SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Długopole-Zdrój oferta pracy DWÓR ELIZY Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: tworzenie i realizacja działań sprzedażowych (od identyfikacji potrzeb do prowadzenia negocjacji w oparciu o wysoką jakość obsługi klienta), pozyskiwanie nowych klientów oraz aktywne monitorowanie rynku, budowanie długotrwałej współpracy z klientem indywidualnym i grupowym, ścisła współpraca z innymi działami hotelu
Data publikacji: 2016-01-12
Lokalizacja: Długopole-Zdrój (dolnośląskie)
Pracodawca: DWÓR ELIZY Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zdrojowa 22, 57-500 Długopole-Zdrój, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
tworzenie i realizacja działań sprzedażowych (od identyfikacji potrzeb do prowadzenia negocjacji w oparciu o wysoką jakość obsługi klienta), pozyskiwanie nowych klientów oraz aktywne monitorowanie rynku, budowanie długotrwałej współpracy z klientem indywidualnym i grupowym, ścisła współpraca z innymi działami hotelu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Długopole-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bystrzyca Kłodzka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.01.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy KAT. B*
Nazwa pracodawcy:
DWÓR ELIZY Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Adres pracodawcy:
Wyspiańskiego 2J, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv + skierowanie na giełdę pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: kłodzki
Gmina pracodawcy: Kłodzko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kłodzko
Ulica pracodawcy: Wyspiańskiego
Numer budynku pracodawcy: 2J
Profil działalności pracodawcy:
usługi hotelarskie,odnowa biologiczna,SPA, masaże wypoczynek,gastronomia
Nazwisko osoby zgłaszającej: Agnieszka Falewicz
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.01.2016
Data dodania oferty pracy: 11.01.2016
Oferta pracy ważna do: 31.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 11.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 11.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zgodny
SOEN Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Nawiązywanie kontaktów i współpraca z klientem. Pracodawca zapewnia niezbędne narzędzia tj. samochód, laptop, telefon. Praca w dynamicznym zespole, atrakcyjne warunki wynagrodzenia. Mile widziane doświadczenie w pracy z branżą kosmetyczną mile widzianne.
WIP Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-05-14 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Wystawianie faktur na lokale usługowe, zawieranie umów. Praca na pół etatu, godziny i ilość - do ustalenia. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - CV na adres: sekterariat (at) smkomunalnik.pl, tel.: 71 346 97 81.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Komunalnik" - 2017-06-22 - Wrocław (dolnośląskie)
redagowanie strony internetowej oraz portali społecznościowych, monitorowanie stron związanych z działalnością kulturalną, monitorowanie programów MKiDN, opracowywanie oraz realizacja projektów kulturalnych, prawadzenie kasy, realizacja działań ststutowych centrum.
WOLBORSKIE CENTRUM KULTURY IM. ANDRZEJA FRYCZA MODRZEWSKIEGO - 2017-01-20 - Wolbórz (łódzkie)
- bieżąca obsługa biurowa,- wystawianie faktur,- organizacja transportu
kontakt przez PUP - 2015-12-04 - Żywiec (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Warszawa (mazowieckie)
Odpowiedzialność za zaopatrzenie firmy w media (woda, gaz, energia elektryczna, kanalizacja, woda ciepła, paliwa i inne);współpraca oraz negocjowanie z dostawcami cen usług i towarów;realizowanie obowiązków firmy w zakresie ochrony środowiska; prowadzenie wynajmu pomieszczeń; prowadzenie rejestrów aut firmowych, analiza spalania i przebiegów, przeglądy, badania; aktualizowanie przeglądów wymaganych dla obiektów budowlanych; prowadzenie dokumentacji związanej z instalacjami oraz konserwacjami systemów alarmowych; wsparcie podczas otwierania nowych oddziałów firmy.
ASAJ Sp. z o.o. - 2017-03-16 - Siedlce (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Warszawa (mazowieckie)
Ogólny zakres obowiązków: koordynowanie współpracy poszczególnych jednostek organizacyjnych przedsiębiorstwa i firm zewnętrznych świadczących usługi towarzyszące, bieżący nadzór nad realizacją usług, zbieranie informacji rynkowej i jej weryfikacja, prowadzenie kartoteki klientów i kontrahentów, rozliczanie zrealizowanych imprez oraz zamawianych usług, współpraca z podmiotami z rynku UE/Azja. Poziom wykształcenia: wyższe; umiejętności: znajomości rynku turystycznego w UE/Azji; doświadczenie zawodowe: minimum 4 lata w branży turystycznej; znajomość języków obcych: j. angielski, j. chiński w stopniu biegłym. Miejsce wykonywania pracy w Lublinie.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Lublin (lubelskie)
• planowanie, koordynowanie oraz realizacja działań zakupowych,• obsługa klientów kluczowych krajowych i zagranicznych• organizowanie oraz udział w akcjach promocyjnych, targach, konferencjach,• koordynacja przygotowań materiałów reklamowych,• aktualizacja katalogów, ofert, dokumentów wewnętrznych
Wytwórnia Wyrobów Foliowych „FOLPLAST” T. Pawlik, R. Pawlik Sp. J - 2017-02-28 - Kościan (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH - 2017-10-03 - Warszawa (mazowieckie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-05-08 - Warszawa (mazowieckie)
analiza wykorzystania i pracy maszyn; monitorowanie kodów błędów; precyzja i sprzedaż systemów rolnictwa precyzyjnego; tworzenie planów kompleksowej obsługi klientów kluczowych w zakresie rolnictwa precyzyjnego
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Mirosława Zawadzka - 2016-04-22 - Stargard (zachodniopomorskie)
Utrzymanie i rozwój master data w systemie PrefSuitew w zakresie etapów produkcji, narzędzie i okucia (PrefOpen),, optymalizacja danych okuciowych we współpracy z dostawcami okuć, planowanie produkcji, tworzenie serii produkcyjnych i optymalizacja, dokumentacja produkcyjna włącznie z etykietami, monitoring i potwierdzenie etapów produkcyjnych, sterowanie maszyn, zapewnienie bieżącej działalności w zakresie identyfikacji, dokumentowania i eliminacji incydentów w działaniu programu, pierwsza linia wsparcia w tematach związanych z IT dla głównych obszarów działania, ciągłego doskonalenia procesów, aplikacji i systemów zapewniających ciągłość procesów produkcyjnych
DOBROPLAST FABRYKA OKIEN sp. z o.o. - 2016-09-05 - Zambrów (podlaskie)
1. Poszukiwanie i monitorowanie źródeł finansowania działalności i inwestycji SPSZOZ w Lęborku w ramach projektów do funduszy UE i innych,2. Realizacja projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej i innych,3. Realizacja działań w zakresie wdrażanych projektów pomiędzy SPSZOZ w Lęborku, a innymi partnerami projektów,4. Organizowanie oraz uczestniczenie w spotkaniach, konferencjach oraz seminariach w imieniu SPSZOZ w Lęborku w ramach projektów, a także organizacja wyjazdów pracowników SPSZOZ w Lęborku, uczestniczących w projekcie, na spotkania partnerów projektu,• Uczestnictwo w spotkaniach mających na celu skoordynowanie prac związanych z aplikowaniem do funduszy UE i innych,• Współpraca z kierownikami komórek organizacyjnych w zakresie przygotowania projektów
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej - 2017-07-27 - Lębork (pomorskie)
Pozyskiwanie klientów zagranicznych oraz krajowych, kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami, promowanie usług firmy.
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Wiązowna (mazowieckie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Kraków (małopolskie)
-Organizacja i prowadzenie zajec aktywizujacych i przygotowujacych do efektywnrgo poszukiwania pracy.- Realizacja aurorskich programów z rynku pracyUdzielania konsultacji ułatwiajacych zmiane kwalifikacji lub zmiane zawodu-Prowadzenie grupowych i indywidualnych informacji zawodowych dla młodziezy poszukujacej pracy oraz uczacej się.
Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP we Wrocławiu - 2018-02-19 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
w/g stanowiska
DS Smith Polska Sp z o.o. w Kielcach - 2017-01-27 - Kielce (świętokrzyskie)
•naliczanie wynagrodzeń oraz zasiłków pracowników oraz zleceniobiorców,•sporządzanie dokumentacji związanej z wypłatą wynagrodzeń i zasiłków oraz jej archiwizacja, •sporządzanie i przesyłanie drogą elektroniczną wszelkich dokumentów rozliczeniowych, deklaracji, raportów do ZUS dotyczących comiesięcznego rozliczania składek w zakresie ubezpieczeń społecznych oraz ubezpieczenia zdrowotnego wszystkich pracowników i zleceniobiorców,•sporządzanie deklaracji podatkowych, m.in PIT-11, PIT – 8C, PIT 8AR, PIT 4Ri innych oraz dokonywanie na wniosek pracownika rocznych rozliczeń z tytułu pdof,•dokonywanie obligatoryjnych i fakultatywnych potrąceń z wynagrodzeń pracowników i przekazywanie do odpowiednich organów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie,•monitorowanie wykona
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2017-01-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż i dobór okularów korekcyjnych
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Sejny (podlaskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Warszawa (mazowieckie)
- sprawdzanie dokumentacji bhp- przeprowadzenie przeglądów bhp budowy- prowadzenie szkoleń bhp- spotkania z podwykonawcami
Artur Jurkiewicz Safety Time - 2018-03-14 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Przygotowanie do wdrożenia i tworzenie aplikacji z wykorzystywaniem odpowiednich języków i środowisk programistycznych. Wprowadzanie, modyfikacja i udoskonalenie aplikacji. Planowanie nowych modułów aplikacji. Udział w tworzeniu specyfikacji. Praca w zespole pod kierunkiem kierownika projektu.
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Wrocław (dolnośląskie)
specjalista do spraw sprzedaży
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2017-11-14 - Mielec (podkarpackie)
analiza i specyfikacja potrzeb zakupowych poszczególnych działów firmy, wyszukiwanie, nawiązywanie współpracy z dostawcami, negocjowanie warunków handlowych i przygotowanie umów, wdrażanie rozwiązań w celu zwiększenia efektywności, generowanie oszczędności i optymalizacja kosztów, stworzenie standardów wyboru i oceny dostawców, prowadzenie dokumentacji zakupowej
INTROL SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-07-08 - Chorzów (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Budowanie korzystnego wizerunku firmy, sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działaności marketingowej.
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Pabianice (łódzkie)
Dokonywanie zakupów dla palcówek zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych, prowadzenie dokumentacji dokonywanych zakupów zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi, prowadzenie dokumentacji HCCP, oparacowywanie jadłospisów, wydawanie towaru z podległych magazynów, kompleksowa obsługa programu "Stołóka", opracowywanie harmonogramów czasu pracy podległych pracowników.
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Bąkowo (kujawsko-pomorskie)