SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Kluczbork oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klienta, w tym wyceny produktowe
Data publikacji: 2018-01-16
Lokalizacja: Kluczbork (opolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kluczbork, powiat: kluczborski, woj: opolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: obsługa klienta, w tym wyceny produktowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kluczbork
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kluczborski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: włoski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: MS EXCEL- zawansowany obsługi programu
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 22b, 46-200 Kluczbork, powiat: kluczborski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: kluczborski
Gmina pracodawcy: Kluczbork
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kluczbork
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 22b
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 16.01.2018
Oferta pracy ważna do: 28.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia
BLENDING SPÓŁKA Z O.O. - 2017-06-14 - Zduny (wielkopolskie)
obsługa sprzedaży, kontakt z klientami, zakupy materiałów produkcyjnych.
NEOTOSEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-13 - Bełchatów (łódzkie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kieronika Centrum Kontaktu z Klientem umowa na czas nieokreślony
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa administracyjno-organizacyjna stanowiska Radcy Prawnego. Sporządzanie projektów zarządzeń Dyrektora Stacji, regulaminów i wzorów umów. Udzielanie porad i opinii pracownikom Stacji związanych z bieżącymi zagadnieniami prawnymi, wynikającymi z prowadzonych postępowań administracyjnych. Bieżące informowanie Dyrektora Stacji i pracowników o zmianach w przepisach prawnych dotyczących działalności Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Udzielanie pomocy pracownikom Stacji w redagowaniu pism i uzasadnień decyzji oraz postanowień. Prowadzenie zbioru pomocy prawnych i jego systematyczne uzupełnianie. Sporządzanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gdańsku - 2018-07-18 - Gdańsk (pomorskie)
Wykonywanie prac biurowych, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów, praca związana z handlem i wyrobami, praca w hurtowni instalacyjnej, załadunek i rozładunek samochodów
HYDROSOLAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ DOLNY ŚLĄSK SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-27 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
kompleksowa obsługa kadrowo – płacowa pracowników
prowadzenie akt osobowych pracowników
rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy
rachuba płac
sporządzanie list płac oraz umów cywilnoprawnych
przygotowywanie umów o pracę, wypowiedzeń, aneksów, zaświadczeń, itp. dla pracowników
prowadzenie rozliczeń w zakresie urlopów oraz zwolnień lekarskich
rozliczanie pracowników pod kątem ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych
Media Expert - 2016-07-14 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
Opis stanowiska: planowanie, organizowanie i realizacja procesów zakupowych, budowanie relacji oraz prowadzenie negocjacji handlowych z producentami oraz dostawcami, nadzór nad terminowością realizowanych zamówień, utrzymywanie optymalnego stanu magazynu,rozwiązywanie zgłaszanych problemów związanych z zamówieniami, dostawcami, ścisła współpraca z innymi działami w firmie w celu prawidłowej realizacji dostaw, bieżąca negocjacja produktówWymagania: minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej, wysokie zdolności organizacyjne, handlowe oraz negocjacyjne, świadomość biznesowa i orientacja na wyniki, praktyczna wiedza dotycząca organizacji i zarządzania procesami zakupowymi, samodzielność w rozwiązywaniu problemów, bardzo dobra organizacja czasu pracy, dokładność i skrupulatność w działaniuFirma oferuje: stabilne zatrudnienie na postawie umowy o pracę, wynagrodzenie powiązane z osiąganymi wynikami, niezbędne narzędzia pracy,pracę w miłej i przyjaznej atmosferze, możliwość zdobycia cennego doświadczenia w prężnie rozwijającej się firmie, pakiet socjalny, możliwość rozwoju zawodowego
EKO-OKNA Sp. z o. o. - 2016-03-14 - Kornice (śląskie)
Samodzielne prowadzenie kancelarii(prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej,przyjmowanie rejestrowanie i wysyłanie poczty,gromadzenie, rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji, rejestrowanie i terminowe dostarczanie pism zgodnie z dekretacją,prowadzenie rejestru delegacji służbowych;Uczestnictwo w spotkaniach w celu sporządzania protokołów lub notatek,Współudział w przygotowywaniu narad i spotkań organizacyjnych w WWK OHP).
kontakt przez OHP - 2016-03-21 - Poznań (wielkopolskie)
prace kadrowe, obsluga programu platnik, anzasoft, superpłace, płatnik
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Świętochłowice (śląskie)
przygotowywanie szczegółowych ofert dla klienta, doradzanie w zakresie doboru optymalnych rozwiązań, analizowanie potrzeb klientów
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Grabów nad Prosną (wielkopolskie)
- Raportowanie i analiza miesięcznych wyników;- Kalkulacja kosztów i analiza struktury kosztów;- Przygotowywanie budżetów, prognoz finansowych oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń.
BENECKE-KALIKO SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-11 - Wągrowiec (wielkopolskie)
- przegląd i przetwarzanie pytań od klientów- projektowanie sprężarek odśrodkowych- opracowywanie ofert technicznych i handlowych- przegląd i weryfikacja ofert od poddostawców- koordynacja i udział w spotkaniach z klientami- koordynacja harmonogramów projektów
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Łódź (łódzkie)
- współpraca z przedstawicielami biznesu i kierownictwem IT dla określenia i uzgodnienia zakresu testów,- zdefiniowanie procesów, sposobów pracy i narzędzi do testowania w środowisku BI,- zapewnienie, że wymagania dotyczące testów są sprawdzone, czytelne i sprawdzalne,- tworzenie i utrzymywanie spraw testowych i scenariuszy testowych,- zapewnienie, że wszystkie wady są poprawnie zgłaszane, analizowane, przypisywane lub eskalowane w razie potrzeby,- wsparcie podczas testów akceptacji użytkownika,- szkolenie młodszych testerów,- przeprowadzanie szkoleń zawodowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Wrocław (dolnośląskie)
realizowanie zamówień projektowych, rekrutacja pracowników, nadzór i prowadzenie dokumentacji projektowej, sporządzanie umów, rozliczanie pracowników, udzielanie informacji, koordynowanie pracowników, głównie z krajów Europy Wschodniej
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Piaseczno (mazowieckie)
Prace administracyjno - biurowe związane z realizacją usług transportowo - spedycyjnych.e-mail: marta (at) magtrans.eu
Magtrans Sp. z o.o. - 2016-06-02 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
praca w sekretariacie, kadrach, fakturowanie, obsługa dzierżawców
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Zielona Góra (lubuskie)
jw.
JM DATA S.C. ŻEBROWSKI JAROSŁAW, RYCIAK MACIEJ - 2018-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2018-08-07 - Warszawa (mazowieckie)
Praca przy sprzedaży produktów
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Jawor (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
wykonywanie specjalistycznych zabiegów rehabilitacyjnych, konsultacje
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)
Wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe; doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; znajomość przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości; zakres obowiązków: weryfikacja i ewidencja dokumentów księgowych; księgowanie i korygowanie danych; uzgadnianie sald bankowych; prowadzenie ksiąg rachunkowych; przygotowywanie deklaracji podatkowych, sprawozdań GUS; rozliczanie wyjazdów służbowych; prowadzenie ewidencji środków trwałych; przygotowywanie sprawozdań finansowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Kotlarnia
KOPALNIA PIASKU "KOTLARNIA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-18 - Kotlarnia (opolskie)
staż
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Kraków (małopolskie)
Zakres wykonywanych zadań: 1. terminowe naliczanie płac, wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i nadliczbowe, 2. sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS, 3. przygotowanie dokumentacji dotyczącej wynagrodzenia osób przechodzących na emeryturę lub rentę oraz RP 7 do przeliczeń już istniejących emerytur, 4. przygotowanie dokumentacji do ZUS-u, 5. podnoszenie kwalifikacji w związku ze zmianami w przepisach dotyczących powierzonych obowiązków, 6. współpraca z głównym księgowym, 7. prowadzenie dokumentacji kadrowej, 8. wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników, 9. prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich, 10. prowadzenie ewidencji obecności i urlopów, Informacja o warunkach pracy: 11. Umowa na czas nieokreślony, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że umowa na czas nieokreślony jest poprzedzona umową na czas próby. 12. Norma dobowa czasu pracy wynosi 8 godzin, 13. Norma tygodniowa czasu pracy wynosi 40 godzin, 14. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu do 26-go dnia każdego miesiąca, 15. Możliwe rozpoczęcie pracy już od 01 września 2018 r. 16. Godziny pracy: 7.30- 15.30
Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Ustce - 2018-08-22 - Ustka (pomorskie)
Brak danych
TRANS EXPERT - spółka cywilna - 2016-02-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b ,budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku,kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert negocjacje, praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-04-07 - Opole (opolskie)
demontaż pojazdów, składowanie i sprzedaż zdemontowanych części
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Radom (mazowieckie)
Wg.zakresu czynności
A.C.E. Produkcja Elektroniki Użytkowej Spółka z o.o. - 2017-11-02 - Białogard (zachodniopomorskie)
Koordynowanie i nadzorowanie procesów związanych z eksportem pojazdów
FEBER Sp. z o.o. - 2017-04-12 - Sieradz (łódzkie)