SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU Kartuzy oferta pracy "EUROARA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 070 PLN
Zakres obowiązków: Realizacja strategii marketingowej firmy, nawiązywanie nowych kontaktów w Rosji. Miejsce pracy: siedziba firmy oraz Rosja.
Data publikacji: 2017-08-22
Lokalizacja: Kartuzy (pomorskie)
Pracodawca: "EUROARA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:DERDOWSKIEGO 4/56, 83-300 Kartuzy, powiat: kartuski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Realizacja strategii marketingowej firmy, nawiązywanie nowych kontaktów w Rosji. Miejsce pracy: siedziba firmy oraz Rosja.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 070 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kartuzy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kartuski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kartuzy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 070 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
doświadczenie zawodowe 1 rok (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat B
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
"EUROARA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Adres pracodawcy:
DERDOWSKIEGO 4/56, 83-300 Kartuzy, powiat: kartuski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, SKIEROWANIE
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: kartuski
Gmina pracodawcy: Kartuzy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kartuzy
Ulica pracodawcy: DERDOWSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: Handel z Armenią i Rosją
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 24.08.2017
Oferta pracy ważna do: 11.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 24.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 22.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Rozliczanie transakcji z dankami, dostawcami, weryfikacja przepływu gotówki, monitorowanie stanu rozliczeń, przygotowanie tygodniowych, miesięcznych i rocznych raportów
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Łęczeszyce (mazowieckie)
- Opracowywanie umów handlowych pomiędzy spółkami na dostawy i usługi w ramach realizowanych kontrahentów przez pracodawcę.- Wynagrodzenie: min. 2000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe o kierunku: Prawo lub Administracja. Mile widziane doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. umów. Wymagana znajomość kodeksu pracy, kodeksu cywilnego, prawa budowlanego. Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt osobisty (ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 105, 40-750 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 665-660-409) w godz.: 8:00-15:00 lub e-mail: katarzyna.kruczek (at) famak.com.pl lub dokumenty aplikacyjne przesłać pocztą na adres (ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 105, 40-750 Katowice).
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-01 - Katowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Warszawa (mazowieckie)
orgaznizacja przetargów w branży elektrycznej, nadzór nad przeprowadzanymi remontami i ich odbiór,sprawdzanie dokum. technicznej, odpisywanie na wnioski mieszkańców
Spółdzielnia Mieszkaniowa -NADODRZE - 2018-05-08 - Głogów (dolnośląskie)
Prowadzenie zestawień finansowych oraz dokumentacji kadrowo-administracyjnej, kontakt z kontrahentami, centralą firmy w Holandi oraz praca z zespołem Habufa Polska.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Nysa (opolskie)
Koordynowanie ogółem prac związanych z wdrożeniem projektów technicznych w zakresie: projektowania, instalacji i montażu, testów i odbiorów technicznych maszyn i systemów, wdrożenia do produkcji zgodnie z przyjętym harmonogramem, przygotowanie i zatwierdzanie dokumentacji związanej z realizacją projektów i nowych inwestycji, monitorowanie działań zapewniających stałe ulepszanie procesu produkcyjnego.
Zakłady Przemysłu Cukierniczego "Otmuchów" S.A. - 2017-12-12 - Nysa (opolskie)
Obsługa klientów, wypisywanie faktur, dokumentów sprzedaży, obsługa reklamacji
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Przasnysz (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Łowicz (łódzkie)
Obsługa firmowej poczty, segregowanie i przekjazywanie korespondencji, wprowadzanie faktur do elektronicznego obiegu dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-01-11 - Gdynia (pomorskie)
Praca w dziale logistyki, kontakt z kontrahentami, przyjmowanie zamówień i wprowadzanie do systemu, uzupełnianie danych klientów, obsługa spedycyjna, wprowadzanie faktur zakupowych, PZ, generowanie faktur, windykacja, ewidencja towarowa, zgodności magazynowe, współpraca z magazynem, przyjęcia towarowe.
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2018-01-08 - Rokocin (pomorskie)
Podtrzymywanie kontaktów z klientami zagranicznymi tworzenie bazy klientów wysyłanie ofert.
AK KONESER Sp. z o.o. - 2017-04-07 - Łęka (wielkopolskie)
- Uczestniczenie w doskonaleniu Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością- Ustanawianie opracowywanie, wdrażanie i nadzorowanie przestrzegania niezbędnych procedur i innych elementów Systemu Zarządzania Jakością- Nadzorowanie projektów zlecanych przez przełożonych dotyczących Systemu Zarządzania JakościąUczestniczenie w planowaniu i organizowaniu auditów zewnętrznych
WOJSKOWE ZAKŁADY INŻYNIERYJNE S.A. - 2017-08-29 - Dęblin (lubelskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do 2400 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-25 - Katowice (śląskie)
Wykładanie towaru, obsługa klienta, dbanie o odpowiednią ekspozycję towaru .Praca na dwie zmiany: 6-14 / 14-22/23
"CARREFOUR POLSKA" Sp. zo.o. - 2018-05-14 - Zawada (opolskie)
przyjmowanie zamówień, prace biurowe, przygotowanie zamówień, odbiór towaru, ogólna obsługa biura
TGA system Aneta Piecuch - 2017-05-29 - Gorlice (małopolskie)
j.w
MONSTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-11 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie średnie, wyższe; mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym, znajomość innego języka obcego będzie dodatkowym atutem; wysokie umiejętności komunikacyjne oraz prezentacyjne; umiejętność prowadzenia spotkań biznesowych oraz negocjacji; prawo jazdy kat. B; pozyskiwanie nowych klientów głównie w zakresie usług spedycji krajowej i międzynarodowej; budowanie bazy potencjalnych klientów; realizacja założonych planów sprzedaży; organizowanie i prowadzenie spotkań z klientami; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
VEROCARGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-07 - Gliwice (śląskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : średnie lub wyższe; znajomość obsługi komputera; znajomość branży budowlanej; prawo jazdy kat.B; zakres obowiązków: obsługa programu Subiekt; sporządzanie ofert handlowych; analiza ekonomiczo-finansowa; ciągła inwentaryzacja; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Gliwice (śląskie)
- przygotowanie transakcji sprzedaży,- przygotowanie zamówień dot. sprzedaży,- korespondencja z klientami firmy,- obsługa sprzedaży bezpośredniej,- obsługa sprzedaży wysyłkowej,- rozpatrywanie reklamacji.
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Starogard Gdański (pomorskie)
Opracowywanie kosztorysów oraz zapytań ofertowych, analiza oraz zarządzanie energią elektryczną, wykonywanie merytorycznego rozliczenia mediów energetycznych, wykonywanie sprawozdawczości w zakresie mediów energetycznych.
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im.Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy - 2017-03-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
rekrutacja pracowników z Europy Wschodniej, legalizacja pracy i pobytu cudzoziemców w Polsce, prowadzenie akt osobowych
WORK PARTNERS I & O SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie procesów technologicznych zleceń realizowanych przez REMSOD, przygotowywanie dokumentacji warsztatowej oraz tworzenie dokumentacji powykonawczej dla realizowanych przez siebie zleceń,sporządzanie zapotrzebowań materiałowych po uprzedniej weryfikacji zasobów magazynowych oraz kooperacyjnych w razie stwierdzenia braku możliwości realizacji przez Remsod sp. z o.o.,nadzór nad kosztami przy realizacji zleceń,kontrola nad przebiegiem realizacji zlecenia na każdym jego etapie,współpracowanie z klientem
REMSOD SP Z O O - 2018-02-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- księgowanie dokumentów sprzedaży i zakupów,- księgowanie wyciągów bankowych, - rozliczanie delegacji, - prowadzenie kasy, - prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia - wsparcie w zakresie sprawozdawczości
MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ - 2017-11-03 - Markowa (podkarpackie)
wg. stanowiska
DORADCA PODATKOWY ALBERT KOKOSZKA - 2017-03-23 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
PROMOWANIE FIRMY I USŁUG, POZYSKIWANIE KLIENTÓW I ICH OBSŁUGA, PRZYGOTOWANIE OFERT, UTRZYMANIE KONTAKTÓW Z KLIENTAMI, UDZIAŁ W SPOTKANIACH I TARGACH , ANALIZA POTRZEB RYNKOWYCH
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Siedlce (świętokrzyskie)
rozliczanie pracowników pod względem kadr i płac, obsługa programów kadrowo-płacowych
Firma AMAK Michał Kasprzycki - 2017-08-07 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
realizacja zakupów materiałowych i towarów zgodnie z zapotrzebowaniem, administrowanie i obsługa floty samochodowej spółki, monitorowanie przebiegów i organizacja przeglądów technicznych pojazdów, nadzór nad likwidacją powstałych szkód floty samochodowej, opracowywanie informacji, raportów i analiz na potrzeby Spółki
Liberty Poland S.A. - 2017-06-01 - Chorzów (śląskie)
pierwsza linia wsparcia przy zamówieniach , kontakt mailowy i telefoniczny z klientami ukraińskojezycznymi i angielskojęzycznymi. Przedstawienie produktów klientowi niemieckojęzycznemu
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Zaczernie (podkarpackie)
-przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-wprowadzanie danych do programu komputerowego,-prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków,świadczeniobiorców),-przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,-współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,-przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,-sporządzanie sprawozdań,-tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-01-18 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Kosztorysowanie prac budowlanych
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. - 2016-09-06 - Przemyśl (podkarpackie)