SPECJALISTA DS. FUNDUSZY UE Tarnobrzeg oferta pracy Tarnobrzeska Agencja Rozwoju Regionalnego
Stanowisko: SPECJALISTA DS. FUNDUSZY UE
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków/umiejętności:– poszukiwanie mechanizmów finansowych dla potrzeb JST, przedsiębiorców zgodnie z profilem ich działalności,– mapowanie potrzeb JST i przedsiębiorców w zakresie dźwigni finansowej i operacyjnej,– sporządzanie wniosków w zakresie EFS i EFRR wraz z załącznikami,– sporządzanie harmonogramów płatności,– rozliczanie wniosków przy udziale głównej księgowej,– przygotowywanie dokumentów w zakresie wytycznych UE (zapytania ofertowe, SIWZ i inne).
Data publikacji: 2017-12-15
Lokalizacja: Tarnobrzeg (podkarpackie)
Pracodawca: Tarnobrzeska Agencja Rozwoju Regionalnego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiej 15, 39-400 Tarnobrzeg, powiat: m. Tarnobrzeg, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków/umiejętności:– poszukiwanie mechanizmów finansowych dla potrzeb JST, przedsiębiorców zgodnie z profilem ich działalności,– mapowanie potrzeb JST i przedsiębiorców w zakresie dźwigni finansowej i operacyjnej,– sporządzanie wniosków w zakresie EFS i EFRR wraz z załącznikami,– sporządzanie harmonogramów płatności,– rozliczanie wniosków przy udziale głównej księgowej,– przygotowywanie dokumentów w zakresie wytycznych UE (zapytania ofertowe, SIWZ i inne).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. FUNDUSZY UE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnobrzeg
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: analiza finansowa
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła znajomość obsługi komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła znajomość MS Word, Excel, Outlook
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
sporządzanie wniosków w zakresie EFS i EFRR wraz z załącznikami, – sporządzanie harmonogramów płatności, – rozliczanie wniosków, poszukiwanie mechanizmów finansowych dla potrzeb JST, przedsiębiorców zgodnie z profilem ich działalności, – mapowanie potrzeb JST i przedsiębiorców
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Tarnobrzeska Agencja Rozwoju Regionalnego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiej 15, 39-400 Tarnobrzeg, powiat: m. Tarnobrzeg, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Tarnobrzeg
Gmina pracodawcy: Tarnobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnobrzeg
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiej
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy:
Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.12.2017
Data dodania oferty pracy: 15.12.2017
Oferta pracy ważna do: 31.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 15.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 15.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprawdzanie przesylek przychodzących i wychodzących pod wzgledem jakościowym i ilościowym; sprawdzanie zgodności produktów pod względem spełniania RMI oraz norm z zakresu drogownictwa i kolejnictwa z uwzględnieniem FPC; eliminacja produktów wadliwych; dostosowanie produktów do potrzeb klienta z uwzględnieniem norm EU; prowadzenie dokumentacji produktów oraz ich rejestrowanie w systemie linii Insert GT; prowadzenie kompletacji dostaw; zglaszanie zapotrzebowania oraz prowadzenie zamówień towarów;
Spinnea Sp.z o.o. - 2016-04-11 - Masów (opolskie)
kontrola poprawności dokumentacji technicznej / zgłoszenia dokumentacji odbiorowej w systemie / rozliczenie kosztów wykonywanych prac zgodnie ze zleceniem / archiwizacja dokumentów
TW LINK Sp.J. - 2016-08-09 - Bramki (mazowieckie)
Monitorowanie zadłużeń i zobowiązań klinetów, nadzorowanie spłat zobowiązań. Konatakt z klientem zagranicznym (hiszpańsko i portugalskojęzycznym).
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Łódź (łódzkie)
Koordynacja i nadzór nad realizacją inwestycji, rozliczanie kosztów inwestycji na środki trwałe, organizacja i realizacja przegladów, konserwacji oraz napraw, dekretacja faktur ( SAP-WORKFLOW), realizacja zakupów materiałów, urządzeń i usług, nadzór nad realizacją umów na dostawy mediów.
ORLEN Paliwa Sp. z.o.oz - 2016-02-11 - Biała (mazowieckie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, poszukiwanie kontrahentów, porównywanie ofert, kontakt z klientami w języku portuglaskim i hiszpańskim, komunikacja z zespołem norweskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaż produktów firmy.
Cukiernicza Spółdzielnia "ROKSANA" Strzyżów - 2017-08-28 - Strzyżów (podkarpackie)
- Wykonywanie prac związanych z obsługą magazynu części zamiennych, obsługa dostaw części, przyjęcie i wydanie towaru z magazynu, obsługa programów komputerowych do odbioru i zamawiania części, obsługa programów serwisu, przygotowanie dokumentów FV, OZ, WZ, Obsługa programów Outlook, Excel. Bezpośredni kontakt z klientem w zakresie zamawiania i sprzedaży części zamiennych.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 10:00-18:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne kierunkowe: Mechanik Samochodowy lub Elektromechanik Samochodowy lub pokrewne. Doświadczenie NIE jest wymagane (mogą być absolwenci). Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (10:00-15:00) (Tel. 32-754-00-41) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. 73 - go Pułku Piechoty 1, 40-496 Katowice) lub e-mail: k.brodowicz (at) eurokas.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO "EURO-KAS"SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-19 - Katowice (śląskie)
w zał.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Kraków (małopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa sklepu internetowego, sprzedaż przez serwisy aukcyjne, doradztwo klientom w procesie zakupowym, pozyskiwanie nowych klientów, działania marketingowe, realizowanie zamówień i przygotowanie do wysyłki, monitorowanie przesyłek, aktualizacja bazy danych produktów, prowadzennie konta na Facebook, Instagramie, Twitter, utrzymanie dobrych relacji z klientami, dbałość o pozytywny wizerunek firmy
BAJTLIK Agnieszka Lorencka - 2017-05-18 - Ruda Śląska (śląskie)
sprzedaż zakup usług transportowych
SZWED IDEA SP. Z O. O. - 2017-11-14 - Rzeszów (podkarpackie)
sprzedaż stolarki okienno-drzwiowej, wprowadzanie faktur, sporządzanie wycen, ofert itp. (wynagrodzenie od 2000zł + prowizja od sprzedaży)
Krupa Aleksandra OKsystem - 2017-06-07 - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)
Przygotowywanie dokumentacji, obsługa urządzeń biurowych.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "HYDROSTAR" EWA MAĆKOWSKA - 2017-08-24 - Częstochowa (śląskie)
j.w
Państwowa Szkoła Muzyczna I st. nr 5 im. H. Wieniawskiego - 2016-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
Brak danych
VOICE NET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-01 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
NAFTOSERWIS sp. z o.o. - 2017-10-03 - Koluszki (łódzkie)
prawidłowe i terminowe naliczanie płac i innych składników wynagrodzeń dla pracowników prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej pracowników oraz dokumentacji płacowej sporządzanie i przekazywanie w określonym przepisami terminie deklaracji oraz raportów do ZUS pomoc w przygotowywaniu w obowiązujących terminach danych, informacji i sprawozdań z zakresu zatrudnienia, wynagrodzeń, m.in.: sprawozdania DG-1, PFRON, deklaracji ZUS, PIT wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu, zarobkach, świadectw pracy przygotowywanie niezbędnych zestawień z zakresu obsługi kadrowo-płacowej i wynagrodzeń rozliczanie czasu pracy prowadzenie akt osobowych rozliczenia i zestawienia, raportowanie związane z fakturami wystawianie i rozliczanie zleceń współpraca z innymi działami
GOPAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-18 - Rogowiec (łódzkie)
rozwijnie sieci sprzedaży, tłumaczenie umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakty z kontrahentami i klintami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
kontakty z klientami, rozmowy handlowe, zbieranie i realizacja zamówień od klientów rosyjskojęzycznych
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Runów (mazowieckie)
specjalista do spraw marketingu
Zakład Techniki Odpylania - 2016-01-20 - Końskie (świętokrzyskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT. Analiza projektów przetwarzania informacji.Składanie raportów przełożonym.
COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP.Z O.O. - 2017-02-28 - Gdynia (pomorskie)
CENTRUM NARZĘDZIOWE- Sprzedaż bezpośrednia produktów szeroko pojętej branży metalowo - przemysłowej.- Fachowe doradztwo i kompleksowa obsługa klienta.- Ekspozycja towaru.- Dbałość o powierzone mienie.- Rejestracja transakcji.- Obsługa towaru sprzedażowego oraz kasy fiskalnej, fakturowanie, koordynowanie reklamacji.- Bieżące sporządzanie dokumentacji finansowo - księgowej dotyczącej sprzedaży.
TEXPOL DYSTRYBUCJA Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-12-21 - Chałupki Dębniańskie (podkarpackie)
- dbanie o czystość pokoi hotelowych- wspieranie personelu sprzątającego
kontakt przez OHP - 2017-03-03 - Niemcy (Niemcy)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
-rozliczenia wynagrodzeń, ZUS, PIT-księgowanie-prowadzenie akt pracowniczych
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Żywiec (śląskie)
Rekrutacja pracowników i inne prace biurowe
MATERIKS SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-15 - Zielona Góra (lubuskie)
Negocjowanie umów z głównymi dostawcami (analiza i ocena oferty w celu identyfikacji i określenia optymalnej wartości). Nadzorowanie wydajności dostawcy (czas dostawy, jakość, czas realizacji) oraz rozwiązywanie problemów z wydajnością; Dostosowywanie korporacyjnych ram umownych do lokalnych potrzeb biznesowych.
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Zabierzów (małopolskie)
Zarządzanie autorską aplikacją CRM do obsługi zarządzania najmem, zarządzanie działem IT (serwery, konta, domeny, listy dystrybucyjne etc.), zapewnienie pełnego wsparcia informatyczno-technicznego użytkownikom, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów IT, obsługa zamówień i dostawców sprzętu, nadzór nad polityką bezpieczeństwa danych osobowych, nadzór oraz podnoszenie poziomu zabezpieczeń IT.
Mzuri Spółka z o. o. - 2016-10-31 - Łódź (łódzkie)
-
HAVI TRAVEL POLSKA SP. Z O.O - 2017-12-01 - Straszków (wielkopolskie)
obsługa klienta, doradztwo w zakupach, obsługa kasy fiskalnej i tarminalu, przyjmowanie reklamacji
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Radzyń Podlaski (lubelskie)