SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU ZAWODOWEGO Jelenia Góra oferta pracy Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP we Wrocławiu
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU ZAWODOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 365 PLN
Zakres obowiązków: -Organizacja i prowadzenie zajec aktywizujacych i przygotowujacych do efektywnrgo poszukiwania pracy.- Realizacja aurorskich programów z rynku pracyUdzielania konsultacji ułatwiajacych zmiane kwalifikacji lub zmiane zawodu-Prowadzenie grupowych i indywidualnych informacji zawodowych dla młodziezy poszukujacej pracy oraz uczacej się.
Data publikacji: 2018-02-19
Lokalizacja: Jelenia Góra (dolnośląskie)
Pracodawca: Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP we Wrocławiu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wiejska 29, 58-506 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-Organizacja i prowadzenie zajec aktywizujacych i przygotowujacych do efektywnrgo poszukiwania pracy.- Realizacja aurorskich programów z rynku pracyUdzielania konsultacji ułatwiajacych zmiane kwalifikacji lub zmiane zawodu-Prowadzenie grupowych i indywidualnych informacji zawodowych dla młodziezy poszukujacej pracy oraz uczacej się.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 365 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU ZAWODOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jelenia Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rozwoju zawodowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 365 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- doradztwo zawodowe-dosw. 1 rok- komunikatywność, otwartość, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, obsługa komputera(Word,Exel)-prawo jazdy- mile widziana znajomość j. niemieckiego,lub angielskiego
Nazwa pracodawcy:
Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP we Wrocławiu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Adres pracodawcy:
Wybrzeże J. Słowackiego 9, 50-413 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Adres strony pracodawcy: ohp.pl
Ulica pracodawcy: Wybrzeże J. Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Profil działalności pracodawcy: placówka edukacyjno-wychowawcza
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rozwoju zawodowego
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.02.2018
Data dodania oferty pracy: 19.02.2018
Oferta pracy ważna do: 27.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Organizacja przewozu towarów do klienta w Polsce i za granicą, organizacja pracy kierowców, współpraca z firmami transportowymi i spedycyjnymi z Polski i krajów ościennych celem pełnej obsługi cyklu logistycznego.
Gdańskie Młyny-Spółka z o.o. w Gdańsku - 2016-10-14 - Gdańsk (pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, obsługa i utrzymywanie relacji z klientami, przygotowywanie ofert oraz kalkulacji, prowadzenie korespondencji handlowej.Biegła znajomość w mowie i piśmie języka francuskiego.KomunikatywnośćDobra znajomość obsługi komputeraFIRMA OFERUJE:Pakiet szkoleń wdrażającychMożliwość uczestniczenia i współtworzenia sukcesu i rozwoju firmy z branży budowlanej na rynku krajowym, a przede wszystkim międzynarodowymPracę w miłej atmosferzeMotywujący model wynagrodzenia (podstawa + prowizja)Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy.Wysokość proponowanego wynagrodzenia do ustalenia bezpośrednio z pracodawcą
EKO-OKNA Sp. z o. o. - 2015-11-27 - Kornice (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Zarządzanie kontraktami. Przygotowanie kontraktów zgodnie z wytycznymi. Konfigurowanie i modyfikowanie danych podstawowych klienta. Zarządzanie integralności danych.
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Kraków (małopolskie)
obsługa dotychczasowych i pozyskiwanie nowych klientów
PETRA-BUD Zakład Wydobycia i Przerobu Granitu - 2016-02-11 - Kostrza (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
TELEMAIN Sp. z o.o. - 2016-05-02 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt z dostawcami surowców i dodatków do produkcji.Kontakt z klientami firmy ustalenie wielkości zamówień sposobu przygotowania produktu, pakowania, etykietowania itp, terminu dostawy.Kontakt w języku hinduskim z przełożonymi, współpracownikami, dostawcami i klientami firmy.Czytanie w języku hinduskim receptur produktów, umiejętność zamiany składników w recepturze, udział w szkoleniach organizowanych przez hinduskich specjalistów wprowadzających nowy produkt.Praca przy produkcji serów i słodyczy, mieszanie i ważenie składników, pakowanie produktów, krojenie produktów.Mycie i sprzątanie hali produkcyjnej.
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Niedoradz (lubuskie)
pozyskiwanie nowych klientów, kontakt telefoniczny z klientem, umawianie spotkań, przygotowanie ofert
kontakt przez OHP - 2016-10-12 - Wodzisław Śląski (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów i procedur związanych z przewozem materiałów niebezpiecznych, kontrola przewozu przesyłek z materiałami niebezpiecznymi, sprawdzanie dokumentów wymaganych przy transporcie materiałów niebezpiecznych, kontrola stanowiska pracy związanych z przewozem materiałów. Wymagane: wykształcenie wyższe, znajomość ustawy z dn. 19.08.2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych, zdany egzamin doradcy ds. bezpieczeństwa w zakresie transportu drogowego towarów niebezpiecznych, doświadczenie zawodowe w zakresie materiałów niebezpiecznych. Tel.: 261 676 251 Jolanta Kałużna.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2016-07-11 - Wędrzyn (lubuskie)
bieżąca obsługa klientów udzielanie informacji o produkcie, tworzenie ofert handlowych i baz danych, poszukiwanie nowych kontrahentów, spotkania z klientami
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-11-13 - Darłowo (zachodniopomorskie)
do uzgodnienia
SZWED IDEA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-29 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa biura; nadzór nad obiegiem dokumentów; współpraca z podmiotami zewnętrznymi; reprezentowanie spółki przed urzędami i instytucjami
OBSŁUGA I POŚREDNICTWO FINANSOWE "PLUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-27 - Zgorzelec (dolnośląskie)
aktywny udział w targach, organizacja konferencji, umacnianie bezpośrednich kontaktów z klientami, doradztwo techniczne i handlowe mające na celu umocnienie więzi klienta z Basf, prowadzenie bazy danych odnośnie rynku, oprocowywanie i przekazywanie propozycji dalszego rozwoju produktów, współpraca przy planowaniu sprzedaży ilościowej oraz wysokości obrotów, sporządzanie raportów z przeprowadzonych wizyt u klientów
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Kraków (małopolskie)
Specjalista do spraw rekrutacji (staż)
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Tychy (śląskie)
-realizacja strategii komunikacji marki,-współpraca z partnerami,-nadzorowanie codziennej aktywności w zakresie komunikacji,-opracowanie koncepcji i realizacja przedsięwzięć wizerunkowych i marketingowych -inne prace związane z realizacją planów marketingowych
HALO PHENOMEN Sp. z o.o. - 2016-03-23 - Łapy (podlaskie)
PRACA W SYSTEMI EKADROWO PŁACOWYM, FINANSOWO KSIĘGOWYM, PROWADZENIE I KSIĘGOWANIE RAPORTÓW KASOWYCH, WYCIĄGÓW BANKOWYCH, ANALIZA KONT ANALITYCZNYCH, PROWADZENIE KASY W ODDZIALE, ZGODNIE Z OBOWIĄZUJACYMI ZASADAMI PROWADZENIA KASY, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (RACHUNKOWOŚĆ, FINANSE), OBSŁUGA KOMPTERA, ZNAJOMOŚC ZAGADNIEŃ Z ZAKRESU USTAWY O REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, USTAWY O NARUSZENIU DYSCYPLINY FINANSÓW PUBLICZNYCH ITP. STAZ PRACY W ZAWODZIE MIN. 2 LATA
PAŃSTWOWY FUNDUSZ REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - 2016-06-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie projektów transportowych, kooordynacja badań marketingowych, tworzenie map i schematów w programach QGIS, COREL XDRAW, edycja i tworzenie rozkładów jazdy.
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Warszawa (mazowieckie)
-Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP w spółce-Wdrażanie procedur wewnętrznych i korporacyjnych z zakresu BHP-Prowadzenie i raportowanie audytów wewnętrznych-Opracowanie instrukcji procedur BHP-Prowadzenie postępowań powypadkowych
CELSA Huta Ostrowiec Sp. z o.o. - 2016-04-01 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
pomoc w prowadzeniu dokumentacji rozliczeniowej,wystawianiu dokumentów księgowych,archiwizacja dokumentów,przygotowywanie statystyk, raportów i analiz, obsługa programów i systemów komputerowych: Pakiet Office, Materials Control, prowadzenie korespondencji elektronicznej i tradycyjnej,współpraca z Kierownikami Działów,
FASADA-INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-21 - Rzeszów (podkarpackie)
Praca w warsztacie ślusarskim, obsługa szlifierki, czytanie rysunku technicznego
Polymer Energy Polska Sp. z o.o. - 2015-12-23 - Bogumiłów (łódzkie)
oferta konkursowa więcej informacji: http://www.olsztyn.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Olsztynie - 2018-04-13 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż okien i drzwi z PCV i AL,współpraca z dotychczasowymi klientami,pozyskiwanie nowych klientów
REM II SPÓŁKA z o.o. - 2016-09-02 - Przemyśl (podkarpackie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji, zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizacji swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Oferta skierowana również dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności. Umowa na czas nieokreślony, poprzedzona umową na czas określony-po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kierownictwa Centrum Kontaktu z Klientem. Praca na trzy zmiany: 8:45-17:00; 9:45-18:00; 10:45-19:00. Wynagrodzenie miesięczne: 3150 zł brutto (3500 zł brutto po pomyślnym zakończeniu przez pracownika kompleksowego szkolenia z zakresu systemu rezerwacji biletów lotniczych, zaliczenie wszystkich wymaganych testów oraz uzyskanie pozytywnej oceny od Kierownika Centrum Kontaktu z Klientem).
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca biurowa w Zdzieszowicach
NORDFOLIEN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-01 - Zdzieszowice (opolskie)
Sprzedaż produktów banku (kredyty, karty kredytowe, debety, konta lokaty), bieżąca obsługa operacyjna klientów w placówce, sporządzanie umów, kompletowanie dokumentacji klientów. Wymagania: wykształcenie min. średnie, min. 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta lub sprzedaży, umiejętności sprzedażowe, biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość pakietu MS Office.
SALEMAX Maciej Makowski - 2016-08-12 - Wejherowo (pomorskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie ofert, kontakt z klientem, obsługa komputera, wprowadzanie danych, wystawianie faktur
B.O.B. Aleksandra Grądziel - 2017-01-26 - Lipiny (łódzkie)