SPECJALISTA DS.OBSŁUGI RYNKÓW E-COMMERCE Gać oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS.OBSŁUGI RYNKÓW E-COMMERCE
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: zgodny
Data publikacji: 2018-10-03
Lokalizacja: Gać (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gać, powiat: grudziądzki, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: zgodny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.OBSŁUGI RYNKÓW E-COMMERCE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gać
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: grudziądzki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.10.2018
Data zakończenia pracy: 08.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: oferta finansowana ze środków POWER NEET III
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Adres pracodawcy:
Parkowa 22, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Grudziądz
Gmina pracodawcy: Grudziądz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Grudziądz
Ulica pracodawcy: Parkowa
Numer budynku pracodawcy: 22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 03.10.2018
Oferta pracy ważna do: 08.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 03.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 03.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przygotowanie dokumentacji: umów, ofert, tworzenie opisów i instrukcji
MEDIADAT SOFTWARE SPÓŁKA Z OGRANCZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-28 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- Opis stanowiska: Sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań dla organów administracji państwowej (sporządzanie oraz składanie deklaracji VAT-7 / VAT-UE / Intrastat). Wspieranie klienta polskiego oraz zagranicznego w prowadzeniu transakcji międzynarodowych od strony podatkowej. Prowadzenie rejestrów dot. deklaracji VAT za pomocą programu informatycznego (wprowadzanie faktur, sporządzanie tabelek podsumowujących). Korespondencja telefoniczna, mailowa oraz pocztowa z Urzędem Skarbowym (składanie oraz redagowanie wniosków / pism / wyjaśnień). Opieka nad funkcjonowaniem biura: odbiór poczty, skanowanie dokumentów, prowadzenie korespondencji mailowej, odbiór połączeń telefonicznych od kontrahentów / administracji. Drobne tłumaczenia.- Firma oferuje: Ciekawą pracę w szybko rozwijającej się firmie międzynarodowejPracę w młodym i dynamicznym zespole; Stały kontakt z językiem francuskim / angielskim; Wynagrodzenie adekwatne do profilu, umiejętności i doświadczenia kandydata; Odpowiednie przygotowanie / szkolenia. - Wynagrodzenie: 3490 do 4920 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, a następnie umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: księgowość, rachunkowość, prawo, ekonomia). Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Bardzo dobra organizacja czasu pracy, sumienność, dokładność i zaangażowanie. Umiejętność analitycznego myślenia. Samodzielność i odpowiedzialność. Umiejętność pracy w zespole. Znajomość narzędzi MS Office (Word / Excel) oraz przeglądarki internetowej. Praktyczna znajomość deklaracji VAT-7, VAT-UE, pojęcie o transakcjach wewnątrzwspólnotowych oraz doświadczenie na podobnych stanowiskach będzie bardzo cennym atutem. Warunek konieczny: dobra znajomość języka francuskiego lub angielskiego w mowie i w piśmie (preferowany język francuski). Osoby zainteresowane stanowiskiem prosimy o kierowani aplikacji (CV) na adres e-mail: adolski (at) asd-int.com
A.S.D. WORLD TAX ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-04-14 - Katowice (śląskie)
Planowanie procesów produkcji w oparciu o zamówienia i prognozy sprzedaży. Bieżąca kontrola realizacji zamówień produkcyjnych. Współpraca z działem produkcji, zakupów i logistyki.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Kraków (małopolskie)
moderowanie firmowych portali społecznościowych, monitoring mediów, pisanie tekstów informacyjnych i promocyjnych
Pośrednictwo w Zarządzaniu Marek Głodkowski - 2016-01-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-10-20 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacja strategii marketingowej firmy, nawiązywanie nowych kontaktów w Rosji. Miejsce pracy: siedziba firmy oraz Rosja.
"EUROARA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-22 - Kartuzy (pomorskie)
dokonywanie obmiarów przyjmowanego surowca drzewnego zgodnie z przyjętymi zasadami, kontrola przyjmowanego surowca pod względem ilościowym i jakościowym, nadzór nad dokumentacją, reklamowanie niezgodności w dostawach surowca drzewnego, sporządzanie raportu reklamacyjnego, wskazanie miejsca rozładunku surowca na placu drewna oraz kontrola poprawności rozładunku, sporządzanie raportów stanów drewna na placu, kontrola poprawności składowania surowca na placu, czynny udział w inwentaryzacji surowca na placu
Toruńskie Przedsiębiorstwo Przemysłu Drzewnego S.A. - 2018-05-07 - Rytel (pomorskie)
Zadania na stanowisku:- Przygotowywanie ofert handlowych na podstawie danych przekazanych przez klienta- Współpraca z zespołem technicznym- Wsparcie działu techniczno-handlowego- Koordynacja realizacji złożonych zapytań ofertowych- Budowanie satysfakcji Klienta
2 Handle Polen Sp. z o.o. - 2017-10-24 - Kurza Góra (wielkopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych, pozyskiwanie nowych klientów, doradztwo i obsługa dotychczasowych klientów banku; WYMAGANIA: wykształcenie wyzsze - ekonomia,finanse, kierunki pokrewne; pół roku doświadczenia w instytucji finansowej, obsluga MSOffice, orientacja na klienta, umiejętności sprzedażowe, komunikacja interpersonalna, samodyscyplina, gotowość do podnoszenia kwalifikacji, dobra znajomość języka angielskiego; MIEJSCE PRACY: Lubliniec
Bank Polska Kasa Opieki S.A. - 2017-11-15 - Lubliniec (śląskie)
nadzór i kontrola stanu technicznego instalacji wod.-kan. i cieplnych w obiektach budowlanych zarządzanych Spółkę.
TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-05 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie list płac i kontrola dokumentacji niezbędnej donaliczania wynagrodzeń pracowników oraz zleceniobiorców Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS Rozliczaniepracowników oddelegowywanych do pracy za granicą Wystawianiezaświadczeń o zarobkach Przygotowywanie i archiwizowaniedokumentacji kadrowo-płacowej Współpraca z urzędami i organamikontroli, w tym korespondencja z komornikami Samodzielnesporządzanie i korygowanie dokumentów zgłoszeniowych irozliczeniowych w programie Płatnik Kontakt z ZUS.
DIWA PERSONALSERVICE AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-29 - Prószków (opolskie)
obowiązki kancelaryjne, administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Legnica (dolnośląskie)
doradztwo techniczno-handlowe klientom firmy, dobór odpowiednich produktów z gamy oferowanej przez przedsiębiorstwo, prowadzenie ewidencji działu handlowo-technicznego
"EKONSTAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-01 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
Koordynacja i opieka nad wizerunkiem firmy (social media, strona ineternetowa), monitorowanie branży POS i FMCG, udział w targach oraz konkursach branżowych, działania z zakresu PR.Wymagane wykształcenie średnie,bardzo dobra znajomość j. angielskiego, prawo jazdy kat.B., znajomość narzędzi i technik marketingowych, narzędzi typu adwords, google analitics, umiejętność pracy zespołowej, dyspozyzyjność - wyjazdy zagraniczne, samodzielność, chęci do pracy.
ATS DISPLAY Sp. z o.o. - 2016-08-25 - Wiązowna (mazowieckie)
staż - nauka sporządzania zamówień towaru, ofert
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Stare Miasto (wielkopolskie)
Przygotowanie dokumentacji, pisanie procedur, wykonywanie walidacji i kwalifikacji urządzeń.
Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne "SULPHUR ZDRÓJ EXIM" w Busku-Zdroju - 2018-03-17 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl zakładka Oferty pracy1)Kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;2)publikowanie postępowań;3)opracowanie jednolitych wzorów dokumentów, takich jak: specyfikacje istotnych warunków zamówienia, wzory umów, oświadczeń itp.;4)przygotowywanie korespondencji do Wykonawców (np. wezwanie do uzupełnienia dokumentów, wezwanie do złożenia wyjaśnień itp.);5)współpraca z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia, jak również z członkami komisji przetargowych we wszystkich fazach udzielania zamówienia publicznego;6)uczestnictwo w komisjach przetargowych, w tym badanie i ocena ofert, powołanych do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych;7)udział w przygotowaniu materiałów w przypadku wniesienia środków ochrony prawnej i ewentualne reprezentowanie Zamawiającego;8)wykonanie zadań doradczych i kontrolnych, opiniowanie wyboru trybu postępowania;9)przygotowanie raportów, zestawień, sprawozdawczości oraz raportowanie całokształtu prac;10)szkolenie pracowników i innych osób biorących udział w postępowaniach o bieżące udzielenie zamówień publicznych;11)monitorowanie wprowadzanych zmian ustawowych i analiza wpływu tych zmian na obowiązujące regulacje wewnętrzne obowiązujące u Zamawiającego, w tym bieżące dostosowanie regulacji wewnętrznych do znowelizowanych, obowiązujących przepisów prawa. Bieżące informowanie o zmianach przepisów;12)nadzorowanie procedur rozeznania rynku dla zamówień, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z wewnętrznymi przepisami regulującymi udzielanie zamówień;13)opracowanie i przekazanie do archiwizowania całości dokumentacji wynikającej ze stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych.- Wynagrodzenie: od 1050 zł brutto. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Praca w równoważnym systemie czasu pracy w godz.: 7:30-15:30. Możliwość zatrudnienie również w zadaniowym czasie pracy. Wymagania niezbędne:1)pełna zdolność do czynności prawnych;2)wykształcenie wyższe drugiego stopnia (preferowane: prawo, administracja, zarządzanie, ekonomia);3)niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;4)przeciwko kandydatowi nie może być prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;5)nieposzlakowana opinia;6)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;7)znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych tej ustawy, znajomość kodeksu cywilnego;8)udokumentowana wiedza z zakresu zamówień publicznych oraz minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie przygotowania i przeprowadzania zamówień publicznych;9)znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office).Wymagania dodatkowe:rzetelność i terminowość; zdolność analitycznego myślenia; komunikatywność, operatywność i dobra organizacja pracy; wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej; inicjatywa i zaangażowanie; umiejętności negocjacyjne; odporność na stres; umiejętność pracy w zespole.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-09-18 - Katowice (śląskie)
-przygotowanie ofert sprzedaży,-obsługa klienta (internetowego oraz stacjonarnego),-wysyłka zamówionych towarów do klienta,-kontrola stanów magazynowych i zamawianie towarów od dystrybutorów,-zarządzanie profilami na portalach społecznościowych,-telefoniczny i meilowy kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie wyższe; 2-3 lata doświadczenia zawodowego; zaawansowana znajomość j. angielskiego; znajomość ISO/TS; znajomość systemów/ standardów jakościowych; tworzenie specyfikacji, certyfikatów, etykiet; prowadzenie kontroli jakości surowców i wyrobów gotowych; obsługa reklamacji; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
KPI ( KOREA PLASTIC INDUSTRY) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-29 - Gliwice (śląskie)
doradztwo w zakresie oferowanych produktów, utrzymanie standardów Handlowych, profesjonalna obsługa klienta w salonie
Liberty Poland S.A. - 2017-02-23 - Bytom (śląskie)
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Srebrna Góra (dolnośląskie)
Pozyskiwanie i analica informacji na temat firm i instytucji na podstawie źródeł w języku lokalnym i nagielskim, tworzenie kompletnych profili danych w oparciu o metodologię KYC, tłumaczenie informacji z języka lokalnego na język angielski, weryfikacja brakujących danych i monitorowanie jakości kompletnych profili,zlecanie zadań zespołowi kontaktu z klientami celem pozyskania danych niedostępnych publicznie.
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Gdynia (pomorskie)
udział w procesie kontroli kosztow pośrednich produkcyjnych,sporzadzanie ofert,sporządzanie niezbędnych kalkulacji,uczestniczenie w opiniowaniu umów
"GRANBUD" Sp.J. Grzegorz, Maria Czapczyk - 2016-05-13 - Granowo (wielkopolskie)
Aktywna sprzedaż, pozyskiwanie klientów, poszukiwanie nowych rynków zbytu, negocjacje handlowe.
KASKAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Sprzedaż wrobów z jedwabiu, prowadzenie sklepu internetowego, reklama
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Milanówek (mazowieckie)
Wykonywanie telfonów do potencjalych kilentów w Rosji i na Ukrainie z ofertą firmy (produkty enzymatyczne dla branży mięsnej). Praca w siedzibie firmy, możilwe także delegacje na teren Rosji i Ukriny.
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Jaworze (śląskie)
nauka prowadzenia ofert handlowych i sprzedażowych, nauka prowadzenia sklepu internetowego, marketingu internetowego, wystawiania faktur
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Katowice (śląskie)
Jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Warszawa (mazowieckie)