SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ I KONTAKTÓW Z KLIENTEM Śrem oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ I KONTAKTÓW Z KLIENTEM
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny i mailowy z klientem, przyjmowanie reklamacji, realizacja zamówień, pilnowanie terminów, sporządzanie zleceń i ofert wg wytycznych, monitorowanie realizacji zamówień, udział w spotkaniach służbowych. Praca w godzinach 8.00-16.00
Data publikacji: 2018-08-10
Lokalizacja: Śrem (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Śrem, powiat: śremski, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontakt telefoniczny i mailowy z klientem, przyjmowanie reklamacji, realizacja zamówień, pilnowanie terminów, sporządzanie zleceń i ofert wg wytycznych, monitorowanie realizacji zamówień, udział w spotkaniach służbowych. Praca w godzinach 8.00-16.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ I KONTAKTÓW Z KLIENTEM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Śrem
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: śremski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.08.2018
Data zakończenia pracy: 13.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programu Microsoft Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie, dobra znajomość pakietu MS Office oraz urzadzeń biurowych, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, mile widziane prawo jazdy kat. B. mile widziana dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie
Adres pracodawcy:
Gostyńska 49, 63-100 Śrem, powiat: śremski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: śremski
Gmina pracodawcy: Śrem
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Śrem
Ulica pracodawcy: Gostyńska
Numer budynku pracodawcy: 49
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.08.2018
Data dodania oferty pracy: 10.08.2018
Oferta pracy ważna do: 10.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 10.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 10.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zgodne ze stanowiskiem; pracodawca prosi w wstępny kontakt telefoniczny w celu ustalenia spotkania
Zafer Taahhut Insaat Ve Ticaret Anonim Sirketi - 2016-10-05 - Redzikowo (pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Poznań (wielkopolskie)
- obsługa klientów restauracji
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Chorzów (śląskie)
budowanie wizerunku firmy, wsparcie sprzedaży, projektowanie kampanii promocyjnych, praca w Limanowej. Obszar działania - powiat limanowski i nowosądecki
Firma Handlowo-Usługowa "Intersieć" Urszula Kołodziej Kamionka Mała 254 - 2016-04-27 - Kamionka Mała (małopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Zielona Góra (lubuskie)
Tworzenie haseł reklamowych, tekstów reklam, projektów graficznych plakatów, przygotowanie plików graficznych do druku, obsługa ploterów drukująco-klejonych, przygotowanie i montaż szyldów, oklejanie samochodów z folii wylewnej.
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Sierakowice (pomorskie)
Przeszkolenie na stanowisku pracy dot. przestrzegania przepisów BHP oraz regulaminów wewnątrz zakładowych. Zapoznanie się ze struktura szpitala. Zapoznanie się ze stanowiskiem pracy i zakresem obowiązków. Udzielanie pacjentom wyczerpujących informacji o dniach i godzinach przyjść lekarzy w poradniach. Rejestrowanie pacjentów do poszczególnych poradni poprzez zgłoszenia telefoniczne lub inne osoby. Odbieranie telefonów. Planowanie wizyt w poradniach. Współpraca z pozostałym personelem medycznym z zakresu przepływu informacji i udostępniania dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania. Sprawdzanie dokumentacji medycznej przed oddaniem do Działu Organizacji i nadzoru. Udzielanie informacji telefonicznej pacjentom na temat usług świadczonych przez szpital. Doskonalenie nabytych umiejętności.
kontakt przez PUP - 2018-06-15 - Dębno (zachodniopomorskie)
Brak danych
Stowarzyszenie Wdzydzko – Charzykowska Lokalna Grupa Rybacka „Mòrénka” - 2017-03-24 - Chojnice (pomorskie)
sporządzanie list płac wynagrodzeń osobowych i bezosobowych, nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych, nagród uznaniowych itp.;naliczanie wypłat wynagrodzeń chorobowych i zasiłków chorobowych, macierzyńskich; naliczanie wypłat świadczeń socjalnych; sporządzanie i wysyłanie przelewów do banku ewidencjonowanie i sprawdzanie pod względem rachunkowym faktur i delegacji przygotowywanie zapotrzebowania na płace ,podatek, ZUS i inne; prowadzenie kartotek zarobkowych i zasiłkowych,sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu ZUS RP-7; sporządzanie sprawozdań rocznych do Urzędu Skarbowego (PIT-y); wystawianie zaświadczeń o dochodach pracowników na żądanie osoby zainteresowanej; rejestrowanie i wyrejestrowanie pracowników w ZUS; tworzenie miesięcznego rozliczenia z ZUS (składki od wynagrodzeń); sporządzanie sprawozdań do GUS, SIO i Starostwa Powiatowego archiwizowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami; koordynowanie działań i realizacja powierzonych zadań kontroli zarządczej
POWIATOWE CENTRUM PORADNICTWA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEGO I DOSKONALENIA NAUCZYCIELI W GŁOGOWIE - 2016-08-22 - Głogów (dolnośląskie)
przygotowywanie banerów, oklejanie samochodów, montaż reklam
Agencja Reklamy i Promocji "ART-STUDIO" Beata Ambroziak - 2018-01-04 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Zakres obowiązków/umiejętności:– poszukiwanie mechanizmów finansowych dla potrzeb JST, przedsiębiorców zgodnie z profilem ich działalności,– mapowanie potrzeb JST i przedsiębiorców w zakresie dźwigni finansowej i operacyjnej,– sporządzanie wniosków w zakresie EFS i EFRR wraz z załącznikami,– sporządzanie harmonogramów płatności,– rozliczanie wniosków przy udziale głównej księgowej,– przygotowywanie dokumentów w zakresie wytycznych UE (zapytania ofertowe, SIWZ i inne).
Tarnobrzeska Agencja Rozwoju Regionalnego - 2017-12-15 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Kontakt z klientami i sprzedaż asortymentu, kontakt z dostawcami.
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Kęty (małopolskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
Analiza cen materiałów, usług, składanie zapytań ofertowych, negocjowanie cen materiałów, opracowanie zamówień oraz organizacja i dostawa materiałów na budowę, rozliczanie materiałowe budów
P.P.H.U. "BUDOMIX" Czesław Iłyszyn - 2015-12-10 - Zawiercie (śląskie)
- Dom Dziecka "Zakątek" w Katowicach zgłasza zapotrzebowanie na stanowisko: Starsza Księgowa.- Obowiązki: osoba na wskazanym stanowisku będzie: sporządzała listy płac oraz wynikające z tego dokumenty i sprawozdawczość, sporządzała niezbędną dokumentację w programie Płatnik, sporządzała sprawozdania dla PFRON, pobierała wyciągi z rachunków bankowych,pomagała w sporządzaniu planów finansowych, sprawozdań, harmonogramów dla Urzędu Miasta Katowice, oraz sprawozdań z wykonania budżetu, prowadziła kasę placówki zgodnie z obowiązującymi przepisami, kontrolowała dokumenty księgowe pod względem formalno rachunkowym, księgowała dokumenty, wyciągi bankowe, raporty kasowe, prowadziła konta rozrachunkowe,dokonywała dyspozycji środkami pieniężnymi, prowadzenie kont pozabilansowych, sporządzała deklarację Vat 7.- Wynagrodzenie: 1250 zł/brutto + 20 % premi + dodatek za wysługę lat + dodatkowe wynagrodzenie roczne. Praca na umowę o pracę na czas określony 12 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Przewidywany termin zatrudnienia: 01.07.2017r.- Praca: 7:30-15:30 (do uzgodnienia)
DOM DZIECKA "ZAKĄTEK" - 2017-04-18 - Katowice (śląskie)
obsługa klienta, wystawianie faktur
Polbruk Spółka akcyjna - 2016-06-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prezentacj aproduktów i usług, obaługa telefonicznaklientów i prowadzenie korespondencji.
AMESOS Tomasz Szczukowski - 2017-09-01 - Gdańsk (pomorskie)
- zaopatrywanie klientów instytucjonalnych- odpowiedzialność za organizację i rozwój,- wspołpraca z klientami
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Siemiatycze-Stacja (podlaskie)
umieszczanie zezwoleń na widzenie, czynności administracyjne, prowadzenie rejestrów
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
promowanie usług firmy w internecie w języku urdu, kontakt z klientami, opracowywanie struktury marketingowej w języku urdu, formułowanie strategii marketingowej
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Piaseczno (mazowieckie)
Sprzedaż oferowanych produktów i rozwiązań technicznych . Budowanie długotrwałych relacji z klientami oraz pozyskiwanie nowych. Klientów również zagranicznych. Przygotowywanie ofert handlowych dostosowanych do wymagań klientów Realizacja zleceń
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Brzeszcze (małopolskie)
sprzedaż stolarki PCV , pozyskiwanie nowych klientów, dbanie o dobre relacje z klientami, realizowanie wyznaczonych planów i celów sprzedażowych, realizacje wycen, dbanie o dobre funkcjonowanie biura.Miejsce pracy: Biłgoraj ul. Komorowskiego
PHU "BORAM" IMPORT-EXPORT Bogumił Sidorowicz - 2016-02-18 - Biłgoraj (lubelskie)
Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Pzp.Przygotowywanie projektów zarządzeń, regulaminów, pism urzędowych i innych dokumentów organizacyjnych w zakresie pracy działu.
WOJEWÓDZKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM. MARSZAŁKA J. PIŁSUDSKIEGO W ŁODZI - 2018-02-05 - Łódź (łódzkie)
Specjalista ds. sprzedaży szkoleńPozyskiwanie Klientów.Kontakt z obecnymi Klientami.Przygotowywanie ofert handlowych.Obsługa biura.
INCLUDE Akademia Norbert Waszak - 2016-03-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
dokonywanie obmiarów przyjmowanego surowca drzewnego zgodnie z przyjętymi zasadami, kontrola przyjmowanego surowca pod względem ilościowym i jakościowym, nadzór nad dokumentacją, reklamowanie niezgodności w dostawach surowca drzewnego, sporządzanie raportu reklamacyjnego, wskazanie miejsca rozładunku surowca na placu drewna oraz kontrola poprawności rozładunku, sporządzanie raportów stanów drewna na placu, kontrola poprawności składowania surowca na placu, czynny udział w inwentaryzacji surowca na placu
Toruńskie Przedsiębiorstwo Przemysłu Drzewnego S.A. - 2018-02-28 - Rytel (pomorskie)
obsługa stacji zabiegowo-treningowych, obsługa komputera, klientów, dezynfekcja urządzeń, utrzymanie porządku na stanowisku pracy
KATARZYNA KONIECZNY - 2018-08-14 - Oświęcim (małopolskie)
pozyskiwanie zamówień, kontakt z klientem, pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Godów (śląskie)
Sprzedaż kredytów i produktów bankowych, praca stacjonarna.
AJWEN IWAN JAROSŁAW - 2016-08-01 - Kielce (świętokrzyskie)
poszukiwanie oraz selekcjonowanie kandydatów na szkolenie
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-06 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)