SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH Koszalin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: opracowywanie dokumentacji technicznej oferowanych wyrobów, przeprowadzanie ocen technicznych i badań nowych wyrobów, procesy certyfikacyjne, doradztwo techniczne dla klienta, przeprowadzanie szkoleń technicznych
Data publikacji: 2018-10-03
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
opracowywanie dokumentacji technicznej oferowanych wyrobów, przeprowadzanie ocen technicznych i badań nowych wyrobów, procesy certyfikacyjne, doradztwo techniczne dla klienta, przeprowadzanie szkoleń technicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 168
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
inżynier budownictwa - urządzenia, instalacje i sieci energetyczne
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: adaptacja do nowych warunków
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
Racławicka 13, 75-620 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: dodatkowe informacje: praca w godz. 8:00 -16:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Ulica pracodawcy: Racławicka
Numer budynku pracodawcy: 13
Profil działalności pracodawcy: sprzedaż hurtowa artykułów metalowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
inżynier budownictwa - urządzenia, instalacje i sieci energetyczne
Data dodania oferty pracy: 03.10.2018
Oferta pracy ważna do: 31.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 03.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 03.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie akt osobowych pracowników, naliczanie urlopów, naliczanie płac, przygotowywanie deklaracji ZUS, prowadzenie korenspondencji z klientami w zakresie zatrudnienia pracowników, prowadzenie rejestrów własnych.
Logos Dorota Dymko-Zielska - 2018-08-24 - Wyszków (mazowieckie)
Specjalista sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Przodkowo (pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Gać (kujawsko-pomorskie)
Wymagane wykształcenie średnie/wyższe - handlowe, doświadczenie w branży gazów technicznych, spawalnictwa. Kontakt z pracodawcą osobisty lub telefoniczny.
PE-GAS SP. Z O.O. - 2016-08-16 - Lyski (śląskie)
Sporządzanie i realizacja umów z uczestnikiem projektu Wypracowanie wraz zuczestnikiem wskaźników produktu i rezultatu, Współudział w pracach całegozespołu projektowego na rzecz uczestników projektu. Prowadzeniesekretariatu oraz jego dokumentacji w zakresie administracyjnym iorganizacyjnym w sposób umożliwiający realizowanie i osiąganie założonychcelów. Dbałość o zaopatrzenie w materiały biurowe sekretariatu (tonery,artykuły spożywcze, papier, teczki, segregatory itp.). Wspieranie rozliczeńmerytorycznych i finansowych projektu. Wykonywanie innych zadańzleconych przez przełożonego, praca w godz.10-18
Fundacja Pomocy Dzieciom Bądź Dobroczyńcą - 2016-04-13 - Opole (opolskie)
- utrzymywanie i aktualizowanie narzędzi do raportowania i zarządzania projektami,- wsparcie i koordynacja zadań związanych z zarządzaniem projektami (kontroli jakości, raportowanie),- aktualizacja danych oraz prognoz,- zapewnienie wysokiej jakości otrzymanych danych wejściowych w oparciu o podane wytyczne,- zapewnienie, że ryzyko i problemy w procesach są identyfikowane, zgłaszane i eskalowane w miarę potrzeb.Osoba na tym stanowisku będzie częścią zespołu mającego na celu zapewnienie szerokiego oraz profesjonalnego wsparcia w zakresie zarządzania projektami i koordynacji projektu.
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Zabierzów (małopolskie)
1.Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Rosja i Białoruś) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku białoruskim i rosyjskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2.Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (rosyjsko- i białoruskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów 3. Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku białoruskim i rosyjskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów 4.Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów oferowanych przez spółkę 5.Utrzymywanie bieżącego i stałego kontaktu z kontrahentami spółki m.in. poprzez wysyłanie im ofert towarowych (w języku rosyjskim i białoruskim) w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, kontakty osobiste zarówno w zakładzie pracy jak również w siedzibach klientów (klienci rosyjsko- i białoruskojęzyczni), uczestnictwo w imprezach handlowych (m. in. o statusie targów, konferencji) w uzgodnieniu z przełożonymi 6.Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych lub zalecanych przez spółkę 7.Realizacja założonych planów sprzedaży oraz prawidłowe raportowanie z ich realizacji (m.in.: poprzez okresowe tworzenie periodycznych raportów) 8.Szybkie i sprawne rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z funkcjonowania spółki, w tym uwzględnieniem konieczności załatwiania spraw w urzędach państwowych, kontakty (w językach rosyjskim i białoruskim) w z zewnętrznymi podmiotami spółki w sposób spójny z polityką spółki 9.Negocjowanie ( w językach rosyjskim i białoruskim ) kontraktów oraz warunków współpracy w zakresie zleconym przez przełożonych 10.Dbanie o wizerunek spółki wynikający z kontaktów międzyludzkich, prawidłowa obsługa klientów, dostosowanie ubioru do wagi pełnionej funkcji 11.Prawidłowa komunikacja i przekazywanie danych w strukturze wewnętrznej spółki (wobec innych działów ) 12.Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych, dotyczących pracy, mogących być uszczegółowieniem opisanych wyżej obowiązków 13.Wykonywanie merytorycznych czynności, związanych z realizacją powyżej wymienionych obowiązków z uwzględnieniem systemu CRM
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Białystok (podlaskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Warszawa (mazowieckie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Zabrze (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w salonie fryzjerskim.Możliwość przyuczenia.
Budowa Domów Szkieletowych Sp. z o.o. - 2017-08-25 - Duszniki (wielkopolskie)
zadania:obsŁuga klienta, przyjmowanie dostaw, obsługa kasy fiskalnejprzyjmowanie reklamacjizatwierdzanie transakcji sprzedazy
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Gliwice (śląskie)
Kontakt z klientami związanymi niezbędnymi informacjami do obsługi logistycznej, opisywanie faktur, sporządzanie sprawozdań, obsługa reklamacji, wpsółpraca z innymi działmi firmy. miejsce pracy: Mirków, ul. DługaPraca na 3 zmiany: 8-16, 9-17, 10-18Sala F
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Mirków (dolnośląskie)
wsparcie Managera Regionu w tworzeniu strategii i w realizacji sprzedaży systemów oświetleniowych w Zjednoczonych Emiratach Arabskich,prowadzenie bezpośrednich działań sprzedażowych dla Klientów i pozyskiwanie nowych,budowanie i rozwijanie relacji biznesowych z Klientami,przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków współpracy z Klientami,monitorowanie bieżących działań, nadzór nad terminowością i jakością realizowanych zamówień,bieżąca analiza arabskiego rynku oświetlenia i doradztwo techniczne dla Klientów.
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Kraków (małopolskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Nowa Wieś Lęborska (pomorskie)
obsługa klienta, obsługa telefoniczna i mailowa, obsługa komputera i urządzeń biurowych, tworzenie ofert turystycznych, polis, biletów lotnicznych i autokarowych
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Katowice (śląskie)
obsługa klienta anglojezycznego w sklepie internetowym
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Poznań (wielkopolskie)
profesjonalna obsługa klienta, sprzedaż doradztwo w zakresie stosowanych środków do produkcji rolnej
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Rydzyna (wielkopolskie)
obsługa paleniska pieca
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Łaniewo (warmińsko-mazurskie)
OSOBA NA STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA DODANIE DO OFERTY NOWYCH PRODUKTÓW MONITOROWANIE KONKURENCJI. FORMA ZATRUDNIENIA - UMOWA ZLECENIE 6 MIESIĘCY PÓŹNIEJ UMOWA O PRACĘ. WYNAGRODZENIE NAJNIŻSZA KRAJOWA + PROWIZJA OD OBROTU.PRACA 8GODZ W SIEDZIBIE FIRMY
ANMUR - 2018-04-11 - Rzeszów (podkarpackie)
staż - wykonywanie prac administracyjno-biurowych, pomoc w organizacji i ewaluacji szkoleń, obsługa komputera, obsługa sekretariatu, pisanie wniosków unijnych. Praca przy komputerze - ok. 6 h/dziennie
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem 1/2 etatu Wynagrodzenie od 1050zł
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
obsługa kadrowa pracowników
MADRAS SP.ZO.O. - 2018-02-01 - Koło (wielkopolskie)
współtworzenie pozycji firmy w Internecie poprzez działania z zakresu komunikacji marketingowej tj: -prowadzenie firmowych profili w social media: Facebook, Youtube, Twitter, Instagram; - tworzenie i rozmieszczanie reklam, artykułów prasowych w sieci w portalach branżowych; - przygotowywanie i rozsyłanie e-maili, newsletterów.• uczestnictwo w imprezach branżowych i promocjach handlowych;• raportowanie statusu realizacji wyznaczonych zadań.
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Lublin (lubelskie)
tworzenie dokumentacji systemu zarządzania systemem jakości, udział w audytach wewnętrznych, nadzór i weryfikacja procesów i dokumentacji wdrożonych systemów jakości, sporządzanie raportów i zestawień
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Zbęchy-Pole (wielkopolskie)
Zamawianie i sprzedaż części do pojazdów samochodowych. Przygotowanie towaru do sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Suwałki (podlaskie)
Szwaczka- wymagania: wykształcenie podstawowe mile widziane zawodowe kierunkowe, chęci do pracy, dokładność. Szycie pościeli bawełnianej.
Firma "TERA" s.c. Teresa Michalik, Adam Sobczyk - 2017-07-20 - Nowy Sącz (małopolskie)
przywożenie towaru, wystawianie faktur, pakowanie i wysyłanie towaru, obsługa klienta internetowego
EUFORIA Izabela Rurarz - 2016-12-02 - Gubin (lubuskie)
aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami biznesowymi, przeprowadzanie spotkań handlowych, profesjonalna obsługa klientów, budowanie pozytywnego wizerunku Spółki
REA Elektronik Sp. z o.o. - 2016-11-14 - Kawczyn (wielkopolskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Praca na trzy zmiany:Od 08:45 do 17:00; 09:45 di 18:00; 10:45 do 19:00Wysokość wynagrodzenia miesięcznie (brutto): 3500zł brutto miesięcznie przez pierwsze 5 tygodni zatrudnienia. Następnie 3900zł brutto (wynagrodzenie podstawowe) + 750zł brutto (dodatek językowy) po pomyślnym zakończeniu przez pracownika kompleksowego szkolenia z zakresu systemu rezerwacji biletów lotniczych, zaliczenie wszystkich wymaganych testów, oraz uzyskanie pozytywnej oceny od Kierownika Centrum Kontaktu z Klientem.Umowa na czas określony (Po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kieronika Centrum Kontaktu z Klientem umowa na czas nieokreślony)
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Wrocław (dolnośląskie)