SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Mysłowice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa handlowo-marketingowa klientów. Pozyskiwanie nowych klientów. Obsługa biura, sprzedaż szkoleń.
Data publikacji: 2016-05-16
Lokalizacja: Mysłowice (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Obsługa handlowo-marketingowa klientów. Pozyskiwanie nowych klientów. Obsługa biura, sprzedaż szkoleń.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mysłowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Mysłowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 16.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach
Adres pracodawcy:
Mikołowska 4a, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV+skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Mysłowice
Gmina pracodawcy: Mysłowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mysłowice
Ulica pracodawcy: Mikołowska
Numer budynku pracodawcy: 4a
Profil działalności pracodawcy:
Pozaszkolne formy edukacji z zakresu nauki jazdy i pilotażu
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 16.05.2016
Oferta pracy ważna do: 31.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.05.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
dbanie o dobry wizerunek wśród klientów portugalskojęzycznych i anglojęzycznych zagranicznych oraz dostarczanie klientom oraz oferowanymi produktami, odpowiedzialność za raportowanie problemów do odpowienich działóww firmie pracodawcy
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Rzeszów (podkarpackie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Słupskie Stowarzyszenie Innowacji Gospodarczych i Przedsiębiorczości - 2017-02-10 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie ewidencji księgowej syntetycznej i analitycznej zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości, przedmiotowych przepisów prawa i regulacji wewnętrznych SKOK. Kontrola formalna i rachunkowa dokumentów księgowych, dekretacja wszystkich typów dokumentów księgowych. Wystawianie dokumentów wewnętrznych. Uzgadnianie kont księgowych. Administrowanie środkami trwałymi, udział w zamykaniu okresów sprawozdawczych Sporządzanie sprawozdań i raportów wynikających z realizowanych działań; archiwizacja dokumentów.
SKOK UNII LUBELSKIEJ - 2018-03-14 - Lublin (lubelskie)
sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie; sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON; rozliczanie delegacji pracowniczych; sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; ewidencja zwolnień lekarskich; nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników; organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP; wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach; udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych; prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych; współpraca z innymi działami w zakresie rekrutacji pracowników na wakujące stanowiska.3 miesięczny okres próbny. Godziny pracy 7.00- 15.30
LEANN STAŃCZYK S.A. - 2018-01-18 - Słupsk (pomorskie)
Doskonała znajomość przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. Szczególnie znajomość konkretnych regulacji mających zastosowanie przy określonym profilu działalności firmy. Umiejętność prowadzenia szkoleń w zakresie BHP (wstępne, okresowe, stanowiskowe). Znajomość procedur postępowania w razie wypadków, naruszania przepisów BHP oraz działalności organów kontrolnych w tym zakresie. Znajomość norm OHSAS 18001.
Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - 2017-04-27 - Suwałki (podlaskie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b ,budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku,kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert negocjacje, praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-04-26 - Opole (opolskie)
OPIS STANOWISKA:– TWORZENIE UNIKALNYCH TEKSTÓW W POZYCJONOWANIU,– MONITORING I OPTYMALIZACJA PROWADZONYCH KAMPANII,– SKUTECZNE POZYCJONOWANIE STRON,– ANALIZA I RAPORTOWANIE POZYCJI SŁÓW KLUCZOWYCH W GOOGLE,– PLANOWANIE I REALIZACJA KAMPANII REKLAMOWYCH W GOOGLE ADWORDS,– KOREKTA I DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY POZYCJONOWANIA,– POSZUKIWANIE I WDRAŻANIE NOWYCH ROZWIĄZAŃ Z ZAKRESU POZYCJONOWANIA.
SUNECO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-24 - Rzeszów (podkarpackie)
Główne obowiązki: - ewidencjonowanie czasu pracy, zwolnień lekarskich, urlopów wypoczynkowych itp., - prowadzenie akt osobowych, - prowadzenie dokumentacji związanej z ZFŚS, - wydawanie zaświadczeń i upoważnień, - ustalanie wymiarów urlopów wypoczynkowych, stażu pracy itd.
WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W BYDGOSZCZY - 2016-02-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Segregacja towaru i skaładanie zamówień art. spożywczych. Rozwożenie towaru do okolicznych sklepów.
HURTOWNIA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH I CYTRUSÓW ULMAR - 2017-03-29 - Trzebnica (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie zleceń, obsługa klientów, wysyłka towaru.
kontakt przez PUP - 2015-12-09 - Piła (wielkopolskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostekobliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. - Wynagrodzenie: 1375-1650 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracęna czas określony do 6 miesięcy. Docelowo na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru z 13.10.2017r..- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenia wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, inne umożliwiające wykonywanie zadań doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych, a przy wyższym 2 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych( umowa o pracę , umowy cywilno-prawne. Znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-09-21 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie negocjacji dotyczących zakupu komponentów, monitorowanie dostaw pod kątem terminowości oraz zgodności ilościowej, ścisła współpraca z działem planowania produkcji, planowanie łańcucha zakupów i dostaw, poszukiwanie alternatywnych źródeł zakupów, nowych komponentów oraz surowców, zapewnienie dostępności surowców i materiałów do produkcji, kontrola i optymalizacja poziomu zapasów
MEDEN-INMED Sp. z o.o. - 2017-07-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
- Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych- Realizowanie założonych planów sprzedażowych- Pozyskiwanie nowych członków Kasy- Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.Praca poniedziałek - piątek 8:30-16:30, pierwsza umowa na okres próbny na 3 m-ce z możliwością przedłużenia umowy.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-06-07 - Mikołów (śląskie)
obsługa sklepu internetowego,zamówień,koordynacja zlecenia wysyłek,obsługa programu magazynowego
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Niepołomice (małopolskie)
dział handlowy
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2016-04-15 - Lębork (pomorskie)
planowanie, koordynowanie i optymalizowanie procesów logistycznych, zajmowanie się obsługą procesów logistycznych w organizacji, odpowiadanie za koordynowanie procesów zaopatrzenia produkcji, magazynowania i dystrybucji
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Zapoznanie sie z przepisami i regulaminami, wyszukiwanie ofert transportu,zamawianie odpowiednich transportów przygotowywanie sokumentacji przewozowych (CMR) celnych, zapoznanie się z asortymentem firmy, parametrami maszyn i ich właściwościami, negocjowanie ofert i warunków, analiza i planowanie transportów, współpraca ze wszystkimi działami w firmie, pomoc w przygotowywaniu raportów i analiz związanychz procesem logistycznym.
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Rumia (pomorskie)
-Pozyskiwanie klientów i zamówień - tworzenie struktur odbiorców - podejmowanie działań w celu rozszerzenia rynku zbytu i zwiększnie sprzedaży wyrobów lakiernicznych - utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi stałymi odbiorcami.
PRZEDSIĘBIORSTWO FARB PRZEMYSŁOWYCH "PROCHEM" SPÓŁKA Z O.O. W KŁOMNICACH - 2015-10-30 - Kłomnice (śląskie)
Obsługa portali społecznościowych, udzielanie odpowiedzi na e-maile, telefoniczna obsługa klienta, przygotowywanie paczek małych i dużych do wysyłki (waga dużej paczki do ok. 30 kg)
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe AG-POL Agnieszka Gadzalińska - 2016-09-27 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie pism urzędowych, wysyłanie poczty tradycyjnej i elektronicznej, redagowanie pism i wniosków, przygotowywanie ofert, pomoc w prowadzeniu dokumentacji przetargowej.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Jarosław (podkarpackie)
czynności związane z serwisem urządzeń zasilania gwarantowanego m.in. montaż zasilaczy UPS i baterii, przeglądy okresowe, naprawy, szkolenia, sporządzanie dokumentacji z wykonywanych prac.
kontakt przez OHP - 2016-04-01 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Mac Auditor Sp z.o.o. - 2017-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds. ochrony informacji niejawnych realizuje przedsięwzięcia związane z zapewnieniem ochrony informacji niejawnych w obszarze bezpieczeństwa osobowego: 1. Udział w prowadzeniu zwykłych postepowań sprawdzających zgodnie z nadanymi uprawnianiami przez pełnomocnika ds. OIN, 2. Opracowywanie dokumentacji i pism w zakresie zatrudnienia osób z dostępem do informacji niejawnych, 3. Prowadzenie analizy dostępu do informacji niejawnych na podstawie prowadzonych wykazów, przedstawianie kwartalnych meldunków w tym zakresie do Pełnomocnika ds. OIN, 4. Analiza potrzeb szkoleniowych, opracowanie planu szkolenia podstawowego, uzupełniającego oraz dla osób funkcjonujących z POIN. Nadzór nad terminowością ich realizacji. Wydawanie stosowanych zaświadczeń oraz archiwizowanie dokumentacji szkoleniowej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Opracowanie i nadzór nad realizacją planu kontroli bieżących oraz kontroli oceny stanu zabezpieczenia informacji niejawnych, udział w przeprowadzanych kontrolach. 6. Prowadzenie dokumentacji z obszaru informacji niejawnych: Wykaz osób zatrudnionych lub pełniących służbę w 4 RBLog albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto, dokumentacji szkoleniowej oraz dokumentacji kontrolnej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7. Prowadzenie postepowań wyjaśniających okoliczności naruszania przepisów ochronie informacji niejawnych,. 8. Przygotowanie analiz, ocen, sprawozdań oraz wniosków dotyczących przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych w zakresie sowich kompetencji. 9. Monitorowanie przestrzegania przepisów określających sposób i tryb przetwarzania informacji niejawnych oraz zapewnia bezzwłoczne wdrożenie przepisów, wytycznych, zaleceń, instrukcji itp. Dotyczących postepowania z informacjami niejawnymi. 10. Określenie potrzeb materiałowo-finansowych za zabezpieczenie zadań realizowanych przez POIN. 11. Koordynowanie działań pracowników Pionu Ochrony Informacji Niejawnych w zakresie zadań otrzymanych od Pełnomocnika ds. OIN, 12. Terminowe i rzetelne udzielanie informacji, jak również wykonywanie dokumentów sprawozdawczych i analitycznych; 13. Opracowanie pism związanych z bieżącą działalnością Pionu Ochrony Informacji niejawnych. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-07-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Bieżąca obsługa operacyjna klientów w placówce bankowej, sprzedaż produktów Banku, kompletowanie dokumentacji klientów, sporządzanie wniosków i umów kredytowych.
"Salemax" Maciej Makowski - 2017-01-26 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Siedlęcin (dolnośląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, obsługa komputera, program księgowy, MS Office, min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku. Ogólny zakres obowiązków: naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie akt osobowych, obsługa kadrowa.
KANCELARIA BIEGŁEGO REWIDENTA MIROSŁAW PLUTA KATARZYNA PLUTA SPÓŁKA CYWILNA - 2015-12-08 - Lublin (lubelskie)
Programowanie C#.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klienta i sklepu internetowego; bieżący monitoring rynku i konkurencji
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)