SPECJALISTA SEO Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA SEO
Wynagrodzenie: do 5 100 PLN
Zakres obowiązków: Analiza bieżących wymagań SEO;monitorowanie działania stron internetowych firmy IG przy użyciu różnychnarzędzi SEO; administracja narzędziami Google & Bing dla celówdiagnostycznych i raportowych; rekomendacje dotyczące najlepszychrozwiązań w dziedzinie treści i rozwoju stron internetowych firmy IG;działania mające na celu poprawę widoczności strony internetowej IG;implementacja technik SEO w pracy ze stroną internetową; prowadzenieaudytów i analiz działania stron internetowych firmy IG w celu jej rozwojui zwiększenia widoczności w internecie; współpraca w ramach zespołu SEOw zakresie implementacji usprawnień; regularna lektura branżowychblogów i wiadomości w celu zapewnienie najlepszych rozwiązań nastronach IG.
Data publikacji: 2017-10-06
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Analiza bieżących wymagań SEO;monitorowanie działania stron internetowych firmy IG przy użyciu różnychnarzędzi SEO; administracja narzędziami Google & Bing dla celówdiagnostycznych i raportowych; rekomendacje dotyczące najlepszychrozwiązań w dziedzinie treści i rozwoju stron internetowych firmy IG;działania mające na celu poprawę widoczności strony internetowej IG;implementacja technik SEO w pracy ze stroną internetową; prowadzenieaudytów i analiz działania stron internetowych firmy IG w celu jej rozwojui zwiększenia widoczności w internecie; współpraca w ramach zespołu SEOw zakresie implementacji usprawnień; regularna lektura branżowychblogów i wiadomości w celu zapewnienie najlepszych rozwiązań nastronach IG.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 5 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA SEO
Data rozpoczęcia pracy: 16.10.2017
Data zakończenia pracy: 16.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Poziom wykształcenia: min. średnie, mile widziane wyższe, kierunek wykształcenia: ogólne, doświadczenie zawodowe: min 1-3 letnie doświadczenie w SEO; doświadczenie w optymalizacji stron internetowych; w pracy z programami takimi jak: Google Webmaster, Deeper, Screaming Frog, Searchmetrics, MOZ, Majestic, Adobe, MS Word, PowerPoint i Excel, umiejętności: znajomość języków obcych: angielski, drugi język mile widziany, poziom znajomości: biegły w mowie i piśmie, na wysokim poziomie.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 06.10.2017
Oferta pracy ważna do: 16.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 06.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 06.10.2017
Podobne oferty pracy
sporządzanie dokumentacji HACCP, monitorowanie zagrożeń związanych z systemem jakościowym, kontrola stanowiska mycia i dezynfekcji
UBOJNIA TRZODY CHLEWNEJ,BYDŁA I KONI,SPRZEDAŻ HURTOWA MIĘSA MACIEJEK ROMAN - 2018-04-16 - Tychów (łódzkie)
realizacja aukcji promocyjnych, redagowanie tekstów marketingowych, kreowanie wizerunku
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-10-12 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
pozyskiwanie nowych klientów/pacjentów zagranicznych (budownie nowego rynku) oraz obsługa klienta ze szczególnym naciskiem na klientów z Bliskiego Wschodu (Katar, ZEA, Arabia Saudyjska)
Maraga Strefa SPA - 2016-09-29 - Poznań (wielkopolskie)
Diagnostyka, wykonywanie badań technicznych.
Spółka Transportu Wiejskiego Sp. z o.o. - 2018-04-27 - Mońki (podlaskie)
Telefoniczny kontakt ze stałym klientem
kontakt przez OHP - 2018-02-23 - Kraków (małopolskie)
- przygotowywanie ofert handlowych, - przygotowywanie ofert do przetargów, - przygotowywanie kampanii marketingowych, - opieka nad stroną internetową, - projektowanie i tworzenie materiałów reklamowych na potrzeby firmy. Praca w godzinach 8-16. Oferta dostępna w sali C, E, H. Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: gmalczak (at) gpm.net.pl
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2017-09-14 - Wrocław (dolnośląskie)
zarządzanie zamówieniami klientów, przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów, współpraca z innymi działami firmy, transportu, zaopatrzenia, fabrykami, produkcji, ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży, odpowiadanie na zapytanie ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom i utrzymywanie z nimi dobrych relacji, praca w godzinach od 14 do 23
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie kadr i obsługa w tym zakresie dokumentacji kadrowej, również pracowników delegowanych do pracy za granicę.
AGENCJA USŁUG I HANDLU "POLTROP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-19 - Częstochowa (śląskie)
Wykształcenie średnie techniczne; min. 25 lat pracy w japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym związanym z motoryzacją, znaj. języka japońskiego na poziomie NATIVE SPEAKER; znajomość zagadnień kontroli produkcji produktów ceramicznych do motoryzacji; kontrolowanie poszczególnych procesów produkcji w dziale CD; opracowywanie planów produkcji na poszczególnych liniach; gromadzenie danych dot. kosztów na poszczególnych procesach produkcyjnych; przygotowywanie danych do budżetu; sporządzanie raportów w j. japońskim; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Gliwice (śląskie)
Kasjer - sprzedawca w Dziale Kas. Umowa na okres próbny 3 m-ce. Dwie zmiany, pn. - ndz. w godz. 06.00-14.00, 14.00-22.00.
"FLOTINA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-09 - Piła (wielkopolskie)
przedtawicielstwo firmy niemieckiej, obsługa rynku europy środkowo-wschodniej
FOTOWOLTAIKA ŚLĄSKA Artur Pawlik - 2015-12-18 - Świdnica (dolnośląskie)
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych, prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów do pracy tymczasowej, potwierdzenie wybranym kandydatom do pracy tymczasowej warunków oferty, podpisywanie z nimi umów oraz koordynowanie przepływu dokumentów niezbędnych dokumentów niezbędnych w dokumentacji pracowniczej, koordynowanie procesu szkoleniowego zatrudnionych, nawiązywanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami zlecającymi prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych, m.in. poprzez reprezentowanie interesów klienta, dbanie o jego wizerunek oraz utrzymywanie wysokich standardów świadczonych usług. Praca na cały etat od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Szamotuły (wielkopolskie)
- PRACA W GODZINACH POPOŁUDNIOWYCHPRACA W
TMS AUDIT - 2017-09-26 - Trzebownisko (podkarpackie)
Sklep spożywczy
F.H.U. "HELIODOR" S.C. - 2017-05-16 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
sprzedaż internetowa przez platformy handlowe, wdrażanie metod e-handlu
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Jawor (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Kuźnica Lechowa (śląskie)
Utrzymanie czystości w budynku biurowym (ciągi komunikacyjne, toalety, pomieszczenia socjalne, pokoje biurowe). Praca w wymiarze 5/8 etatu w godz. 16:00-22.00.
DOMOSFERA s.c. Robert Kozłowski i Lucyna Barbara Kozłowska - 2018-01-18 - Siedlce (mazowieckie)
Pakowanie produktów gotowych i półproduktów. Zabezpieczanie wyrobów do transportu. Układanie produktów zgodnie z zamówieniem. Pakowanie i komplementacja towarów. Proste prace magazynowe oraz inne zadania pokrewne.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Zduny (pomorskie)
Pozyskiwanie i osługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej. Miejscem pracy jest firma - biuro oraz spotkania z klientami/kontrahentami (możliwa także praca w domu, gdy nie ma potrzeby bycia w biurze lub u klienta). Załatwianie spraw i reprezentacja klientów w urzędach polskich. Dyspozycyjność w godzinach: 8:00-18:00, około 85 godzin pracy miesięcznie.
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Wrocław (dolnośląskie)
kontrola jakości produkowanych wyrobów
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Świdwin (zachodniopomorskie)
- przygotowywanie ofert handlowych,- aktywne poszukiwanie, pozyskiwanie klientów,- szukanie przetargów,- reprezentowanie firmy na przetargach,- koordynowanie przepływu informacji,- opieka nad realizowanymi kontraktami w zakresie gospodarowania odpadami,- rozliczanie kierowców obsługujacych transport odpadami
BIOTRANS Sp. z o. o. - 2017-10-10 - Starogard Gdański (pomorskie)
SAMODZIELNA OBSŁUGA ROZLICZEŃ PROJEKTÓW, PRACA W GENERATORACH WNIOSKÓW, TWORZENIE BUDŻETÓW PROJEKTÓW, TWORZENIE WSKAŹNIKÓW PROJEKTOWYCH, ICH ANALIZA I PRZYGOTOWANIE POTRZEBNYCH ZMIAN WE WSKAŹNIKACH, KWALIFIKOWANIE WYDATKÓW DO PROJEKTÓW ZGODNIE Z PROCEDURAMI, PRZYGOTOWANIE I MONITORING BUDŻETÓW ORAZ PRZEPŁYWÓW FINANSOWYCH, SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ FINANSOWO-ROZLICZENIOWYCH, OPIS DOKUMNETACJI FINANSOWEJ ZGODNIE Z PROCEDURAMI, MONITORING WSKAŹNIKÓW PROJEKTÓW I ICH AKTYWNA ANALIZA, PRZYGOTOWYWANIE ZAKUPÓW I ZAPYTAŃ OFERTOWYCH ZGODNIE Z ZASADAMI KONKURENCYJNOŚCI/PRAWEM ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W PROJEKTACH, PRZYGOTOWYWANIE REGULAMINÓW, INSTRUKCJI WEWNĘTRZNYCH I PROCEDUR ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI, PRZYGOTOWYWANIE I MONITORING UMÓW Z KONTRAHENTAMI, KOORDYNACJA DZIAŁAŃ PROJEKTOWYCH ZGODNIE Z HARMONOGRAMEM, BUDŻETEM I PROCEDURAMI PROJEKTÓW, OBSŁUGA PROCESÓW OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH, PRACE BIUROWE;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE EKONOMICZNE LUB INNE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚCI POŻĄDANE: CO NAJMNIEJ 2 LETNIE DOŚWIADCZENIE W PRACY NA PODOBNYM STANOWISKU, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W GENERATORACH WNIOSKÓW, ROZLICZANIA PROJEKTÓW, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ PAKIETÓW MS OFFICE, ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM PROGRAMU EXCELL, SAMODZIELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ, ANALITYCZNE MYŚLENIE, UMIEJĘTNOŚĆ SPRAWNEJ ORGANIZACJI STANOWISKA PRACY, WYSOKI POZIOM UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNYCH;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V+LIST MOTYWACYJNY ktaszczecin (at) kta.szczecin.pl
KRAJOWE TOWARZYSTWO AUTYZMU ODDZIAŁ W SZCZECINIE - 2016-01-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
bieżące śledzenie programów azjatyckich na wszystkich platformach medialnych, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczących praw redystrybucji, sprzedaży programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Piaseczno (mazowieckie)
Prowadzenie spraw pracowniczych w zakresie administracji kadrowej i płacowej, prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie i monitorowanie umów, badań lekarskich i innych dokumentów z zakresu prawa pracy, sporządzanie list płac, rozliczanie czasu pracy, przygotowywanie raportów, analiz, zestawień na potrzeby firmy oraz instytucji zewnętrznych ZUS, GUS, PFRON, obsługa systemu Płatnik, ZUS, GUS, PFRON oraz sporządzanie stosownych rozliczeń i deklaracji, obsługa systemu kadrowo-płacowego Gratyfikant GT, współpraca z zewnętrznymi instytucjami: US, ZUS, PFRON, GUS, PUP itp., bieżąca współpraca z Kadrą Zarządczą.
KNS Śląska Fabryka Okien s.c. - 2016-09-22 - Wodzisław Śląski (śląskie)
wykształcenie średnie gastronomiczne, staz pracy 1 rok, znajomość języka angielskiego, rosyjskiego i ormiańskiego, organizowanie usług restauracji ormiańskiej, organizowanie prac restauracji nadzór nad pracami przy zakładaniu restauracji narodowej-ormiańskiej i nadzór nad jej dalszym dzialania, pozyskiwanie specjalistycznego personelu,
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Rojków (mazowieckie)
Obsługa klientów, sprzedaż bezpośrednia. Praca w godz. 6-14, 14-22.
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Łódź (łódzkie)
Obsługa sprzętu biurowego i komputerowego, prowadzenie rozmów z klientami, pomoc przy prowadzeniu dokumentacji kursowej, pisanie przetargów.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Wprowadzanie dokumentów finansowo – księgowych do systemu informatycznego. Uzgadnianie sald ksiąg rachunkowych. Prowadzenie spraw członkowsko-lokalowych. Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem placami zabaw. Kontrola usług dotyczących utrzymania czystości i pielęgnacji zieleni na terenach osiedli. Przyjmowanie zgłoszeń i prowadzenie rejestrów usterek i awarii.Kontakt z pracodawcą e-mail: smkarlowice (at) smkarlowice.pl.Oferta dostępna w sali E.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Karłowice" - 2016-08-17 - Wrocław (dolnośląskie)