, uczestnictwo w przeglądach budynków, praca przy inwentaryzacji majątku, nadzór nas pracownikami obsługi ośrodka; WYMAGANIA: wykształcenie średni i 3 lata stażu pracy lub wyższe i dwa lata stażu pracy na stanowisku; preferowane wykształcenie techniczne, mile widziane doświadczenie zawodowe; praca w zespole, niekaralność; mile widziane uprawnienia energetyczne SIMP.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy - 2018-12-20 - Lubliniec (śląskie)
Tworzenie baz danych klientów, nawiązywanie kontaktów biznesowych, pozyskiwanie reklam, współtworzenie nowych portali internetowych
NEVICOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- obsługa sprzętu biurowego,- obsługa komputera,- inne prace pomocnicze w biurze,- wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych od kontrahentów.- wsparcie kancelaryjne (wysyłka poczty).kontakt z pracodawcą: email natalia.konczarek (at) actus-info.pl, tel.721816242Sala E
Actus - Info Sp. z.o.o - 2017-10-27 - Wrocław (dolnośląskie)
pakowanie rolek do kas fiskalnych
kontakt przez OHP - 2016-01-08 - Gorlice (małopolskie)
doświadczenie na podobnym stanowisku,wykształcenie minimum średnie , umiejętność pracy w zespole, umiejętność swobodnej pracy w środowisku Office,umiejętności organizacyjne, samodzielność, komunikatywność, dyspozycyjność, prawo jazdy kat.B;osoba na tym stanowisku jest odpowiedzialna za dokonywanie zakupów materiałowych oraz produktów, aby firma mogła sprawnie funkcjonować; za koordynowanie przepływu materiałów i surowców w firmie.
PPH WAZA s.c. Ewa Kijowska, Zenon Kijowski - 2016-10-27 - Wysocko Małe (wielkopolskie)
Umiejetność prowadzenia negocjacji
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA SANDRA - 2016-01-12 - Gdańsk (pomorskie)
-
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWY " G A L E X " LESZEK GAŁĘZA - 2017-07-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
koszenie traw, trawników kosami spalinowymi, ciągnikiem rolniczym, traktorkami samojezdnymi, przycinanie żywopłotów, odśniezanie traktorkami i odśnieżanie mechaniczne
Przedsiębiorstwo Usługowe "KRYSPIN" Krystyna Górka - 2016-05-12 - Łąka (śląskie)
Opracowywanie strategii i planów marketingowych, wsparcie w działaniach marketingowych placówek firmy, promocja marki w sieci: internet, mediach społecznościowych, tworzenie materiałów graficznych na potrzeby firmy
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Gdynia (pomorskie)
-Kompleksowe, wysokiej jakości i efektywne prowadzenie spraw kadrowo-płacowych Klientów naszej firmy.-Przygotowywanie dokumentów kadrowych.
Mazury Job Sp. z o.o. - 2016-08-05 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
WYDAWANIE I PODAWANIE POSIŁKÓW
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Skierniewice (łódzkie)
Wykształcenie wyższe; udokumentowane doświadczenie w eksporcie/ imporcie; biegła obsługa komputera, w tym pakietu MS Office; współpraca z działem marketingu; doświadczenie we współpracy z importerami lub eksporterami, dystrybutorami, sieciami handlowymi; odpowiedzialność; sumienność; dokładność; pracowitość; samodzielność; mile widziana znajomość procedur eksportowych; znajomość j. angielskiego lub innego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację biznesową; współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z działem marketingu, administracji sprzedaży, obsługi klienta oraz zarządem; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-24 - Gliwice (śląskie)
Osoba do działu eksportu, kontakt z klientem, praca biurowa, obsługa klienta od przyjęcia zamówień do wysyłki towaru, mile widziane doświadczenie w branży meblowej.
MYSOFA Spółka Akcyjna - 2016-02-19 - Królewska Wola (dolnośląskie)
montowanie konstrukcji, spawanie, szlifowanie
PHU PIOTR PIOTR JUREK - 2017-05-19 - Ruda Śląska (śląskie)
obsługa reklamacji
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Puławy (lubelskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Warszawa (mazowieckie)
sprawowanie nadzoru nad przygotowaniem i wdrażaniem technologii produkcji
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Leszno (wielkopolskie)
-Dokonywanie rozliczeń dokumentów transportowych dostarczanych przez kierowców -Scisła współpraca z kierowcami oraz innymi działami zgodnie z pełnionymi obowiązkami-Odpowiedzialność za poprawne i terminowe rozliczanie przewoźników-Dbanie o poprawność danych wpisywanych do systemu-Prowadzenie dokumentacji obciążeniowychdostawców zgodnie z procedurami wewnętrznymi firmy-Przygotowywanie zestawień,sprawozdań itp.-Współpraca z instytucjami finansowymi, kierownictwem firmy
TRANSPOL LIDER Sp. z o.o., sp. k. Łojewo - 2017-06-05 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie wykonywała pracę:- Przygotowywanie ofert techniczno-handlowych wraz z opracowywaniem kosztorysów wstępnych i powykonawczych.- Opracowywanie projektów, dokumentacji, obliczeń technicznych, dobór materiałów i typowanie urządzeń do zamówień, opracowywanie harmonogramów.- Koordynowanie współpracy pomiędzy zleceniodawcami, projektantami i podwykonawcami.- Nadzorowanie i udział w odbiorach realizowanych prac.- Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów techniczno-handlowych z potencjonalnymi klientami i dostawcami w celu pozyskania zleceń i poszerzenia asortymentu świadczonych usług jak i podnoszenia ich jakości.- Analiza rynku zapotrzebowania na usługi poprzez wizyty u klientów, śledzenie biuletynu zamówień publicznych, ogłoszeń oraz innych źródeł informacji w celu pozyskania nowych prac.
APEX-ELZAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
prace w dziale logistycznym, transportowym, organizacj atransportu zewnętrznego i własnego
LUMIKO Sp. z.o.o - 2016-04-01 - Łuków (lubelskie)