SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Olkusz oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: do 2 000 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie ze stanowiskiem
Data publikacji: 2017-06-09
Lokalizacja: Olkusz (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Olkusz, powiat: olkuski, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: zgodnie ze stanowiskiem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olkusz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: olkuski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.06.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane wykształcenie min. średnie, biegła obsługa komputera (MS Office), komunikatywność. Program dla osób do 30 r.ż.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
Adres pracodawcy:
Minkiewicza 2, 32-300 Olkusz, powiat: olkuski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP-brak możliwości wysyłania CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: olkuski
Gmina pracodawcy: Olkusz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olkusz
Ulica pracodawcy: Minkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: sprzedaż hurtowa części elektronicznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.06.2017
Data dodania oferty pracy: 08.06.2017
Oferta pracy ważna do: 07.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- naliczanie wynagrodzen, odpraw dla pracowników, obsługa bieżącej dokumentacji kadrowo-płacowej, - sporządzanie sprawozdań związanych z wynagrodzeniami do GUS,- sporządzanie deklaracji podatkowych,- rozliczanie dofinansowań do wynagrodzeń osób niepełnosprawnych, sporządzanie raportów i wydruków
Meprozet Kościan S.A. - 2017-06-16 - Kościan (wielkopolskie)
- opiniowanie dokumentacji od jednostek projektowych, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do przepisów p.poż- udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zmian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach w zakresie p.poż.- prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej- przygotowanie materiałów formalno-prawnych, celem uzyskania decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy- przygotowanie materiałów formalno-prawnych dla projektanta, celem uzyskania pozwolenia na budowę
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-03-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z umową
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Morawa (dolnośląskie)
program stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Zduńska Wola (łódzkie)
obsługa komputera, drukarki, zapoznanie się z asortymentem pawilonu handlowego, wystawianie faktur, obsługa klientów, składanie zamówień na towary, przygotowywanie paczek oraz dokumentów do wysyłki
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Kościan (wielkopolskie)
jw.
EVERSPORT Sp. z o. o. - 2016-07-15 - Warszawa (mazowieckie)
j/w
Jednostka Wojskowa Nr 2305 Warszawa - 2016-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie min. średnie, 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane w firmie produkcyjnej), komunikatywna znajomość języka angielskiego, doświadczenie z zakresu współpracy z dostawcami w kwestii negocjacji handlowych, bardzo dobra obsługa programów MS Office, umiejętność analitycznego myślenia, dokładność i systematyczność, bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność, asertywność i komunikatywność. Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny lub e-mail: monika.huk (at) adanex.pl
ADANEX SP. Z O.O. - 2016-04-27 - Radlin (śląskie)
PRACA NA MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH, TWORZENIE I OBSŁUGA BLOGÓW, RECENZOWANIE. OBSŁUGA FACEBOOKA, TWITTERA, GOOGLE PLUS, LINKEDIN, INSTAGRAMUPRZYGOTOWYWANIE MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH NA STRONY INTERNETOWE,FIRMA NASZA ZAJMUJE SIĘ KSZTAŁTOWANIEM DOBREGO WIZERUNKU PODKARPACKICH PRZEDSIĘBIORSTW, ORGANIZUJE PROGRAMY: PRZEDSIĘBIORSTWO FAIR PLAY, PODKARPACKA NAGRODA GOSPODARCZA, SMACZNE BO PODKARPACKIE I SZEREG INNYCH INICJATYW O ZASIĘGU REGIONALNYM, KRAJOWYM I PONADNARODOWYM, REALIZUJE PROJEKTY WSPÓŁFINANSOWANE ZE ŚRODKÓW UNIJNYCH, SZCZEGÓŁY NA STRONIE INTERNETOWEJ: WWW.CPB.RZE.PL
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2018-02-19 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w.
KASPERSKY LAB POLSKA Sp. z o.o. - 2015-11-27 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa handlowo-marketingowa klientów. Pozyskiwanie nowych klientów. Obsługa biura, sprzedaż szkoleń.
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Mysłowice (śląskie)
zarządzanie działem sprzedaży marketu budowlanego
ARTEKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem indyjskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami indyjskimi, obsługa mailingu z klientami z Indii, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku indyjskim
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Gdańsk (pomorskie)
oferta dla osób do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
PRZYGOTOWANIE OFERT I PREZENTACJI, KONTAKT TELEFONICZNY I MAILOWY Z KLIENTAMI/ KONTAKT SKYPE, KONSULTACJE I DORADZTWO DLA KLIENTÓW W ZAKRESIE REKLAM ONLINE, ZARZĄDZANIE KONTAMI REKLAMOWYMI I KAMPANIAMI KLIENTÓW, OBSŁUGA I BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZAAWANSOWANA OBSŁUGA KOMPUTERA (PAKIET MS OFFICE), ZNAJOMOŚĆ SOCJAL MEDIA, ZNAJOMOŚĆ KANAŁÓW REKLAMOWYCH ONLINE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ MOBILNYCH, DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY LUB OBSŁUDZE KLIENTA, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE; e-mail:m.mojsiewicz (at) proinfo.co
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Aktywny udział w pracach związanych z wdrażaniem Lokalnej Strategii Rozwoju,Prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w zakresie warunków i możliwości otrzymania dofinansowania na realizację operacji w ramach LSR, Doradztwo w zakresie przygotowania wniosku o przyznanie pomocy na realizację operacji, wniosku o płatność oraz świadczenie pracy wynikającej ze wskazanego zakresu,Obsługa związana z naborem wniosków zgłaszanych w ramach Lokalnej Strategii Rozwoju,Prowadzenie bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem biura,Współpraca z biurem rachunkowym,Prowadzenie działań informacyjnych, promocyjnych i kulturalnych związanych z obszarem LGD, realizacją LSR oraz działalnością LGD,Przygotowywanie udziału LGD w targach, naradach, szkoleniach i imprezach społeczno kulturalnych,Współpraca z mediami w tym odpowiadanie na interwencje i organizowanie konferencji prasowych,Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i aktualizacja stron internetowych LGD,Obsługa imprez wewnętrznych spotkań, narad, przyjęć delegacji i gości LGD,Wykonanie innych prac wynikających z bieżących działań Biura LGD w tym prowadzenie Sekretariatu,Podejmowanie działań związanych z aktualizacją LSR,Obsługa klientów, udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień, Prowadzenie działań związanych ze współpracą międzyregionalną i międzynarodową, Wykonywanie innych obowiązków pracowniczych określonych przepisami prawa wynikających z działalności Stowarzyszenia oraz wykonywanie innych prac zlecanych przez przełożonego,Weryfikacja wstępna i/lub sprawdzanie wniosków złożonych w ramach ogłoszonych konkursów, Prowadzenie i aktualizacja rejestru interesu członków Rady na potrzeby realizacji procedury oceny wniosków i wyboru operacji.Aplikowanie o środki ze źródeł zewnętrznych, w tym Unii Europejskiej.Dodatkowe informacje w sprawie naboru na wolne stanowisko pracy można uzyskać w siedzibie Biura Stowarzyszenia ,,Sąsiedzi i pod nr:. telefonu: 86/47-35-335
STOWARZYSZENIE SĄSIEDZI - 2017-01-18 - Łomża (podlaskie)
kierowca samochodu dostawczego
kontakt przez PUP - 2014-07-31 - Dzierzgoń (pomorskie)
rozliczanie czasu pracy kierowców, fakturowanie, prace biurowe
ZUW URBEX sp. z o.o. Oddział w Osieku - 2016-06-07 - Lubin (dolnośląskie)
- Bliższe informacje na zojokatowice.bip.gov.pl - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: sprawdzała zgodność przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych oraz opracowywała w tym zakresie sprawozdania dla administratora danych; nadzorowała opracowania i aktualizowania dokumentacji, opisującej sposób przetwarzania danych oraz środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną oraz przestrzegania zasad w niej określonych; zapewniała zapoznanie osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych; prowadziła rejestr zbiorów danych przetwarzanych przez administratora danych.- Od 01.01.2017r. Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych będzie występował pod nazwą: Centrum Usług Wspólnych w Katowicach.- Od. 01.04.2017r. miejsce wykonywania pracy: ul. Wita Stwosza 7, Katowice - jednostka obsługiwana. - Wynagrodzenie: 2800 do 3840 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony sześć miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru ok. 01.02.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: wyższe o kierunku prawo lub administracja. Doświadczenie zawodowe 5 lat pracy w zakresie zagadnień związanych z ochroną danych osobowych. Umiejętności: wiedza z zakresu ochrony danych osobowych. Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o systemie oświaty, ustawy Karta Nauczyciela. Wymagania dodatkowe: udokumentowane doświadczenie zawodowe na stanowisku ABI-ego.
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2016-12-13 - Katowice (śląskie)
komunikacja z działem planowania produkcji, współtworzenie i realizacja planów produkcyjnych zgodnie ze strategią firmy, maksymalizacja wykorzystania zdolności produkcyjnych maszyn i urządzeń, prowadzenie statystyki produkcji i zamówień, wspólpraca z dostawcami, monitorowanie sprawności technicznej maszyn, wdrażanie rozwiązań mających na celu zwiększenie wydajności produkcyjnej (m.in. wybór sprzętu, dobór kadry), przygotowanie planów realizacji procesów produkcji (określanie norm materiałowych, struktur montażowych), analiza zapotrzebowania na materiały technologiczne, kontrola poprawności przebiegu produkcji z uwzględnieniem jakości produktukońcowego, kosztów jego wytworzenia, zgodności z przyjętymi normami technologicznymi, raportowanie do przełożonego, gotowość do odbywania odróży służbowych
JOBHOUSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-28 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Specjalista HAZMAT, kontrola, nadzór, koordynacja i wdrażanie podstawowego programu "HAZMAT”. Główne zadanie przyjmowanie, rozpowszechnianie, śledzenie, raportowanie i służenie jako podstawowy punkt kontaktowy dla materiałów niebezpiecznych. Służy jako doradca techniczny dla dowódcy i personelu w zakresie niebezpiecznych materiałów. Wymagana jest szeroka wiedza na temat ogólnych specjalizacji w zakresie dostaw, składowania, dystrybucji i zapasów; oprócz wiedzy na temat zasad i przepisów dotyczących bezpieczeństwa i ochrony środowiska Polskiego w celu zapewnienia przestrzegania przepisów.
Delta Vector Poland Sp. z o.o. - 2017-09-25 - Słupsk (pomorskie)
moderowanie firmowych portali społecznościowych, monitoring mediów, pisanie tekstów informacyjnych i promocyjnych
Pośrednictwo w Zarządzaniu Marek Głodkowski - 2016-01-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Zapewnienie terminowego przygotowania półrocznych i rocznych skonsolidowanych sprawozdań finansowych wraz z niezbędnymi notami zgodnie z wymogami MSSF, przygotowanie konsolidacji grupy AmRest co miesiąc i wspieranie przygotowywania wiarygodnych i rzetelnych finansowych raportów dla celów wewnętrznych grupy, przeglądanie otrzymanych od spółek pakietów dla celów konsolidacji zapewniając wiarygodną i wczesną identyfikacje ryzyk ustawowych I sprawozdawczości skonsolidowanej.[Godzina zakończenia pracy] : 16:00[Praca na czas określony] : 24 M-CY
AMREST SP. Z O.O. - 2016-11-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi potrzebami, poszukiwanie nowych dostawców
P.P.H EŁPOL ŁUKASZ ŁUŹNIAK - 2015-12-03 - Osina Mała (łódzkie)
Prowadzenie całokształtu zadań związanych ze sprawami pracowniczymi zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie dokumentów z zakresu prawa pracy i spraw pracowniczych, prowadzenie akt osobowych i wszelkiej dokumentacji z tego wynikającej dla pracowników jednostki, prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań i celów ZFŚS, ewidencjonowanie, rozliczanie i kontrolowanie czasu pracy pracowników, prowadzenie rejestru kart czasu pracy, zwolnień lekarskich, urlopów wypoczynkowych i okolicznościowych pracowników, załatwianie spraw emerytalno-rentowych pracowników, przygotowywanie dokumentacji do okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników, przygotowywanie dokumentacji do sporządzania obowiązkowej sprawozdawczości pracowniczej oraz informacji z zakresu zatrudnienia, dokładne wymagania dostępne są w ogłoszeniu na stronie www.dpsrokocin.mojbip.pl w zakładce "wolne etaty".
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W ROKOCINIE - 2018-03-19 - Rokocin (pomorskie)
realizacja celów sprzedażowych, obsługa klientów oraz przygotowanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów i obszarów sprzedaży, udział w międzynarodowych targach i wystawach
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Darłowo (zachodniopomorskie)
sprzedaż produktów firmy (materiały do produkcji rolnej), wystawianie faktur, przyjmowanie zleceń.
Rolmix Mirosław Gwóźdź - 2016-10-13 - Psary Witowskie (łódzkie)
- wykonywanie pomiarów elektrycznych
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Żywiec (śląskie)
organizacja i realizacja procesów usługowych pod względem ilości, jakości i norm techniczno - technologicznych
FUGA SPÓŁKA Z O.O. - 2016-05-11 - Gubin (lubuskie)