SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - JĘZ. FRANCUSKI (WARSZAWA LUB PRACA ZDALNA) Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - JĘZ. FRANCUSKI (WARSZAWA LUB PRACA ZDALNA)
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: j.w.
Data publikacji: 2017-12-04
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j.w.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Dodatki 1000-2000 netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - JĘZ. FRANCUSKI (WARSZAWA LUB PRACA ZDALNA)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: francuski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie średnie ogólnokształcące, znajomość języka francuskiego na poziomie C1, w przypadku braku znajomości języka polskiego wymagana jest znajomość języka angielskiego na poziomie nie mniejszym niż B2, mile widziane doświadczenie zawodowe związane z obsługą klienta lub sprzedażą, wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne, doskonała organizacja czasu pracy własnej, samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów, motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Bieżąca obsługa klientów, kontakt z klientami oraz sprzedaż produktów w ww. wymienionym języku, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.Pracodawca oferuje wynagrodzenie 5000 zł oraz 1000-2000 netto premii, pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna Medicover), system szkoleń pod okiem doświadczonych trenerów sprzedaży, nowoczesny sprzęt niezbędny do wykonywania zleconych zadań, możliwość wykorzystania na co dzień języka obcego, elastyczne godziny pracy, praca stacjonarna w biurze w Warszawie lub home office, możliwość wsparcia przy relokacji.Osoby zainteresowane ofertą i spełniające powyższe wymagania proszone są o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SP/FR/2017
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.12.2017
Data dodania oferty pracy: 02.12.2017
Oferta pracy ważna do: 30.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 02.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wykształcenie średnie, bardzo dobra obsługa komputera, prawo jazdy kat B, mile widziana znajomość programu Subiekt, obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, mile widziana znajomość asortymentu budowlanego, obsługi mieszalnika farb i tynków.Obsługa klientów, mieszanie farb i tynków, składanie zamówień na towar, przyjmowanie dostaw, wystawianie faktur, obsługa kasowa klienta, praca w systemie dwuzmianowym 7-15 i 9-17, w co drugą sobotę 7-13, wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą w zależności od posiadanej wiedzy i umiejętności
BUDOWNICTWO KUBIAK S.C. - 2017-06-12 - Krotoszyn (wielkopolskie)
negocjacje z kontrahentem, ustalanie sposobu płatności, przygotowywanie umów, dokumentów handlowych
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Kielce (świętokrzyskie)
Specjalista do spraw handlowych
WIPLAST Sp. z o.o. - 2017-03-17 - Tarnów (małopolskie)
Montaż rusztowań, nadzór nad ekipą, prowadzenie dokumentacji technicznej.
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za:zdalną (telefon, mail, livechat) obsługę klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych, przyjmowanie reklamacji, udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.My proponujemy: umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, pracę w młodym, dynamicznym zespole, program wdrożenia i opiekę mentora, stanowisko z możliwością awansu w nowoczesnej i perspektywicznej firmie, szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje, pakiet świadczeń pozapłacowych.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-01 - Tajęcina (podkarpackie)
Zapoznanie się z obowiązującymi przepisami dotyczącymi organizacji i zakresu działalności Inspektoratu:ustawa o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczch, pozostałe przepisy związane z działalnością Inspekcji.Zapoznanie się z zasadami dokonywania oceny jakości handlowej artytkułów rolno-spożywczch z uwzględnieniem elementów szkolenia praktycznego:weryfikacja dokumentacji,ocena pobranych prób,tworzenie dokumentacji kontrolnej,sprawozdawczość
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT JAKOŚCI HANDLOWEJ ARTYKUŁÓW ROLNO-SPOŻYWCZYCH W GDAŃSKU Z/S W GDYNI - 2016-05-04 - Gdynia (pomorskie)
obsługa kadry personelu gruzińskiego, rekrutacja pracowników i identyfikowanie wymogów i ograniczeń rynku pracy, uredulowań prawnych, adaptacja pracowników na poszczególne stanowiska pracy, współpraca z zarządem spółki
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Biała Podlaska (lubelskie)
PRZYJMOWANIE, REJESTROWANIE I ROZPATRYWANIE REKLAMACJI, PRZYGOTOWYWANIE PISM, WYKONYWANIE ZESTAWIEŃ I ANALIZA DANYCH.DEKLARACJA PRACY: UMOWA ZLECENIE MIN. 3 MIESIĄCE, PEŁEN WYMIAR GODZIN
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników oraz umów od zleceń. Prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem. Rozliczanie i ewidencja czasu pracy (urlopy, zwolnienia lekarskie). Prowadzenie teczek osobowych pracowników. Przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych na potrzeby wewnętrzne.Kontakt z pracodawcą telefoniczny Sibińska Wanda 71 368 15 05Umowa o pracę na okres próbny.Oferta pracy znajduje się w sali E.
BIURO OCHRONY RANGER Sp. z o.o. - 2016-06-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Kompleksowa obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, analiza rynków zbytu, stosowanych cen, potrzeb i oczekiwań klientów.Praca w godz. od 08:00-16:00
DREWKOL FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA FRYZEŁ ALEKSANDER - 2018-09-03 - Kolbuszowa (podkarpackie)
kontakty z klientamipromowanie wyrobówStaż odbywać się będzie w Lisim Ogonie
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Lisi Ogon (kujawsko-pomorskie)
Prowadzeie całokształtu spraw związanych z rekrutacją, selekcją i zatrudnianiem pracowników oraz ich rozwojem zawodowym, prowadzenie dla każdego pracownika teczki akt osobowych oraz ich bieżące aktualizowanie, załatwieanie wszelkich spraw związanych ze zwalnianiem pracowników, zgodnie z obowiązaującymi przepisami prawa pracy, sporządzanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych, rocznych zwiazanych z zatrudnieniem do GUS.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2016-11-24 - Gdańsk (pomorskie)
Skup surowców roślinnych, zielarskich, prowadzenie kontraktacji (zawieranie umów,weryfikacja upraw, rozliczanie), analiza rynku zielarskiego, praca na terenie całej Polski. Po umowie-zleceniu - możliwość pracy stałej w systemie zadaniowym.
HERBAR SP. Z O.O. - 2016-10-13 - Milejów (lubelskie)
Wykształcenie średnie, mile widziane doświadczenie; książeczka sanitarno-epidemiologiczna, uprawnienia LPG mile widziane; Zakres obowiązków: obsługa kasy fiskalnej, sprzedaż art. spożywczych, sprzedaż paliwa; jedna zmiana; praca w Gliwicach, ul. Toszecka
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-07 - Gliwice (śląskie)
kreowanie wizerunku firmy dla rynku azerskiego, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą azerskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Obsługa telefoniczna i mail'owa Klienta zagranicznego- Biegła znajomość języka angielskiego- Miejsce pracy Cieplewo,- Kontakt: telefon - 58 682-35-90 lub 695-418-302, e-mail: kubus (at) kkubus.pl
DANA.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-22 - Cieplewo (pomorskie)
Prowadzenie działań promocyjnych, marketingowych oraz sprzedaży instrumentów muzycznych i akcesoriów muzycznych. Praca w biurze w Kętach oraz w terenie, w godz. 9-17.00.
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2018-01-02 - Kęty (małopolskie)
Kompleksowa obsługa w zakresie kadr i płacwsparcie w zakresie prowadzenia pełnej księgowościprowadzenie dokumentacji w zakresie sprzedaży i zakupów prowadzenie rozrachunków z kontrahentami utrzymywanie dokumentacji finansowej w zgodzie z przyjętymi procedurami księgowymi terminowe tworzenie wymaganych raportów księgowych, kontakty i współpraca z zewnętrznymi instytucjami US, ZUS i innym; praca w godz. 8-16; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-16
Firma Bajcar Bronisław Bajcar - 2016-06-10 - Słupsk (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
staż w dziale projektów w zakładzie produkcyjnym
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Bażanowice (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie spraw personalnych pracowników RZI w Lublinie.Opracowywanie i monitorowanie realizacji planu urlopów.Prowadzenie ewidencji czasu pracy, zwolnień lekarskich, badań okresowych pracowników.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY LUBLIN - 2018-09-11 - Lublin (lubelskie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;• koordynacja zadań wynikających ze współpracy z jednostką terenową.
kontakt przez OHP - 2018-02-01 - Gdynia (pomorskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-03-05 - Warszawa (mazowieckie)
pr stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kletnia (łódzkie)
ZGODNY Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Opoczno (łódzkie)
1.Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Chiny) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku chińskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2.Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (chińskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów 3.Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku chińskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów 4.Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów oferowanych przez spółkę 5.Utrzymywanie bieżącego i stałego kontaktu z kontrahentami spółki m.in. poprzez wysyłanie im ofert towarowych (w języku chińskim) w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, kontakty osobiste zarówno w zakładzie pracy jak również w siedzibach klientów (klienci chińskojęzyczni), uczestnictwo w imprezach handlowych (m. in. o statusie targów, konferencji) w uzgodnieniu z przełożonymi 6.Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych lub zalecanych przez spółkę 7.Realizacja założonych planów sprzedaży oraz prawidłowe raportowanie z ich realizacji (m.in.: poprzez okresowe tworzenie periodycznych raportów) 8.Szybkie i sprawne rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z funkcjonowania spółki, w tym uwzględnieniem konieczności załatwiania spraw w urzędach państwowych, kontakty (w języku chińskim) w z zewnętrznymi podmiotami spółki w sposób spójny z polityką spółki 9Negocjowanie ( w języku chińskim) kontraktów oraz warunków współpracy w zakresie zleconym przez przełożonych 10.Dbanie o wizerunek spółki wynikający z kontaktów międzyludzkich, prawidłowa obsługa klientów, dostosowanie ubioru do wagi pełnionej funkcji 11.Prawidłowa komunikacja i przekazywanie danych w strukturze wewnętrznej spółki (wobec innych działów ) 12.Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych, dotyczących pracy, mogących być uszczegółowieniem opisanych wyżej obowiązków 13.Wykonywanie merytorycznych czynności, związanych z realizacją powyżej wymienionych obowiązków z uwzględnieniem systemu CRM
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Warszawa (mazowieckie)
sporzadzanie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia, prowadzenie akt osobowych, ewidecja czasu pracy, kompletowanie badań lekarskich i szkoleń BHP pracowników, wprowadzanie danych do systemu kadrowego,, współpraca z instytucjami państwowymi, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych pracowników, sporządzanie listy płac, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT,GUS
MAGNOLIA Spółka zo.o. Lubsko - 2018-03-02 - Lubsko (lubuskie)