SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - JĘZYK RUMUŃSKI Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - JĘZYK RUMUŃSKI

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: jw

Data publikacji: 2016-09-16

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: jw

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - JĘZYK RUMUŃSKI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 26.09.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rumuński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

wymagania_wymaganiaDodatkowe_zawody_0:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe: mile widziane doświadczenie w sprzedaży, obsłudze klienta. Znajomość języka rumuńskiego na poziomie C1. Komunikatywność, poprawność i płynność językowa , Profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem, Swobodne posługiwanie się komputerem, Sumienność, odpowiedzialność, poczucie humoru. Obowiązki: Kompleksowa obsługa klientów w języku rumuńskim: przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień, Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, Administrowanie logistyczną obsługą zamówień, Dbanie o dobry wizerunek firmy. Pracodawca oferuje: Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy; Elastyczne godziny pracy (możliwość pacy w niepełnym wymiarze godzin); Lokalizację w ścisłym centrum Warszawy (lub możliwość pracy zdalnej po odbytym szkoleniu); Pakiet szkoleń; Ścieżkę rozwoju w strukturach firmy; Dodatkowe benefity: opiekę medyczną, kartę Multisport (po 3 miesiącach współpracy); Możliwość wsparcia przy relokacji. Kontakt z pracodawcą: CV na adres e-mail: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. J/R/2016

Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Data dodania oferty pracy: 16.09.2016

Oferta pracy ważna do: 29.09.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 16.09.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 16.09.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 2 300 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-05-25 - Dobrzyca (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI USŁUG GASTRONOMICZNYCH, HOTELOWYCH I TURYSTYCZNYCH/INCENTIVE TRAVEL SPECIALIST - od 3 500 PLN

współpraca z klientami korporacyjnymi; podtrzymanie i rozwijanie relacji z partnerami biznesowymi, zapewnienie utrzymania wysokiej jakości świadczonych usług
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. ORACLE DATABASE - 8 000 - 10 000 PLN

Utrzymanie systemu informatycznego - instalacja. Konfiguracja, upgrade, migracje, monitorowanie i poprawa wydajności Oracle Database. Testy wydajnościowe, konfiguracja w real application cluster.
"BILLENNIUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-27 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY W BRANŻY TURYSTYCZNEJ - od 1 850 PLN

Zadania na stanowisku: - obsługa klientów (bezpośrednia, mailowa i telefoniczna) - sprzedaż wycieczek, miejsc hotelowych, polis turystycznych i innych produktów z naszej oferty - realizacja planów sprzedażyPracodawca oczekuje: - pozytywnego nastawienia i motywacji - doświadczenia w sprzedaży usług turystycznych (mile widziani rezydenci i pasjonaci podróży) - nastawienia pro sprzedażowego i pro klienckiego, inicjatywy w kontakcie z Klientem; praca w godz. 9-17; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 14-16
P.H.U. Wito-Tur Tomasz Wiśniewski - 2016-06-13 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - od 1 850 PLN

wyksz. wyższe bądź w trakcie studiów, nastawienie na długookresowy wynik sprzedaży, umiejętność aktywnej sprzedaży, dyscyplina w planowaniu i wykonywaniu pracy, biegła obsługa komputera i internetu, prawo jazdy kat. B, mile widziane doświadczenie w branzy telekomunikacyjnej;podpisywanie umów, opieka nad klientem biznesowym, negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert
DIRECTINFO Sp. z o.o. - 2016-07-21 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 1 850 PLN

obsługa aukcji internetowych, przywożenie i wysyłka towarów
EUFORIA Izabela Rurarz - 2016-01-15 - Gubin (lubuskie)

SPECJALISTA DS. INŻYNIERII OPROGRAMOWANIA - od 6 200 PLN

Programowanie C#. Miejsce pracy: aktualnie - Wrocław, ul. Kościuszki 29, następnie wg zleceń - Wrocław.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - od 2 100 PLN

Utrzymanie relacji biznesowych z klientami z zagranicy, komleksowa obsługa zamówień , współdziałanie z innymi działami firmy, wystawianie dokumentów sprzedażowych, organizacja transportów zagranicznych, negocjowanie umów i kontraktów, obsługa odpraw celnych z klientami z poza UE. Praca w godz. 7:30-15:30.
SABA Sp. z o.o. - 2018-08-20 - Płock (mazowieckie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA (1/2 ETATU) - od 1 090 PLN

- Sprzątanie głównie klatek schodowych oraz biur i toalet w budynku biurowym. Pielęgnacja kwiatów. Praca w centrum Katowic.- Wynagrodzenie: 1090 zł/brutto + 15,00 zł brutto/godzinę za wykonanie prac dodatkowych. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca 4 godziny dziennie w godzinach: 16:00-23:00. Wykształcenie min. zawodowe. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia szkolenie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 601-530-123) w godzinach: 10:00-19:00.
MASTER TOMASZ ADAMS - 2017-10-13 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Utrzymanie kontaktu telefonicznego z klientami, tworzenie ofert i umów, negocjacje handlowe
"DJB DORADZTWO" MARCIN CHORĄŻY - 2017-03-06 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY - od 2 800 PLN

- Pozyskiwanie nowych oraz utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami z terenu polski i Ukrainy. Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji. Realizacja założonych budżetów sprzedażywymagany język ukraiński w stopniu zaawansowanym ze względu na liczne kontakty z kontrahentami z Ukrainy.- Miejsce wykonywania pracy: Główne-siedziba firmy i teren województwa śląskiego. Możliwe delegacje na teren Ukrainy.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 15:00-23:00. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne (kierunek zarządzanie i marketing). Min. 2,5 roku udokumentowanego doświadczenia na w.w. stanowisku. Wymagana znajomość j. ukraińskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ - od 1 500 PLN

- Inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientami. Profesjonalna obsługa klientów. Sprzedaż i dosprzedaż produktów finansowo-ochronnych i majątkowych zgodnie z wspólnie określonymi celami.- Firma oferuje: Komfortowe warunki finansowe (stała podstawa oraz zmienny element wynagrodzenia), formę współpracy / zatrudnienia dopasowaną do indywidualnych potrzeb Kandydata, nowoczesne biuro w centrum miasta ze strefą wypoczynku, współpracę z przełożonym ceniącym system pracy oparty o work-life balance, tablet i wygodne aplikacje do pracy, bogaty system motywacyjny oraz zdefiniowane ścieżki kariery.- Specjalista jest filarem naszej firmy. To on buduje relacje, które są dla nas najważniejsze. Pozyskuje klienta i proponuje mu najlepsze rozwiązania. Buduje wspólną odpowiedzialność za bezpieczeństwo naszych Klientów.- Praca w oddziale firmy w Katowicach oraz również praca w terenie na terenie Katowic i okolic.- Wynagrodzenie: 1500 złoty/brutto/podstawy + prowizja od wyników sprzedażowych. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%).- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie z maturą. Mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi klienta lub telemarketingu. Wymagana umiejętności nawiązywania kontaktów i budowania relacji. Wymagana łatwości wykorzystywania nowych technologii. Chęci rozwoju i nastawienia na działanie. Kontakt telefoniczny (9:00-17:00) (Tel. 32-793-77-40) lub e-mail: karina.walus (at) aegonactive.pl
AEGON SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-01 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 000 PLN

obsługa gości oraz promocja firmy
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Żywiec (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 100 PLN

- współudział w tworzeniu i realizacji planu marketingowego- promowanie produktów i usług z oferty firmy- tworzenie polityki cenowej i dystrybucyjnej- poszukiwanie i ocenianie potencjalnych szans rynkowych- pomoc w realizacji określonych projektów- pozyskiwanie nowych klientów- współpraca z firmami zewnętrznymi- przygotowywanie informacji handlowych dla klientów i przedstawicieli handlowych- realizowanie przyjętych celów marketingowychPraca w godzinach: 7.00-15.00
BODTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-16 - Wodzisław Śląski (śląskie)

SPECJALISTA DS TRANSPORTU I FLOTY SAMOCHODOWEJ - 2 800 - 3 500 PLN

NADZÓR NAD FLOTĄ SAMOCHODOWĄ
MARTIN BRAUN SP Z O.O. - 2016-01-25 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KONTAKTU Z KLIENTEM - od 12 PLN

wykształcenie min. średnie mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,kultura osobista, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, otwartość na zdobywanie wiedzy, biegła obsługa komputera, telefoniczne doradztwo w zakresie energii elektrycznej, niezbędne narzędzia pracy, szkolenia produktowe przygotowujące do pracy, szkolenia podnoszące kwalifikacje, stabilna praca w branży o bardzo wysokim potencjale rynku, mozliwość rozwoju zawodowego w branży energetycznej.Umowa o dzieło, wynagrodzenie 12zł brutto / godz.
EKOSYNERGIA Sp.zo.o - 2016-09-21 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Ławy (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW PROJEKÓW - od 2 500 PLN

koordynacja, realizacja projektów selekcyjnych i rozwojowych, biżąca obsługa klienta, pozyskiwanie partnerów, planowanie i rozliczanie projektów, prowadzenie działań promocyjnych
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

sprzedaż części samochodowych
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Mierzyn (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. KADR - od 2 800 PLN

Przygotowanie dokumentacji kadrowej, prowadzenie akt osobowych, kontrola czasu pracy, ewidencja przyczyn nieobecności w pracy , udzielanie bieżących informacji pracownikom.
M-Logistic Sp. z o.o. - 2018-01-04 - Tychy (śląskie)

KELNER - od 1 850 PLN

-obsługa restauracji- przygotowanie i obsługa imprez okilicznościowych
J&G TURYSTYKA s.c. - 2016-03-16 - Lubartów (lubelskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 000 PLN

Przygotowywanie ofert sprzedaży, fotografowanie produktów i obróbka zdjęć.
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. WDROŻEŃ/ INSTALATOR SERWISANT - do 1 850 PLN

Wykształcenie średnie techniczne, spec. elektronika lub pokrewne; znajomość zagadnień z obszaru elektroniki samochodowej; umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną oraz analizowania i rozwiązywania problemów; znajomość pakietu MS Office; dodatkowym atutem będzie znajomość j. niemieckiego oraz montażu automatycznego i ręcznego elementów SMT, THT; Zakres obowiązków: instalacja urządzeń elektronicznych na obiektach; prowadzenie szkoleń z zakresu instalacji urządzeń; udział w procesie inicjowania działań prewencyjnych i korygujących; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
SETIVO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-06 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI I ZAKWATEROWANIA - 997,4 PLN

Wg programu stażuRPO
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Głusko (lubuskie)

SPECJALISTA DS ADMINSITRACYJNO-MEDYCZNYCH RPO - od 2 100 PLN

Oferta dla osób powyżej 30 roku zycia. Wprowadzanie danych do odpowiednich modułów zintegrowanego systemu, obsługa portalu NFZ, przygotowanie zestawień, ratportów, prezentacji. Wprowadzanie danych pacjentów, drukowanie kart historii choroby pacjenta. Praca w godz: 07:00-15:00, 12:00-20:00
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA ZARZĄDZANIA RYZYKIEM (UNDERWRITER) - od 7 000 PLN

Firma zajmuje się produkcją systemów uzdatniania wody, prowadząca sprzedaż swoich wyrobów na całym świecie. Praca na tym stanowisku polegać będzie na analizie rynków arabskich pod kątem wdrażania strategi sprzedażowych firmy w celu dalszego oferowania produktów handlowych. Ponadto dokonywane będą bieżące analizy sytuacji gospodarczo-politycznych mających wpływ na prowadzenie współpracy z kluczowymi i potencjalnymi klientami Spółki z Bliskiego Wschodu i Afryki. Pracownik odpowiedzialny będzie za analizę potencjalnych ryzyk, mogących pojawić się w procesie rozwoju Spółki na rynkach krajów Bliskiego wschodu i Afryki. Odpowiedzialność pracowników dotyczyć będzie w zakresie monitorowania i analizowania otoczenia rynkowego z uwzględnieniem działań konkurencji - bezpośredni kontakt z rejonu rynków arabskich
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA OD SOCIAL MEDIA - 997,4 PLN

-tworzenie blogów firmowych- prowadzenie profili oraz kampani reklamowych w mediach społecznosciowych,- tworzenie treści na profilach facebook, you tobe-angażowanie społeczności wokół profili- kreowanie i planowanie konkursów-przygotowanie raportów z prowadzonych działań
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Godów (śląskie)


Wybierz powiat