SPECJALISTA DO SPRAW WYCEN I OFERTOWANIA Uniszki Zawadzkie oferta pracy KRUSZ-BET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW WYCEN I OFERTOWANIA
Wynagrodzenie: od 4 200 PLN
Zakres obowiązków: przygotowanie ofert przetargowych, analiza dokumentacji przetargowej (SIWZ) oraz dokumentacji technicznej, przygotowanie kosztorysów w zakresie robót drogowych i sieci sanitarnych, wykonywanie obmiaru, wyceny robót, przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert
Data publikacji: 2016-06-14
Lokalizacja: Uniszki Zawadzkie (mazowieckie)
Pracodawca: KRUSZ-BET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:06-513 Uniszki Zawadzkie 128, powiat: mławski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowanie ofert przetargowych, analiza dokumentacji przetargowej (SIWZ) oraz dokumentacji technicznej, przygotowanie kosztorysów w zakresie robót drogowych i sieci sanitarnych, wykonywanie obmiaru, wyceny robót, przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW WYCEN I OFERTOWANIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Uniszki Zawadzkie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wieczfnia Kościelna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kosztorysant budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: czytanie rysunków technicznych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejetność wyceny robót, znajomość programu NORMA, wymagane doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku, znajomość branży budowlanej w zakresie robót drogowych i sieci sanitarnych, umiejetność pracy w zespole
Nazwa pracodawcy:
KRUSZ-BET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mławie
Adres pracodawcy:
06-513 Uniszki Zawadzkie 128, powiat: mławski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: mławski
Gmina pracodawcy: Wieczfnia Kościelna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Uniszki Zawadzkie
Numer budynku pracodawcy: 128
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kosztorysant budowlany
Data dodania oferty pracy: 14.06.2016
Oferta pracy ważna do: 14.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
koordynacja, realizacja projektów selekcyjnych i rozwojowych, biżąca obsługa klienta, pozyskiwanie partnerów, planowanie i rozliczanie projektów, prowadzenie działań promocyjnych
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Poznań (wielkopolskie)
Pozyskiwanie oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z Partnerami Biznesowymi- Obsługa Klienta zgodnie ze standardami firmy- Aktywna sprzedaż produktów i usług-Realizacja i koordynacja działań wsparcia sprzedaży- Realizacja planów sprzedażowych
kontakt przez OHP - 2016-06-07 - Bytów (pomorskie)
- WDROŻENIA ROZWIĄZAŃ TELEINFORMATYCZNYCH W ZAKRESIE INSTALACJI I KONFIGURACJI URZĄDZEŃ,- REALIZOWANIE ZLECEŃ INTERWENCYJNYCH U KLIENTÓW (IDENTYFIKOWANIE I ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW),- PRZEPROWADZANIE SZKOLEŃ Z ZAKRESU OBSŁUGI SYSTEMÓW,- SPORZĄDZANIE INSTRUKCJI I DOKUMENTACJI POWYKONAWCZYCH,- STAŁA OBSŁUGA FIRM I INSTYTUCJIOFERUJEMY:- STABILNE ZATRUDNIENIE NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ,- PRACĘ W MŁODYM I DYNAMICZNYM ZESPOLE,- MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO,- NIEZBĘDNE NARZĘDZIA DO PRACY (TELEFON, LAPTOP, SAMOCHÓD SŁUŻBOWY),
VEGACOM S.A. - 2017-01-25 - Rzeszów (podkarpackie)
Zakres obowiązków:1. Opracowywanie projektów decyzji administracyjnych dla kadry Inspektoratu oraz dowódców (zastępców) jednostek wojskowych (instytucji) bezpośrednio podległych Szefowi Inspektoratu Wsparcia SZ.2. Wystawianie poleceń wyjazdów służbowych na terenie kraju dla kadry Inspektoratu,3. Naliczanie zwrotu kosztów przejazdu żołnierzy zawodowych do miejsca zamieszkania członków rodzin, a także prowadzenie ewidencji w tym zakresie.4. Prowadzenie planu urlopów kadry Inspektoratu oraz dowódców jednostek (instytucji) bezpośrednio podległych Szefowi Inspektoratu.5. Prowadzenie i uaktualnianie rozliczenia nieobecności kadry Inspektoratu w sieciowym systemie ewidencji wojskowej SEW on-line oraz w elektronicznym systemie obiegu dokumentów SI ARCUS.6. Opracowywanie propozycji planu rzeczowo-finansowego wydatków bieżących Inspektoratu na materiały biurowe i eksploatacyjne sprzętu poligraficznego.7. Przygotowywanie materiałów szkoleniowych dotyczących przepisów, zasad i norm dotyczących służby wojskowej żołnierzy zawodowych, w zakresie swoich kompetencji, prowadzenie szkoleń dla jednostek organizacyjnych Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych.Rodzaj umowy: umowa o pracę na okres próbny (docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy).
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2018-03-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- obsługa kadrowa w firmie
Józef Andrzej Remisiewicz - HANDEL ROLNO SPOŻYWCZY PRZEMYSŁOWY I BUDOWLANY "TRANS-ROL" - 2018-01-12 - Kruszewo-Wypychy (podlaskie)
•obsługa i nadzorowanie zamówień od ich złożenia, aż po weryfikację jakości dostarczonego towaru oraz ewentualne składanie reklamacji•poszukiwanie nowych źródeł zaopatrzenia na rynku, negocjowanie warunków zakupowych z dostawcami•przyjmowanie, wydawanie i kontrola dostaw•prace związane z logistyką wysyłek, zamawianie, organizacja transportu•inwentaryzowanie oraz aktualizowanie stanu magazynowego w programie magazynowo-księgowym•ewidencja elektronarzędzi, kontrola kompletności i stanu technicznego urządzeń, kontrola terminu zwrotu i wymiany urządzeń w ramach umowy flotowej oraz zamawianie nowych w systemie•organizacja zaplecza budowlanego (kontenery socjalne, kontenery na śmieci) oraz sprzętu budowlanego (podnośniki, zgrzewarki)•przygotowywanie dok. odbiorowej inwestycji; godz. pracy 7-15; okres zatrudnienia 12 m-cy - przedłużenie na czas nieokreślony
IGNACZAK TECHNIKA GRZEWCZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-17 - Słupsk (pomorskie)
Poszukiwanie nowych klientów flotowych, sprzedaż samochodów dla klientów flotowych, obsługa i utrzymanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami, uczestnictwo w realizacji działań marketingowych realizowanych przez firmę
Michalski Wiesław 1.Michalski Motors 2.Autopol - 2016-02-10 - Płock (mazowieckie)
realizacja procesów zatrudnienia,naliczanie płac, urlopów pracownikom,prowadzenie dokumentacji pracowniczej,obsługa programów kadrowo - płacowych,budowanie wewnętrznej bazy danych.
kontakt przez OHP - 2017-11-24 - Chorzów (śląskie)
wyszukiwanie zlecen na usługi (sprzątanie, czyszczenie), sprzedaż środków czystości. Możliwość wykonywania pracy jako dodatkowej.
ECOTRADE SERVICE Sp. z o. o. - 2016-04-07 - Świdnica (dolnośląskie)
staż-KONSERWATOR
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Kraków (małopolskie)
Główne obowiązki: sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych w celu zgodności z obowiązującymi przepisami; kontrolowanie obiektów budowlanych w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym; dokonywanie odbioru wykonanych robót w zakresie instalacji elektrycznych w celu zgodności z obowiązującymi przepisami; dokonywanie odbioru dokumentacji technicznych w zakresie instalacji elektrycznych w celu zgodności z obowiązującymi przepisami. Wykształcenie: wyższe elektryczne. Wymagania niezbędne: posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa; znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego; posiadanie do 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku inspektora nadzoru; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: znajomość obsługi komputera i umiejętność obsługi programu Open Office oraz NORMA; posiadanie 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w budownictwie.
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Racibórz (śląskie)
Montaż domów jednorodzinnych w systemie SIP,praca na terenie Rzeszowa + delegacje na teren całej Polski
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Proces księgowania oraz płatności faktur, weryfikacja zgodności i prawidłowości otrzymanych faktur i innych dokumentów, identyfikowanie nietypowych przypadków i wyjątków oraz zarządzanie procesem ich rozwiązania przy współpracy z innymi pracownikami oraz kierownikami, księgowanie i rozliczanie wydatków pracowniczych, praca jako osoba pierwszego kontaktu dla danego dostawcy, budowanie długotrwałych relacji z dostawcą, definiowanie, priorytetyzacja oraz wyciąganie wniosków na podstawie informacji zwrotnych otrzymanych od dostawców, tworzenie procedur, wypracowywanie najlepszych praktyk.
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Kraków (małopolskie)
wystawianie faktur, przyjęcie odbiór towarów
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Łobżenica (wielkopolskie)
Dobór i sprzedaż części i akcesoriów do samochodów ciężarowych, pozyskiwanie nowych klientów. Umowa o pracę na czas określony - 3 lata.
SUDER & SUDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-21 - Piła (wielkopolskie)
jw.
MOS-TECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-28 - Radom (mazowieckie)
Monitorowanie działąń mających na celu zapewnienie stałego ulepszania systemu produkcyjnego, przygotowanie i zatwierdzanie dokumentacji związanej z realizacją inwestycji (projektów) oraz opracowanie i niezależne wyceny kosztów dodatkowych i eksploatacyjnych (w tym: mediów, kosztów remontu i/lub adaptacji oraz doposażenia) nowych inwestycji, projektowanie części maszyn, systemów i układów linii technologicznych, planowanie remontów i przeglądów produkcyjnych.
Zakłady Przemysłu Cukierniczego Otmuchów s.a. - 2017-05-11 - Nysa (opolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Osoba z predyspozycjami do pracy w handlu (branża meblowa) - kontakt telefoniczny z klientem. Wykształcenie min. średnie. Umiejętności sprzedaży. Obsługa komputera. Miła aparycja, zorientowanie na klienta, dobra dykcja, upór w dążeniu do celu, umiejętność nawiązywania i podtrzymywania kontaktów.
"EMI PLUS" SPÓŁKA JAWNA, MACIEJ DOBROWOLSKI I MIROSŁAW TOPOLSKI - 2016-03-25 - Lublin (lubelskie)
sprzedaż produktów firmy na wyznaczonym obszarze, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami, rozwój współpracy z obecnymi klientami i zozyskiwanie nowych .Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie szczegółowego CV na e-mail : s.popek (at) ehoryzont.com w tytule proszę wpisać PRACA, proszę również o załączenie zgody na przetwarzanie danych osobowych. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami
HORYZONT AGENCJA REKLAMOWA POPEK SŁAWOMIR - 2016-03-08 - Rzeszów (podkarpackie)
wykonywanie ofert technicznych, doradztwo techniczne
ALUROM Izabela Babij, Ługi 16 84-300 Lębork - 2017-08-30 - Ługi (pomorskie)
Czynny udział w kreowaniu polityki sprzedażowej Aktywne pozyskiwanie klientów oraz budowanie relacji z już istniejącymiWspółtworzenie strategii marketingowejProwadzenie obserwacji oraz analizowanie lokalnego rynku hotelarskiego Kreowanie polityki cenowej hoteluTworzenie oferty dla klientów indywidualnych i grupowych; praca w godz. 8-16; kontakt z pracodawcą e-mailowy
Tourtrend Sp. z o.o. - Dolina Charlotty - 2016-04-19 - Strzelinko (pomorskie)
praca w laboratorium genetyki i fizykochemii i toksykologii sądowej
INSTYTUT GENETYKI SĄDOWEJ Jolanta Powierska-Czarny - 2017-02-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-12-01 - Łódź (łódzkie)
*utrzymanie kontaktów z istniejącymi dostawcami surowców*przygotowywanie i wysyłanie zapytań ofertowych*zestawianie i analizowanie zebranych ofert z rynku*nadzorowanie terminowości i jakości dostaw surowców*realizacja planów zakupowych*ścisła współpraca z obszarem produkcji*raporowanie do kierownika Działu Surowcowego
HORTEX HOLDING S.A. - 2016-04-04 - Skrzyńsko (mazowieckie)
Sprzedaż podłóg, schodów, drzwi, mebli, projektowanie mebli
ETSSO Tomasz Podgórski - 2016-02-05 - Gdynia (pomorskie)
Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów, wprowadzanie faktur zakupowych i sprzedażowych do systemu (subiekt GT), obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, wszelkie sprawy administracyjne (kontakt z księgowością, kadrami, wysłanie dokumentów elektronicznych, sprawy bieżące), dbałość o stany magazynowe narzędzi w firmie, cykliczne inwentaryzacje narzędzi, dowóz materiałów z punktu A do punktu B np. dostarczenie formy do klienta.
STANMET A.RADKO,T.STASIŁA SPÓŁKA JAWNA - 2018-04-06 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Raportowanie do centrali na Tajwanie, kontakt z centralą firmy w celu weryfikacji poprawności transakcji bankowych, kontrola poprawności przepływu środków finansowych. Praca w godz. 8:00-16:00.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
tworzenie procedury rekrutacyjnej zarówno dotyczącej rekrutacji zewnętrznej, jak i wewnętrznej, rekrutacja i selekcja pracowników, określenie profilu poszukiwanych pracowników, kontakt z agencjami doradztwa persolanego i agencjami pracy tymczasowej, przygotowywanie raportów i opinii na temat kandydatów, monitorowanie tendencji na rynku pracy, administrowanie, oraz całościowa obsługa biura zgodnie z zachowaniem zasad firmy, sprawdzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej, obsługa urządzeń znajdujących się w biurze, takich jak komputer, telefon, drukarka, fax itp, nadzór nad dokumentami firmowymi z którymi pracownik ma styczność oraz ich odpowiednie zabezpieczenie, organizacja własnej pracy w celu prawidłowego funkcjonowania biura, zachowanie w tajemnicy danych pracowników i klientów, budowanie odpowiedniego wizerunku firmy.WYMAGANIA: wykształcenie wyższeumiejętności: komunikatywność, dokładność, wysoka kultura osobista, zdolności manualne, kreatywność, mile widziane prawo jazdy kat. B, mile widziane doświadczenie, znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego w stopniu komunikatywnym z uwagi na dokumenty firmy w tym języku i wielojęzyczne otoczeniepraca-pół etatu w godz. 9-13
FUNDACJA "SŁOWIANIE POMERANII" - 2017-01-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
telefoniczna oraz bezpośrednia obsługa llientów firmy, realizacja planów sprzedażowych poprzez obsługę stałych klientów, pozyskiwanie nowych, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Tychy (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert w języku uzbeckim dla klientów, kontakt z kontrahentami i klientami z Uzbekistanu
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)