SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW Poznań oferta pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: realizacja projektów systemowych finansowych ze środków budżetowych kraju oraz pozabudżetowych; koordynacja działań w zakresie wdrażania przedsięwzięć programowych, podejmowanie wszlekich inicjatyw programowych służących aktywaicaji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży
Data publikacji: 2016-10-05
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:28 CZERWCA 1956R. 211, 61-485 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
realizacja projektów systemowych finansowych ze środków budżetowych kraju oraz pozabudżetowych; koordynacja działań w zakresie wdrażania przedsięwzięć programowych, podejmowanie wszlekich inicjatyw programowych służących aktywaicaji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto/msc.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie na podobnym stanowisku
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja czasu pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera - Ms Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość programów eurpoejskich (POKL, POWER); pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
Nazwa pracodawcy: Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
28 CZERWCA 1956R. 211, 61-485 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv, list motywacyjny, oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystania z pełni praw publicznych oraz niekaralności za przstępstwa umyślne, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: aplikacje przesłać na e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: 28 CZERWCA 1956R.
Numer budynku pracodawcy: 211
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Data dodania oferty pracy: 05.10.2016
Oferta pracy ważna do: 11.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 05.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: obrabianie powierzchni przedmiotów metalowych oraz tworzyw sztucznych z wytworzeniem powłok metalowych lub konserwacyjnych; WYMAGANIA: wykształcenie podstawowe, min. 3 miesiące doświadczenia na podobnym stanowisku
OLMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-15 - Pietrzaki (śląskie)
- Pozyskiwanie informacji z rynków w celu rozwoju sprzedaży produktów na rynkach eksportowych zgodnie z polityką handlową przedsiębiorstwa. Biegła znajomość języka angielskiego, rosyjskiego i ukraińskiego jest wymagana w związku z koniecznością działania na rynkach rosyjskim, ukraińskim oraz byłych państw ZSRR, a także działania na branżowych targach międzynarodowych.- Wynagrodzenie: 2508 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca od 4 do 8 godzin dziennie w godzinach: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe finansowo - ekonomiczne. Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 3 lata.
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów. Wymagana znajomość podatku VAT oraz bieżąca znajomość ustaw podatkowych.
Dyczkowski Mariusz Kancelaria Prawno - Podatkowa - 2018-03-19 - Andrychów (małopolskie)
sprzedaż telefoniczna do aptek, obsługa zamówień modemowych
POLSKA GRUPA FARMACEUTYCZNA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-20 - Dywity (warmińsko-mazurskie)
Przygotowanie ofert handlowych,aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie klientów,szukanie przetargów,reprezentowanie firmy na przetargach,koordynowanie przepływu informacji,dokumentów w firmiereklamowanie firmy opieka nad realizowanymi kontraktami w zakresie, gospodarki odpadami,przygotowanie dokumentów,rozliczanie kierowców obsługujących transport odpadami.
BIOTRANS Sp. z o. o. - 2017-06-28 - Starogard Gdański (pomorskie)
Prowadzenie spraw administracyjnych w porozumieniem z zarządem, utrzymywanie relacji z obecnymi klientami, asystowanie w przygotowywaniu ofert dla klientów i raportów ze sprzedaży, wystawianie dokumentów sprzedażowych; kontakt z pracodawcą e-mailowy s.huzarek (at) carrypetfood.com.
Carry Pet Food Sp. z o. o. - 2015-12-28 - Trzebielino (pomorskie)
Sprzedaż powierzchni reklamowych w magazynach branżowych lub reklam online
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Poznań (wielkopolskie)
Kontakt i obsługa klientów indywidualnych oraz obsługa telefoniczna kontrahentów. Obsługa programu SUBIEKT(wystawianie faktur sprzedażowych, wprowadzanie faktur zakupowych, wykonywanie specyfikacji miesięcznych itp.),. Bieżąca obsługa biura, obsługa kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Kęty (małopolskie)
- planowanie, realizacja marketingu internetowego, tworzenie strategii e-commerce, realizacja i analiza działań e-commerce, poszukiwanie nowych możliwości rozwoju w zakresie sprzedaży kanałami e-commer
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Swarzędz (wielkopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie kalkulacji i wycen w programie Excel w oparciu o cost breakdown (podział kosztów), sporządzanie kalkulacji ofertowych, opracowywanie ofert, sporzadzanie kalkulacji roboczych, analiza komunetacji oraz przygotowanie ofert, współpraca z innymi działami przy pozyskiwaniu kontrahentów oraz ich realizacji
KAMET S.A. - 2017-11-10 - Reńska Wieś (opolskie)
osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Zabrze (śląskie)
bieżąca obsługa klientów, udzielanie informacji o produkcie, tworzenie ofert handlowych, tworzenie baz danych, poszukiwanie nowych kontrahentów, spotkania z klientami
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Darłowo (zachodniopomorskie)
zamawianie usług transportu zewnętrznego, przygotowanie dokumentacji wysyłkowej i nadzór nad wysyłką
REMSOD SP Z O O - 2017-02-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
obsługa urządzeń biurowych, sprzedaż ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Sosnowiec (śląskie)
Wspieranie zagranicznych lokalizacji banku w analizie decyzji dotyczących ryzyka kredytowegoWykonywanie analiz kredytowychPrzygotowywanie raportówObliczanie funduszyAktualizowanie i zarządzanie bazą danych funduszy
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Zabierzów (małopolskie)
kompleksowa obsługa kadrowo płacowa, prowadzenie dokumentacji, naliczanie wynagrodzeń
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe AGRO-TOP Sp. z o.o - 2016-05-25 - Gręzówka-Kolonia (lubelskie)
obsługa klientów polskich i chińskich, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m.in. z Chin, import towarów m.in. z Chin, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- koordynacja pracy kierowców,- prace biurowe,- optymalizacja zleceń kierowców
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
kontakt z kontrachentami
ABWood Spółka z o.o. - 2018-06-01 - Sławno (zachodniopomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-11-09 - Warszawa (mazowieckie)
- pomoc techniczna w zakresie obsługi zleceń i zdarzeń,- analiza i rozwiązywanie problemów bieżących,- tworzenie i wdrażanie ulepszeń i nowych rozwiązań,- zarządzanie problemami i zmianą,-organizacja i usystematyzowanie wiedzy, dzielenie się wiedzą,-usprawnienie komunikacji z klientami i udziałowcami,
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowywanie prezentacji, wysyłanie ofert handlowych, wizyty handlowe u klienta, pozyskiwanie oraz nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami, przyjmowanie zleceń.okres zatrudnienia 3 miesiące.
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Piła (wielkopolskie)
Przygotowywanie i prowadzenie dokumentów z zakresu kadr i płac. Sporządzanie sprawozdań GUS. Obsługa programów Płatnik, PFRON, SOD - dofinansowanie
"Granat" Sp. z o.o. - 2016-05-02 - Nowa Sól (lubuskie)
jw.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2017-09-14 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie pracowników, tworzenie bazy kandydatów do pracy
Eco Spółka Cywilna K. Irfan M. Antczak - 2016-01-21 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Księgowanie, sporządzanie list płac, rozliczanie ZUS
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Piekary Śląskie (śląskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-21 - Katowice (śląskie)
OBSŁUGA GOŚCI INDYWIDUALNYCH ORAZ IMPREZ, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, DBANIE O PORZĄDEK NA SALI
P.P.H.U. Paweł Borowski - 2017-06-27 - Konin (wielkopolskie)
praca pod presją czasu, negocjowanie warunków zakupów i dostaw, bieżący kontakt z dostawcami, analiza stanów magazynowych, samodzielność w działaniu, kreatywność,
ATHLETIC Sp. z o.o. - 2015-12-23 - Kluczbork (opolskie)