SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - JĘZYK RUMUŃSKI Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - JĘZYK RUMUŃSKI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2016-09-16
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - JĘZYK RUMUŃSKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rumuński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaDodatkowe_zawody_0:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe: mile widziane doświadczenie w sprzedaży, obsłudze klienta. Znajomość języka rumuńskiego na poziomie C1. Komunikatywność, poprawność i płynność językowa , Profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem, Swobodne posługiwanie się komputerem, Sumienność, odpowiedzialność, poczucie humoru. Obowiązki: Kompleksowa obsługa klientów w języku rumuńskim: przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień, Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, Administrowanie logistyczną obsługą zamówień, Dbanie o dobry wizerunek firmy. Pracodawca oferuje: Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy; Elastyczne godziny pracy (możliwość pacy w niepełnym wymiarze godzin); Lokalizację w ścisłym centrum Warszawy (lub możliwość pracy zdalnej po odbytym szkoleniu); Pakiet szkoleń; Ścieżkę rozwoju w strukturach firmy; Dodatkowe benefity: opiekę medyczną, kartę Multisport (po 3 miesiącach współpracy); Możliwość wsparcia przy relokacji. Kontakt z pracodawcą: CV na adres e-mail: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. J/R/2016
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 16.09.2016
Oferta pracy ważna do: 29.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 16.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-05-25 - Dobrzyca (wielkopolskie)
współpraca z klientami korporacyjnymi; podtrzymanie i rozwijanie relacji z partnerami biznesowymi, zapewnienie utrzymania wysokiej jakości świadczonych usług
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Poznań (wielkopolskie)
Utrzymanie systemu informatycznego - instalacja. Konfiguracja, upgrade, migracje, monitorowanie i poprawa wydajności Oracle Database. Testy wydajnościowe, konfiguracja w real application cluster.
"BILLENNIUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-27 - Lublin (lubelskie)
Zadania na stanowisku: - obsługa klientów (bezpośrednia, mailowa i telefoniczna) - sprzedaż wycieczek, miejsc hotelowych, polis turystycznych i innych produktów z naszej oferty - realizacja planów sprzedażyPracodawca oczekuje: - pozytywnego nastawienia i motywacji - doświadczenia w sprzedaży usług turystycznych (mile widziani rezydenci i pasjonaci podróży) - nastawienia pro sprzedażowego i pro klienckiego, inicjatywy w kontakcie z Klientem; praca w godz. 9-17; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 14-16
P.H.U. Wito-Tur Tomasz Wiśniewski - 2016-06-13 - Słupsk (pomorskie)
wyksz. wyższe bądź w trakcie studiów, nastawienie na długookresowy wynik sprzedaży, umiejętność aktywnej sprzedaży, dyscyplina w planowaniu i wykonywaniu pracy, biegła obsługa komputera i internetu, prawo jazdy kat. B, mile widziane doświadczenie w branzy telekomunikacyjnej;podpisywanie umów, opieka nad klientem biznesowym, negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert
DIRECTINFO Sp. z o.o. - 2016-07-21 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
obsługa aukcji internetowych, przywożenie i wysyłka towarów
EUFORIA Izabela Rurarz - 2016-01-15 - Gubin (lubuskie)
Programowanie C#. Miejsce pracy: aktualnie - Wrocław, ul. Kościuszki 29, następnie wg zleceń - Wrocław.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Wrocław (dolnośląskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Utrzymanie relacji biznesowych z klientami z zagranicy, komleksowa obsługa zamówień , współdziałanie z innymi działami firmy, wystawianie dokumentów sprzedażowych, organizacja transportów zagranicznych, negocjowanie umów i kontraktów, obsługa odpraw celnych z klientami z poza UE. Praca w godz. 7:30-15:30.
SABA Sp. z o.o. - 2018-08-20 - Płock (mazowieckie)
do uzgodnienia
RES FINANSE Marzena Czepiel-Chrobak - 2017-11-20 - Rzeszów (podkarpackie)
- Sprzątanie głównie klatek schodowych oraz biur i toalet w budynku biurowym. Pielęgnacja kwiatów. Praca w centrum Katowic.- Wynagrodzenie: 1090 zł/brutto + 15,00 zł brutto/godzinę za wykonanie prac dodatkowych. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca 4 godziny dziennie w godzinach: 16:00-23:00. Wykształcenie min. zawodowe. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia szkolenie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 601-530-123) w godzinach: 10:00-19:00.
MASTER TOMASZ ADAMS - 2017-10-13 - Katowice (śląskie)
Utrzymanie kontaktu telefonicznego z klientami, tworzenie ofert i umów, negocjacje handlowe
"DJB DORADZTWO" MARCIN CHORĄŻY - 2017-03-06 - Łódź (łódzkie)
- Pozyskiwanie nowych oraz utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami z terenu polski i Ukrainy. Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji. Realizacja założonych budżetów sprzedażywymagany język ukraiński w stopniu zaawansowanym ze względu na liczne kontakty z kontrahentami z Ukrainy.- Miejsce wykonywania pracy: Główne-siedziba firmy i teren województwa śląskiego. Możliwe delegacje na teren Ukrainy.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 15:00-23:00. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne (kierunek zarządzanie i marketing). Min. 2,5 roku udokumentowanego doświadczenia na w.w. stanowisku. Wymagana znajomość j. ukraińskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Katowice (śląskie)
- Inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientami. Profesjonalna obsługa klientów. Sprzedaż i dosprzedaż produktów finansowo-ochronnych i majątkowych zgodnie z wspólnie określonymi celami.- Firma oferuje: Komfortowe warunki finansowe (stała podstawa oraz zmienny element wynagrodzenia), formę współpracy / zatrudnienia dopasowaną do indywidualnych potrzeb Kandydata, nowoczesne biuro w centrum miasta ze strefą wypoczynku, współpracę z przełożonym ceniącym system pracy oparty o work-life balance, tablet i wygodne aplikacje do pracy, bogaty system motywacyjny oraz zdefiniowane ścieżki kariery.- Specjalista jest filarem naszej firmy. To on buduje relacje, które są dla nas najważniejsze. Pozyskuje klienta i proponuje mu najlepsze rozwiązania. Buduje wspólną odpowiedzialność za bezpieczeństwo naszych Klientów.- Praca w oddziale firmy w Katowicach oraz również praca w terenie na terenie Katowic i okolic.- Wynagrodzenie: 1500 złoty/brutto/podstawy + prowizja od wyników sprzedażowych. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%).- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie z maturą. Mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi klienta lub telemarketingu. Wymagana umiejętności nawiązywania kontaktów i budowania relacji. Wymagana łatwości wykorzystywania nowych technologii. Chęci rozwoju i nastawienia na działanie. Kontakt telefoniczny (9:00-17:00) (Tel. 32-793-77-40) lub e-mail: karina.walus (at) aegonactive.pl
AEGON SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-01 - Katowice (śląskie)
obsługa gości oraz promocja firmy
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Żywiec (śląskie)
- współudział w tworzeniu i realizacji planu marketingowego- promowanie produktów i usług z oferty firmy- tworzenie polityki cenowej i dystrybucyjnej- poszukiwanie i ocenianie potencjalnych szans rynkowych- pomoc w realizacji określonych projektów- pozyskiwanie nowych klientów- współpraca z firmami zewnętrznymi- przygotowywanie informacji handlowych dla klientów i przedstawicieli handlowych- realizowanie przyjętych celów marketingowychPraca w godzinach: 7.00-15.00
BODTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-16 - Wodzisław Śląski (śląskie)
NADZÓR NAD FLOTĄ SAMOCHODOWĄ
MARTIN BRAUN SP Z O.O. - 2016-01-25 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
wykształcenie min. średnie mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,kultura osobista, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, otwartość na zdobywanie wiedzy, biegła obsługa komputera, telefoniczne doradztwo w zakresie energii elektrycznej, niezbędne narzędzia pracy, szkolenia produktowe przygotowujące do pracy, szkolenia podnoszące kwalifikacje, stabilna praca w branży o bardzo wysokim potencjale rynku, mozliwość rozwoju zawodowego w branży energetycznej.Umowa o dzieło, wynagrodzenie 12zł brutto / godz.
EKOSYNERGIA Sp.zo.o - 2016-09-21 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Ławy (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
koordynacja, realizacja projektów selekcyjnych i rozwojowych, biżąca obsługa klienta, pozyskiwanie partnerów, planowanie i rozliczanie projektów, prowadzenie działań promocyjnych
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Poznań (wielkopolskie)
sprzedaż części samochodowych
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Mierzyn (zachodniopomorskie)
Przygotowanie dokumentacji kadrowej, prowadzenie akt osobowych, kontrola czasu pracy, ewidencja przyczyn nieobecności w pracy , udzielanie bieżących informacji pracownikom.
M-Logistic Sp. z o.o. - 2018-01-04 - Tychy (śląskie)
-obsługa restauracji- przygotowanie i obsługa imprez okilicznościowych
J&G TURYSTYKA s.c. - 2016-03-16 - Lubartów (lubelskie)
Przygotowywanie ofert sprzedaży, fotografowanie produktów i obróbka zdjęć.
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie średnie techniczne, spec. elektronika lub pokrewne; znajomość zagadnień z obszaru elektroniki samochodowej; umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną oraz analizowania i rozwiązywania problemów; znajomość pakietu MS Office; dodatkowym atutem będzie znajomość j. niemieckiego oraz montażu automatycznego i ręcznego elementów SMT, THT; Zakres obowiązków: instalacja urządzeń elektronicznych na obiektach; prowadzenie szkoleń z zakresu instalacji urządzeń; udział w procesie inicjowania działań prewencyjnych i korygujących; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
SETIVO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-06 - Gliwice (śląskie)
Wg programu stażuRPO
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Głusko (lubuskie)
Oferta dla osób powyżej 30 roku zycia. Wprowadzanie danych do odpowiednich modułów zintegrowanego systemu, obsługa portalu NFZ, przygotowanie zestawień, ratportów, prezentacji. Wprowadzanie danych pacjentów, drukowanie kart historii choroby pacjenta. Praca w godz: 07:00-15:00, 12:00-20:00
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Łódź (łódzkie)
Firma zajmuje się produkcją systemów uzdatniania wody, prowadząca sprzedaż swoich wyrobów na całym świecie. Praca na tym stanowisku polegać będzie na analizie rynków arabskich pod kątem wdrażania strategi sprzedażowych firmy w celu dalszego oferowania produktów handlowych. Ponadto dokonywane będą bieżące analizy sytuacji gospodarczo-politycznych mających wpływ na prowadzenie współpracy z kluczowymi i potencjalnymi klientami Spółki z Bliskiego Wschodu i Afryki. Pracownik odpowiedzialny będzie za analizę potencjalnych ryzyk, mogących pojawić się w procesie rozwoju Spółki na rynkach krajów Bliskiego wschodu i Afryki. Odpowiedzialność pracowników dotyczyć będzie w zakresie monitorowania i analizowania otoczenia rynkowego z uwzględnieniem działań konkurencji - bezpośredni kontakt z rejonu rynków arabskich
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Łódź (łódzkie)
-tworzenie blogów firmowych- prowadzenie profili oraz kampani reklamowych w mediach społecznosciowych,- tworzenie treści na profilach facebook, you tobe-angażowanie społeczności wokół profili- kreowanie i planowanie konkursów-przygotowanie raportów z prowadzonych działań
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Godów (śląskie)