Praca SPECJALISTA DO SPRAW WSPARCIA SPRZEDAŻY - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy SPECJALISTA DO SPRAW WSPARCIA SPRZEDAŻY, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 18 ofert pracy SPECJALISTA DO SPRAW WSPARCIA SPRZEDAŻY.
Pomoc agentom w zakresie produktów i systemów sprzedażowych towarzystw ubezpieczeniowych, kontakt telefoniczny i mailowy z agentami.
kontakt przez PUP - 2020-07-15 - Siedlce (mazowieckie)
kierownik sekcji wsparcia sprzedaży
Hurtownia ARES - 2019-01-25 - Sławno (zachodniopomorskie)
bezpośrednia sprzedaż w placówce
Money Trade & Media Sp. z o.o. - 2018-08-31 - Katowice (śląskie)
umawianie spotkań z klientami, przygotowywanie ofert handlowych, zbieranie dokumentacji niezbędnej do przygotowania oferty
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Poznań (wielkopolskie)
OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ KLIENTÓW, WYSTAWIANIE FAKTUR, KOORDYNOWANIE DOSTAW, UZGODNIENIA MAGAZYNOWE
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Telefoniczna i bezpośrednią obsługą Klienta,• Aktywna sprzedaż produktów szkoły,• Promocja i marketing szkoły nakierowane na rekrutację nowych Słuchaczy,• Pozyskiwanie potencjalnych kontaktów podczas prelekcji i spotkań z potencjalnymi Słuchaczami,• Dystrybucja materiałów reklamowych (plakatowanie, ulotkowanie).
Centrum Nauki i Biznesu "ŻAK" w Białymstoku - 2017-09-21 - Białystok (podlaskie)
bieżąca obsługa, sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych, realizacja planów sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie klientów
ADAMCZUK-SERWIS FINANSOWY Grzegorz Adamczuk - 2017-03-15 - Łuków (lubelskie)
sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych, realizacja planów sprzedażowych, aktywne poszukiwanie klientów
Adamczuk-Serwis Finansowy Grzegorz Adamczuk - 2017-03-07 - Białystok (podlaskie)
Bieżąca obsługa dotychczasowych klientów, aktywne pozyskiwanie nowych klientów.
Grzegorz Adamczuk a) Adamczuk-Serwis Finansowy, b) Biuro Podróży SUN HOLIDAY - 2017-01-27 - Siedlce (mazowieckie)
-
Sales Group Sp. z o.o. - 2017-01-10 - Białystok (podlaskie)
Według stanowiska
ADAMCZUK - SERWIS FINANSOWY GRZEGORZ ADAMCZUK - 2016-10-26 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Obsługa zamówień klienta niemieckojęzycznego, sprządzanie ofert, poszukiwanie nowych klientów.
WIP Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-09-26 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
obsługa i wsparcie procesów wdrażania klienta, sporządzanie raportów/zestawień, kontakt z klientami i podwykonawcami
ASAPON SP. Z O.O. - 2016-09-02 - Piaseczno (mazowieckie)
Prowadzenie skeretraiatu, obsługa systemów komputerowych obsługiwanych w firmie. I zmiana 9-17
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
BIEŻACA OBSŁUGA KLIENTÓW FIRMY, KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI, ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW POPRZEZ DOSTĘPNE KANAŁY: chat, emails, tickets, , CZĘSTE WYJAZDY SŁUŻBOWE, RAPORTOWANIE PRZEŁOŻONEMU O WYNIKACH PRACY,BRANIE UDZIAŁU W SZKOLENIACH, UTRZYMYWANIE PORZĄDKU W MIEJSCU PRACY
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Wrocław (dolnośląskie)
oferta z kandydatem
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
wyksz. wyższe, znajomość języka angielskiego, mile widziane doświadczenie na ww stanowisku, bardzo dobra znajomość Ms Excel, doświadczenie w sprzedaży ofert handlowych, dokładność, zaangażowanie, profesjonalizm, samodzielność;tworzenie ofert handlowych, analiza rynku i ofert konkurencji, przygotowywanie wniosków o dofinansowanie oraz biznes planów, współpraca z urzędami, wykonywanie czynności administracyjnych
MODERNA COLLEZIONE s.c. Maja Biegańska Arkadiusz Biegański - 2016-03-03 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Specjalisty ds. Wsparcia Sprzedaży (Centrala Banku). Podejmowanie działań wspierających działalność biznesową, koordynowanie procesów z zakresie zarządzania relacjami z klientami, jakości obsługi klientów wsparcie merytoryczne i organizacyjne pracowników oddziałów, organizowanie warsztatów w zakresie wymiany doświadczeń dotyczących podstawowych umiejętności sprzedażowych, zarządzania relacjami z klientami i standardów obsługi klienta oraz oferty produktowej banku, przygotowywanie raportów z realizacji planów sprzedażowych oddziałów, współtworzenie strategii rozwoju banku, współtworzenie nowych produktów i ich wdrażanie, stały monitoring sytuacji rynku konkurencji oraz pogłębianie wiedzy branżowej, wsparcie działalności handlowej: opracowywanie procedur wewnętrznych dotyczących produktów i usług oraz konkursów sprzedażowych, tworzenie baz danych itp. aktywne wspieranie Dyrektora Wsparcia SprzedażyWymagania: umiejętność samodzielnego diagnozowania i rozwiązywania problemów umiejętność pracy w zespole, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętności interpersonalne i komunikacyjne na wysokim poziomie, samodzielność, kreatywność i silna orientacja na realizację celów, silna motywacja do pracy i bardzo dobra organizacja pracy, czynne prawo jazdy kat. BOferujemy: możliwość wdrażania własnych pomysłów w życie i samodzielność w realizacji zadań, aktywne uczestnictwo w rozwoju firmy i jej projektów, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. CV i List Motywacyjny. Forma kontaktu z Pracodawcą: e-mail: kkilanowska (at) bank-kaszubski.pl
Kaszubski Bank Spółdzielczy - 2016-02-02 - Wejherowo (pomorskie)