SPECJALISTA DS. HANDLU Kurzętnik oferta pracy EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA

Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLU

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem

Data publikacji: 2018-12-03

Lokalizacja: Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Sienkiewicza 19, 13-306 Kurzętnik, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia uznaniowa

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kurzętnik

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowomiejski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kurzętnik

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 03.12.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: czytanie rysunków technicznych

wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_1:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość j. angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Wynagrodzenie ustalane indywidualne, uzależnione od posiadanych kwalifikacji pracownika.

Nazwa pracodawcy: EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim

Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 19, 13-306 Kurzętnik, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

Powiat pracodawcy: nowomiejski

Gmina pracodawcy: Kurzętnik

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kurzętnik

Ulica pracodawcy: Sienkiewicza

Numer budynku pracodawcy: 19

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

Data dodania oferty pracy: 03.12.2018

Oferta pracy ważna do: 02.01.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 03.12.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 03.12.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. KOSZTORYSOWANIA I ROZLICZEŃ - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie średnie; umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office; dobra organizacja pracy własnej; Zakres obowiązków: obsługa komputera i urządzeń biurowych, prowadzenie dokumentacji biurowej, archiwizacja dokumentów; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - od 15 PLN

kreowanie wizerunku firmy na rynku wietnamskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą wietnamskich towarów
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. URZĄDZEŃ ELEKTROENERGETYCZNYCH - 2 650 - 3 200 PLN

Nadzór na sprawnym zgodnym z przepisami prawa działaniem urządzeń elektroenergetycznych, gastronomicznych, medycznych.
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2018-01-02 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)

POMOC KUCHENNA - 1 017,4 PLN

Pomoc w przygotowaniu posiłków, mycie naczyń, utrzymanie porządku na stanowiskach pracy.
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)

TECHNIK ADMINISTRACJI - 997,4 PLN

WSPARCIE W ZAKRESIE OBSŁUGI ŚWIADCZEŃ, KORESPONDENCJI, OBIEGU DOKUMENTÓW
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Chojnice (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PRODUKCJI - do 3 650 PLN

Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie wyższe; doświadczenie na stan. produkcyjnym, znajomość podstawowych narzędzi pomiarowych, zdolności manualne, zmysł techniczny; prawo jazdy kat.B; Zakres obowiązków:obsługa maszyn rotacyjnych, rozliczanie surowca, wyrobu gotowego oraz komponentów użytych podczas realizacji procesu, kontrola jakości zgodnie z obowiązującymi procedurami; itp.; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ - od 3 000 PLN

Budowanie długofalowej współpracy z aktualnymi, kluczowymi kontrahentami krajowymi i zagranicznymi oraz ich kompleksowa obsługa,poszukiwanie nowych klientów na rynkach zagranicznych, koordynowanie i nadzorowanie całokształtu procesów związanych z eksportem, przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji, udział w targach branżowych (rowerowych i mleczarskich), budowanie strategii eksportowej firmy, realizacja planów sprzedaży.
PPH Simpla s.c. A. Murawski, R. Polak - 2015-11-27 - Nysa (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 1 850 PLN

zgodnie ze złożonym wnioskiem o prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Rypin (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS ZAOPATRZENIA - od 2 500 PLN

bieżąca obsługa biura, wydawanie narzędzi, zamawianie części do maszyn i urzadzeń, gromadzenie dokumentacji techniczno ruchowych maszyn i urzadezń
FAGUM-STOMIL spółka z o.o. - 2017-07-10 - Łuków (lubelskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA (OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE) [3/4 ETATU] - od 1 387,5 PLN

- Sprzątanie biur, korytarzy, sanitariatów. Praca na terenie Katowic.- Wynagrodzenie: 1387,50 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%).- Praca: 14:00-20:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 733-811-022) w godzinach: 7:00-20:00.
QUAVO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-31 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 1 850 PLN

przygotowywanie ofert marketingowych na wyroby produkowane przez Spółkę, pozyskiwanie zleceń produkcyjnych, nadzór nad realizacją pozyskanych zleceń, działania marketingowe
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe ROL-MOT Sp. z o. o. - 2016-01-14 - Ciepielów (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM - od 3 500 PLN

Wymagania:- biegła znajomość języka niemieckiego-mile widziane doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta-realizacja bieżących zamówień klientów-obsługa zamówień wpływających do sklepu internetowego drogą mailową i telefoniczne-utrzymywanie kontaktów z klientami-umiejętność pracy w zespolePracodawca prosi o aplikowanie CV na podany adres e-mailWynagrodzenie od 3500,00 zł brutto
Forcars - 2016-10-20 - Sąborze (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 500 PLN

-Spełnianie obowiązów w ramach Zarządzania Zasobami pracownika, zapewniając pełny zakres wsparcia procesów kadrowych (organizacyjne, indywidualne, administracyjna), -Opracowuje wnioski dotyczące poprawy w podejściu, metod, procedur i procesów w zakresie obszarów HR,- Komunikacja z bezpośrednymi współpracownikami biznesu w zakresie projektowania i koordynacji świadczonych usług,- Spełnienie roli członka zespołu w wielopłaszczyznowej strukturze.-Bardzo dobra umiejętność komunikacji interpersonalnej,- Posiadanie zdolności przywódczych,- Zdolność do samodzielnej pracy,-Nastawienie na osiąganie celów oraz umiejętności rozwiązywania problemów,-Umiejętność analitycznego myślenia,-Twórcze i kreatywne podejście w realizacji zleconych zadań,-Wymagane doświadczenie 1 rok.
GE POWER CONTROLS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-03-16 - Kłodzko (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 600 PLN

Pracodawca pilnie zatrudni osobę na stanowisko: Specjalista do spraw sprzedaży. Kontakt telefoniczny i e-mailowy z kontrahentami. Wykonywanie kalkulacji cen, wymagana biegła znajomość języka niemieckiego lub angielskiego.Komunikatywność i samodzielność.
Bigos Jerzy Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego "HEJS" - 2016-11-22 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 14,5 PLN

pozyskiwanie oraz aktywna obsługa klientów, bezpośrednia sprzedaż produktów i usług oraz obsługa klienta w kanale D2D, budowanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientem, organizacja i obsługa eventów sprzedażowych opierająca się na kreatywności i inicjatywie pracownika, planowanie działań sprzedażowych oraz bieżące ich raportowanie
kontakt przez OHP - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - STAŻ - 997,4 PLN

przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, obsługa klienta, sporzązdanie pism i protokołów, prowdzenie dokumentacji szkoleniowej, kompleksowa obsługa szkoleń i inne
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Trzebinia (małopolskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH (O) - od 2 500 PLN

sprzedaż folii cienkich
"WIPLAST" Sp. z o.o. - 2018-01-12 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTADO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH 1/2 ETATU - od 1 050 PLN

Specjalistado spraw administracyjnych 1/2 etatu
Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Armii Krajowej w Bolesławcu - 2016-05-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SPECJALISTA D/S SPRZEDAŻY - od 3 200 PLN

Sprzedaż artykułów hydraulicznych.
AGP TECHNIKA GRZEWCZA S.J. GRAŻYNA I ARNOLD PRZEPIÓRKOWSCY - 2017-08-29 - Strzelce Opolskie (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR (SYGNATURA KONKURSU: O.KDR. 110-1102-67/18) - od 3 000 PLN

Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl w zakładce Oferty pracy.Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na ww. stanowisku należeć będzie w szczególności:1) kompleksowe nadzorowanie procesów kadrowych w ustalonym zakresie;2) tworzenie wewnętrznych procedur, regulaminów oraz zarządzeń;3) monitorowanie zmian w zakresie uregulowań prawnych, dbałość o ich przepływ w jednostce i proponowanie dostosowanych do nich rozwiązań,4) przygotowywanie analiz, raportów, zestawień oraz niezbędnych dokumentów dla potrzeb przełożonych;5) współpraca z instytucjami zewnętrznymi, sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, PFRON;6) wsparcie podległych pracowników w zakresie prowadzonych zadań w tym w zakresie poprawność prowadzenia zdarzeń kadrowych w programie kadrowo-płacowym SAP HR. 7) współtworzenie polityki personalnej w zakresie rozwoju pracowników, zmian organizacyjnych, budowania zespołów, rozwiązywania konfliktów i problemów personalnych;8) inicjowanie i implementacja programu wprowadzania do jednostki nowozatrudnionych pracowników;9) zastępowanie Kierownika Oddziału Kadr w czasie jego nieobecności.- Wynagrodzenie: od 3000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru. - Praca: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne:1) pełna zdolność do czynności prawnych;2) nieposzlakowana opinia i wysoki poziom kultury osobistej; 3) niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;4) przeciwko kandydatowi nie może być prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;6) wykształcenie wyższe, co najmniej pierwszego stopnia;7) dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office);8) dobra znajomość przepisów prawa pracy oraz pragmatyk służbowych; 9) umiejętność kierowania zespołem;10) wysoka motywacja do osiągania celów i zaangażowanieWymagania dodatkowe:1) co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku do spraw kadrowych i płacowych;2) posiadanie wykształcenia wyższego drugiego stopnia (preferowane kierunki: prawo, administracja lub zarządzanie zasobami ludzkimi);3) znajomość aktów prawnych regulujących funkcjonowanie sądów powszechnych; 4) znajomość programu kadrowo płacowego SAP HR;5) znajomość programu PŁATNIK;6) znajomość zagadnień z dziedziny HR;7) wiedza z zakresu zarządzania projektami;8) wysoko rozwinięte umiejętności z zakresu komunikacji interpersonalnej i negocjacyjnej;9) odpowiedzialność, dyspozycyjność, lojalność i dyskrecja.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-08-08 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY USŁUG TRANSPORTOWYCH - od 3 000 PLN

aktywne pozyskiwanie oraz obsługa nowych klientów, współpraca ze spedytorami w zakresie obsługi klienta, przygotowywanie ofert, dbanie o wysoką jakość usług oferowanych klientom
JIT Logistik - 2018-02-01 - Zacharzew (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW EDUKACJI - od 1 340 PLN

Prowadzenie zajęć z zakresu ekologii, wiedzy o parku, zajęć edukacyjnych w terenie.
Górznieńsko-Lidzbarski Park Krajobrazowy - 2017-11-27 - Ruda (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 2 000 PLN

praca na magazynie, na produkcji
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Chrząstawa Wielka (dolnośląskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 000 PLN

obsługa pieca konwekcyjnego i zmywarki
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Wągrowiec (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI PŁACOWEJ - od 3 000 PLN

wymagane min. 3 lata doświadczenia w pracy na ww. stanowisku (kadry, płace)wymagana znajomość przepisów i prawa w tym zakresienaliczanie wynagrodzeń1 zmiana: 7-15wynagrodzenie: 3000 zł brutto
Zap Rachunkowość - 2018-01-18 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS ADMINISTRACJI I MARKETINGU - od 3 000 PLN

Prowadzenie sekretariatu Firmy. Obsługa korespondencjiprzychodzącej i wychodzącej, w tym rejestracja i dystrybucja w systemie TQM Open One. Prowadzenie kalendarza Prezesa Zarządu. Prowadzenie obsługi w języku niemieckim. Organizacja pobytu gości, w tym organizacja transportu, hotelu,restauracji itd. Nadzór nad działaniami firm zewnętrznych wykonujących prace na terenie Firmy z uwzględnieniem zasad wewnętrznych. Prowadzenie zestawienia wszystkich odpadów wytwarzanych przez firmę i terminowe przekazywaniewymaganych informacji do właściwych Instytucji.Praca w godzinach od 8-16
Broekelmann Polska Sp.z o.o. - 2017-10-17 - Opole (opolskie)


Wybierz powiat