SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I PŁAC Sulejówek oferta pracy Miejskie Przedszkole nr 2 w Sulejówku

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I PŁAC

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: Praca w księgowości przedszkola państwowego. Więcej informacji na stronie BIP Miejskiego Przedszkola nr 2 w Sulejówku.

Data publikacji: 2018-12-27

Lokalizacja: Sulejówek (mazowieckie)

Pracodawca: Miejskie Przedszkole nr 2 w Sulejówku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Szosowa 7, 05-071 Sulejówek, powiat: miński, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Praca w księgowości przedszkola państwowego. Więcej informacji na stronie BIP Miejskiego Przedszkola nr 2 w Sulejówku.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I PŁAC

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sulejówek

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: miński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sulejówek

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: księgowy

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: KADRY i PŁACE

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
rachunkowość od podstaw do samodzielnego księgowego

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość przepisów prawa pracy i ZUS, znajomość rachunkowości budżetowej i prawa oświatowego.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4

Nazwa pracodawcy: Miejskie Przedszkole nr 2 w Sulejówku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim

Adres pracodawcy:
Szosowa 7, 05-071 Sulejówek, powiat: miński, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: .

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: miński

Gmina pracodawcy: Sulejówek

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Sulejówek

Ulica pracodawcy: Szosowa

Numer budynku pracodawcy: 7

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

Data dodania oferty pracy: 27.12.2018

Oferta pracy ważna do: 15.01.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 27.12.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 27.12.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU TRANSPORTU - 997,4 PLN

planowanie i organizacja transportu - ustalanie harmonogramu przesyłek, składanie zleceń transportowych, dbanie o terminowość dostaw, komunikacja z BOK, zapoznanie z procesami wystepującycmi w dziale magazynu i transportu, zapoznanie z wymogami dotyczącymi optymalizacji procesów magazynowych, rozliczania faktur transportowych, poszukiwanie optymalnych rozwiązań logistycznych
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Leszcze (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA KONTRAKTÓW W BIURZE WDRAŻANIA PROJEKTU - ZBIORNIK RACIBÓRZ DOLNY - od 3 000 PLN

WARUNKI PRACY:- zadania realizowane w siedzibie Biura oraz na terenie budowy Zbiornika, współpraca z jednostkami i firmami zewnętrznymi, praca pod presją czasu, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, obsługa innych urządzeń biurowych, praca na I piętrze budynku, poruszanie się po budynku - brak wind, podjazdów, toalety nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, wyjazdy służbowe.ZAKRES ZADAŃ :1. przygotowanie założeń w części formalnoprawnej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i współpraca w tym zakresie z Wydziałem Zamówień Publicznych RZGW Gliwice, sporządzanie okresowych planów zamówień publicznych BWP;2. przygotowanie materiałów przetargowych, organizacja oraz udział w postępowaniach przetargowych realizowanych w oparciu o procedury Banku Światowego;3. nadzór nad prawidłową realizacją procedur przetargowych zgodnie z wytycznymi Banku Światowego oraz współpracą z Biurem Koordynacji Projektu w tym zakresie;4. sporządzanie raportów okresowych z postępu zadań realizowanych w ramach stanowiska pracy;5. uczestnictwo w komisjach przetargowych rozstrzygających przetargi w oparciu o ustawę-Prawo zamówień publicznych oraz procedury Banku Światowego;6. prowadzenie procesów zawierania umów i współpraca w tym zakresie z Konsultantem (Kancelarią Prawną);7. monitorowanie realizacji zawartych umów i przekazywanie informacji Kierownikowi BWP, udział w przygotowaniu stosownych aneksów do umów;8. przygotowanie zleceń analiz i opinii prawnych dla potrzeb BWP, dokonywanie odbioru zamówień usług, bezpośrednio lub poprzez udział w zespołach i komisjach wyborczych;9. organizowanie działań kontrolnych w ramach swoich obowiązków oraz obsługa kontroli działań nadzorczych prowadzonych w BWP przez jednostki zewnętrzne, sporządzanie pokontrolnych zestawień nieprawidłowości i przekazywanie ich Kierownikowi BWP;10. kompletowanie dokumentacji i korespondencji w zakresie prowadzonych spraw oraz terminowe sporządzanie wymaganych sprawozdań;11. współpraca z Biurem Koordynacji Projektu we Wrocławiu.WYMAGANIA NIEZBĘDNE:1. Wykształcenie: wyższe techniczne, prawo, administracja, ekonomia.2. 3 -letnie ogólne doświadczenie w pracy.3. Znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.4. Znajomość zasad tworzenia umów, ogólna znajomość prawa w tym zakresie.5. Umiejętność redagowania pism.6. Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i współpracy z zespołem.7. Znajomość obsługi komputera: bardzo dobra obsługa programów Word , Excel oraz Power Point.8. Obsługa sprzętu biurowego.9. Znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym.10. Ogólna wiedza na temat zasad współfinansowania dużych kontraktów budowlanych przez międzynarodowe instytucje finansowe.11. Prawo jazdy kategorii B. 12. Posiadanie obywatelstwa polskiego.13. Korzystanie z pełni praw publicznych.14. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.WYMAGANIA DODATKOWE:1. Rzetelność, systematyczność, terminowość;2. Dyspozycyjność, komunikatywność; 3. Odporność na stres, asertywność.
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej z siedzibą w Gliwicach - 2017-03-01 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 2 000 PLN

prowadzenie dokumentacji personalnej oraz selekcja kandydatów do pracy, w tym pochodzenia rosyjskiego, przeprowadanie testów psychologicznych, badań ankietowych wśród rosyjskojęzycznych kantydatów do pracy i pracowników, śledzenie i poszukiwanie ofert pracy na rynku
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Piaseczno (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - do 2 000 PLN

Wypisywanie dokumentów sprzedażowych,obsługa klienta na hali, wprowadzaniezakupów, rozpatrywanie reklamacji,prowadzenie dokumentacji
"IKA" Kamiński Krzysztof - 2016-05-23 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)

KONSERWATOR - od 1 850 PLN

Naprawa, konserwacja sprzętu na obiekcie handlowym
JastrzębieDis Sp. z o.o. - 2016-08-11 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

LAKIERNIK SAMOCHODOWY - od 13 PLN

przeprowadzanie remontówi renowacji powierzchni nadwozi samochodowych; wygladzanie nadwozia z chropowatości; dobieranie lakieru w zależności od wyrobu i urządzenia; obsługa urządzeń lakierniczych; ocena jakości powłok lakierniczych;
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Lublin (lubelskie)

POKOJOWA - od 2 100 PLN

- sprzatanie pokoi, holi, łazienek po wyjeżdzie gości- mycie okien
"LEŚNY DWÓR" AGNIESZKA I DAMIAN STACHURA SPÓŁKA CYWILNA - 2018-03-30 - Karpacz (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW - od 2 400 PLN

Pozyskiwanie i obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Strzyżewice (lubelskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO - BIUROWY W DZIALE KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

wprowadzanie danych do programu księgowego, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. FINANSOWYCH - od 1 750 PLN

Pozyskiwanie nowych Klientów, doradztwo i sprzedaż produktów finansowych, budowanie pozytywnych relacji ze stałymi Klientami, realizacja planów sprzedażowych, zachowanie standardów obsługi Klienta.
Pośrednictwo finansowe Aleksandra Wojtczak - 2015-11-23 - Kalisz (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY/ DORADCA DS. KLIENTA BIZNESOWEGO - 2 500 - 5 000 PLN

Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami, sprzedaż oprogramowania z zakresu bezpieczeństwa, wyszukiwanie nowych szans sprzedażowych, badanie potrzeb potencjalnych klientów i przygotowywanie indywidualnych ofert handlowych, dbanie o wizerunek firmy, realizowanie planów sprzedażowych
MARKEN Systemy Antywirusowe - 2017-02-24 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SKLEPU INTERNETOWEGO - od 1 850 PLN

Sprzedaż art. medycznych, prowadzenie sklepu internetowego.I zmiana 9-14 pn-ptWynagrodzenie 1850 zł brutto
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich/ zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, delegacje zagraniczne
COLDSERVICE Sp. z o.o. - 2015-12-22 - Rydułtowy (śląskie)

SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI - 2 700 - 3 500 PLN

WYKONYWANIE KONTROLI I BADAŃ ZGODNIE Z FUNKCJONUJĄCYMI PROCEDURAMI I INSTRUKCJAMI WDROŻONEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ; PROWADZENIE ZAPISÓW Z BADAŃ I KONTROLI ORAZ ARCHIWIZACJA ICH; NADAWANIE WŁAŚCIWYCH STATUSÓW KONTROLI I BADAŃ DLA SUROWCÓW
HTL-STREFA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-10-09 - Ozorków (łódzkie)

SPECJALISTA DS. ELEKTROENERGETYCZNYCH - od 3 100 PLN

Konserwacja, naprawa, montaż urządzeń instalacji elektroenergetycznych;Usuwanie awarii elektroenergetycznych
"Uzdrowisko Lądek_Długopole" S.A - 2018-09-05 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYCH - od 2 300 PLN

opracowywanie planów remontowych, prowadzenie dokumentacji technicznej i budowlanej budynku
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gorzowie Wlkp. - 2017-04-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY KRAJE EUROPY WSCHODNIEJ - od 5 300 PLN

pozyskiwanie nowych klientów z rynku wschodniego, budowanie bazy nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych, wyjazd służbowe
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "LEGS" Sp. z o.o. - 2017-04-19 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW JAKOŚCI DOSTAW - 2 800 - 3 500 PLN

Prowadzenie procesu reklamacyjnego do dostawców zewnętrznych: weryfikacja działań poreklamacyjnych u dostawców, nadzór nad zapisami wyników kontroli i badań dostaw, weryfikacja dokumentów jakościowych otrzymywanych od dostawców, analiza problemów jakościowych, aktualizacja dokumentacji systemowej, zwalnianie materiałów do seryjnej produkcji PPAP.
Bader Polska Spółka z o.o. - 2018-06-27 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - od 2 500 PLN

Przygotowanie ofert techniczno-handlowych. Dobór urządzeń wentylacyjnych. Nawiązywanie i utrzymanie relacji handlowych z kontarhentami z Rosji i Ukrainy. Negocjowanie warunków zawieranych tranzakcji. Wyjazdy służbowe: Rosja, Ukraina.
VBW Engineering Sp. z o.o. - 2017-05-11 - Gdynia (pomorskie)

CIEŚLA - od 17 PLN

prace ciesielskie, praca w Sosnowcu oraz budowy na terenie kraju zgodnie z zawartymi przez spółkę kontraktami
Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego "PRZEM-BUD" Sp. z o.o. - 2018-06-19 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) - 997,4 PLN

OFERTA STAŻU . Wymagane osoby bezrobotne zarejestrowane w PUP w Rzeszowie z określonym II profilem pomocy .kontakt e-mail. rekrutacja (at) personalis.com.pl
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI - od 2 700 PLN

zabezpieczenie ciągłości produkcji, nadzór nad terminową realizacją zadań produkcyjnych, wypełnianie dokumentów produkcyjnych, monitorowanie stanów zapasów magazynowych; równoważny system pracy 7-19, 19-7
Przetwórstwo Tworzyw Sztucznych Plast- Box S.A. - 2017-04-10 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 100 PLN

sporządzanie dokunetacji kadrowo-płacowych
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Słubice (lubuskie)

SPECJALIŚCI DO SPRAW OCHRONY ŚRODOWISKA - nieodpłatny

OBSŁUGA ADMINISTRACYJNO-KANCELARYJNA WYDZIAŁU
REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W BYDGOSZCZY - 2015-10-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

wystawianie towarów na portale aukcyjne, bezpośrednia sprzedaż towarów, przygotowanie towarów na sprzedaż, realizowanie planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Leszno (wielkopolskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 5 000 PLN

Wykształcenie min. średnie techniczne; znajomość języka niemieckiego - warunek konieczny, znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem; min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku, znajomość pakietu MS Office, umiejętność organizacji pracy własnej; zakres obowiązków: nadzór i organizacja systemu kontroli u klienta, opieka nad Klientem, utrzymanie wzorowych relacji z Klientem, aktualizacja i nadzór nad przestrzeganiem wymagań Klienta, ustalanie z Klientem celów jakościowych, zarządzanie reklamacjami u Klienta, sporządzanie analiz i raportów jakościowych, dbanie o przepływ informacji między Klientem, a odpowiednimi działami w firmie, prowadzenie działań korygujących i zapobiegawczych u Klienta; trzy zmiany; miejsce pracy: Niemcy;
INTERNATIONAL QUICK SERVICE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-23 - Niemcy (Niemcy)


Wybierz powiat