SPECJALISTA DS. OBSŁUGI PACJENTÓW - KASJER Żory oferta pracy Klinika Chirurgii Endoskopowej Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI PACJENTÓW - KASJER
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: - obsługa telefoniczna i bezpośrednia pacjentów- praca z lekarzem w poradni w charakterze asystentki medycznej- przyjmowanie wpłat od pacjentów- wpisywanie do systemu komputerowego informacji medycznych- praca z wykorzystaniem wewnętrznego systemu komputerowego
Data publikacji: 2017-06-14
Lokalizacja: Żory (śląskie)
Pracodawca: Klinika Chirurgii Endoskopowej Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bankowa 2, 44-240 Żory, powiat: m. Żory, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- obsługa telefoniczna i bezpośrednia pacjentów- praca z lekarzem w poradni w charakterze asystentki medycznej- przyjmowanie wpłat od pacjentów- wpisywanie do systemu komputerowego informacji medycznych- praca z wykorzystaniem wewnętrznego systemu komputerowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: p-rac godz. 7-15, 8-16, 10-18
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI PACJENTÓW - KASJER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żory
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Żory
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żory
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: rejestratorka medyczna
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, doświadczenie w obsłudze klienta, umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze komputerowej, asertywność, wysoka kultura osobista
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Klinika Chirurgii Endoskopowej Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żorach
Adres pracodawcy:
Bankowa 2, 44-240 Żory, powiat: m. Żory, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Godziny : 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Żory
Gmina pracodawcy: Żory
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Żory
Adres strony pracodawcy: www.sport-klinika.pl
Ulica pracodawcy: Bankowa
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żorach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: rejestratorka medyczna
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.06.2017
Data dodania oferty pracy: 12.06.2017
Oferta pracy ważna do: 30.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 12.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
aktywna sprzedaż produktów banku, bieżąca obsługa klienta, minimum 6 miesięcy w bankowości, biegła obsługa komputera, wykształcenie średnia
SALEMAX MACIEJ MAKOWSKI - 2016-03-21 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Sochonie (podlaskie)
opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia na usługi, dostawy i roboty budowlane związane z realizacją zadań ujętych w planie inwestycji budowlanych i remontach nieruchomości, opracowywanie wzorów umów i aneksów do umów na usługi, dostawy i roboty budowlane, uzyskiwanie technicznych warunków przyłączenia (TWP) do sieci i obiektów infrastruktury technicznej
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2017-06-26 - Zielona Góra (lubuskie)
Tworzenie albumów cyfrowych w języku angielskim, analiza rynku muzycznego. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
REHEGOO SP. Z O. O. - 2017-10-18 - Bielsko-Biała (śląskie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach bliskowschodnich, administracja zamówień klientów, monitorowanie potrzeb klientów, sporządzanie ofert, ich kalkulacja
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Białystok (podlaskie)
Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z pracownikami. Współpraca z zagranicznymi kontrahentami.
BISS GROUP SP. Z O.O. - 2016-02-03 - Gdańsk (pomorskie)
administrowanie i nadzór nad systemami,projektami, sieciami i sprzętem komputerowym
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2017-06-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Asystent rodziny prowadzi pracę z rodziną w miejscu jej zamieszkania lub w miejscu wskazanym przez rodzinę. Do zadań asystenta rodziny należy w szczególności: - opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym; udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwadomowego; - udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych; - udzielaniepomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemówpsychologicznych; - udzielanie pomocy rodzinom wrozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi; - wspieranie aktywności społecznej rodzin; motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej; - motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskichi umiejętności psychospołecznych; - podejmowaniedziałań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin; prowadzenieindywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dla dzieci; prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy zrodziną; - dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku; monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną; - sporządzanie nawniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach; współpracaz jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny; współpraca z Zespołem Interdyscyplinarnym do spraw przeciwdziałania przemocy w rodzinie lub grupą roboczą oraz innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawoni - 2016-08-22 - Zawonia (dolnośląskie)
Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników SOSiR. Prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami. Sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectwa prac itp.). Dokonywanie rozliczeń kadrowych (urlopy, zwolnienia lekarski itp.). Wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników. Raportowanie, sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych. Bieżące monitorowanie zmian w zakresie prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Wspieranie pracowników i przełożonych w obszarze kadrowym. Zarządzanie Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Dziale Kadr SOSIR w Słupsku.
Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2016-04-04 - Słupsk (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średie, preferowane wyższe, doświadczenie zawodowe: przynajmniej półroczne, pożądane 2 letnie, umiejętności: znajomość stosu TCP/iP, net/Java, techniki manualnego/automatycznego testowania aplikacji QA, HTML, Java Script, znajomość j. rosyjskiego, angielskiego biegle. Ogólny zakres obowiązków: analiza zabezpieczeń w systemach IT, aplikacjach webowych i desktopowych oraz w warstwie protokołów sieciowych, przygotowywanie dokumenntacji technicznej, raportów i poprawek(net/Java).Obsługa kontrahentów m.in. Federacji Rosyjskiej, UE, USA, KANADY.
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie obsługi mieszkaniowej policjantów Centrum Szkolenia Policji, w tym przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach dotyczacych uprawnień i świadczeń mieszkaniowych. ZADANIA PODSTAWOWE - prowadzenie gospodarki finansowej w zakresie wydatków związanych z realizacją uprawnień mieszkaniowych policjantów; - inicjowanie i prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach mieszkaniowych policjantów oraz przygotowywanie projektów rozstrzygnięć w tym zakresie; - inicjowanie i prowadzenie dokumentacji, rejestrów i ewidencji dotyczących realizacji uprawnień mieszkaniowych policjantów.
Centrum Szkolenia Policji - 2017-06-23 - Legionowo (mazowieckie)
Branża budowlana. Kosztorysowanie robót ziemnych, sieci wodno - kanalizacyjnych, dróg i konstrukcji budowlanych.
JAMAD Budownictwo Adam Klimczak - 2017-09-14 - Łódź (łódzkie)
Obsługa całej gamy samochodów dostawczych
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Świętochłowice (śląskie)
przestrzeganie ustalonego harmonogramu pracy, rzetelne wykonywanie wszelkich powierzonych czynności, realizacja poleceń pracodawcy, dbanie o wystrój sklepu, obsługa klienta w punkcie sprzedaży spółki, zapoznanie z zasadą obiegu dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Blizne Łaszczyńskiego (mazowieckie)
Oczekiwania pracodawcy:•znajomość zasad sporządzania budżetów oraz kalkulacji kosztów,•umiejętne posługiwanie się komputerem w tym biegła obsługa pakietu MS Office a w szczególności Excela•orientacja w przepisach prawa podatkowego,•umiejętności analityczne , dobra organizacja pracy ,samodyscyplina z naciskiem na terminowość i jakość realizowanych zadań,•rzetelność i odpowiedzialność•efektywna praca w zespole•samodzielność w działaniu i zaangażowanie. Godz. pracy 7-15. Wysokość proponowanego wynagrodzenia od 3500 zł brutto, premia. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - pełny etat,Praca w młodym, aktywnym zespoleCiekawa praca w dynamicznie rozwijającej się firmiePakiet medycznyAtrakcyjny pakiet socjalnystabilna praca w firmie o ugruntowanej pozycjiProfesjonalne szkolenia podnoszące posiadane umiejętności
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp.z o.o. - 2017-12-19 - Słupsk (pomorskie)
Dbałość o jakość i efektywność procesów zaopatrzenia,planowanie,zarządzanie bazą sprzętu i transportu.
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Vester s.j. Kutno - 2016-11-03 - Kutno (łódzkie)
.
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie taborem firmy, obsługa giełd transportowych, szukanie ładunków transportowych
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Sandomierz (świętokrzyskie)
MONTAŻ MASZYN I URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH, MONTAŻ I OBSŁUGA MYJNI SAMOCHODOWYCH SAMOOBSŁUGOWYCHWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, PRAWO JAZDY KAT C-MILE WIDZIANE, MINIMUM 6 MIESIĘCY DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
produkcja i montaż mebli oraz stolarki budowlanej
kontakt przez PUP - 2017-11-01 - Bytów (pomorskie)
sprzedaż i promowanie oferty Orange w Salonie Sprzedażybudowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientamiobsługę klientów zgodnie ze standardami Orangestałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz rynku telekomunikacyjnym
kontakt przez OHP - 2016-01-18 - Kościerzyna (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych Klientom Detalicznym, pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami, monitorowanie zakresu korzystania przez Klientów z usług oferowanych przez Bank, promowanie alternatywnych kanałów dystrybucji oferowanych przez Bank. Praca w godz. 8-16, 9-17 w Kołobrzegu
Bank Polska Kasa Opieki S. A. (Bank Pekao) - Oddział w Kołobrzegu - 2018-03-20 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Wykształcenie średnie; zakres obowiązków: przedstawianie oferty handlowej, doradztwo w zakresie oferowanych produktów, negocjowanie i podpisywanie umów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
DUDZIK RAFAŁ "INTER-BUD" - 2018-01-03 - Gliwice (śląskie)
przygotowanie rozliczeń kadrowo- płacowych prowadzenie teczekosobowych sporządzanie dokumentów i zaświadczeń wynikających zestosunku pracy oraz bieżące prowadzenie dokumentacji kadrowejobsługa umów cywilno-prawnych sporządzanie dokumentacji, korektZUS sporządzanie deklaracji podatkowych współpraca z urzędami iinstytucjami zewnętrznymi w ramach wykonywanych obowiązków, praca w godz. 7-15
PKF BPO Consult Sp. z o.o. S.K. - 2017-08-17 - Opole (opolskie)
-Praca na terenie Tczewa i okolic (dla osób z Gniewa zapewniony transport),-Wynagrodzenie do uzgodnienia,-Kontakt telefoniczny: 602-779-727.
Z-D OGÓLNOBUD. USŁ. STOL. TRANSP. I ELEKTR. KONSTANTY NOWAK - 2016-06-28 - Tczew (pomorskie)
Konserwacje i przeglądy urządzeń klimatyzacyjnych objętych kontraktem według harmonogramu. Bieżące naprawy oraz usuwa awarie urządzeń klimatyzacyjnych objętych kontraktem. Montaże oraz wymiany urządzeń klimatyzacyjnych. Zgłaszanie zapotrzebowania na wymieniane części urządzeń klimatyzacyjnych objętych kontraktem. Wykonywanie rysunków technicznych instalacji klimatyzacyjnych. Raportowanie o przeglądach, konserwacjach, naprawach oraz stanie technicznym urządzeń klimatyzacyjnych. Wykonywanie poleceń pracy zgodnie z dokumentacją techniczną. Miejsce pracy: GliwiceFirma oferuje: stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę), pracę w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej organizacji, możliwość ciągłego doskonalenia swoich umiejętności, bogaty pakiet socjalny w tym MultiSport, dofinansowanie do wypoczynku, ubezpieczenie grupowe.
MAINTPARTNER ASI Sp. z o.o. - 2017-08-25 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie procesu reklamacyjnego do dostawców zewnętrznych; weryfikacja działań po reklamacyjnych u dostawców; zwalnianie materiałów do seryjnej produkcji PPAP; nadzór nad zapisami wyników kontroli i badań dostaw; weryfikacja dokumentów jakościowych otrzymywanych od dostawców; analiza problemów jakościowych; aktualizacja dokumentacji systemowej. Praca w systemie jednozmianowym.
Bader Polska Spółka z o.o. - 2018-03-07 - Bolesławiec (dolnośląskie)
planowanie i organizacja transportu - ustalanie harmonogramu przesyłek, składanie zleceń transportowych, dbanie o terminowość dostaw, komunikacja z BOK, zapoznanie z procesami wystepującycmi w dziale magazynu i transportu, zapoznanie z wymogami dotyczącymi optymalizacji procesów magazynowych, rozliczania faktur transportowych, poszukiwanie optymalnych rozwiązań logistycznych
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Leszcze (świętokrzyskie)
prowadzwnie spraw w zakresie kadr i płac
"SARPOL" sp. z o.o. - 2017-02-21 - Śmiardowo Złotowskie (wielkopolskie)