SPECJALISTA DS.HANDLOWYCH (SPRZEDAŻY) Zawadzkie oferta pracy ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ
Stanowisko: SPECJALISTA DS.HANDLOWYCH (SPRZEDAŻY)
Wynagrodzenie: 3 500 - 4 500 PLN
Zakres obowiązków: obdługa i kontakt z klientami, realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży, monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań; doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widziane
Data publikacji: 2017-03-02
Lokalizacja: Zawadzkie (opolskie)
Pracodawca: ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubliniecka 12, 47-120 Zawadzkie, powiat: strzelecki, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obdługa i kontakt z klientami, realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży, monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań; doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widziane
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.HANDLOWYCH (SPRZEDAŻY)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zawadzkie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: strzelecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zawadzkie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KATEGORII B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość branży stalowej (znajomość asortymentu, potencjalnych klientów, dostawców oraz firm konkurencyjnych)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
wysokie zaangażowanie, dokładność, rzetelność, dyspozycyjność - gotowość do wyjazdów służbowych, znajomość obsługi MS Offize (Word, Excel)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych, koncentracja na celach sprzedażowych, wysokie zaangażowanie,
Nazwa pracodawcy: ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Opolskich
Adres pracodawcy:
Lubliniecka 12, 47-120 Zawadzkie, powiat: strzelecki, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 7:00 do 15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: strzelecki
Gmina pracodawcy: Zawadzkie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zawadzkie
Adres strony pracodawcy: www.alchemia.pl
Ulica pracodawcy: Lubliniecka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Opolskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 02.03.2017
Oferta pracy ważna do: 31.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 02.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 02.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za podejmowanie działań związanych
z obsługą reklamacyjną Klienta według standardów Firmy TERG Media Expert:
terminowe rozpatrywanie reklamacji,
przestrzeganie standardów i procedur,
rozliczanie zwrotów zamówień internetowych i nadanie atrybutów wg przyjętych kryteriów zwrotu,
współpraca z serwisami zewnętrznymi w zakresie obsługi reklamacyjnej towaru - ustalenie statusu zgłoszenia, zamówienie braku/części lub wizyty serwisowej do Klienta,
uzupełnienie dokumentacji dla Klienta- karty gwarancyjne, faktury sprzedaży, instrukcje obsługi
Media Expert - 2016-04-22 - Poznań (wielkopolskie)
-
DOMY WCZASOWE WAM SP. Z O.O / WDW ROGOWO - 2017-01-11 - Rogowo (zachodniopomorskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Przedbórz (łódzkie)
Udział w realizacji projektów informatycznych, konsultacje wdrożeniowe, analiza i rozwiązywanie problemów, wsparcie procesów rozwoju oprogramowania, prowadzenie szkoleń w zakresie obsługi oprogramowania
REKORD KRAKÓW SYSTEMY INFORMATYCZNE Sp. z o.o. - 2018-08-10 - Kraków (małopolskie)
kontakty z klientami, przyjmowanie zamówień
WIKTORIA PHU - 2016-11-30 - Starachowice (świętokrzyskie)
nauka ofert bankowych dostępnych na rynku,nawiązanie wspólpracy z biurami nieruchomości oraz biurami rachunkowymi w celu pozyskania klienta, uczestniczenie w spotkaniach biznesowych, przygotowanie dokuemntacji kredytowej
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Leszno (wielkopolskie)
obsługa klienta na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
kontrola przepisów
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
jw.
ZAKŁADY ELEKTROMECHANICZNE "ELEKTRA" SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW - 2018-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe- inżynier budownictwa, mile widziane uprawnienia budowlane, minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku. Ogólny zakres obowiązków: nadzór nad eksploatacją i wykonastwem płaszczyzn lotniskowych.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie - 2016-01-12 - Lublin (lubelskie)
-Prowadzenie spraw kadrowych pracowników - teczki osobowe, umowy o pracę, świadectwa pracy,-Obsługa programu kadrowego,-Sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowych ZUS [Płatnik],-Sprawozdawczość i analiza kadrowa na potrzeby GUS,-Obsługa dokumentacji PFRON- Raporty WND, INF. itd.-Kontakt telefoniczny 504-067-418,-CV: dagmara (at) pia-michna.pl
MICHNA SPÓŁKA Z O.O. SP. K. - 2016-12-01 - Ropuchy (pomorskie)
przygotowanie raportów i sprawozdań finansowych, codzienny kontakt z klientem obcojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Kraków (małopolskie)
dokonywanie kontrolnych odbiorów mleka, organizowanie odbioru ilościowegi i jakościowego mleka od dostawców, nadzór rozliczeń punktów skupu mleka, sporządzanie listy wypłat za mleko, prowadzenie pojazdu służbowego, praca w biurze i w terenie
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Olecku - 2017-02-13 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie kadr, naliczanie płac, ZUS
KATA Biuro Rachunkowe - 2017-04-12 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
doświadczenie w sprzedaży samochodów używanych , umiejętność wyceny samochodu używanego
AUTO PREMIUM RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-05 - Świlcza (podkarpackie)
WYMAGANE OSOBY BEZROBOTNE ZAREJESTROWANE W PUP RZESZOWIE Z OKREŚLONYM II PROFILEM POMOCY ( PROGRAM 30-) cv z zaznaczeniem staż prosimy kierować na adres e-mail : praca (at) alabaster.rzeszow.pl .zastrzegamy sobie prawo kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami .
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Rzeszów (podkarpackie)
tworzenie i realizacja działań sprzedażowych (od identyfikacji potrzeb do prowadzenia negocjacji w oparciu o wysoką jakość obsługi klienta), pozyskiwanie nowych klientów oraz aktywne monitorowanie rynku, budowanie długotrwałej współpracy z klientem indywidualnym i grupowym, ścisła współpraca z innymi działami hotelu
DWÓR ELIZY Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-01-12 - Długopole-Zdrój (dolnośląskie)
1. Poszukiwanie i monitorowanie źródeł finansowania działalności i inwestycji SPSZOZ w Lęborku w ramach projektów do funduszy UE i innych,2. Realizacja projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej i innych,3. Realizacja działań w zakresie wdrażanych projektów pomiędzy SPSZOZ w Lęborku, a innymi partnerami projektów,4. Organizowanie oraz uczestniczenie w spotkaniach, konferencjach oraz seminariach w imieniu SPSZOZ w Lęborku w ramach projektów, a także organizacja wyjazdów pracowników SPSZOZ w Lęborku, uczestniczących w projekcie, na spotkania partnerów projektu,• Uczestnictwo w spotkaniach mających na celu skoordynowanie prac związanych z aplikowaniem do funduszy UE i innych,• Współpraca z kierownikami komórek organizacyjnych w zakresie przygotowania projektów
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej - 2017-07-27 - Lębork (pomorskie)
Obsługa klientów w zakresie ubezpieczeń majątkowych i osobowych, wystawianie polis ubezpieczeniowych i dostarczanie ich klientom, praca w terenie pozyskiwanie i obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Żywiec (śląskie)
1. Przygotowywanie umów o pracę2. Rozmowy kwalifikacyjne3. Realizacja zaświadcze zdrowotnych i szkoleń BHP4. Wyszukiwanie i zasiedlanie hoteli i hosteli dla pracowników5. Ubrania robocze6. Organizacja transportu z i na budowy - kontrola stanu przebiegu pojazdów7. Staranie się o karte pobytu dla wskazanych pracowników8. Współpraca z urzędem pracy
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Łaziska Górne (śląskie)
Bieżące wsparcie administracyjno-organizacyjne kadry zarządzającejKoordynację i organizację działań zespołów medycznych działających na terenie całego województwaNawiązywanie kontaktów z pracownikami placówek medycznych
NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ WENTI-MED S.C. PIOTR COMPAŁA, STANISŁAWA SZABATOWSKA-FUDALI - 2016-05-09 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa sklepu internetowego, sprzedaż przez serwisy aukcyjne, doradztwo klientom w procesie zakupowym, pozyskiwanie nowych klientów, działania marketingowe, realizowanie zamówień i przygotowanie do wysyłki, monitorowanie przesyłek, aktualizacja bazy danych produktów, prowadzennie konta na Facebook, Instagramie, Twitter, utrzymanie dobrych relacji z klientami, dbałość o pozytywny wizerunek firmy
BAJTLIK Agnieszka Lorencka - 2017-05-18 - Ruda Śląska (śląskie)
Kontakty z klientami oraz sieciami afiliacyjnymi; współprowadzenie serwisów internetowych picodi.com; redagowanie tekstów i tworzenie artykułów reklamowych i informacji prasowych; tworzenie komentarzy, wpisów na forach i blogach; tworzenie opisów sklepów internetowych.
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Kraków (małopolskie)
jw.
Andrzej Jabłonowski Cukiernia U Jabłonowskich - 2017-07-21 - Warszawa (mazowieckie)
-tworzenie nowych dokumentacji technicznych,-wdrażanie zmian i modyfikacja istniejacych dokumentacji technicznych,-weryfikacja wagi detali, podawanie widełek wagowych, -5S-szkolenia audyty,-wspomaganie działu handlowego-opracowywanie pakowania detali na podstawie rysunków technicznych i informacji z działu handlowego
Fabryka Plastików Kwidzyn Sp. z o.o.Oddział "MAZURY" w Kętrzynie - 2017-10-20 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
wprowadzanie danych do systemu AKAPTA, rozliczanie produkcji, kontrola przepływu i zużycia materiałów
KILARGO Sp. z o.o. - 2016-07-06 - Chechło Pierwsze (łódzkie)
Nauczanie edukacji wczesnoszkolnej.
STOWARZYSZENIE RODZIN I PRZYJACIÓŁ AUTYSTÓW "MAŁY KSIĄŻĘ" - 2016-08-04 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż, obsługa klienta, utrzymanie relacji z klientami
Renata Szymańska - 2016-10-14 - Głogów (dolnośląskie)
PROWADZENIE EWIDENCJI PRACOWNIKÓW (TECZEK OSOBOWYCH OD ZATRUDNIENIA DO ZWOLNIENIA PRACOWNIKA) USTALANIE WYNAGRODZEŃ ZA CZAS PRACY , CHOROBY, URLOPU ITD, SPRAWOZDANIA GUS, PISMA DO SĄDU , PIP,KOMORNIK,ZUS ITP , CZAS PRACY ,PEFRON NALICZANIE OPŁAT, SPRAWY PRACOWNICZE W FIRMACH POWYŻEJ 20 OSÓB
SUBSIDIUM sp.z o.o. - 2016-11-25 - Kraków (małopolskie)