SPECJALISTA DS. REKLAMACJI Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DS. REKLAMACJI
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: PRZYJMOWANIE, REJESTROWANIE I ROZPATRYWANIE REKLAMACJI, PRZYGOTOWYWANIE PISM, WYKONYWANIE ZESTAWIEŃ I ANALIZA DANYCH.DEKLARACJA PRACY: UMOWA ZLECENIE MIN. 3 MIESIĄCE, PEŁEN WYMIAR GODZIN
Data publikacji: 2017-02-17
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
PRZYJMOWANIE, REJESTROWANIE I ROZPATRYWANIE REKLAMACJI, PRZYGOTOWYWANIE PISM, WYKONYWANIE ZESTAWIEŃ I ANALIZA DANYCH.DEKLARACJA PRACY: UMOWA ZLECENIE MIN. 3 MIESIĄCE, PEŁEN WYMIAR GODZIN
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. REKLAMACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 13.03.2017
Data zakończenia pracy: 13.09.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, KOMUNIKATYWNOŚĆ
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Drzymały 30, 05-800 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: SKIEROWANIE
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pruszkowski
Gmina pracodawcy: Pruszków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszków
Ulica pracodawcy: Drzymały
Numer budynku pracodawcy: 30
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 22.02.2017
Oferta pracy ważna do: 24.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 17.02.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedaż usług reklamowych i marketingowych.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Słupca (wielkopolskie)
doradztwo w zakresie oferowanych produktów, utrzymanie standardów handlowych, profesjonalna obsługa klientów w salonie
LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-07-25 - Oświęcim (małopolskie)
Profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, obsługa kasy fiskalnej, rozładunek dostaw towarów, dbanie o estetyczny wygląd i właściwy sposób ekspozycji towarów oraz o czystość w sklepie. Miejsce pracy Nysa.Pracodawca oferuje bezpłatny ochronny pakiet medyczny, możliwość dodatkowego korzystnego ubezpieczenia grupowego, stabilność zatrudnienia.
Firma Handlowa Łasuch Bożena Polakowska - 2018-10-01 - Nysa (opolskie)
W szczególności: 1. Prowadzenie monitoringów Punktów Opieki dziennej na terenie Wrocławia. 2. Organizacja działań informacyjno-promocyjnych zadania. 3. Koordynacja pracy Dziennych opiekunów. 4. Ewidencjonowanie czasu pracy Dziennych opiekunów.5. Prowadzenie rejestrów dokumentujących realizowane działania. 6. Przygotowywanie raportów i analiz związanych z monitorowaniem Punktów opieki. 7. Prowadzenie ewaluacji zadania. 8. Sporządzanie raportów z ewaluacji zadania. 9. Przygotowywanie danych do sprawozdań okresowych. 10. Przygotowanie do archiwizacji wypracowanych dokumentów. 11. Współpraca z Dyrekcją WCI oraz Koordynatorem w zakresie realizacji zadania. 12. Przygotowywanie sprawozdań i raportów związanych z działaniami prowadzonymi w ramach zadania. 13. Prowadzenie dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem. Praca jedno- lub dwuzmianowa. Oferta dostępna w sali C, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Forma i termin składania ofert :Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać w wersji papierowej do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Konkurs na stanowisko: Specjalista monitoringu w terminie do dnia 28 lipca 2016r. do godziny 15:00. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej WCI. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2016-07-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie bieżacej kontroli jakości detali, półproduktów i produktów gotowych. Dbałość o zapewnienie odpowiednich standardów jakośći produktów. Kontrola prawidłowości działań pracowników. Ścisła współpraca z działem produkcji, magazynem. Prowadzenie niezbędnej dokumentacji.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ROLTEX Sp. z o.o. - 2018-09-18 - Brzezie k. Sulechowa (lubuskie)
Zapewnienie sprzętu / oprogramowania / diagnostyka problemów w sieci / rozwiązywanie problemów przez telefon dla klientów i użytkowników; Przekazywanie problemu do wewnętrznych grup wsparcia I.M.; Koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, którzy dostarczają sprzęt / software / rozwiązywania problemów sieciowych; Administrowanie i zapewnienie użytkownikom dostępu i kontroli; Korzystanie z funkcji Tracking System dokumentowania i zarządzania problemami i wnioskami w pracy.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie elementów przed lakierowaniem: szpachlowanie, szlifowanie, zawieszanie; oraz po lakierowaniu: kompletowanie, pakowanie.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "CHATE" Lech Chmara, Zdzisław Tok Spółka Jawna - 2017-02-23 - Łochowice (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż usług telekomunikacyjnych, obsługa klienta, działania marketingowe
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Katowice (śląskie)
Udział w realizacji robót budowlanych i remontowych, przeprowadzanie inspekcji budynków i budowli, prowadzenie magazynu, udział w przygotowaniu dokumentacji przetargowej i zakupowej.
Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Gorzycach - 2018-11-13 - Gorzyce (śląskie)
administrowanie lokalną siecią komputerową z serwerami, zapewnienie sprawnego działąniakomputerów, serwerów, sieci, drukarek, instalacja, konfigurowanie, aktualizacja oprogramowania, wykonywanie kopii zapasowych, administrowanie monitoringiem, wsparcie informatyczne dla użytkowników
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2017-07-07 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
•NALICZANIE WYNAGRODZEŃ ( UMOWY O PRACE I UMOWY CYWILNO-PRAWNE);•SPORZĄDZANIE DEKLARACJI I FORMULARZY ZWIĄZANYCH Z ROZLICZANIEM WYNAGRODZEŃ DO ZUS, US, PFRON;•SPORZĄDZANIE I NADZOROWANIE DOKUMENTACJI ZWIĄZANEJ Z ZATRUDNIENIEM MIN. UMOWY, ANEKSY, WYPOWIEDZENIA , ŚWIADECTWA PRACY;•PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH , W TYM MONITOROWANIE WAŻNOŚCI SZKOLEŃ BHP, BADAŃ LEKARSKICH;•TWORZENIE RAPORTÓW ORAZ ZESTAWIEŃ NA POTRZEBY ZARZĄDU
HR OPTICENTER SP. Z O.O. - 2018-01-10 - Rzeszów (podkarpackie)
Kompleksowa obsługa podmiotów gospodarczych w zakresie kadr i płac.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PROGRES" Marzena Banaś - 2015-12-21 - Częstochowa (śląskie)
piaskowanie urządzeń betoniarskich, budowlanych
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Krzemienna (podkarpackie)
samodzielne planowanie i prowadzenie procesów rekrutacyjnych nastanowiska handlowe i specjalistyczne, redagowanie i publikacja ogłoszeń opracę, współpraca z Managerami działów w ramach realizacji procesówrekrutacyjnych, tworzenie i zarządzanie bazą kandydatów, prowadzenierozmów okresowych z pracownikami i realizacja innych zadań z zakresumiękkiego HR.
SanFara Sp. z o.o - 2018-10-30 - Opole (opolskie)
praca przy projektach,umawianie spotkań dla handlowców, monitorowanie rynku systemów informatycznych, marketingu i sprzedazy w sektorze ICT, prowadzenie baz danych w oparciu o system CRM
BMM SP Z O O - 2016-04-22 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
nazwa WOLFF TRAVEL INTERNATIONAL WARSZAWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacja zamówień. Szukanie dostawców towarów i usług. Zakładanie kartotek. Archiwizacja dokumentów.
Gwimet Bartosz "System" Sp. z o.o. - 2018-06-18 - Wodzisław Śląski (śląskie)
organizowanie transportu towarów w ruchu międzynarodowym i krajowym
S3 SYSTEM TOMASZ SOSKA - 2018-12-10 - Nowe Podole (mazowieckie)
pracownik do spraw logistyki, obsługa programu TRANS
Renova sp. z o.o. - 2017-04-27 - Brzeziny (łódzkie)
jw.
IL TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych, w tym sprzedaż wiązana; pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami Banku; informowanie Klientów o pełnej ofercie Banku; realizowanie zadań sprzedażowych i aktywne uczestnictwo w kampaniach produktowych; wykonywanie czynności związanych z obsługą bezgotówkową Klientów.
Bank Pekao S.A. - 2018-09-18 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
praca terapeutyczna z podopiecznym z zaburzeniami psychicznymi w jego miejscu zamieszkaniapraca w miejscu zamieszkania podopiecznychwynagrodzenie: 20 zł netto/godzinę
Zespół Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia w Bydgoszczy - 2018-11-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie wyższe (techniczne lub ekonomiczne, transport i logistyka); min. 4 lat doświadczenia w dziale transportu w firmie koreańskiej; obsługa komputera, w tym pakietu Office, znajomość programów informatycznych wspierających planowanie i logistykę transportu, doświadczenie zawodowe na stanowisku koordynacyjnym w Dziale Dystrybucji lub w Dziale Transportu/ Logistyki; biegła znajomość języka koreańskiego oraz języka angielskiego; umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami, umiejętności negocjacyjne, kreatywność, zdolności organizacyjne; zakres obowiązków: organizowanie i nadzorowanie działalności dystrybucyjno-logistycznej na podległym terenie; kontrola kosztów zbytu i eksportu; odpowiedzialność za stan floty transportowej; nadzorowanie gospodarki magazynowej, koordynowanie przepływu towarów na podległym terenie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Gliwice (śląskie)
-Współpraca przy nadzorze dokumentacji HACCP, implementacji oraz nadzorze systemów IFS oraz BRC z Kierownikiem produkcji;-Analiza jakościowa surowca i produktu finalnego;-Organizacja badań laboratoryjnych surowca oraz produktu finalnego; -Monitorowanie zagrożeń związanych z systemem jakościowym (z uwzględnieniem szczególnego nacisku na punkty krytyczne oraz punkty kontrolne);-Nadzór wspólnie z Kierownikiem produkcji nad pracą zmiany myjącej, dokonywanie kontroli stanu mycia oraz dezynfekcji, diagnoza nieprawidłowości oraz wdrażanie środków;-Pomoc przy bieżącej kontroli pracy osób zatrudnionych na linii produkcyjnej.Praca na umowę o pracę na okres próbny w godz. 6-14, 14-22 w Wieniotowie.
BG Production Sp. z o.o. - 2016-07-07 - Wieniotowo (zachodniopomorskie)
• Realizacja założonego planu sprzedaży na terenie Niemiec• Przyjmowanie zamówień podczas kontaktów telefonicznych od klientów.• Pozyskiwanie nowych klientów• Analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji• Umiejętność współpracy w zespole• Stały kontakt i opieka klienta• Samodyscyplina i zaangażowanie w realizację powierzonych zadańFirma oferuje:- pracę w prestiżowej firmie biotechnologicznej,- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę + system prowizyjny,- możliwość awansu, rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,- niezbędne narzędzia pracy,- atrakcyjny pakiet wynagradzania.
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2017-02-28 - Rokocin (pomorskie)
. Wykonywanie wszelkich czynności dotyczących księgowości w zakresie podatków pośrednich, na której oparte są zeznania dotyczące podatków pośrednich, w tym sprawdzanie danych transakcyjnych w celu identyfikacji wszelkich błędów lub anomalii . Praca z Zespołami ds. Transakcji Finansowych w celu zapewniania właściwej korekty błędów oraz podejmowania działań naprawczych w celu maksymalnego ograniczenia prawdopodobieństwa wystąpienia podobnych błędów w przyszłości . Zapewnianie poprawnego wprowadzania wszelkich korekt i poprawek dotyczących podatków pośrednich. . Uzgadnianie podatków VAT, podatku akcyzowego oraz wszelkich innych podatków pośrednich . Sporządzanie oraz punktualne przedkładanie odpowiednich zeznań dotyczących podatków pośrednich do organów zajmujących się podatkami pośrednimi . Opracowywanie sprawozdań. . Wsparcie w zakresie weryfikacji podatków pośrednich i ustawowych badań ksiąg
kontakt przez PUP - 2018-12-20 - Kraków (małopolskie)
Podstawowe zadania:•Koordynowanie dostaw i odbiorów żywności oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji w tym zakresie•Przyjmowanie i rozdysponowanie żywności w terminie przydatności do spożycia•Prowadzenie oraz aktualizacja bazy danych i kartotek odbiorców żywności•Współpraca i utrzymanie dobrych relacji z partnerami Banku Żywności•Współpraca w zakresie pozysku żywności , magazynowania i transportu•Przygotowywanie dokumentacji magazynowej do księgowości,•Planowanie tras samochodowych związanych z pozyskiwaniem i wydawaniem żywności•Kontrola przeprowadzonych inwentaryzacji stanów magazynowych, minimum raz na kwartał•Archiwizowanie dokumentów•Odbiory drobnych darowizn żywności ze sklepów i hurtowni na terenie Olsztyna
Bank Żywności w Olsztynie - 2018-06-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa i nadzór nad maszynami szyjącymi artykułów skórzanych i/lub PVC. Praca w branży motoryzacyjnej: szycie elementów kokpitu. Dobieranie odpowiednich igieł i nici zgodnie z przeznaczeniem, regulowanie mechanizmu oraz regulowanie długości ściegu; kontrolowanie pracy obsługiwanej maszyny, mechanizmu transportu materiału i tworzonego ściegu. Nadzór nad jakością szytych elementów. Nadzór nad pracą zespołu szwaczek oraz innych pracowników szwalni. Szkolenia szwaczek: poprawa techniki pracy, jakości szytych elementów. Odpowiedzialność za pracę zespołu. Realizacja zadań powierzonych przez przełożonego. Praca od poniedziałku do piątku, jednozmianowa.Miejsce pracy Czechy, Hodonin.
INTER.EXPERT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klientów hurtowych i detalicznych, kontrola i przyjęcie towarów, obsługa zamówień, znajomość programu Windows, obsługa kasy fiskalnej, mile widziana znajomość programu Subiekt, roczne doświadczenie zawodowe w handlu, komunikatywność, otwartość na zmiany, samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji, wykształcenie min. zawodowe, prawo jazdy kat. "B"
Firma Handlowo-Usługowa Venge Sławomir Gieron - 2016-09-01 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
Obsługa pełnego procesu kadrowego związanego z nawiązaniem stosunku pracy, obsługą pracowników w trakcie pracy oraz w sytuacji zakończenia wspólpracy. Sporządzanie deklaracji PFRON, PIT oraz GUS. Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo - płacowej związanej ze stosunkiem pracy, zgodnie z aktualnymi przepisami z zakresu prawa pracy. Prowadzenie ewidencji oraz rozliczanie czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich. Rekrutacja pracowników. Wprowadzanie i analizowanie danych w systemach kadrowo - płacowych. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników. Budowanie trwałych więzi z pracownikami celem obopólnego zadowolenia ze współpracy.
Vermeiren Polska Sp. z o.o. - 2016-03-18 - Trzebnica (dolnośląskie)