SPECJALISTA DS. KSIĘGOWYCH Kotlarnia oferta pracy KOPALNIA PIASKU "KOTLARNIA" SPÓŁKA AKCYJNA
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na wanny.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: do 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe; doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; znajomość przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości; zakres obowiązków: weryfikacja i ewidencja dokumentów księgowych; księgowanie i korygowanie danych; uzgadnianie sald bankowych; prowadzenie ksiąg rachunkowych; przygotowywanie deklaracji podatkowych, sprawozdań GUS; rozliczanie wyjazdów służbowych; prowadzenie ewidencji środków trwałych; przygotowywanie sprawozdań finansowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Kotlarnia
Data publikacji: 2017-01-18
Lokalizacja: Kotlarnia (opolskie)
Pracodawca: KOPALNIA PIASKU "KOTLARNIA" SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dębowa 3, 47-246 Kotlarnia, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe; doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; znajomość przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości; zakres obowiązków: weryfikacja i ewidencja dokumentów księgowych; księgowanie i korygowanie danych; uzgadnianie sald bankowych; prowadzenie ksiąg rachunkowych; przygotowywanie deklaracji podatkowych, sprawozdań GUS; rozliczanie wyjazdów służbowych; prowadzenie ewidencji środków trwałych; przygotowywanie sprawozdań finansowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Kotlarnia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kotlarnia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kędzierzyńsko-kozielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bierawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Nazwa pracodawcy: KOPALNIA PIASKU "KOTLARNIA" SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Dębowa, 47-246 Kotlarnia, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt telefoniczny lub dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: kędzierzyńsko-kozielski
Gmina pracodawcy: Bierawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kotlarnia
Ulica pracodawcy: Dębowa
Profil działalności pracodawcy:
WYDOBYWANIE ŻWIRU I PIASKU; WYDOBYWANIE GLINY I KAOLINU
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 18.01.2017
Oferta pracy ważna do: 17.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 18.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
AWIMA Sp. J. - 2017-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
1.Współpraca z biurem rachunkowym prowadzącym pełną księgowość w firmie produkcyjno-handlowej,2.Obsługa kadrowo-płacowa,3.Nadzór nad całokształtem zagadnień księgowo-finansowych w firmie,4.Nadzór nad obiegiem dokumentacji księgowej,5.Prowadzenie i kontrola rozrachunków,6.Wprowadzanie transakcji do systemu bankowego,7.Księgowanie bieżących operacji w systemie księgowym (faktury, wyciągi z kont i kart płatniczych, rejestr środków trwałych (w tym amortyzacja), lista płac, kontrola wynagrodzeń, etc.)8.Przygotowywanie potrzebnych analiz, raportów i zestawień w Excelu na potrzeby firmy
GOLDEN LINE PAWEŁ DOSTYCH - 2016-01-26 - Rzeszów (podkarpackie)
prezentacj aproduktów i usług, obaługa telefonicznaklientów i prowadzenie korespondencji.
AMESOS Tomasz Szczukowski - 2017-09-01 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzedaż materiałów izolacyjnych, obsługa programów sprzedażowych, oferowanie i prezentacje produktowe, pomoc techniczna, wystawianie dokumentów handlowych, szkolenia dla klientów.
DRAGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-18 - Gdańsk (pomorskie)
Zapewnienie sprzętu / oprogramowania / diagnostyka problemów w sieci / rozwiązywanie problemów przez telefon dla klientów końcowych użytkowników; Przekazywanie problemu do wewnętrznych pracowników/wsparcia IM; Koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, którzy dostarczają sprzęt / software / rozwiązywania problemów sieciowych; Administrowanie i zapewnienie użytkownikom dostępu i kontroli; Korzystanie z funkcji Tracking System do dokumentowania i zarządzania problemami i wnioskami w pracy.
kontakt przez PUP - 2015-12-24 - Zabierzów (małopolskie)
w/g zakresu obowiązków specjalisty ds. zamówień publicznych:-wybieranie właściwego trybu udzielenia zamówienia publicznego;-weryfikowanie zgodności opisu przedmiotu zamówienia, warunków udziału w postępowaniu i sposobu oceny ich spełniania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa zamówień publicznych;-sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia;-przygotowywanie i publikowanie ogłoszeń dotyczących postępowań;-rekomendowanie najkorzystniejszej oferty poprzez udział wpracach komisji przetargowych;-reprezentowanie zamawiającego wpostępowaniach odwoławczych oraz w procedurze kontrolnej udzielonych zamówień;-prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych;monitorowanie realizacji planów zamówień publicznych;sporządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach.
1 WOJSKOWY SZPITAL KLINICZNY Z POLIKLINIKĄ SP ZOZ W LUBLINIE - 2017-11-22 - Lublin (lubelskie)
Specjalista ds. pracowniczych- oferta stażu realizowana ze środków EFS w ramach RPO ( 50+) lub niepełnosprawnościami. Wymagania: wykształcenie średnie mile widziane wyższe, obsługa komputera, komunikatywność, odpowiedzialność.
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Nowy Sącz (małopolskie)
sporządzanie deklaracji PFRON, prowadzenie ewidencji czasu pracy, przygotowywanie umów dla pracowników oraz prowadzenie akt osobowych , sporządzanie raportów kadrowych, mile widziana znajomość przepisów odnośnie zatrudniania cudzoziemców
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "ROLMAG" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-12 - Opalenie (pomorskie)
Obsługa biura spółki, sekretariatu i rady nadzorczej, w okresie próbnym proponowane wynagrodzenie 3000 zł
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Bolesławcu Sp.z o.o. - 2017-08-01 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Obsługa i ustawianie maszyn, kontrola wyrobów przy rozpoczęciu i w trakcie produkcji. Wynagrodzenie 2000 zł brutto + premie.
Backer OBR Sp. z o.o. - 2017-04-21 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Obsługa telefoniczna oraz mailowa między innymi w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z zakupionym sprzętem oraz usługami.
CONVERGYS INTERNATIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-05 - Lublin (lubelskie)
Realizacja zadań związanych z ochroną środowiska, realizacja obowiązków służby BHP zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów, przeprowadzanie bieżących kontroli w zakresie BHP, ochrony środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej, ocena ryzyka związanego z wykonywanymi pracami, przygotowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu BHP, sporządzanie i nadzorowanie dokumentacji oraz raportów z zakresie BHP, ochrony środowiska i ochrony przeciwpożarowej, inicjowanie, proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań podnoszących bezpieczeństwo w pracy oraz motywujących pracowników do bezpiecznych zachowań.
KIRCHHOFF POLSKA Spółka z o.o. - 2017-06-22 - Gliwice (śląskie)
PROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY/SŁUŻBY,ZESTAWIENIA, ANALIZY,WYPŁATA NALEŻNOŚCI Z TYT. GODZIN NADLICZBOWYCHPRZYGOTOWANIE PROJEKTÓW DECYZJI KOMENDANTA WOJEWÓDZKIEGO,PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH, AKTUALIZACJA DANYCH KADROWYCH,REALIZOWANIE ZADAŃ Z ZAKRESU PROFILAKTYKI I OCHRONY ZDROWIA,PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI EMERYTALNEJOPRACOWANIE DOKUMENTÓW DO ARCHIWUM,PRZEPROWADZANIE KONTROLI W JEDNOSTKACH ORGANIZACYJNYCH,SPORZADZANIE SPRAWOZDAŃ DO GUS,KPRM,ZUW I JEDNOSTKI NADRZĘDNEJ,PRZYGOTOWANIE PISM I DOKUMENTÓWZ ZAKRESU DZIAŁANIA WYDZIAŁU.WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE PRAWNICZE LUB ADMINISTRACYJNE, ZNAJOMOŚC PROGRAMÓW MS OFIFICE, PRAWO JAZDY KAT B, DOŚWIADCZENIE POWYŻEJ 4 LAT W ADMINISTRACJI LUB 1,5 ROKU W DANYM OBSZARZE.WYNAGRODZENIE OKOŁO 2.600,00 BRUTTO
KOMENDA WOJEWÓDZKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ - 2018-01-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wymagania:• Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym (poziom min. B2) – warunek konieczny• Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego (poziom min. B2) – warunek konieczny• Doświadczenie w zakresie obsługi klienta• Podstawowe umiejętności w zakresie IT • Znajomość narzędzi zarządzania usługami IT będzie dodatkowym atutemObowiązki:• Wsparcie międzynarodowych klientów zewnętrznych i wewnętrznych• Współpraca z klientami biznesowymi i informatykami (za pośrednictwem telefonu, poczty elektronicznej i internetowej)• Identyfikacja, ocena i ustalanie priorytetów problemów i reklamacji klientów• Analiza problemów klienta i proponowanie rozwiązań• Udział w sprawozdawczości i fakturowaniu klientów• Uczestnictwo w spotkaniach klientów on-line
Jobhouse Sp. z o.o. - 2017-10-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-12-04 - Warszawa (mazowieckie)
zapewnienie realizacji zadań przez zespół developerski zgodnie z wymogami projektowymi, bliska współpraca z właścicielem produktu, edukowanie członków zespołu
kontakt przez PUP - 2015-12-17 - Zielona Góra (lubuskie)
Dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi na ich zapytania w j. niemieckim i angielskim - Przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczących produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów - aktualizowanie i wprowadzanie danych do systemów - wsparcie przy wdrażaniu i realizacji planów sprzedażowych i marketingowych - zapewnianie poufności informacji, do których ma się dostęp ze względu na stanowisko - tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta.
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-02 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych dostawców, utrzymywanie relacji z klientami, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy, kontakt z klientami w sprawach handlowych, optymalizacja kosztów dostaw, od poniedziałku do piatku w godzinach 9-17
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Raszyn (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Grabowo (mazowieckie)
Telefoniczny kontakt i obsługa Klientów, aktywny udział w akcjach promocyjnych, ścisła współpraca z mobilnym Zespołem Reprezentantów Handlowych, weryfikacja baz Klientów, wystawianie faktur sprzedażowych oraz dokumentów magazynowych.
MEDI-SEPT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-04-14 - Konopnica (lubelskie)
oferowanie, negocjacje, pozyskiwanie nowych dostawców, koordynacja dostaw branży hutniczej
TRACK TEC KOLTRAM SP. Z O.O. - 2017-02-16 - Zawadzkie (opolskie)
Przygotowywanie monitorowanie, realizacja zadań inwestycyjnych, remontów. Obsługa gospodarki : odpadami, wodnej,pojazdami.
Nadleśnictwo Niedźwiady - 2018-08-09 - Przechlewo (pomorskie)
w/g stanowiska
Grupa MAC S.A. - 2017-07-12 - Kielce (świętokrzyskie)
jw.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 121 - 2017-08-17 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie zadań w siedzibach naszych Klientów i zdalnie w zakresie obsługi i serwisu systemów ComArch ERP Optima i ComArch ERP XL z uwzględnieniem obszaru księgowości, udział w realizacji ciekawych projektów wdrożeniowych systemów Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL, analiza potrzeb i procesów biznesowych Klienta, konfigurowanie systemu wg wymagań i specyfiki Klienta, szkolenia użytkowników Klienta w zakresie obsługi systemu informatycznego, doradztwo użytkownikom w zakresie optymalnego wykorzystania systemu informatycznego, bieżąca edukacja w zakresie systemów informatycznych oraz z zastosowania informatyki w zarządzaniu przedsiębiorstwem
MIKROSERWIS Spółka Cywilna Robert Bodendorf, Sebastian Możejko, Jakub Talewski - 2016-05-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- pozyskiwanie klientów- realizacja planów sprzedaży- raportowanie wyników
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
Obszywanie i zszywanie elementów z tkanin ovaty lub skór. Wymagania: wykształcenie zawodowe, umiejetność szycia na maszynie, staż pracy 1 rok.
INTER ROOM Michał Bach - 2017-03-24 - Warzno (pomorskie)
Sprzedaż biletów i usług edukacyjnych. Udzielanie informacji dot. oferty CNE. Obsługa kasy, wystawianie faktur i paragonów. Rozliczanie kasy i sporządzanie raportów kasowych.
CENTRUM NAUKI EXPERYMENT W GDYNI - 2017-03-07 - Gdynia (pomorskie)