SPECJALISTA DS KONTAKTU Z KLIENTAMI KANCELARII Wejherowo oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS KONTAKTU Z KLIENTAMI KANCELARII
Wynagrodzenie: 2 000 - 6 000 PLN
Zakres obowiązków: Kontakt w imieniu Kancelarii z osobami poszkodowanymi w wypadkach. Wymagania: komunikatywność, prawo jazdy kat B. Preferowany kontakt z pracodawcą e-mail: dulek (at) adwokatdulek.pl System wynagradzania miesięczny + prowizja. Miejsce wykonywania pracy Wejherowo.
Data publikacji: 2017-04-10
Lokalizacja: Wejherowo (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontakt w imieniu Kancelarii z osobami poszkodowanymi w wypadkach. Wymagania: komunikatywność, prawo jazdy kat B. Preferowany kontakt z pracodawcą e-mail: dulek (at) adwokatdulek.pl System wynagradzania miesięczny + prowizja. Miejsce wykonywania pracy Wejherowo.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS KONTAKTU Z KLIENTAMI KANCELARII
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wejherowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wejherowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Adres pracodawcy:
I Brygady Pancernej WP 32, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, kontakt z pracodawcą telefoniczny, przez e-mail.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: wejherowski
Gmina pracodawcy: Wejherowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wejherowo
Ulica pracodawcy: I Brygady Pancernej WP
Numer budynku pracodawcy: 32
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 10.04.2017
Oferta pracy ważna do: 09.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 10.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
/ //
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Głowno (łódzkie)
Kontrola nad eksploatacją i konserwacją urządzeń pracujących pod ciśnieniem oraz dźwigowo-transportowymi. Komptetowanie i bieżące prowadzenie dokumentacji związanej z paszportami maszyn i urządzeń produkcyjnych wraz z instrukcjami , przeglądami itp. Realizacja zaopatrzenia dla potrzeb działu mechaniczno-energetycznego.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
kompleksowa obsługa spółek grupy kapitałowej w aspekcie kadr i płac, prowadzenie akt osobowych oraz gromadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami, samodzielne naliczanie wynagrodzeń (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne), sporządzanie listy płac, ustalanie uprawnień do wypłaty odprawy i ekwiwalentów, obliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, rodzicielskich, itp., ustalenie uprawnień do rodzajów i wymiaru urlopów, obsługa zajęć komorniczych, wydawanie zaświadczeń o zarobkach i zatrudnieniu, obsługa programu płatnik (zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników, sporządzanie i wysyłanie comiesięcznych raportów i deklaracji rozliczeniowych, sporządzanie dokumentów korygujących), obsługa portalu EPUE, bieżąca współpraca z ZUS- udzielanie wyjaśnień w imieniu pracodawcy, sporządzanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, przygotowanie danych o podatku dochodowym dla osób fizycznych, sporządzanie harmonogramu czasu pracy, weryfikacja zgodności grafików pracy oraz prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, sporządzanie deklaracji ZUS, PDOF, GUS, PFRON, wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym, planowanie i monitorowanie harmonogramu szkoleń BHP i badań lekarskich, rozliczanie delegacji służbowych, archiwizowanie dokumentów kadrowo-płacowych, współpraca z innymi działami firmy.
3W DYSTRYBUCJA BUDOWLANA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-17 - Ruda Śląska (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Pozyskiwanie kontrahentów z krajów Unii Europejskiej i całej Europy wschodniej.
Pol - Foods Sp. z o.o. - 2017-11-22 - Prostki (warmińsko-mazurskie)
szycie ręczne i maszynowe replik strojów sredniowiecznych, wykrawanie z szablonów
GRZEGORZ ZMUDA TRZEBIATOWSKI - 2018-05-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
pełnienie nadzoru i zarządzanie nad realizacją kontraktu, sporządzanie raportów z postępu prac projektowych, przygotowywanie korespondencji do Zamawiającego, nadzorowanie prac projektowych i tworzenie harmonogramów prac, ewidencja i dekretowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Lubliniec (śląskie)
Analiza i aktualizacja zapisów regulaminów utrzymania czystości i porządku na terenie poszczególnych gmin należących do Związku. Udzielanie informacji mieszkańcom odnoscnie sposobu postępowania z poszczególnymi rodzajami odpadów komunalnych, w tym o lokalizacji i godzinach pracy punktów zbiórki odpadów niebezpiecznych, elektrycznych i elektronicznych, miejsc i godzin postoju samochodów podczas objazdowej zbiórki odpadów niebezpiecznych. Przyjmowanie zgłoszeń o napełnieniu pojemników na przeterminowane leki i zużyte bateria. Sporządzanie wykazu aptek, które zgłosiły konieczność opróżnienia pojemnika na nieywkorzystane leki. Bieżąca kontrola stanu zapełnienia 12 punktów zbiórki odpadów niebezpiecznych tzw. PZON oraz pojemników do selektywnej zbiórki odpadów surowcowych będących własnościa Związku. Udział w odbiorze zużytego sprzątu elektrycznego i elektronicznego oraz odpadów niebezpiecznych zgromadzonych w PZON i w transporcie do unieszkodliwiania.Tworzenie wymaganych przez prawo dokumentów związanych z gospodarką odpadami: Kart Przekazania Odpadów, sprawozdań półrocznych i rocznych w imieniu gmin oraz zbierajacego i odbierajacego odpady, transportujacego, wytwarzajacego.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Gdynia (pomorskie)
Kompleksowa obsługa klientów w zakresie doradztwa technicznego i projektowego, analiza zapytań ofertowych pod kątem technicznych możliwości wykonania oferty, sporządzanie ofert zgodnie z obowiązującymi procedurami, projektowanie konstrukcji, zleceń produkcyjnych, zamawianie materiału, przygotowywanie ofert i kosztorysów stolarki okiennej, budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
BAŁTYCKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ BALTICA - 2017-12-12 - Gdańsk (pomorskie)
Praca biurowa
Liga Obrony Kraju - 2017-11-23 - Lębork (pomorskie)
jw
BIO-OGRÓD-ZIELONE BUDOWNICTWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-10 - Warszawa (mazowieckie)
1. Szkolenie w zakresie BHP i p.poż.2. Zapoznanie ze strukturą działania oddziału.3. Obsługa komputera i programów komputerowych.4. Zapoznanie się z ofertą handlową dla klientów.5. Obsługa urządzeń biurowych.6. Nawiązywanie kontaktów handlowych z firmami powiatu łęczyckiego.7. Obsługa klientów-reklamodawców w zakresie zamieszczenia reklam w gazetach wydawanych przez Polska Press.8. Przedstawianie klientom ofert handlowych.9. Przyjmowanie ogłoszeń drobnych.10. Raportowanie swoich działań handlowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Łęczyca (łódzkie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa zamówień (przyjmowanie zamówień, obróbka zamówień, organizowanie klientów, rozwiązywanie problemów klientów związanych z zamówieniem),- redagowanie opisów produktów,- redagowanie postów reklamowych w portalach społecznościowych na kontach firmy,- przygotowanie oraz obróbka zdjęć produktów.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Rąbień AB (łódzkie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów, gotowość do uczestnictwa w spotkaniach biznesowych, nawiązywanie i utrwalanie relacji z klientami, analiza rynku ubezpieczeniowego, rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań klientów, pomoc klientom, zawieranie umów
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Poznań (wielkopolskie)
1. Wsparcie IT (heldesk) dla użytkowników systemów IT w Amcor Flexibles Złotów2. Opieka nad sprzętem komputerowym (laptopy HP, komputery PC, serwery HP, drukarki i telefony komórkowe)3. Rejestracja i realizacja zgłoszeń4. Obsługa lokalnych aplikacji biznesowych5. Współudział w projektach informatycznych
Amcor Flexible Złotów Sp. z o.o - 2018-08-21 - Złotów (wielkopolskie)
analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażania w Polsce- projekt zastosowań informatyki, analiza i ocena projektów przetwarzania informacji, ekspertyzy systemów komputerowych, prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe, diagnoza problemów, modernizacja projektów i procesu
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
bardzo dobra znajomść i umiejętność stosowania przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,praktyczna znajomość rozliczania czasu pracy w różnych systemach, tworzenie tabel, zestawień, sprawozdań w programach, obsługa programów kadrowo-płacowych, prowadzenie spraw socjalnych
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Gdańsk (pomorskie)
1. Poznanie zasad i specyfiki pracy Urzędu, w tym podstawy prawne dotyczące funkcjonowania Urzędu,struktury organizacyjnej, zakresu działania komórek organizacyjnych, celu i ustawowych zadań kontroli skarbowej. 2. Poznanie cech pisma urzędowego, rodzaje dokumentów kontrolnych. 3. Wyszukiwanie linii orzecznictwa do wskazanych zagadnień. 4. Systematyzowanie dokumentów związanych ze współpracą Urzędu z różnymi instytucjami. 5. Przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do archiwizacji.
URZĄD KONTROLI SKARBOWEJ W KRAKOWIE - 2016-06-21 - Kraków (małopolskie)
Organizowanie działań marketingowych: (Identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów, przygotowywanie przekazów promocyjnych i strategii ich wdrażania, opracowywanie propozycji strategii i planów marketingowych, kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów firmy); jedna zmiana(7-15); wysokość wynagrodzenia brutto 2200 zł brutto + 300 zł brutto premia; kontakt z pracodawcą telefoniczny w godzinach (7-15) oraz e-mailowy.
TRIO SKORPION Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe - 2016-03-04 - Słupsk (pomorskie)
Przygotowywanie wycen i ofert dla klientów oraz dokumentacji przetargowych; kontakt z dostawcami; dokonywanie zamówień materiałów potrzebnych do realizacji zleceń; rozliczanie prac na podstawie kart serwisowych; wystawianie faktur (program FAKT); monitorowanie rynku pod kątem pozyskiwania nowych klienów i zleceń.
BIG SPEC Dariusz Szafraniec - 2018-01-17 - Kolbudy (pomorskie)
wyszukiwanie potencjalnych kontrahentów do pracy na rynku ukraińskim, białoruskiem, rosyjskim, oraz ocena predyspozycji kandydatów i stopnia zgodności z wymaganiami firmy. Praca w delegacjach na Ukrainie.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Zapoznanie ze strukturą organizacyjną, funkcjonowaniem i zasadami działalności Urzędu Statystycznego w Gdańsku, ze szczególnym uwzględnieniem Wydziału Rejestrów. Zapoznanie z zasadami pozyskiwania, gromadzenia, przetwarzania oraz udostępniania danych z rejestru Regon, przygotowanie prezentacji na temat: Rodzaj prowadzonej działalności a rozwój przedsiębiorczości w województwie pomorskim.
URZĄD STATYSTYCZNY W GDAŃSKU - 2016-01-05 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klientów, wykonywanie czynności biurowych, budowanie relacji i bieżące wsparcie klientów ubiegających się o dofinansowanie, wyszukiwanie informacji dotyczących możliwości oraz kryteriów uzyskania dotacji, przygotowywanie oraz rozliczanie projektów (wniosków) realizowanych ze środków unijnych, praca w godz.7-15
Eurosilesia.pl Sp.z o.o - 2016-06-29 - Opole (opolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy
TRIMCO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIA SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-22 - Marianki (kujawsko-pomorskie)
praca przy projekcie badawczym
Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Handlowe "Kapica Market" Florian Kapica - 2017-03-29 - Biłgoraj (lubelskie)
Realizacja projektów rekrutacyjnych - rekrutacja stała,Poszukiwania kandydatów zgodnie z opisem stanowiska i instrukcjamiPełne angażowanie się w rozwój firmy oraz kolegów i koleżanek w zespole – działamy wspólnie i wzajemnie się wspieramy.Udział w administracji projektem rekrutacyjnym (praca z bazą CV i dokumentacją; ewidencja). Budowanie bazy kandydatów oraz rozwijanie relacji ze środowiskiem biznesowym.
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie ofert, kontakt z klientem, obsługa komputera, wprowadzanie danych, wystawianie faktur
B.O.B. Aleksandra Grądziel - 2017-01-26 - Lipiny (łódzkie)