SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Ruda Śląska oferta pracy 3W DYSTRYBUCJA BUDOWLANA SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa spółek grupy kapitałowej w aspekcie kadr i płac, prowadzenie akt osobowych oraz gromadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami, samodzielne naliczanie wynagrodzeń (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne), sporządzanie listy płac, ustalanie uprawnień do wypłaty odprawy i ekwiwalentów, obliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, rodzicielskich, itp., ustalenie uprawnień do rodzajów i wymiaru urlopów, obsługa zajęć komorniczych, wydawanie zaświadczeń o zarobkach i zatrudnieniu, obsługa programu płatnik (zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników, sporządzanie i wysyłanie comiesięcznych raportów i deklaracji rozliczeniowych, sporządzanie dokumentów korygujących), obsługa portalu EPUE, bieżąca współpraca z ZUS- udzielanie wyjaśnień w imieniu pracodawcy, sporządzanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, przygotowanie danych o podatku dochodowym dla osób fizycznych, sporządzanie harmonogramu czasu pracy, weryfikacja zgodności grafików pracy oraz prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, sporządzanie deklaracji ZUS, PDOF, GUS, PFRON, wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym, planowanie i monitorowanie harmonogramu szkoleń BHP i badań lekarskich, rozliczanie delegacji służbowych, archiwizowanie dokumentów kadrowo-płacowych, współpraca z innymi działami firmy.
Data publikacji: 2017-08-17
Lokalizacja: Ruda Śląska (śląskie)
Pracodawca: 3W DYSTRYBUCJA BUDOWLANA SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bukowa 13, 41-700 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kompleksowa obsługa spółek grupy kapitałowej w aspekcie kadr i płac, prowadzenie akt osobowych oraz gromadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami, samodzielne naliczanie wynagrodzeń (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne), sporządzanie listy płac, ustalanie uprawnień do wypłaty odprawy i ekwiwalentów, obliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, rodzicielskich, itp., ustalenie uprawnień do rodzajów i wymiaru urlopów, obsługa zajęć komorniczych, wydawanie zaświadczeń o zarobkach i zatrudnieniu, obsługa programu płatnik (zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników, sporządzanie i wysyłanie comiesięcznych raportów i deklaracji rozliczeniowych, sporządzanie dokumentów korygujących), obsługa portalu EPUE, bieżąca współpraca z ZUS- udzielanie wyjaśnień w imieniu pracodawcy, sporządzanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, przygotowanie danych o podatku dochodowym dla osób fizycznych, sporządzanie harmonogramu czasu pracy, weryfikacja zgodności grafików pracy oraz prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, sporządzanie deklaracji ZUS, PDOF, GUS, PFRON, wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym, planowanie i monitorowanie harmonogramu szkoleń BHP i badań lekarskich, rozliczanie delegacji służbowych, archiwizowanie dokumentów kadrowo-płacowych, współpraca z innymi działami firmy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ruda Śląska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Ruda Śląska
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ruda Śląska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programu EXCEL
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość programu Płatnik
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu Word
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Min. wykształcenie średnie, min. 5 lat doświadczenia w naliczaniu wynagrodzeń i rozliczaniu umów cywilno-prawnych w dużej firmie (min. 260 osób). Bardzo dobra znajomość systemów i rozkładów czasu pracy, znajomość zasad kalkulacji wynagrodzeń, znajomość przepisów w zakresie: prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku od osób fizycznych, znajomość obsługi programu Płatnik, obsługa portali PFRON i GUS, praktyczna znajomość programów kadrowo-płacowych, znajomość pakietu MS Office (Word, Excel), samodzielność, rzetelność, dokładność i terminowość, odpowiedzialność i uczciwość, komunikatywność i wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: 3W DYSTRYBUCJA BUDOWLANA SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Adres pracodawcy:
Pionierów 31, 41-711 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Ruda Śląska
Gmina pracodawcy: Ruda Śląska
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ruda Śląska
Ulica pracodawcy: Pionierów
Numer budynku pracodawcy: 31
Profil działalności pracodawcy:
SPRZEDAŻ HURTOWA DREWNA, MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH I WYPOSAŻENIA SANITARNEGO
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.08.2017
Data dodania oferty pracy: 17.08.2017
Oferta pracy ważna do: 16.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 17.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zarządzanie taborem firmy, obsługa giełd transportowych, szukanie ładunków transportowych
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Sandomierz (świętokrzyskie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Słupsk (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedawca w branży spożywczej
MEGI Sklep Ogólnospożywczy Orawiec Krzysztof - 2017-08-17 - Kruszyn (dolnośląskie)
-budowanie baz potencjalnych klientów zagranicznych-pozyskiwanie nowych klientów i rynków zbytu-doradztwo w zakresie oferowanych produktów -podpisywanie umów
kontakt przez OHP - 2017-07-07 - Poznań (wielkopolskie)
- bieżąca obsluga klienta,- przygotowanie ofert,- zamawianie towarów i usług, - wystawianie dokumentów finansowych,- obsługa kasy fiskalnej,- dojazd do klienta, - rozmowy handlowe
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Leszno (wielkopolskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, metkowanie towaru
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Oświęcim (małopolskie)
Praca dla uczniów lub studentów w okresie od lipca do września. Inwetaryzacja pojemników na terenie gminy Jarocin.
ZGO NOVA Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Jarocin (wielkopolskie)
opracowywanie wniosków aplikacyjnych w ramach działań "miękkich" i "twardych" perspektywy finansowane 2014-2020
Unifund Sp.z o.o. - 2015-12-01 - Andrespol (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-28 - Warszawa (mazowieckie)
- Aktywne poszukiwanie nowych klientów biznesowych. Analiza możliwości i zakresu współpracy z klientem. Przygotowywanie ofert handlowych. Raportowanie podejmowanych działań.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto + premia uzależniona od efektów. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Min. 2 lata doświadczenia w pracy w obsłudze klientów i sprzedaży produktów i usług. Mile widziane doświadczenie w branży zaawansowanych technologi informatycznych. Wymagana silna motywach do osiągania celów. Wymagana umiejętność budowania i rozwijania pozytywnych relacji z klientem. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: marketing (at) it-penetration.pl
SYNERGY POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-28 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż ubrań
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów, utrzymanie kontaktu z klientami, przygotowywanie ofert i kosztorysów
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "PUNICA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-27 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
Planowanie wysyłek i dostaw. Współpraca z firmami logistycznymi. Negocjowanie cen i warunków logistycznych. Rozpatrywanie reklamacji transportowych. Raportowanie.
PROSERWIS Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-01-09 - Kozerki (mazowieckie)
Aktywny kontakt z obecnymi kontrahentami oraz pozyskiwanie nowych kontaktów handlowych w obszarze Wschodniej Europy. Przygotowywanie dokumentów wysyłki. Kontakt tel. 605 432 297
Z.P.H.U. WA-BIS Waldemar Wata - 2016-03-30 - Wodzisław (świętokrzyskie)
umiejętność komleksowego uszycia całej sztuki odzieży (sukienka, spodnie, kurtka)
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Pietrzykowice (śląskie)
Przygotowywanie projektów w programach graficznych, wykonywanie reklam, oklejanie szyb, tablic, samochodów folią reklamową.
FHU DEX-ART Dariusz Targosz - 2018-01-17 - Bieruń (śląskie)
zmywanie termosów, naczyń,obieranie warzyw i owoców.
PPHU "JOL-MARK" WĘGIERSKA GÓRKA - 2016-02-15 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Wspieranie doradców klienta; czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych; bezpośredni kontakt z klientami, gdy zachodzi potrzeba; zawieranie i przechowywanie kontraktów zgodnie z krajowymi przepisami; ocena poprawności realizacji kontraktów w ramach procesu SCM.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Kraków (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
Współpraca z aktualnymi dostawcami oraz pozyskiwanie nowych dostawców surowca , koordynowanie współpracy z usługodawcami w zakresie zbiórki i dostawy surowca , sporządzanie i wprowadzanie do systemu umów dotyczących zakupu surowca, weryfikacja zawartych umów.
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A. - 2016-05-24 - Leżachów (podkarpackie)
wg stanowiska i programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Boćki (podlaskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc nauczycielowi w przygotowywaniu zajęć dydaktycznych, pomoc dzieciom w czynnościach samoobsługowych, porządkowanie sali przedszkola, opieka nad dziećmi podczas zabaw i spacerów, pomoc podczas spożywania posiłków
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Wykonywanie przeglądów technicznych, dokonywanie czynności związanych z przyjmowaniem / zdawaniem kwater przez żołnierzy (w tym, ocenia stanu technicznego lokalu, ustalenie stopnia zużycia wyposażenia, sporządzanie protokołów i zakresów prac remontowych), sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO, zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowywanie projektów umów w powyższym zakresie, nadzorowanie, kontrolowanie, odbiory prac remontowych i realizowanych usług niezbędnych do właściwego funkcjonowania nieruchomości, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji (w tym Książki Obiektu Budowlanego), prowadzenie rejestrów zgłoszeń i usterek, zgłaszanie potrzeb i wniosków związanych z prawidłową obsługą nieruchomości, przygotowywanie wniosków o udzielenie zamówień publicznych, przygotowywanie materiałów do rozliczeń kosztów dostawy mediów. Praca na 1/2 etatu, jednozmianowa w godz. 8.00-12.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
WOJSKOWE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SP. Z O. O. - 2017-04-07 - Bielsko-Biała (śląskie)
Obsługa maszyn CNC - programowanie, czytanie rysunku technicznego, przygotowywanie elementów do produkcji.WYMAGANIA: wykształcenie min. średnie techniczne,znajomość rysunku technicznego, posługiwanie się urządzeniami i pomiarowymi, rok doświadczenia. Kontakt z pracodawcą: tel. 885 600 201, leszek.ciesielski (at) mdm-polska.eu
MDM MECHANICAL INSTALLATION SP. Z O.O. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-01-31 - Bobrówka (podkarpackie)
Zakup i sprzedaż towarów i usług. Kontakty z kontrahentami zagranicznymi. Umieszczanie ofert dotyczących sprzedaży towarów i usług w portalach internetowych. Analiza działalności.
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Chełm (lubelskie)
zgodnie z ustawą o OZSS, standardy opiniowania; szczegółowe informacje, dotyczace procedury konkursowej znajduja sie pod adresem http://so.torun.pl/100, ogloszenia-o-pracy.html;wymagania: kwalifikacje formalne zg. z ustawą o OZSS DZUrz. poz. 1418 z 2015r, umiejętności: diagnoza psychologiczna, sporzadzanie opinii
SĄD OKRĘGOWY TORUŃ - 2016-05-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Łódź (łódzkie)
Rozliczanie czasu pracy kierowców - naruszenia, wynagrodzenia
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Strzelce Opolskie (opolskie)