SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Bieruń oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 050 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klienta, wypisywanie faktur, sporządzanie ofert handlowych
Data publikacji: 2016-08-31
Lokalizacja: Bieruń (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bieruń, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa klienta, wypisywanie faktur, sporządzanie ofert handlowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 050 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bieruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bieruńsko-lędziński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 050 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Data zakończenia pracy: 31.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, handlowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomośc obsługi komputera , mile widziane doswiadczenie zawodowe
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy:
Budowlanych 59, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Informacja w sprawie oferty dostępna u doradcy klienta obsługującego osobę zarejestrowaną w PUP Tychy. Oferta przeznaczona dla osób poniżej 30 roku życia
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Ulica pracodawcy: Budowlanych
Numer budynku pracodawcy: 59
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 31.08.2016
Oferta pracy ważna do: 30.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 31.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 31.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zbijanie palet, obróbka drewna, sortowanie gotowego surowca
"INKO" Export - Import Paletten Budownictwo Ogólne Witold Kruczek - 2016-05-18 - Bronowice (lubuskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
KMORDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-27 - Białystok (podlaskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacja zadania zgodnie z przepisami prawa pracy, prowadzenie dokumentacji kadrowej, listy płac, ZUS, US, sprawozdania
Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza w Winiarach - 2018-05-10 - Winiary Dolne (świętokrzyskie)
Praca w salonie sprzedaży firmy z branży telekomunikacyjnej. Obsługa klienta, udzielanie informacji na temat aktualnej oferty, sprzedaż usług. Praca z klientem - nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientem.
POLSKI HR-A-TRYBUT SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-18 - Skoczów (śląskie)
sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych wspólnot mieszkaniowychsporządzanie deklaracji podatkowychkontakty z urzędami skarbowymiwprowadzanie, księgowanie dokumentów w systemie finansowo-księgowymnaliczanie i rozliczanie zaliczek eksploatacyjnych, mediów i funduszy remontowychwprowadzanie i uaktualnianie stanów liczników mediówrozliczanie mediów indywidualnychuzgadnianie i wyjaśnianie niezgodności sald kont analitycznych i syntetycznychprowadzenie kartotek właścicieli lokaliwypełnianie wniosków o dodatek mieszkaniowyprzygotowywanie wezwań do zapłatysprawdzanie faktur pod względem rachunkowym i przygotowanie przelewów bankowych
"Administrator" sp. z o.o. - 2017-09-29 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
naprawa samochodów ciężarowych, osobowych
POMOC DROGOWA Wiesław Rucki - 2017-03-15 - Góra Kalwaria (mazowieckie)
Udzielanie informacji w obszarze produktów i usług firmy, telefoniczna i mailowa obsługa posprzedażowa klientów firmy, obsługa rozliczeń z klientami, zapewnienie wysokiego poziomu obsługi, budowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród jej klientów, nakierowywanie na rozwiązywanie problemów, aktywna współpraca z innymi działami
ENERGOGAS Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Sopot (pomorskie)
Główne zadania:• przeprowadzenie diagnozy potencjału osób bezrobotnych• prowadzenie poradnictwa indywidualnego• opracowanie we współpracy z bezrobotnymi Planu aktywizacji• opracowanie we współpracy z bezrobotnymi Indywidualnego Planu Działania• prowadzenie pełnej dokumentacji ze spotkań z osobami bezrobotnymi (według przyjętych wzorów)
Innowacyjne Centrum Zawodowe - 2017-11-27 - Puck (pomorskie)
wyrabianie i wypiek pieczywa, utrzymywamie swojego stanowiska w czystości.
Piekarnia "Bochenek" s.c.Jadwiga i Leszek Stolarscy - 2016-05-09 - Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)
negocjowanie zasad udostępnienia nieruchomości pod budowę sieci światłowodowej, negocjowanie działań handlowo-marketingowych
FIBRE TECH SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-14 - Żywiec (śląskie)
Współpraca w zakresie opracowywania dokumentacji planistycznej, sporządzanie analiz, sprawozdań i informacji z zakresu działalności jednostek. Opracowywanie dokumentacji dotyczącej bieżącej realizacji zadań.
kontakt przez OHP - 2018-08-06 - Kraków (małopolskie)
opieka nad osobami starszymi
Daniel Balla Niepubliczny Z.O.Z "PAŁAC" - 2016-09-16 - Marki (mazowieckie)
Sprzedaż walcówki, siatek ogrodzeniowych
MET-PRIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-15 - Radomsko (łódzkie)
Sprzedaż powierzchni wystawienniczej na organizowanych targach, pozyskiwanie polskich i zagranicznych partnerów, bieżący kontakt oraz budowanie relacji z klientami firmy.
kontakt przez OHP - 2018-03-05 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Kalinówka (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Warszawa (mazowieckie)
Organizacja spotkań, szkoleń i konferencji dla mieszkańców obszaru Stowarzyszenia "Między Wisłą a Kampinosem". Prowadzenie ewidencji kart doradczych i list obecności na szkoleniach. Prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w sprawie warunków i możliwości otrzymania dofinansowania. Ewaluacja i monitoring LSR. Obsługa działalności Rady Stowarzyszenia w zakresie oceny i wyboru wniosków, w tym organizacji posiedzeń Rady i obsługa archiwizacyjna. Przygotowanie dokumentacji do ogłoszenia naboru przez Zarząd w ramach poddziałania "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramch strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego PROW 2014-2020: realizowane przez podmioty inne niż LGD, operacji własnych LGD oraz projektów grantowych.Pomoc beneficjentom w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej. Pomoc beneficjentom w rozliczaniu projektów. Przygotowanie raportów dotycvzących realizacji poszczególnych działań objętych Lokalną Strategią Rozwoju. Uczestnictwo w organizowanych przez Stowarzyszenie targach, konferencjach, wystawach oraz szkoleniach. Prowadzenie animacji lokalnej oraz współpraca z partnerami Stowarzyszenia. Weryfikacja kart wstępnych wniosków zgodnie z procedurami. Inne zadania zlecone przez Dyrektora Biura lub Prezesa Zarządu.
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Czosnów (mazowieckie)
Agencja produktów turystycznych
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
- analiza branży e-commerce oraz jej potrzeb, - profesjonalne przedstawienie oferty handlowej oraz doradztwo w ramach oferowanych usług,- budowanie długotrwałych pro-sprzedażowych relacji nastawionych na utrzymanie klientów,- obsługa bazy danych klientów w systemie CRM,- prace administracyjno-biurowe związane z obsługą klienta,- współtworzenie i prowadzenie kampanii e-marketingowych,- przygotowanie raportów z prowadzonych działań handlowych,- współpracę z innymi działami firmy w ramach wykonywanych obowiązków.
GRUPA W & W SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-24 - Jasionka (podkarpackie)
Zarządzanie transportem i logistyką, planowanie transportu.
BIMEX SP. Z O.O. SP. K - 2017-11-17 - Sulechów (lubuskie)
sporządzanie dokumentacji kadrowej, zatrudnienie, zwolnienie, akta osobowe, listy płac - składki ZUS, sprawozdania GUS dotyczące zatrudnienia, urlopu, zaświadczenia, obsługa programu PŁATNIK lub innego jakiegokolwiek programu kadrowego
BIURO RACHUNKOWE BEATEX BEATA KOSIERB - 2017-05-08 - Radzymin (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola wizualna, selekcja części samochodowych, naprawa komponentów
kontakt przez OHP - 2017-10-30 - Gliwice (śląskie)
wg stanowiska
LFC Spółka z o.o. - 2016-04-18 - Zielona Góra (lubuskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
BUD -ROL Hurtownia Materiałów Budowlanych Spólka Jawna Dariusz Trzciński, Zbigniew Bombalicki - 2018-07-04 - Sierpc (mazowieckie)
- Nawiązywanie kontaktów i budowanie relacji z dostawcami systemów informatycznych; Koordynowanie projektów i nadzorowanie ich realizacji z ramienia BPC GROUP.- Firma oferuje: Współuczestnictwo w realizacji projektów edukacyjnych przy współudziale polskich i zagranicznych firm informatycznych. Przyjazną atmosferę w pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie. Premie oraz dodatki uznaniowe.- Wynagrodzenie: 2700 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe w sprzedaży usług. Wymagana znajomość rynku systemów informatycznych. Kontakt e-mail: marketing (at) it-penetration.pl
SYNERGY POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-02 - Katowice (śląskie)
- Nadzór nad prowadzonymi pracami elektrycznymi, - Współpraca z urzędami i innymi instytucjami w celu ustalenia zakresu, terminu robót, - Nadzór i dbałość o powierzony sprzęt, - Sporządzanie harmonogramu prac podległym pracownikom, - Organizowanie pracy podległym pracownikom zgdonie z zasadami BHP. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą - Adam Zięba, tel.: 664 909 833, e-mail: zieba (at) firmaelmont.pl, kadry (at) firmaelmont.pl
Zakład Robót Elektrycznych EL-MONT Krzysztof Kuśmierski - 2017-02-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Organizacja prac i kierowanie sektorem krycia, prowadzenie wymaganej dokumentacji, planowanie i nadzór nad inseminacją, współpraca z innymi sektorami, nadzór nad stanem zdrowia zwierząt, prowadzenie magazynku paszowego, nadzór nad terminowością wykonywania zabiegów weterynaryjnych
Instytut Zootechniki PIB Zakład Doświadczalny Pawłowice - 2018-03-01 - Robczysko (wielkopolskie)
Obsługa klienta, przyjmowanie zgłoszeń, tworzenie dokumentacji, wsparcie w organizacji ewaluacji szkoleń.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Lublin (lubelskie)