SPECJALISTA DO SPRAW PERSONELU I MARKETINGU Sępólno Krajeńskie oferta pracy DELTA CARE24 Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Katowice
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW PERSONELU I MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Rekrutacja pracowników do opieki nad osobami potrzebującymi pomocy w ich własnym domu.
Data publikacji: 2016-11-14
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: DELTA CARE24 Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Katowice
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:89-400 Sępólno Krajeńskie, powiat: sępoleński, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rekrutacja pracowników do opieki nad osobami potrzebującymi pomocy w ich własnym domu.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW PERSONELU I MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sępólno Krajeńskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sępoleński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sępólno Krajeńskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.11.2016
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność obsługi komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Po okresie umowy zlecenia możliwość uzyskania umowy o pracę. Po odbytym przeszkoleniu na oferowane stanowisko możliwość pracy we własnym domu.
Nazwa pracodawcy:
DELTA CARE24 Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Katowice
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sępólnie Krajeńskim
Adres pracodawcy:
Czerwińskiego 6/207, 40-123 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.deltacare24.de
Ulica pracodawcy: Czerwińskiego
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sępólnie Krajeńskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 14.11.2016
Oferta pracy ważna do: 14.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; książeczka sanepidowska lub gotowość do jej wyrobienia; chęć do podjęcia zatrudnienia na dłuższy okres czasu; pomoc cukiernikowi w przygotowywaniu wypieków; dwie zmiany; umowa zlecenie z możliwością przejścia na umowę o pracę; miejsce pracy: Gliwice
Cukiernia Kopciuszek - 2018-04-20 - Gliwice (śląskie)
zdolności manualne, pracowitość, dyspozycyjność;krojenie owoców i warzyw świeżych i mrożonych,rozładunek towaru,pakowanie towaru,dbanie o czystość maszyn,urządzeń i na stanowisku
Zamrażalnia Owoców i Warzyw Tyc Wiktor - 2016-05-10 - Kościuszków (wielkopolskie)
administracja systemu teleinformatycznego firmy, obsługa aplikacji NEXPO, integracja centrali telefonicznej z systemem Bussines Contact Manager
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Białystok (podlaskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER & SUDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-18 - Krasne (podkarpackie)
Specjalista sprzedazy internetowej
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Oława (dolnośląskie)
Relizacja zakupów, poszukiwanie produktów, negocjacje cenowe, relizacja reklamacji, bieżące badanie rynku dostawców celem wyboru dostawcy na podstawie analizy ofert i ich porównania, prowadzenie dokumentacji handlowej i technicznej w zakresie zakupów i zamówień.
Design sp. z o.o. - 2016-09-21 - Głuchołazy (opolskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Umowa na czas określony, Po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kieronika Centrum Kontaktu z Klientem umowa na czas nieokreślony.trzy zmiany: Od 08:45 do 17:00; 09:45 di 18:00; 10:45 do 19:00
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż powierzchni reklamowych na portalach internetowych firmy, budowanie bazy klientów, budowanie dobrych relacji z klientami, współtworzenie oferty firmy.
LukasMedia Spółka z ograniczną odpowiedzialnością - 2016-01-27 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie projektów certyfikacji wyrobów z zakresu HACCP, IFS
Zakład Produkcyjny "DIGITUS" Teresa Chojnacka - 2016-01-20 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie wyższe, preferowany kierunek: chemia/ inżynieria środowiska; dobra organizacja czasu pracy; kontrola jakości na każdym etapie produkcji; wykonywanie analiz laboratoryjnych; prowadzenie dokumentacji produkcyjnej; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice
EKOMAX Sp. z o.o. - 2016-04-06 - Gliwice (śląskie)
Nauczyciel języka hiszpańskiego. Wymiar etatu: 4/18. Wynagrodzenie zgodnie z tabelą MEN.
Szkoła Podstawowa w Częstkowie - 2018-08-07 - Częstkowo (pomorskie)
Telefoniczna obsługa klientów, wystawianie umów, obsługa systemów rezerwacyjnych, obsługa dokumentacji turnusów rehabilitacyjnych
POLONUS S.C. - 2017-02-14 - Łódź (łódzkie)
-
P.H.U BUDEX ADAMOWICZ, DĄBROWSKI, SIEMASZKO SPÓŁKA JAWNA - 2018-08-23 - Gryfice (zachodniopomorskie)
budowanie, planowanie i zarządzanie bazą najważniejszych i największych klientów firmy;monitorowanie potencjału klientów na danym rynku;pozyskiwanie kluczowych klientów dla firmy;budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z najważniejszymi i największymi klientami firmy;prowadzenie bieżącej obsługi kluczowych klientów w zakresie sprzedaży produktów i zapewnianie najwyższej jakości obsługi;sprawowanie opieki nad klientami korporacyjnymi;przygotowywanie i prowadzenie projektów sprzedażowych produktów i usług
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- pełne śledzenie i nadzór zadań logistycznych i bacf-office w przydzielonym zakresie przesyłek, od zamówienia do przyjęcia towaru na podstawie dokumentów przewozowych, które należy odebrać/wydać,- przekazanie sprawy do odpowiedniego działu (brak zewnętrznej i wewnętrznej dokumentacji, brak instrukcji),- współpraca ze wszystkimi interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi AM Sourcing (Mills, dostawcy itp.) w szczególności bliskie relacje z działem AP w celu uzyskania dobrej znajomości kontraktu, cen, zasad fakturowania itp., - współpraca z kontrahentami z Rosji, Ukrainy oraz Wielkiej Brytanii,- codzienny kontakt z działem, aby potwierdzić czy wszystkie transakcje są prawidłowo przetwarzane i na czas, ze szczególnym uwzględnieniem płatności dostawców,- praca zgodnie z procesami i procedurami- gromadzenie i rejestrowanie wszystkich informacji dotyczących rozliczeń międzyokresowych,- sprawdzanie czy każda zarejestrowana przesyłka jest zgodna z warunkami umowy (zakupu i sprzedaży),- sprawdzanie czy żądania klienta są obsługiwane w odpowiednim czasie.
kontakt przez PUP - 2018-06-05 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
prowadzenie raportu kasowego, wystawianie FV, prowadzenie raportu obrotów towarów, sporzadzanie miesiecznych zestawień obrotów towarów, miesięczne rozliczenia obiadów szkolnych, wypełnianie dokumentów związanych z prowadzeniem baru (raportów, zestawień), redagowanie pism.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Turek (wielkopolskie)
Praca przy tworzeniu i utrzymaniu internetowych kanałów sprzedaży
Firma Handlowa "DAWIKA" Dariusz Suwalski - 2016-03-25 - Koteże (pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
wycena stolarki otworowej PCV, sporządzanie ofert, zamówień, kontakt z firmami zewnętrznymi, obsługa klienta
EUROCOMPLEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-05-21 - Grojec (małopolskie)
Tworzenie ofert sprzedażowych, koordynacje procesu sprzedazy produktow, realizacja założonych planów sprzedażowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, podejmowanie działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży prpduktów lub usługi
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Zduńska Wola (łódzkie)
Udzialanie odpowiedzi na zapytania klientów dotyczące częsci zamiennych, tworzenie ofert zgodnie z zapytaniem ofertowym w określonych ramach czasowych, kooperacja z oddziałami umieszczonymi za granicą, aktualizcja danych i weryfikowanie komponentów o systemie zintegrowanym .
MACGREGOR POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-15 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
'CITONET-WARSZAWA' SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji kadrowej w zakresie umów opracę oraz umów cywilnoprawnych Naliczanie wynagrodzeń pracowników izleceniobiorców w sposób zapewniający terminowość i zgodność z przepisamiprawa Przygotowanie listy płac oraz zestawień i raportów z zakresu płacSporządzanie zaświadczeń dla pracowników Prowadzenie spraw związanych zZUS oraz US, dokonywanie rozliczeń deklaracji DRA, RCA, RSA, i innychPraktyczne doświadczenie w obsłudze programu PŁATNIK oraz (mile widziana)COMARCH Optima Znajomość zagadnień i praktyczne umiejętności z zakresuprowadzenia ewidencji i rozliczenia czasu pracy, urlopów, zwolnieńchorobowych itp. Wystawianie faktur VAT i nadzór nad ich terminowąpłatnością. Praca od 8-16
AGAR Agencja Detektywistyczna Konwoju i Ochrony - 2018-04-05 - Opole (opolskie)
Prawidłowe, bieżące prowadzenie księgowości, finansów i spraw kadrowo-osobowych w ramach funkcjonowania LGD,
Lokalna Grupa Działania "MAZURSKIE MORZE" - 2017-02-21 - Orzysz (warmińsko-mazurskie)
Pomoc przy sprzedaży płyt meblowych, blatów kuchennych, płyt osb
PPHU FAKTORIA KRÓLAK KRZYSZTOF - 2018-09-04 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
- Opis stanowiska: Będziesz odpowiedzialny/a za: aktywne poszukiwanie nowych klientów z wykorzystaniem różnorodnych kanałów komunikacji (telemarketing, mailing), kompleksową obsługę zamówień składanych za pośrednictwem sklepu internetowego, udzielanie klientom informacji na temat sprzedawanych produktów, realizację akcji marketingowych, telefoniczny i mailowy kontakt z klientami, obsługę przed i po sprzedażową, sprzedaż produktów firmy z szeroko rozumianej branży elektronarzędzi / technik zamocowań.- Forma oferuje: stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę). Pracę w ambitnym zespole. Kontakt z najnowszymi technologiami z branży. Możliwość zdobycia doświadczenia oraz zrobienia kroku naprzód w swojej karierze zawodowej. Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia produktowe i kompetencyjne.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, w telefonicznej sprzedaży bądź pracy w sklepie internetowym. Mile widziane będzie doświadczenie z branżą elektronarzędzi / technik zamocowań. Mile widziana będzie również znajomość programu SUBIEKT GT. Mile widziana umiejętność obsługi sklepu internetowego opartego na oprogramowaniu Sote. Wymagany zapał i determinację do pracy. Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu nowych relacji. Umiejętności negocjacyjne. Wymagana umiejętność szybkiego uczenia się.
BUDOHIT DARIUSZ TYTOŃ - 2016-07-22 - Katowice (śląskie)
do uzgodnienia
METALFORM JÓZEF KUSZ - 2016-12-08 - Chmielnik (podkarpackie)
Tworzenie albumów muzycznych w języku angielskim, praca w programie MS EXCEL. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w siedzibie firmy.
REHEGOO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-24 - Bielsko-Biała (śląskie)
Obsługa systemu obiadowego, zbieranie wpłat za obiady, obsługa programu Gdańskiej platwormy edukacyjnej, rozliczanie programów "Szklanka mleka" i "Owoce w szkole", obsługa kasy fiskalnej, przygotowanie, realizacja i sporządzanie dokumentacji dot. zamówień publicznych.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Gdańsk (pomorskie)
1.Realizowanie zadań w procesie planowania budżetowego, w tym przygotowanie materiałów do: opracowania projektu budżetu, weryfikacji projektów budżetów dysponentów trzeciego stopnia, sporządzenia projektu planu finansowego, sporządzenia planu finansowego. 2.Realizowanie zadań w procesie planowania zasobów, usług i robót budowlanych. 3.Opracowanie informacji oraz materiałów analityczno-finansowych dotyczących planowania budżetu. 4.Przygotowywanie korespondencji w sprawach wynikających z zakresu obowiązków oraz informacji o nieprawidłowościach i błędach w zakresie planowania przez podległe jednostki wojskowe.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2018-08-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)