SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Siedlec oferta pracy PULSAR spółka jawna Bogusz Krzysztof
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 5 600 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klientów zagranicznych
Data publikacji: 2016-04-12
Lokalizacja: Siedlec (małopolskie)
Pracodawca: PULSAR spółka jawna Bogusz Krzysztof
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:32-744 Siedlec 150, powiat: bocheński, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: obsługa klientów zagranicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siedlec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bocheński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bochnia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2016
Data zakończenia pracy: 01.08.2016
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dobra znajomość pakietu MS OFFICE
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
preferowane wykształcenie wyższe, mile widziane doświadczenie ale niekonieczne, okres próbny 3 miesiące, kolejna umowa na czas określony z możliwością pracy stałej, osoba nie ucząca się
Nazwa pracodawcy: PULSAR spółka jawna Bogusz Krzysztof
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Adres pracodawcy:
32-744 Siedlec 150, powiat: bocheński, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: bocheński
Gmina pracodawcy: Bochnia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Siedlec
Adres strony pracodawcy: www.pulsar.pl
Numer budynku pracodawcy: 150
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja pozostałych technicznych wyrobów ceramicznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 12.04.2016
Oferta pracy ważna do: 29.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 12.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zakres obowiązków zgodny z obowiązujacymi przepisami, praca w systemie dwuzmianowym w godz. 08.00-14.00, 13.00-18.00
ZAKŁAD POPRAWCZY I SCHRONISKO DLA NIELETNICH - 2018-06-18 - Zawiercie (śląskie)
Sprzedaż produktów bankowych
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie i wdrażanie reklam internetowych oraz prowadzenie strony gastronomiczno-hotelerskiej oraz muzyczno-rozrywkowej
AMAZONKA - 2017-03-09 - Gdańsk (pomorskie)
-Obsługa klientów, -promowanie i doradztwo w zakresie produktów oferowanych przez portal FinansowySupermarket.pl,- udział w realizacji kampanii sprzedażowych,- udzielanie informacji o aktualnej ofercie produktów i usług, -sprzedaż telefoniczna produktów bankowych
FINANSOWYSUPERMARKET.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-22 - Częstochowa (śląskie)
zarządzanie stroną internetową i sklepem internetowym, pozycjonowanie strony, prowadzenie medii spolecznościowych na potrzeby firmy
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Białystok (podlaskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Poznań (wielkopolskie)
Czynny udział w kontaktach z producentami komponentów w zakresie napraw serwisowych, gwarancyjnych i pogwarancyjnych przeprowadzanych w serwisie. Rozliczenie na bieżąco wniosków gwarancyjnych. Przyjmowanie zapytań oferowanych od odbiorców. Przygotowywanie ofert. Zamawianie towarów u dostawcy. Wystawianie dokumentów handlowych.
"PETER RENZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-12 - Grójec (mazowieckie)
przygotowywanie ofert turystycznych, reklama i sprzedaż imprez turystycznych, pozyskiwanie nowych klientów, korespondencja z partnerami polskimi i zagranicznymi, obsługa klientów w biurze
Przedsiębiorstwo Turystyczno-Handlowe JANTER Sp. z o.o. - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
- komunikacja z klientem krajowym i zagranicznym- kontrola zamówień, współpraca z magazynem- fakturowanie
P.P.U.H. STYROPMIN Sp. z o.o. - 2016-02-22 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Opracowywanie:- ewidencji obiektów szkoleniowych, kolejowych i lotnisk oraz infrastruktury wojskowej, bieżące aktualizowanie- sprawozdań o stanie wykorzystania obiektów wojskowych- prowadzenie ewidencji ilościowej obiektów szkoleniowych, kolejowych i lotniskowychProwadzenie kontroli stanu technicznego oraz utrzymania obiektów szkoleniowych oraz udział w atestach i przeglądach ww. obiektów
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-03-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Rekrutujemy, zatrudniamy i delegujemy opiekunki osób starszych do pracy w Niemczech. Jesteśmy zespołem specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży opiekuńczej. Ponieważ przez lata gromadziliśmy wiedzę na temat rynku opiekuńczego pracując dla największych agencji pracy w Polsce możemy dzisiaj podzielić się swoim doświadczeniem z Tobą!- Obecnie do naszego zespołu w Katowicach poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista / Specjalistka ds. rekrutacji (OD ZARAZ).- Zakres obowiązków: przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatkami oraz weryfikacja językowa; przedstawianie warunków zatrudnienia oraz odpowiadanie na pytania kandydatek; analizowanie ofert w języku niemieckim; przedstawianie profili kandydatek koordynatorom z Niemiec; koordynacja procesu rekrutacyjnego; Prace administracyjno - biurowe; organizowanie przejazdów opiekunek na ofertę oraz do kraju.- Firma oferuje: umowę o pracę, pracę w kreatywnym zespole, zdobycie doświadczenia w branży HR, premia po okresie próbnym.- Wynagrodzenie: od 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy na podobnym stanowisku. Wymagana podstawowa znajomość obsługi komputera oraz sprzętu biurowego. Wymagana komunikatywna znajomość języka niemieckiego. Wymagane wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
PERSONEL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-03 - Katowice (śląskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH(OFERTOWANIE, PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ,ODPOWIADANIE NA BIEŻĄCE POTRZEBY ODBIORCÓW, WINDYKACJA NALEŻNOŚCI), ORGANIZOWANIE DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH, MILE WIDZIANE ZAINTERESOWANIE TEMATYKA MODY I WZORNICTWA.OFERUJEMY STABILNE ZATRUDNIENIE W FIRMIE Z KILKUNASTOLETNIĄ TRADYCJĄ ORAZ MOŻLIWOŚĆ REALIZACJI WŁASNYCH AMBICJI; PRACA W GODZ. 7-15; KONTAKT OSOBISTY I TELEFONICZNY Z PRACODAWCĄ W GODZ. 7-15
TRIO SKORPION Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe - 2016-06-10 - Słupsk (pomorskie)
montaż elementów wyrobów gotowych, umiejętność demontażu oraz wykonania drobnych napraw i renowacji
Schody Drewniane Andrzej Zakszewski - 2017-03-28 - Witnica (lubuskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za: poszukiwanie alternatywnych źródeł finansowania MOB, analizę ogłaszanych programów dofinansowujących działania instytucji kultury pod kątem możliwego uczestnictwa w nich MOB, przygotowywanie pod kątem formalnym (merytorycznym i finansowym) wniosków o dofinansowanie, przygotowywanie korekt i aktualizacji oraz rozliczanie (merytoryczne i finansowe) projektów realizowanych z dofinansowaniem zewnętrznym, pozyskiwanie sponsorów, koordynację działań promocyjnych i eventowych w kontekście realizowanych dofinansowanych projektów.Wymiar etatu: 3/4
MUZEUM OKRĘGOWE IM. LEONA WYCZÓŁKOWSKIEGO W BYDGOSZCZY - 2018-03-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
dbanie o relacje z klientami bengalskimi;wspomaganie pracy bengalskich przedstawicieli handlowych;odpowioedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach firmy;wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Przygotowywanie promocji handlowych, nawiązywanie bezpośrednich kontaktów z klientami biznesowymi,negocjowanie warunków współpracy, koordynowanie procesów sprzedażowych, podejmowanie działań marketingowych, przygotowywanie ofert handlowych, fakturowanie i rozliczanie.KONATKT Z PRACODAWCĄ:tel. 785 088 188
TECH-PROJECT Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2018-01-12 - Jarosław (podkarpackie)
Wymagane doświadczenie w pracy na magazynie, uprawnienia do kierowania wózków jezdniowych, gotowość do pracy w systemie zmianowym, odpowiedzialność i motywacja do pracy, aktualna książeczka sanepidowska. Charakterystyka pracy: Obsługa systemu magazynowania , obsługa pracy magazynu w chłodni, wyładunek i załadunek towaru. firma oferuje stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, bezpieczne środowisko pracy, pracę w przyjaznym i dynamicznym zepole. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub mailowy : sekretariat.leszczyny (at) lukosz.pl. Prosimy o dopisanie następujących klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
POLSKIE MIĘSO I WĘDLINY ŁUKOSZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-31 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
prowadzenie doradztwa technologicznego w zakresie produkcji rolniczej, ze szczególnym uwzględnieniem produkcji roślinnej oraz doradztwa w zakresie płatności obszarowych (zasady zazieleniania i wzajemnej zgodności: organizacja i prowadzenie szkoleń w zakresie produkcji rolnej, upowszechnianie wiedzy na temat Dobrej Praktyki Rolniczej; praca w godzinach od 07:30 do 15:30
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego Barzkowice - 2018-10-12 - Barzkowice (zachodniopomorskie)
sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, informacji PFRON, ewidencja i kontrola czasu pracy, urlopów, przygotowanie dokumentacji zwiazanej z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników i zleceniobiorców
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Tarnów (małopolskie)
- sprzątanie pomieszczeń znajdujących sie w obiekcie,- używanie narzędzi i środków czystości zgodnie z ich przeznaczeniem
kontakt przez PUP - 2018-03-30 - Zaniemyśl (wielkopolskie)
- wdrażanie polityki i standardów bezpieczeństwa, osiągnięcie i utrzymanie zgodności bezpieczeństwa i ciągłości działania,wdrożenie i wsparcie procesów Compliance Risk Governance w jego / jej obszarze,przygotowywanie dokumentacji baz do wdrażania zmian; przygotowywanie i tworzenie struktury raportów bezpieczeństwa.
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Staż w firmie D-SYSTEM.Program stażu do zapoznania w pokoju 18
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Kielce (świętokrzyskie)
Prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji, raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia, prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych, przyjmowanie gotówki do kasy z tytułu rozliczeń z kontrahentami, wystawianie dowodów wpłaty, sporządzanie raportów kasowych.
Zakład Gospodarki Komunalnej Lwówek sp. z o.o. - 2017-04-12 - Lwówek (wielkopolskie)
•Prowadzenie środowiskowych działań operacyjnych,•Prowadzenie szczegółowej identyfikacji wymagań prawnych i innych wymagań dotyczących aspektów środowiskowych, •Przesyłanie informacji o tych wymaganiach do odpowiednich komórek spółki,•Współpraca z organami administracji państwowej, •Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie odpadów, emisji,•Realizowanie zadań związanych z systemem ISO 14001.
Zamet Industry Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K. - 2018-07-10 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Warszawa (mazowieckie)
,
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Białystok (podlaskie)
- Obsługa klienta, nawiązywanie kontaktów i budowanie długofalowych relacji.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesięce, z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 09:00-18:00 (godziny do ustalenia) + soboty wg grafika. Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące, podstawowa znajomość obsługi Microsoft Word i Excel, Umiejętność obsługi klienta. Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta, umiejętności nawiązywania kontaktów i budowania długofalowych relacji, konsekwencji w realizacji założonych celów, umiejętność pracy w zespole, umiejętność organizacji pracy własnej, chęć rozwoju, systematyczność, umiejętność pracy pod presją czasową, komunikatywność, pozytywne nastawienie. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (32-607-24-71) celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail: agnieszka.krala (at) wst.com.pl
WYŻSZA SZKOŁA TECHNICZNA W KATOWICACH - 2017-08-29 - Katowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.Kontakt: rekrutacja (at) suder.eu + C.V. z kolor. zdjęciem.
Suder plus sp. z o.o. - 2016-03-24 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
tworzenie i prowadzenie akt osobowych, samodzielne rozliczanie wynagrodzeń pracowników oraz sporządzanie listy płac, prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami kodeksu pracy, sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy oraz umów cywilno-prawnych, rozliczanie i prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie rejestrów z przeprowadzonych szkoleń i badań lekarskich, pilnowanie terminów odczytów danych z kart kierowców oraz tachografów, przygotowywanie raportów i deklaracji podatkowych dla ZUS oraz GUS
BAKALLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)