SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI Gdańsk oferta pracy Gdańskie Młyny-Spółka z o.o. w Gdańsku

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI
Wynagrodzenie: 2 400 - 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Organizacja przewozu towarów do klienta w Polsce i za granicą, organizacja pracy kierowców, współpraca z firmami transportowymi i spedycyjnymi z Polski i krajów ościennych celem pełnej obsługi cyklu logistycznego.
Data publikacji: 2016-10-14
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Gdańskie Młyny-Spółka z o.o. w Gdańsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:80-873 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Organizacja przewozu towarów do klienta w Polsce i za granicą, organizacja pracy kierowców, współpraca z firmami transportowymi i spedycyjnymi z Polski i krajów ościennych celem pełnej obsługi cyklu logistycznego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 400 - 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 400 - 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2016
Data zakończenia pracy: 30.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe ekonomiczne, 2 lata doświadczenia zawodowego, biegła znajomość języka angielskiego oraz rosyjskiego.Miejsce pracy: Gdańsk. Kontakt telefoniczny: 58 778 94 11 lub osobisty: ul. Na Ostrowiu 1.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Gdańskie Młyny-Spółka z o.o. w Gdańsku
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Adres pracodawcy:
3 Maja 9, 80-802 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zainteresowane osoby proszę o przesłanie cv na adres mjaszewska (at) pup.gda.pl W temacie wiadomości proszę wpisać "robotniek magazynowy".
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.10.2016
Data dodania oferty pracy: 11.10.2016
Oferta pracy ważna do: 14.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 11.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 10.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie: min.zawodowe; min. 5 lat doświadczenia; mile widziana znajomość języka niemieckiego i rosyjskiego; manualna samodzielna organizacja pracy, obsługa programów do diagnozowania aut i maszyn; prawo jazdy kat.B, C+E, uprawnienia na wózek widłowy; zakres obowiązków: wykonywanie czynności konserwacyjnej pojazdów mechanicznych, czynności obsługowo-naprawczej, kontrolowanie stanu technicznego pojazdów mechanicznych; regulacja i sprawadzanie działania pojazdu technicznego za pomocą urządzeń diagnostycznych; ustalanie przyczyn usterek i uszkodzeń oraz ich usuwanie; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie dozoru sali wystawowej. Dbanie o porządek i należyty wygląd sali wystawowej. Informowanie zwiedzających o bieżących i następnych wystawach. Obsługa kasy fiskalnej. Obsługa szatni. Prace porządkowe.
Państwowa Galeria Sztuki w Sopocie - 2018-02-14 - Sopot (pomorskie)
oferowanie ,negocjacjie z kontrahentm ,wyjazdy na targi profilowane,podpisywanie umów ,kontakty z klientem
FORMO-PLAST Bogdan Jeżewski - 2015-11-02 - Godzikowice (dolnośląskie)
Kontrola produktu pod względem jakości, zapakowania, zgodności etykiet, kontrola prawidłowości procesu produkcji, zgłaszanie propozycji działań korygujących, raportowanie, tworzenie dokumentacji.
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO MIĘSNE S.A. - 2016-11-04 - Karczew (mazowieckie)
Osoba na danym stanowisku będzie reklamowała firmę w internecie, nawiązywała kontakty z nowymi klientami, prowadzała rozmowy w zakresie informacji o działalności firmy w języku angielskim.
GOOD-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA - 2017-05-23 - Piaseczno (mazowieckie)
Pomoc w przygotowywaniu i organizowaniu imprez.
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Ciechanów (mazowieckie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych w oparciu o obowiązujące przepisy, sporządzanie sprawozdań, wystawianie faktur VAT, kontakt z Urzędem Skarbowym i ZUS, sporządzanie list płac oraz deklaracji ZUS, GUS, PEFRON, wszystkie czynności związane z prowadzeniem kadr, mile widziana umiejetność sporządzania druków A1 oraz przygotowywania kart EKUZ.
Konstruktor Spółka z ograniczaoną odpowiedzialnością - 2016-03-04 - Siestrzechowice (opolskie)
zdobywanie klientów na rynku azjatyckim
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Grzędy (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów do branż ślusarkich, branży technicznej, mechanicznej, obróbki skrawaniem, hydrauliki siłowej, konstrukcji stalowych
ZS MARINE SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-06 - Gdańsk (pomorskie)
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za:zdalną (telefon, mail, livechat) obsługę klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych, przyjmowanie reklamacji, udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.My proponujemy: umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, pracę w młodym, dynamicznym zespole, program wdrożenia i opiekę mentora, stanowisko z możliwością awansu w nowoczesnej i perspektywicznej firmie, szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje, pakiet świadczeń pozapłacowych.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-17 - Tajęcina (podkarpackie)
rekrutacja ze strony podmiotu zatrudniającego, identyfikacja rynku pracy, uregulowań prawnych
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klienta w zakresie sprzedaży polis ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Biała Podlaska (lubelskie)
Prace kominiarskie.
Zakład Usług Kominiarskich"KOMINIARZ" Mateusz Grzenkowicz - 2016-07-28 - Mezowo (pomorskie)
Wykonywanie wycen rozdzielni elektrycznych, przygotowywanie list materiałów pod zamówienie, przygotowywanie dokumentacji powykonawczych.
Przedsiębiorstwo Elektromontażowe "ELSTAR-ELECTRIC" - 2017-03-08 - Kielce (świętokrzyskie)
- Telefoniczna obsługa Pacjentów, dbałość o jej wysoką jakość. Prowadzenie dokumentacji medycznej. Współpraca z lekarzami. Realizacja działań wg. poleceń przełożonego.- Wynagrodzenie: 2340 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie praca na umowę o pracę na 2 lata lub na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 12:00-20:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe NIE wymagane. Mile widziane doświadczenie zawodowe w interpretacji zapisów EKG. Wymagana dobra znajomość pakietu MS Office. Wymagana cierpliwość oraz pełne zaangażowanie w powierzone obowiązki. Wymagana wysoka kultura pracy z klientem / pacjentem. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 795-155-979) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Modelarska 12, 40-142 Katowic) lub e-mail: a.krzyminska (at) telemedycynapolska.pl
TELEMEDYCYNA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-12 - Katowice (śląskie)
analiza i przygotowanie dokumentów do pozwolenia na budowę i użytkowanie budynku, nadzór nad pracami projektowymi, obsługa programu kosztorysowego
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Kraków (małopolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Grajewo (podlaskie)
konsultacje z medycyny niekonwencjonalnej
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Zielonki (mazowieckie)
Opracowywanie kosztorysów, wycen i ofert handlowych, kontakty z klientami, uszczegółowienie/korekta ofert/wycen i ustalenia techniczne zakresu realizacji projektu, wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów zainteresowanych ofertą firmy, w tym kontakty z współpracującymi architektami i biurami projektowymi, wyszukiwanie nowych zleceń m.in. na portalach internetowych, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy.160 godzin pracy w miesiącu/40 godzin w tygodniu, dyspozycyjność w godz.: 08:00-17:00. Proponowany okres wykonywania pracy: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Wrocław (dolnośląskie)
ZAKRES OBOWIAZKÓW: odpowiedzialność za rozwój kanału sprzedaży online, opracowywanie i realizacja strategii i taktyk działań z zakresu marketingu online, odpowiedzialność za wyniki sprzedaży online oraz podnoszenie efektywności działania sklepu (sprzedaż, konwersje, usability), zarządzanie kampaniami e-commerce, planowanioe i prowadzenie akcji promocyjnych, wdrożenie i zarządzanie programem lojalnościowym, poszukiwanie szans na wyróżnienie się w Online, wsparcie działu marketingu we wprowadzaniu nowych rozwiązań e-marketingowych, monitoring i analiza efektów prowadzonych działań e-marketingowych; WYMAGANIA:minimum trzyletnie doświadczenie w pracy w obszarze e-commerce (sklepy internetowe, CMS), kompleksowe zrozumienie środowiska zakupów Online, Promocje, Sprzedaż i eMarketing. Biegłość w pragramach: Google Analytiecs, Google Adwords i Web Master Tools. Znajomość wytycznych Google w zakresie SEO oraz zasad ich wdrożenia na własnych stronach www / w sklepie online. Doświadczenie we wdrażaniu systemów Marketing Automation - zarządzanie bazą mailową, procesy. schematy automatyzacji. Doświadczenie w zakresie procesów i zasad e-Commerce: Up sale, cross sale, promocje. Zrozumienie i optymalizacja koszyka zakupowego - lejek zakupowy, poprawianie i zwiększanie konwersji zakupów. Znajomość zasad pozycjonowania stron w Internecie. Znajomość zagadnień związanych z wdrożeniem kanałem e-commercce lub systemami informatycznymi wykorzystywanymi tych obszarach. Pożądane doświadczenie w koordynacji projektów. Znajomość języka angielskiego.
Ottimo Systems Sp. z o.o. S.K. Lubliniec - 2017-05-15 - Lubliniec (śląskie)
praca jako specjalista do spraw zamówień publicznych
Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów - 2018-07-06 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa składanych zamówień i zapytań ofertowych w sklepie internetowym, zamawianie towaru w hurtowniach, kompletowanie przesyłek, wystawianie faktur, weryfikacja płatności, obsługa programu magazynowego WFMAG, obsługa sklepu internetowego SOTE, telefoniczna obsługa klientów
MODELMOTOR - Nowak Jacek - 2016-01-07 - Poznań (wielkopolskie)
Strzyżenie damsko-męskie.
Firma Handlowo-Usługowa Janusz Wójcik - 2016-07-26 - Kraków (małopolskie)
- kompleksowa obsługa klientów zagranicznych, - przygotowywanie ofert, - kompleksowa obsługa procesu realizacji zamówień
JUWENT Szymański, Nowakowski Sp.j. - 2018-03-16 - Ryki (lubelskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Baranów (lubelskie)
wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
jw.
Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego w Warszawie S. A. - 2016-03-25 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów dostarczających odpady w zakresie dokumentacji i ewidencji odpadów. Wystawianie dokumentów ważenia odpadów, ewidencjonowanie odpadów. Wystawianie kart przekazania odpadów. Sprawozdawczość z zakresu gospodarowania odpadami.
PORT SERVICE Sp. z o. o. - 2018-06-13 - Gdańsk (pomorskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację strategii handlowej oraz usług na powierzonym terenie (Kraków i okolice, siedziba w Krzeszowicach), budowanie dobrych relacji z klientami, współpracę z innymi pracownikami oraz raportowanie wyników pracy do centrali.
"ALGECO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-24 - Krzeszowice (małopolskie)
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych, prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów do pracy tymczasowej, potwierdzenie wybranym kandydatom warunków oferty, podpisanie z nimi umów oraz koordynowanieprzepływu dokumentów niezbędnych w dokumentacji prawniczej, prowadzenie obsługi administracyjno-kadrowej w tym m. in rozliczanie czasu pracy oraz informowanie o obowiązujących przepisach prawa pracy i regulacjach prawnych wynikających z ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych, koordynowanie procesow szkoleniowych zatrudnionych. Pozyskiwanie pracowników z Ukrainy i Rosji.
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Częstochowa (śląskie)