SPECJALISTA W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYM, DZIALE INWESTYCJI I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (OGŁOSZENIE NR 85/2019) Katowice oferta pracy NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA
Stanowisko: SPECJALISTA W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYM, DZIALE INWESTYCJI I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (OGŁOSZENIE NR 85/2019)
Wynagrodzenie: 4 700 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: - Więcej informacji na stronie: http://nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-slaskiego-ow-nfz/rekrutacja/Ogłoszenie nr 85/2019 Śląski Oddział Wojewódzki NFZ w Katowicach ogłasza nabór na stanowisko:specjalisty w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym, Dziale Inwestycji i Zamówień Publicznych Główne obowiązki:- prowadzenie i dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, udział w pracach komisji przetargowych, w tym pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej oraz wykonywanie pozostałych obowiązków wynikających z powierzonej funkcji zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j. t. Dz. U. z 2019 r. 1843) oraz przepisami wewnętrznymi NFZ,- weryfikacja wniosków o udzielenie zamówienia publicznego,- konsultowanie i opiniowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego niepodlegających ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j. t. Dz. U. z 2019 r. 1843),- sprawdzanie poprawności wystawionych dokumentów finansowych dotyczących zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane pod kątem zgodności z przepisami cyt. wyżej ustawy.Praca: 8:00-16:00.
Data publikacji: 2019-11-21
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stanisława Kossutha 13, 40-844 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Więcej informacji na stronie: http://nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-slaskiego-ow-nfz/rekrutacja/Ogłoszenie nr 85/2019 Śląski Oddział Wojewódzki NFZ w Katowicach ogłasza nabór na stanowisko:specjalisty w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym, Dziale Inwestycji i Zamówień Publicznych Główne obowiązki:- prowadzenie i dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, udział w pracach komisji przetargowych, w tym pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej oraz wykonywanie pozostałych obowiązków wynikających z powierzonej funkcji zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j. t. Dz. U. z 2019 r. 1843) oraz przepisami wewnętrznymi NFZ,- weryfikacja wniosków o udzielenie zamówienia publicznego,- konsultowanie i opiniowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego niepodlegających ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j. t. Dz. U. z 2019 r. 1843),- sprawdzanie poprawności wystawionych dokumentów finansowych dotyczących zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane pod kątem zgodności z przepisami cyt. wyżej ustawy.Praca: 8:00-16:00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 700 - 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 4700-5000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 4 miesięcy (z możliwością przedłużenia). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYM, DZIALE INWESTYCJI I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (OGŁOSZENIE NR 85/2019)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści ochrony zdrowia gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 700 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: średnie lub wyższe. Staż pracy: - przy wykształceniu średnim wymagane jest 5 lat stażu pracy, w tym ostatni rok na stanowisku związanym z udzielaniem zamówień publicznych, - przy wykształceniu wyższym wymagane są 3 lata stażu pracy, w tym ostatni rok na stanowisku związanym z udzielaniem zamówień publicznych, Wymagania konieczne: - znajomość przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) wraz z aktami wykonawczymi do ustawy, w tym w szczególności przepisów rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lica 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 z późn. zm.), - umiejętność obsługi programów komputerowych, w szczególności pakietu MS Office.Od kandydata do zatrudnienia oczekujemy praktycznej znajomości regulacji prawnych dotyczących zamówień publicznych oraz posiadania niezbędnego doświadczenia w tym zakresie umożliwiającego prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne: umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, odpowiedzialność, dokładność, sumienność.Na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Stanisława Kossutha 13, 40-844 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:- życiorys (CV) oraz list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- kwestionariusz osobowy *wzór do pobrania,- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy, tj. świadectw pracy (w przypadku pozostawania w zatrudnieniu aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu), zaświadczeń o prowadzeniu działalności gospodarczej lub zaświadczeń o wykonywaniu umów cywilno-prawnych,- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji; Termin i miejsce składania dokumentów:Aplikacje należy przesłać pocztą na adres:Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia40-844 Katowice, ul. Kossutha 13Wydział Organizacyjny, Kadr i SzkoleńOferta pracy nr 85/2019lub złożyć w biurze podawczym na parterze z dopiskiem na kopercie oferta pracy nr 85/2019 w terminie do 04.12.2019 r. decyduje data wpływu do Oddziału.Warunkiem zatrudnienia w Narodowym Funduszu Zdrowia jest spełnianie w dniu zatrudnienia wymogów określonych w art. 112 ustawy z 27 sierpnia 2004 roku o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz.U. z 2019 roku, poz. 1373 z późn. zm.).Ważne informacje:- aplikacje niekompletne, niezgodne z wymogami zawartymi w ogłoszeniu oraz złożone po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane,- informacja o terminie kolejnego etapu postępowania kwalifikacyjnego zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Śląskiego OW NFZ www.nfz.gov.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Oddziału Katowice, ul. Kossutha 13 wraz z listą kandydatów spełniających wymagania formalne,- kandydaci nie będą informowani indywidualnie o terminie spotkania rekrutacyjnego,- dokumentów aplikacyjnych nie zwracamy,- wyniki naboru zostaną umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Śląskiego OW NFZ www.nfz.gov.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Oddziału Katowice, ul. Kossutha 13 w terminie do 14 dni od daty zatrudnienia wybranego kandydata lub zakończenia naboru,- informacje telefoniczne pod numerem: 32 735 15 66.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 04.12.2019, Godziny : 8:00-16:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Ulica pracodawcy: Stanisława Kossutha
Numer budynku pracodawcy: 13
Profil działalności pracodawcy: OBOWIĄZKOWE ZABEZPIECZENIA SPOŁECZNE
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści ochrony zdrowia gdzie indziej niesklasyfikowani
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.11.2019
Data dodania oferty pracy: 21.11.2019
Oferta pracy ważna do: 04.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3c55293db782e40b6bf5b70322640a38
Podobne oferty pracy
- Obsługa kadrowo - płacowa pracowników, klientów. Naliczanie wynagrodzeń. Sporządzanie listy płac oraz rachunków do umów. Ewidencja czasu pracy, naliczanie urlopów, rozliczanie nieobecności w pracy. Prowadzenie akt osobowych w tym przygotowywanie umów o prace, zleceń itp. Przygotowywanie oświadczeń, zezwoleń i kart pobytów dla cudzoziemców. Archiwizacja dokumentów. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi i urzędami.- Godziny pracy: 9:00-17:00.
KANCELARIA KSIĘGOWO PODATKOWA EWA SIEWIERSKA - 2020-03-03 - Katowice (śląskie)
Organizacja przewozu towarów do klienta w Polsce i za granicą, organizacja pracy kierowców, współpraca z firmami transportowymi i spedycyjnymi z Polski i krajów ościennych celem pełnej obsługi cyklu logistycznego.
Gdańskie Młyny-Spółka z o.o. w Gdańsku - 2016-10-14 - Gdańsk (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Poznań (wielkopolskie)
Wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Ostrołęka (mazowieckie)
pomoc klientom w obsłudze sklepu internetowego, raportowanie przebiegu pracy, telefoniczny kontakt z klientem, tworzenie ofert internetowych, kontrola sprzedaży internetowej,
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Kraków (małopolskie)
- Zakupy opakowań i surowca na potrzeby produkcyjne- Kontakt tel. 58 536-61-01- Kontakt e-mail: biuro (at) zphpol.pl- Wynagrodzenie do uzgodnienia.
ZPH POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-20 - Zajączkowo (pomorskie)
PRACA PRZY BUDOWIE OBIEKTÓW MOSTOWYCH
Wolmost Sp. z o.o. - 2017-02-27 - Rzeszów (podkarpackie)
,
kontakt przez PUP - 2020-02-20 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
- Kompleksowa obsługa klienta indywidualnego.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 10:00-18:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe przynajmniej dwa lata w biurze podróży na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność obsługi systemów rezerwacyjnych (Merlin, Amadeus itp.). Wymagana znajomość geografii świata oraz zagadnień turystyki zagranicznej. Wymagana dokładność w realizacji obowiązków. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (10:00-16:00) (Tel. 32-781-32-26) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Andrzeja 23, 40-061 Katowice) lub e-mail: todos (at) todos.com.pl
1. ADAM POCHYLCZUK TODOS TRAVEL 2. ADAM POCHYLCZUK TODOS RENT CAR - 2016-04-05 - Katowice (śląskie)
Zakres obowiązków: - obsługa klientów największego w Polsce sklepu internetowego z parasolami, - wprowadzanie nowych produktów, rozszerzanie i aktualizowanie oferty, - prowadzenie profili na mediach społecznościowych (Facebook, Google+, Pinterest, Instagram i inne), - opracowywanie akcji promocyjnych, - tworzenie raportów sprzedażowych, - współpraca z grafikiem w zakresie tworzenia banerów i reklam, - dbanie o ogólny wizerunek sklepu na rynku i rozwój jego obecności w Internecie.
Firma Kulik M. Kempa sp.j. - 2018-12-03 - Trzebnica (dolnośląskie)
Wg. harmonogramuFP
kontakt przez PUP - 2020-07-22 - Drezdenko (lubuskie)
Prowadzenie działalności akwizycyjnej związanej z oferowaniem zamówień,kontrola i koordynacja realizowanych zamówień, nadzór i realizacjadokumentacji handlowej, przygotowywanie ofert dla klientów,nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami, opracowywanie oferthandlowych, współpraca z firmami zewnętrznymi, przygotowywanieinformacji handlowych dla klientów, współpraca z dotychczasowymiklientami. Praca od 7-15
Cema S.A. Przeds. Modernizaji Obiektów Przemysłowych - 2019-01-10 - Opole (opolskie)
Obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne, wprowadzanie artykułów lub usług do sprzedaży internetowej; opracowywanie opisów produktów do sprzedaży internetowej, wstawianie opisanego produktu, usługi do oferty sklepu i wdrażanie rozwiązań zwiększających efektywność sprzedaży online; doradzanie klientom w procesie zakupu przez Interenet, pozyskiwanie nowych klientów internetowych poprzez prowadzone działania marketingowe.Oferta skierowana do osób do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Brzesko (małopolskie)
jw
KRAJOWA SZKOŁA SKARBOWOŚCI - 2018-03-19 - Warszawa (mazowieckie)
Serwis nowoczesnych kombajnów i maszyn rolniczych z oprogramowaniem w języku angielskim
Gospodarstwo Rolne Wojciech Bednarz - 2017-01-04 - Kańczuga (podkarpackie)
program stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Zduńska Wola (łódzkie)
obsługa mailowa i telefoniczna klientów zagranicznych, realizacje zamówień, obsługa klienta zagranicznego
"CONSALNET" S. A. - 2016-10-13 - Wiechlice (lubuskie)
Wykształcenie średnie - mile widziane; doświadczenie: brak wymagań; dobra dykcja, pozytywne nastawienie do pracy, kultura osobista, komunikatywność; zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klienta, sprzedaż szkoleń oraz dokumentacji ochrony danych osobowych, wdrażanie dokumentów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Gliwice (śląskie)
PRACA PRZY KOMPUTERZE, DODAWANIE OGŁOSZEŃ, WERYFIKACJA APLIKACJI KANDYDATÓW DO PRACY, ROZMOWY Z KANDYDATAMI,WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA I SPRZĘTU BIUROWEGO, PÓŁ ROKU DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO
HM Serwis Group sp. z o.o. - 2019-10-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Szczegółowe informacje dostępne na stronie:http://l.eko.eu/Kornice-niemiecki
EKO-OKNA SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-07-01 - Kornice (śląskie)
Współpraca z przedstawicielami handlowymi kraj- przyjmowanie zamówień z systemu , telefonicznie i mailowo- przetwarzanie zamówień, poprawianie, sprawdzanie zgodności cen z obowiązującymi rabatami, promocjami i indywidualnymi ustaleniami,Obsługa klientów indywidualnych, , przyjmowanie zamówień telefonicznych i mailowych bezpośrednio od klientówPraca w godz. 8-16 w Ząbrowie.
Troton Sp. z o.o. - 2016-04-29 - Ząbrowo (zachodniopomorskie)
kompleksowa telefoniczna obsługa klientów w języku czeskim, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie systemem zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-03-27 - Warszawa (mazowieckie)
Analiza rynku i ofert konkurencjiTworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmyUdział w targach, wystawach i konferencjachNegocjowanie ofert i umówObsługa reklamacjiPrzygotowanie raportów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2019-12-02 - Oleśnica (dolnośląskie)
jw.
INVESTMA Adam Noworyta - 2017-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
Naliczanie wynagrodzeń pracownikom oraz pracownikom młodocianym, naliczanie stypendiów, księgowanie wynagrodzeń i uzgadnianie kont, wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniach oraz informacji o dochodach PIT - 11, przygotowywanie przelewów
kontakt przez OHP - 2017-03-02 - Opole (opolskie)
Kontakt z klientami, wprowadzanie zmian na stronach internetowych, pomoc klientom w zakresie obsługi aplikacji, administracja stronami i sklepami
ETECHNOLOGIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-05-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży , koordynowanie procesów sprzedażowych , budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
rekrutacja opiekunek osób starszych do Niemiec, tłumaczenie ofert z języka niemieckiego, koordynowanie pracy opiekunek
PRIVATE CARE HOME SERVICES Sp. z o.o. - 2019-10-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Aktywne budowanie sprzedaży i obsługa klientów. Prowadzenie negocjacji i zawieranie umów. Poszukiwanie nowych rynków zbytu. Opracowywanie analiz aktywności konkurencji i rynku. Współudział w rozwoju sprzedaży nowych produktów, planowanie i przygotowywanie akcji promocyjnych. Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących sprzedaży oraz wyników akcji marketingowych i rabatowych. Wynagrodzenie 2500 zł brutto + premia od sprzedaży.
EUPHORA GRZEGORZ WNĘK SPÓŁKA JAWNA - 2016-10-27 - Brody (małopolskie)