SPECJALISTA DO SPRAW TECHNICZNYCH I ROZWOJU Świnoujście oferta pracy Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW TECHNICZNYCH I ROZWOJU
Wynagrodzenie: od 3 880 PLN
Zakres obowiązków: 1) opracowywanie i aktualizowanie długoletnich strategii rozwoju Spółki, 2) opracowywanie i opiniowanie planowanych zadań inwestycyjnych, w tym zakresu i harmonogramów, 3) współuczestnictwo w przygotowaniu programu przedsięwzięćinwestycyjnych, 4) analiza rynku w zakresie dostaw ciepła i usług towarzyszących, 5) koordynowanie prac studialnych i projektowych w zakresie strategicznego rozwoju firmy, 6) opracowywanie i wdraanie programów mających na celu pozyskiwanie nowych i związanych z rozwojem rynku i utrzymanie dotychczasowych klientów, 7) przygotowanie analiz technicznych i ocen projektów inwestycyjnych, świadczeniem usług, w szczególności ocen rentowności inwestycji, 8) bieące śledzenie i analizowanie wiedzy na potrzeby prac studialnych i projektowych, 9) analiza rynku w zakresie pozyskiwania nowych odbiorców ciepła, 10) analiza rynku w zakresie nowych technologii.
Data publikacji: 2016-06-09
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Daszyńskiego 2, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) opracowywanie i aktualizowanie długoletnich strategii rozwoju Spółki, 2) opracowywanie i opiniowanie planowanych zadań inwestycyjnych, w tym zakresu i harmonogramów, 3) współuczestnictwo w przygotowaniu programu przedsięwzięćinwestycyjnych, 4) analiza rynku w zakresie dostaw ciepła i usług towarzyszących, 5) koordynowanie prac studialnych i projektowych w zakresie strategicznego rozwoju firmy, 6) opracowywanie i wdraanie programów mających na celu pozyskiwanie nowych i związanych z rozwojem rynku i utrzymanie dotychczasowych klientów, 7) przygotowanie analiz technicznych i ocen projektów inwestycyjnych, świadczeniem usług, w szczególności ocen rentowności inwestycji, 8) bieące śledzenie i analizowanie wiedzy na potrzeby prac studialnych i projektowych, 9) analiza rynku w zakresie pozyskiwania nowych odbiorców ciepła, 10) analiza rynku w zakresie nowych technologii.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 880 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW TECHNICZNYCH I ROZWOJU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 880 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Daszyńskiego 2, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
) list motywacyjny, 2) yciorys (CV), 3) kopia dowodu osobistego, 4) dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje 5) kopie świadectw pracy, 6) oświadczenie kandydata o wyraeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celurekrutacji.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
Ulica pracodawcy: Daszyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data dodania oferty pracy: 10.06.2016
Oferta pracy ważna do: 15.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 10.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 09.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- obsługa kadrowa w firmie
Józef Andrzej Remisiewicz - HANDEL ROLNO SPOŻYWCZY PRZEMYSŁOWY I BUDOWLANY "TRANS-ROL" - 2017-07-07 - Kruszewo-Wypychy (podlaskie)
Negocjacje z klientami firmy.
LMG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-09-27 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
rozliczanie pracowników pod względem kadr i płac, obsługa programów kadrowo-płacowych
Firma AMAK Michał Kasprzycki - 2017-08-07 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
sporządzanie dokumentacji kadrowej, listy płac, dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporządzanie deklaracji ZUS oraz PIT-4
EUBRIDGE SP. Z O.O. - 2017-05-22 - Hucisko (mazowieckie)
Wprowadzanie i realizowanie zamówień, nawiązywanie relacji z klientami
FORMAPLAN KOMPONENTY Sp. z o.o. - 2017-07-24 - Mielec (podkarpackie)
MONITOROWANIE PRZESTRZEGANIA PRZEPISÓW BHP, PPOŻ I OCHRONY ŚRODOWISKA, GOSPODARKA ODPADAMI W ZAKŁADZIE, WSPÓŁPRACA Z ORGANAMI NADZORU NAD WARUNKAMI PRACY
INVER POLSKA SP. Z O.O. - 2017-09-21 - Dębica (podkarpackie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Sanok (podkarpackie)
Bezpośrednia obsługa klienta, obsługa sklepów internetowych
PHU MAJA II SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-19 - Józefów (wielkopolskie)
Specjalistka ds. administracji jest odpowiedzialna za planowanie, organizowanie i kontrolowanie procesów wokół działań podejmowanych przez Zarząd;Główne kompetencje, które są niezbędne w wykonywaniu obowiązków to umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji, asertywność, elastyczność, dokładność, zarządzanie czasem, umiejętność radzenia sobie z presją czasu i stresem.Specjalista ds.administracji to ważne ogniwo komunikacji z zewnętrznymi podmiotami i realizacji projektów biznesowych podejmowanych przez Spółkę.Zakres obowiązków: -Profesjonalna obsługa sekretariatu;-Odpowiedzialność za sprawne działanie biura firmy;-Koordynacja bieżących spraw administracyjno -biurowych;-Ścisła współpraca z prawnikiem, księgową i innymi konsultatami;-Udział w projektach biznesowych spółki w roli koordynatora;-Redagowanie pism oraz prowadzenie i rejestracja korespondencji;-Przygotowanie prezentacji, zestawień, sprawozdań, raportów okresowych i rozliczeń;-Kontakt z kontrahentami firmy;-Organizacja wydarzeń firmowych, obsługa spotkań biznesowych i podróży służbowych;-Odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji, dokumentacji oraz korespondencji;Koordynacja programu stażów;Zarządzanie kalendarzem spotkań;Miejsce pracy: Wrocław ul. Piłsudskiego.Kontakt kandydatów z pracodawcą wyłącznie e-mail. Oferta pracy znajduje się w sali: E, C.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Wrocław (dolnośląskie)
1. Zapoznanie się z organizacją, strukturą i podziałem kompetencji w urzędzie, 2. Sczegółowe zapoznanie się z zakresem zadań, kompetencji oraz dokumentacją wytwarzaną w Oddziale Paszportów , 3. Zapoznanie się z aktami prawnymi niezbędnymi w pracy oddziału, 4. Prace kancelaryjno- biurowe i pomocnicze, 5. Przygotowanie powierzonej dokumentacji do archiwizacji
OPOLSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W OPOLU - 2015-07-21 - Opole (opolskie)
Realizacja projektów rekrutacyjnych. Wyszukiwanie i identyfikacja kandydatów zgodnie z wymogami stanowiska. Prowadzenie rozmów z kandydatami. Selekcja aplikacji. Tworzenie rekomendacji dotyczących kandydatów. Nawiązanie długotrwałych relacji z kandydatami.Umowa zlecenie,
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż tkanin
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Piekoszów (świętokrzyskie)
Obsługa i wspieranie procesu sprzedaży na rynkach niemieckojęzycznych, pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z kontrahentami, budowa i obsługa sieci dystrybucyjnej, prowadzenie działań marketingowych, prowadzenie biura. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bulowicach.
KUREK SZYMON "KUREK" - 2016-02-02 - Bulowice (małopolskie)
Praca w oddziale firmy; bezpośredni kontakt z innymi oddziałami; rekrutacja i zarządzanie kierowcami przypisami do oddziału; koordynacja napraw serwisowych; dbanie o środki transportu. Konrakt e-mail: piotr.szyszka (at) pawtrans.pl, lub tel. 607 105 326, lub osobisty. Oferta dostępna w sali F
PAWTRANS HOLDING Sp. z o.o. - 2018-05-11 - Pietrzykowice (dolnośląskie)
ZYSKUJESZ PRACĘ Z WYJĄTKOWYMI LUDŹMI ORAZ W ZAANGAŻOWANYM ZESPOLE NASTAWIONYM NA WSPÓŁPRACĘ ORAZ REALIZACJĘ ZADAŃOBOK PENSJI PROGRAMY NAGRADZAJĄCE WYNIKI I INICJATYWĘBENEFITY TAKIE JAK KARTA MULTISPORT, UBEZPIECZENIE NA ŻYCIEROZWÓJ UMIEJĘTNOŚCI SPRZEDAŻOWYCHOCZEKUJEMYWYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE (PREFEROWANE WYŻSZE BĄDŹ STATUS STUDENTA)ORIENTACJĘ NA CEL, ZAANGAŻOWANIE I MOTYWACJĘUMIEJĘTNOŚĆ PLANOWANIA, SYSTEMATYCZNOŚĆ I DOBRĄ ORGANIZACJĘ PRACYPRAWO JAZDY KATEGORII B I DOŚWIADCZENIE W PROWADZENIU POJAZDÓWMILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE NA STANOWISKU PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY (WARUNEK NIEKONIECZNY)
GARDA SP. Z O.O. - 2018-04-18 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
Identyfikowanie technologii kluczowych dla rozwoju przedsiębiorstwa oraz planowanie i wdrażanie odpowiednich rozwiązań technologicznych.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Chotomów (mazowieckie)
Projektowanie nowych rozwiązań oraz optymalizacja istniejacych układów elektonicznych,tworzenie dokumentacji wykonawczej i testowej prototypów,udział w procesach testów i uruchomiania modułów elektronicznych,poszukiwanie dostawców dla nowych grup produktowych
Zepter International Poland Sp.zo.o - 2016-06-01 - Sochaczew (mazowieckie)
Przygotowywanie dokumentacji dla wydziału produkcyjnego, obróbka rysunku technicznego, podział prac na stanowiska, rozliczanie czasu pracy.
URSUS S.A. Oddział Opalenica - 2018-11-29 - Opalenica (wielkopolskie)
Zarządzanie kampaniami marketingowymi klienta, odpisywanie na zapytania klientów w języku angielskim, rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów, obsługa live czatów w języku angielskim
MEDIAMINT INC. (SPÓŁKA AKCYJNA) ODDZIAŁ W POLSCE - 2018-10-10 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie wyższe; umowa zlecenie lub na czas określony;praca w godz. 08:00-20:00; miejsce wykonywania pracy: Knurów
BUSZKA-WIEPRZYCKA KAMILLA NIEPUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ CENTRUM ZDROWIA SANVITA - 2018-10-31 - Knurów (śląskie)
Aktywna sprzedaż i fachowe doradztwo w salonieSporządzanie ofert, umów, pilnowanie terminówUtrzymywanie stałych kontaktów z klientamiObsługa klienta zgodnie ze standardami pracy w naszej firmieObsługa systemu sprzedażowegoDbanie o wygląd i porządek w saloniePraca stała, stacjonarna, w salonie firmowym
kontakt przez OHP - 2016-05-17 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie ewidencji księgowej ksiąg rachunkowych dla pełnej księgowości
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Polkowice (dolnośląskie)
-
METALWIT Łukasz Nadolski - 2017-12-29 - Lipniki (kujawsko-pomorskie)
wsparcie w planowaniu , prowadzeniu i optymalizacji kampanii internetowej oraz akcji e-marketingowych, opieka nad serwisami internetowymi firmy, opieka nad komunikacją marki w kanałach inernetowych(ePR/Socal Media
STEGU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-05 - Jełowa (opolskie)
pozyskiwanie klientów, przedstawianie aktualnej oferty pożyczkowej
kontakt przez PUP - 2018-11-23 - Puławy (lubelskie)
Kontakt z dostawcami w kwestiach transportowo-spedycyjnych, współpraca oraz nadzór nad dostawami usług, współpraca z biurami sprzedaży, przeprowadzanie negocjacji z firmamami transportowymi oraz logistycznymi, opracowywanie i wdrażanie optymalnych rozwiązań transportowych i logistycznych dla poszczególnych regionów i grup klientów, bieżąca kontrola kosztów transportowych, logistycznych, kontrola realizacji wysyłek.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ROLTEX Sp. z o.o. - 2016-09-19 - Brzezie k. Sulechowa (lubuskie)
toczenie elementów
Kamir Spółka z o.o - 2016-12-13 - Słupsk (pomorskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Nowa Brzeźnica (łódzkie)
Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych. Rozpatrywanie reklamacji. Wprowadzanie reklamacji do systemu komputerowego. Kontakt z Grupami Asortymentowymi. Zlecanie do wysyłek paczek reklamacyjnych. Tworzenie faktur korygujących dla klientów.
kontakt przez OHP - 2017-03-10 - Łódź (łódzkie)