SPECJALISTA DS. KADROWYCH K/M Warszawa oferta pracy ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 121
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADROWYCH K/M
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-08-17
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 121
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Czeniakowska 128, 00-454 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: premia regulaminowa, wysługa lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADROWYCH K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.08.2017
Data zakończenia pracy: 01.11.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 4)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Program System Informacji Oświatowej
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), cztery lata doświadczenia zawodowego, obowiązki: prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników szkoły, przygotowywanie umów o pracę, świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudniania i wynagrodzeń pracowników, do których wydawania pracodawca zobowiązany jest przepisami prawa, ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej, archiwizacja dokumentacji w zakresie prowadzonych spraw, prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich, prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej (zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i członków ich rodzin), wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika, prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich i szkoleń BHP pracowników oraz kontrola ich aktualności, prowadzenie spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych, sporządzanie sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami, obsługa Systemu Informacji Oświatowej, współpraca z DBFOŚ w zakresie: przygotowanie list płac, sporządzania i przesyłania drogą elektroniczną dokumentów rozliczeniowych, deklaracji, raportów do ZUS, działania administracyjne związane z działalnością szkoły, obsługa korespondencji, inne działania zlecane przez Dyrektora Zespołu, praca jednozmianowa, w godzinach 8-16. Zgłoszenie: sekretariat (at) sobieski.edu.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 121
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Czeniakowska 128, 00-454 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Czeniakowska
Numer budynku pracodawcy: 128
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.08.2017
Data dodania oferty pracy: 16.08.2017
Oferta pracy ważna do: 01.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
- GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania. Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie. Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu- zostań współtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL. Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i Płac. Miejsce pracy : ul. Rzepakowa 2, 40-541 Katowice.- Opis stanowiska: realizacja procesów personalnych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płac, przygotowywanie deklaracji podatkowych, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych, sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników, przygotowywanie dokumentów kadrowych pracowników.- Firma oferuje: zatrudnienie w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji, możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym zespole, uczestnictwo w ciekawych projektach w ramach Grupy Kapitałowej, dodatkowe benefity w postaci ubezpieczenia na życie i karty Multisport.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto wynagrodzenie zasadnicze + 500 zł premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony 2 lata. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze kadrowo - płacowej dla min. 250 osób, biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel), bardzo dobra znajomość programu Płatnik, rozwinięte zdolności analityczne, znajomość zagadnień z zakresu kadr, dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, dokładność.
FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-10 - Katowice (śląskie)
zgodnie z programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Myślenice (małopolskie)
obsługa biurowa Uczelni:organizowanie i nadzorowanie obiegu dokumentów, przyjmowanie i ekspedycja poczty, przesyłek, paczek, obsługa telefonu, ksero, faksu, maszynopismo w zakresie korespondencji kierownictwa Uczelni obsługa interesantów,prowadzenie spraw hotelowych, archiwizacja,
Państwowa Wyższa Szkoła Teatralna im. L. Solskiego - 2016-08-05 - Kraków (małopolskie)
wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,mile widziane doswiadczenie w branży,znajomość środowiska internetu,znajomość narzędzi Adwords, Google Analitics,znajomość zasad reklamy internetowej,budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez inicjowanie działań marketingowych oraz współpracę z partnerami firmy,praca w dynamicznie rozwijającej się firmie, mozliwość rozwoju zawodowego, doskonalenia i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Moderator Konrad Piechota - 2015-12-08 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wprowadzanie i księgowanie dokumentów w systemie Dynamics, uzgadnianie stanów magazynowych, przygotowywanie ewidencji środków trwałych, naliczanie umorzeń, księgowanie amortyzacji, nadzór nad obiegiem dokumentów, wyjaśnianie dokumentów z pracownikami, uzgodnienia dotyczące kwot VAT naliczanego, przygotowywanie rejestrów VAT faktur zakupowych, uzgadnianie kont księgowych VAT naliczony i należny z rejestrami VAT zakupów
"DOSPEL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-07 - Częstochowa (śląskie)
Udział w projektach wskazanych przez kierownictwo; Kontakt z klientami zagranicznymi w tym poszukliwanie nowych klientów zagranicznych. Wypełnianie innych zadań zleconych przez kierownictwo; Dbałość o dobro zakładu pracy, chronienie jego mienie oraz zachowanie w tajemnicy informacje, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę;
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Kraków (małopolskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Praca w budynku, utrzymanie czystości, warunków sanitarno higienicznych w wyznaczonych pomieszczeniach. Praca na dwie zmainy: 06:00-14:00, 13:00-21:00.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Łódź (łódzkie)
obsługa nieruchomności
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Kraków (małopolskie)
K/M
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
prace ogólnobudowlane, praca na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Kraków (małopolskie)
przygotowanie ofert przetargowych, analiza dokumentacji przetargowej (SIWZ) oraz dokumentacji technicznej, przygotowanie kosztorysów w zakresie robót drogowych i sieci sanitarnych, wykonywanie obmiaru, wyceny robót, przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert
KRUSZ-BET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-14 - Uniszki Zawadzkie (mazowieckie)
przygotowywanie sprawozdań, obsługa urzadzeń biurowych, obsługa kasy. Oferta dla osób niepełnosprawnych.
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- prowadzenie rozmów handlowych z klientami, - przygotowywanie ofert, - współpraca z magazynem,- wystawianie faktur; Pracodawca prosi o aplikowanie CV na podany adres e-mail
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Słupsk (pomorskie)
Główne obowiązki:Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje. Samodzielne i odpowiedzialne zadaniaCV na adres email: rekrutacja (at) skokpiast.plI zmiana : 09.00 - 17:00Praca na okres próbny: 3 miesiące z możliwością przedłużeniaSystem wynagrodzenia: od 2300 zl brutto miesięczny + prowizja
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-02-16 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pracownik do spraw sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Banino (pomorskie)
prowadzenie spraw bhp, p.poż i ochrony środowiska w zakładzie produkcyjnym
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o. - 2017-02-16 - Poznań (wielkopolskie)
WZNOSZENIE BUDYNKÓW MIESZKALNYCH I NIEMIESZKALNYCH.
Usługi Remontowo-Budowlane Klimek Jerzy - 2016-09-22 - Świerczyna (łódzkie)
przyjmowanie zgłoszeń na szkolenia , wstepna ocena kandydatów, OBSŁUGA SYSTEMU SMK, przygotowywanie sprzetu i pomieszczeń do zajęć dydaktycznych, prowadzenie dokumntacji szkolen podyplomowych
Stowarzyszenie NaRzecz Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego Pielęgniarek i Położnych NOVUM - 2017-12-12 - Lublin (lubelskie)
Praca polega na kontrolowaniu komponentów w przemyśle AGD oraz samochodowym według instrukcji kontroli oraz pakowanie do kartonów i pojemników według instrukcji. Elementy podlegające kontroli są wykonane z plastiku i tworzyw sztucznych. Praca przez 25-30 godzin tygodniowo.
QUALITY EXPERT Krzysztof Rozlazły - 2016-09-23 - Pietrzykowice (dolnośląskie)
- Pozyskiwanie nowych klientów oraz rozszerzanie portfolio produktów u aktualnych klientów - Realizacja strategii sprzedażowej na rynkach zagranicznych- Przygotowywanie ofert handlowych- Prowadzenie negocjacji handlowych- Monitorowanie rynku i analiza konkurencji- Godziny pracy 8.00- 16.00
Carry Pet Food Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Trzebielino (pomorskie)
kladzenie glazury
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wykonywanie zabiegów fizjoterapeutycznych
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Kam Pom - 2016-02-01 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
Firma APROJEKT tworząca oddział w Siedlcach, poszukuje osób chcących rozwijać się w dziedzinie paszportyzacji sieci telekomunikacyjnych- sieci światłowodowych (FTTH-FTTB Szkieletowych), sieci HFC CATV (koncentrycznych RF + światłowodowych), kanalizacji, przyłączy i szaf telekomunikacyjnych, zasilania urządzeń telekomunikacyjnych. Zadania realizowane na wskazanym stanowisku: utrzymanie aktualnej informacji o sieci telekomunikacyjnej poprzez wprowadzanie oraz edycję danych w systemie paszportyzacji SmallWorld, weryfikowanie poprawności danych wprowadzonych do systemu paszportyzacji, udział w tworzeniu i kompletowaniu dokumentacji powykonawczej (praca w Siedlcach)
APROJEKT Jacek Szymczak - 2017-11-17 - Siedlce (mazowieckie)
j.w.
Instytut Elektrotechniki - 2016-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa procesów płacowych,Przygotowywanie oraz kontrola poprawności naliczeń listy płac,Weryfikacja, ewidencja dokumentów płacowych oraz zapewnienie zgodności z przepisami prawa pracy, ustawami podatkowymi oraz ubezpieczenia społecznego,Przygotowanie raportów płacowych oraz deklaracji dla ZUS, US, GUS, PFRONŚcisła i efektywna współpraca z zespołem ds. pracowniczych.
Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno- Torowe Sp. z o.o. - 2018-01-10 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klienta
Agencja Pośrednictwa Handlowego i Usług "KWAŚNIAK" Kwaśniak Wiesław - 2016-02-24 - Rzeszów (podkarpackie)
kontrola poszczególnych etapów procesu technologicznego, kontrola jakości wyrobów gotowych, opracowanie, weryfikacja, aktualizacja, wdrażanie i nadzór nad dokumentacją systemową; szkolenia z zakresu GHP/GMP/HACCP/BRC/IFS dla pracowników oraz podejmujących zatrudnienie
"ZAKŁADY MIĘSNE POLONUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-12-18 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
OBSŁUGA KLIENTA
APH I U KWAŚNIAK - 2017-03-16 - Rzeszów (podkarpackie)