SPECJALISTA DS. PEŁNIENIA FUNKCJI RZECZNIKA PRAW PACJENTA SZPITALA PSYCHIATRYCZNEGO (DEPARTAMENT DS. ZDROWIA PSYCHICZNEGO - WYDZIAŁ RZECZNIKÓW PRAW PACJENTA) (K/M) Warszawa oferta pracy Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PEŁNIENIA FUNKCJI RZECZNIKA PRAW PACJENTA SZPITALA PSYCHIATRYCZNEGO (DEPARTAMENT DS. ZDROWIA PSYCHICZNEGO - WYDZIAŁ RZECZNIKÓW PRAW PACJENTA) (K/M)
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-08-07
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Młynarska 46, 01-171 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie zasadnicze + dodatek stażowy do 20%
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. PEŁNIENIA FUNKCJI RZECZNIKA PRAW PACJENTA SZPITALA PSYCHIATRYCZNEGO (DEPARTAMENT DS. ZDROWIA PSYCHICZNEGO - WYDZIAŁ RZECZNIKÓW PRAW PACJENTA) (K/M)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści ochrony zdrowia gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.08.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści ochrony zdrowia gdzie indziej niesklasyfikowani
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, finanse, zarządzanie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe, doświadczenie w pracy z osobami z zaburzeniami psychocznymi, wiedza na temat praw i wolności człowieka, w szczególności osób z zaburzeniami psychicznymi a także możeliość skutecznej ochrony praw, umiejetność stosowania prawa w praktyce, znajomość Konstytucji RP, znajomość ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, znajomość ustawy o ochronie zdrowia psychicznego oraz aktów wykonawczych, znajomość ustawy o służbie cywilnej, znajomość rozporzadzenia w sprawie szczególnych wymagań jakimi powinny odpowiadać pomieszczenia i urzadzenia podmiotu wykonujacego działalność leczniczą, znajomość Kodeksu Karnego, Kodeksu karnego wykonawczego, Kodeksu cywilnego, Kodeksu postepowania cywilnego, Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, znajomość rozporzadzenia w sprawie wykazu zakładów psychiatrycznych i zakładów leczenia odwykowego przeznaczonych do wykonywania środków zabezpieczajacych oraz składu, trybu powołania i zadań komisji psychiatrycznej do spraw srodków zabezpieczajacych, znajomość podstaw ustrojowych funkcjonowania państwa, w tym przepisów określajacych kompetencje organów administracji rządowej i samorzadowej, bardzo dobra organizacja pracy własnej, terminowość i odporność na stres, asertywność i umiejetność przekonywania, nieposzlakowana opinia, posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów miedzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo do podjecia zatrudnienia na terytorium Polski.Pełna treść ogłoszenia a także wymaganych dokumentów znajduje się na stronie qqq.rpp.gov.plMiejsce wykonywania pracy: Parczew, Suchawola, Milanów, Radzyń Podlaski, Łuków
Nazwa pracodawcy: Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Młynarska 46, 01-171 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: www.bpp.gov.pl
Ulica pracodawcy: Młynarska
Numer budynku pracodawcy: 46
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści ochrony zdrowia gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 08.08.2018
Oferta pracy ważna do: 20.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 08.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 07.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prace administracyjno-biurowe, zapewnienie wsparcia dla pracowników i gości firmy, wprowadzanie danych z dokumentów do programu, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie korespondencji. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Bystrej. Zatrudnienie przez agencję zatrudnienia w ramach umowy o pracę tymczasową na okres 12 miesięcy.
HEADHUNTERS SP. Z O. O. - 2016-07-01 - Bystra (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad sytemami informatycznymi oraz infrastrukturą sieci komputerowej, wsparcie użytkowników, rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych, wdrażanie nowych rozwiązań technicznych, tworzenie kopii bezpieczeństwa zawartości serwerów, nadzór i opieka nad stronami oraz sklepami internetowymi: Prestashop, Mineadmin, Firmes. Tworzenie e-mailingów (w koorporacji z działem marketingu) budowa i pozycjonowanie stron produktowych, raportowania wyników, współtworzenie i realizacje planów sprzedażowych.Umowa o pracę na okres próbny - 1 miesiąc
BEAUTY VITAL AKADEMIA PIĘKNA I ZDROWIA AGNIESZKA VÖLKER - 2015-12-10 - Piła (wielkopolskie)
Aktywna obsługa i pozyskiwanie nowych klientów w kraju i za garnicą, przygotowywanie ofert, kalkulacji, prezentacji oraz opracowywanie raportów i analiz. Oferta dostępna w sali E, G. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 357 64 75 lub e-mail: biuro (at) opako.com
OPAKO Sp. z o.o. - 2017-07-31 - Wrocław (dolnośląskie)
pomoc przy maszynowej obróbce szkła
SCHOLLGLAS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-01-21 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Planowanie i monitorowanie produkcji Zapewnienie ciągłości produkcjiZapewnienie pełnej realizacji zamówień klientów Przygotowywanie tygodniowych i miesięcznych harmonogramów produkcjiMonitorowanie i kontrola aktualnych zleceń, stanów magazynowychNadzór nad pracownikami, dbałość o zapewnienie obsługi Koordynowanie dostaw i wysyłek Optymalizacja procesu i rozwój Poszukiwanie nowych rozwiązań i usprawnieńMiejsce pracy: Radwanice/Jelcz-Laskowice Kontakt kandydatów z pracodawcą: biuro (at) shotblasting.plsala F
Shot Blasting Sp. z o.o. - 2017-04-06 - Radwanice (dolnośląskie)
wykonywanie zabiegów, obsłóga recepcji SPA
"ALFA" Jan Majewski, ul. Daleka 125, 82 - 200 Malbork - 2017-05-26 - Malbork (pomorskie)
Dla osób do 30 roku życia:Przygotowywanie i udział w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, rejestrowanie postępowań, przygotowywanie dokumentacji i archiwizowanie zakończonych postępowań.
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klienta, wykładanie towaru do lady, kontrola nad terminowością towarów, przestrzeganie przepisów BHP i higieny pracy, wykładanie cen
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Gdańsk (pomorskie)
realizacja zadań i procedur wynikających z przepisów BHP na budowie, przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz egzekwowanie przepisów i zasad BHP
PG BUDOWA S.C. KRZYSZTOF PAJĄK, GRZEGORZ GOCYŁA - 2017-10-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie wycen i kosztorysów budowlanych.
STALBUD-KONSTRUKCJE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-23 - Kraków (małopolskie)
Kompleksowa obsługa biura
VERIV S.A. - 2016-04-27 - Ząbki (mazowieckie)
SPORZĄDZANIE ANALIZ KOSZTOWYCH PREFABRYKATÓW, SPORZĄDZANIE RYSUNKÓW ORAZ DOKUMENTACJI OFERTOWEJ (W ŚRODOWISKU TURBOCARD), PRZYGOTOWYWANIE I NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄ ZWIĄZANĄ Z WDROŻENIAMI ORAZ BADANIAMI MATERIAŁÓW ORAZ WYROBÓW BUDOWLANYCH, WSPÓŁPRACA Z PRACOWNIKAMI INNYCH DZIAŁÓW,
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2016-05-23 - Polkowice (dolnośląskie)
1. Obsługa administracyjna biura;2. Ewidencja dokumentów oraz korespondencji.
Łukasz Ajchsztet P.P.H.U. "LAMPEX BIS" - 2016-06-15 - Budzyń (wielkopolskie)
realizacja działań sprzedażowych z zakresu branży budowlanej, przygotowanie wycen i ofert techniczno - handlowych, bieżąca obsługa oraz pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i podtrzymywanie trwałych relacji biznesowych ze stałymi klientami, kontakt telefoniczny i mailowy z klientami, nadzorowanie procesu realizacji zamówień, obsługa reklamacji
A&K TRADERS Sp. z o. o. Sp. k. Wałcz - 2017-01-16 - Wałcz (zachodniopomorskie)
- Analizowanie rynku i ofert konkurencji. Poszukiwanie noiwych klientówq w tym z zagranicy. Utrzsymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi.- Znajomość języków jest wymagana dla kontaktu z klientami z zagranicy (Litwa, Estonia, Ukraina, Łotwa, Rosja oraz inne kraje rosyjskojęzyczne.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 23.12.2017 r. do 23.12.2018 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok.
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Katowice (śląskie)
pozyskiwanie nowych klientów,utrzymanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi,tworzenie ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Wola Zambrowska (podlaskie)
rozliczanie klientów, kierowców, wystawianie faktur, dokumentów KP, KW
LECHTOM Hurtownia Lodów i Mrożonek - 2016-06-10 - Świdnica (dolnośląskie)
spawacz
STEELER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-22 - Tarnów (małopolskie)
Przygotowywanie posiłków
TRAFART Kieszkowski Oktawian - 2017-04-24 - Koło (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw kadrowo-księgowych, sporządzanie deklaracji PIT, ZUS, VAT, GUS, obsługa programu komputerowego Rai.
WOLTAN ZAKŁADY APARATURY ELEKTRYCZNEJ SP. Z O.O - 2016-04-27 - Łódź (łódzkie)
,
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Białystok (podlaskie)
Kształtowanie wizerunku firmy, kontakty z mediami, nadzór nad współpracującymi agencjami PR, przygotowywanie materiałów informacyjnych, gazetek firmowych oraz informacyjnych materiałów wewnętrznych (np. publikowanych w internecie), kontakt z rynkiem zagranicznym (Ukraina) w celu utrzymywania kontaktu/relacji z partnerami biznesowymi oraz poszukiwania nowych partnerów.
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Kraków (małopolskie)
jw.
XXLGASTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-21 - Warszawa (mazowieckie)
raportowanie produkcji w systemie komputerowym, koordynowanie transportu, zarządzanie materiałami pomocniczymi, wystawianie dokumentów magazynowych
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
WPROWADZANIE I WYSTAWIANIE FAKTUR, KONTAKT Z KLIENTEM, PRZYGOTOWYWANIE OFERT, WINDYKACJA NALEŻNOŚCI.
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Drzewica (łódzkie)
Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych dotyczących użytkowania bankomatów sieci Euronet;obsługa połączeń przychodzących brak akcji sprzedażowych;rejestrowanie wszystkich zgłoszeń w systemach projektu zgodnie z procedurami klienta.Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych dotyczących użytkowania bankomatów sieci Euronet; Obsługa połączeń przychodzących brak akcji sprzedażowych;Rejestrowanie wszystkich zgłoszeń w systemach projektu zgodnie z procedurami klienta;
Teleperformance Polska Sp. z o. o. - 2016-10-20 - Siedlce (mazowieckie)
a) prowadzenie spraw osobowych pracowników,b) rozliczanie czasu pracy i kontrola dyscypliny pracy,c) sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy oraz innych dokumentów związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, d) opracowywanie dokumentacji w celu przeprowadzenia procedury naboru na wolne stanowiska pracy,e) opracowywanie projektów aktów prawnych regulujących wewnętrzną organizację i funkcjonowanie Domu,f) prowadzenie ewidencji dokumentów przychodzących i wychodzących,g) prowadzenie sekretariatu dyrektora,h) prowadzenie spraw dotyczących odbywania praktyk szkolnych i studenckich, staży z Powiatowego Urzędu Pracy oraz prac społecznie użytecznych.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "OSTOJA" - 2017-09-27 - Gdańsk (pomorskie)
x
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Przeworsk (podkarpackie)
Sporządzanie kosztorysów i wycen na roboty w zakresie budowy linii i stacji elektroenergetycznych zapytania ofertowe do podwykonawców materiałów wyszukiwanie i analizowanie zapytań ofertowych.
SAG ELBUD GDAŃSK S.A. - 2017-04-07 - Gdańsk (pomorskie)