SPECJALISTA DS LOGISTYKI Ząbkowice Śląskie oferta pracy "NORTHGATE LOGISTICS" ANNA KRZYŚKO-VASKOVIĆ

Stanowisko: SPECJALISTA DS LOGISTYKI

Wynagrodzenie: od 2 058 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie aktywnej sprzedaży usług logistycznych, nawiązywanie i rozwijanie współpracy z klientami oraz podwykonawcami, przygotowywanie ofert i negocjowanie warunków współpracy, obsługa klienta w zakresie organizacji przewozu ładunków, kompleksowa realizacja zleceń koordynacja przepływu informacji i dokumentów przewozowych.

Data publikacji: 2017-01-20

Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)

Pracodawca: "NORTHGATE LOGISTICS" ANNA KRZYŚKO-VASKOVIĆ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Powstańców Warszawy 8M, 57-200 Ząbkowice Śląskie, powiat: ząbkowicki, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Prowadzenie aktywnej sprzedaży usług logistycznych, nawiązywanie i rozwijanie współpracy z klientami oraz podwykonawcami, przygotowywanie ofert i negocjowanie warunków współpracy, obsługa klienta w zakresie organizacji przewozu ładunków, kompleksowa realizacja zleceń koordynacja przepływu informacji i dokumentów przewozowych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 058 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: GODZINY PRACY: 08:00-16:00WYNAGRODZENIE + PREMIA

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS LOGISTYKI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ząbkowice Śląskie

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ząbkowicki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ząbkowice Śląskie

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik działu logistyki

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 058 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017

Data zakończenia pracy: 30.04.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: UMEJĘTNOŚĆ ORGANIZACJI PRACY WŁASNEJ

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: UMIEJĘTNOŚĆ SPRZEDAŻY I KONTAKTU Z KLIENTEM

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ZAANGAŻOWANIE

wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry

wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_1: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry

wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_2: rosyjski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry

wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_3: francuski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: DOŚWIADCZENIE MILE WIDZIANE.

Nazwa pracodawcy: "NORTHGATE LOGISTICS" ANNA KRZYŚKO-VASKOVIĆ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ząbkowicach Śląskich

Adres pracodawcy:
Feliksa Nowowiejskiego 24a, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV wraz ze zdjęciem

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU, Godziny : PO UPRZEDNIM KONTAKCIE TELEFONICZNYM

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: gdański

Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański

Adres strony pracodawcy: www.northgatelogistics.pl

Ulica pracodawcy: Feliksa Nowowiejskiego

Numer budynku pracodawcy: 24a

Profil działalności pracodawcy:
Działalność pozostałych agencji transportowych

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ząbkowicach Śląskich

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik działu logistyki

Data dodania oferty pracy: 20.01.2017

Oferta pracy ważna do: 31.01.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 20.01.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 20.01.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ PROJEKTÓW UNIJNYCH - od 2 800 PLN

ROZLICZANIE PROJEKTÓW UNIJNYCH, WNIOSKI O PŁATNOŚĆ, PROWADZENIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, REALIZACJA ZADAŃ WŁASNYCH
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2016-07-08 - Rzeszów (podkarpackie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Pajęczno (łódzkie)

KUCHARZ - od 3 000 PLN

Przygotowywanie posiłków. Praca na umowę o pracę w godz. 7-19 w równoważnym systemie czasu pracy w Kołobrzegu. Praca również w weekendy.
Spółdzielnia Sanatoryjno-Wypoczynkowa LECH Sanatorium Uzdrowiskowe w Kołobrzegu - 2017-12-01 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY/SPONSORSHIP SALES EXECUTIVE TEAM LEADER - od 2 800 PLN

wdrażanie planó sprzedażowych, praca w międzynarodowym środowisku, utrzymywanie kontaktów z kilentem, prowadzenie korespondencji biznesowej
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWO-KADROWYCH - od 2 500 PLN

W zakresie kadr: Załatwianie formalności związanych zzatrudnianiem i zwalnianiem pracowników Prowadzenie aktosobowych Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników Kontrola zgodności czasu pracy Wystawianie zaświadczeń ozatrudnieniu, wynagrodzeniu itp. Obliczanie wynagrodzeńpracowników Obsługa programu Płatnik W zakresie księgowości: Przygotowywanie, sprawdzanie dowodów księgowych (ewidencja inumerowanie) Przygotowywanie przelewów bankowych iwspółpraca z bankiem Archiwizacji dokumentów Rozliczanieśrodków otrzymanych w ramach akcji 1% podatku
Stowarzyszenie Przyjaciół Chorych HOSPICJUM im. Jana Pawła II - 2017-09-21 - Żory (śląskie)

SPECJALISTA W DZIALE OBSŁUGI DYSTRYBUCJI - 5 000 - 5 500 PLN

praca na stanowisku specjalista w dziale obslugi dystrybucjipraca na umowę na czas nieokreślony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali F
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA W BUDOWNICTWIE - od 2 600 PLN

Sporządzanie sprawozdawczości i planowanie zakresu gospodarki nieruchomościami, dystrubucja dokumentacji Komendanta, udział w organizacji działalności bieżącej i szkoleniowej z zakresu infrastruktury, prowadzenie wymaganych rejestrów oraz ewidencji ilościowo - wartościowej, prowadzenie dokumentacji z zakresu gospodarki nieruchomościami, przygotowanie procesów inwestycyjno - remontowych w kompleksie Gdańsk, rozliczanie z podmiotami realizującymi zadania na terenie kompleksu Gdańsk.
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 2305 - 2018-10-23 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - 997,4 PLN

współpraca z firmami spedycyjnymi, praca na systemie WFMAG BIZNES, koordynowanie pracy magazynu, współpraca między magazynem a działem handlowym
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Mielec (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWO - KADROWYCH - od 2 000 PLN

sprawy księgowo - kadrowe firmyRPO WD po 30 r.ż.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Kuropatnik (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 13,7 PLN

Zajmowanie się identyfikowaniem wymogów, ograniczeń i przesłanek rekrutacji ze strony podmiotu zatrudniającego, rynku pracy, uregulowań prawnych, oceną przydatności źródeł wiedzy o kandydatach, kanałów informacyjnych, procedur rekrutacyjnych itp.
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Częstochowa (śląskie)

KLASYFIKATOR ZŁOMU METALI KOLOROWYCH - od 2 800 PLN

Przyjęcie złomu kolorowego na magazyn, oszacowanie poszczególnych gatunków, przygotowanie do wysyłki
EUROZŁOM PL Sp. z o. o. - 2016-09-23 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

promowanie firmy, prezentacja produktów u klienta, przygotowanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Pobiedziska (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 000 PLN

sprzedaż biżuterii
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA W SEKCJI OCHRONY ŚRODOWISKA(NR 3334) - od 2 500 PLN

II. Zakres zadań, uprawnień i odpowiedzialności oraz dostępu do informacji niejawnych.1.Zarys zakresu zadań oraz czynności wykonywanych na stanowisku:a)Weryfikacja informacji przedkładanych przez WOG/JW, wstępna identyfikacja obiektów oraz przygotowanie niezbędnych danych celem zlecenia usługi - uwzględniając przepisy o zamówieniach publicznych - uzyskania pozwoleń wodno-prawnych, przeprowadzania badań wody i ścieków; przygotowanie dokumentacji będącej podstawą do dokonania rozliczeń finansowych z firmami z tytułu świadczonych usług w ww. zakresie;b)Prowadzenie nadzorów z zakresu gospodarki wodno-ściekowej w rejonie działania RZI Bydgoszcz;c)Weryfikacja danych do naliczenia opłat za korzystanie ze środowiska, w oparciu o specjalistyczny program do naliczania opłat i kierowanie ich do właściwych urzędów marszałkowskich;d)Współuczestniczenie wniosków celem pozyskiwania dotacji z funduszy proekologicznych.2.Zakres uprawnień służbowych związanych ze stanowiskiem: koordynowanie prac związanych z realizacją ww. zadań, w tym uzyskiwanie niezbędnych uzgodnień i decyzji administracyjnych.3.Szczegółowy zakres odpowiedzialności ponoszonej na stanowisku: pracownik odpowiada za terminowe wykonywanie stawianych zadań, poprawność weryfikacji danych do opłat (gospodarka wodno-ściekowa), poprawność merytoryczną opracowywanych dokumentów i prowadzonej dokumentacji.4.Dostęp do informacji niejawnych i danych osobowych: pracownik w zakresie wykonywanych zadań będzie miał dostęp do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE" i POUFNE".
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-05-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 300 PLN

sporządzanie list płac, sprawozdań miesięcznych, do starostwa Powiatowego, SIO oraz kwartalnych do GUS. Wprowadzanie danych do programu Vulcan Płace, Płatnik, SIO. Wystawianie PIT-11, sporządzanie PIT-4R, PIT-8AR. Sporządzanie dokumentacji do ZUS. Ewidencjonowanie faktur, delegacji. Koordynowanie działań w zakresie kontroli zarządczej oraz archiwizacja dokumentów księgowych.
POWIATOWE CENTRUM PORADNICTWA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEGO I DOSKONALENIA NAUCZYCIELI W GŁOGOWIE - 2015-12-11 - Głogów (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW NAPRAWY POMP I WTRYSKIWACZY DIESLA - od 2 000 PLN

diagnostyka i naprawa pomp i wtryskiwaczy diesla
FUNDAMENT sp. z o.o - 2016-03-18 - Chełm (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW WYNAGRODZEŃ - od 3 200 PLN

Rozliczanie wynagrodzeń pracowniczych praz prowadzenie środków trwałych.
LANDEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO - AKCYJNA - 2018-11-20 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - 997,4 PLN

praca zwiazana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Pakość (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY KOMPONENTÓW PASZOWYCH I ŚRODKÓW OCHRONY ROŚLIN - 3 000 - 4 000 PLN

Współtworzenie, planowanie i rozwijanie strategii sprzedaży, prognoza zachowania się rynku i obserwacja trendów. Poszukiwanie nowych rynków zbytu. Doradztwo i sprzedaż komponentów paszowych i środków ochrony roślin. Dbanie o dobre i długotrwałe relacje z klientami.
ZIARN-POL Sp.z o.o.. - 2016-03-01 - Górki (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - 997,4 PLN

wg.programu
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DS. KLIMATYZACJI I WENTYLACJI - od 2 000 PLN

Chłodnictwo i klimatyzacja, rysunki techniczne, ofertowanie.
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. GOSPODARKI ODPADAMI - od 3 500 PLN

zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 7.00- 15.00; miejsce pracy: Duninowo; wysokość wynagrodzenia: 3500- 4000 zł brutto
RAGN- SELLS TECHNOLOGY Sp. z o. o. - 2018-06-26 - Duninowo (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR (SYGNATURA KONKURSU: O.KDR. 110-1102-67/18) - od 3 000 PLN

Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl w zakładce Oferty pracy.Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na ww. stanowisku należeć będzie w szczególności:1) kompleksowe nadzorowanie procesów kadrowych w ustalonym zakresie;2) tworzenie wewnętrznych procedur, regulaminów oraz zarządzeń;3) monitorowanie zmian w zakresie uregulowań prawnych, dbałość o ich przepływ w jednostce i proponowanie dostosowanych do nich rozwiązań,4) przygotowywanie analiz, raportów, zestawień oraz niezbędnych dokumentów dla potrzeb przełożonych;5) współpraca z instytucjami zewnętrznymi, sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, PFRON;6) wsparcie podległych pracowników w zakresie prowadzonych zadań w tym w zakresie poprawność prowadzenia zdarzeń kadrowych w programie kadrowo-płacowym SAP HR. 7) współtworzenie polityki personalnej w zakresie rozwoju pracowników, zmian organizacyjnych, budowania zespołów, rozwiązywania konfliktów i problemów personalnych;8) inicjowanie i implementacja programu wprowadzania do jednostki nowozatrudnionych pracowników;9) zastępowanie Kierownika Oddziału Kadr w czasie jego nieobecności.- Wynagrodzenie: od 3000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru. - Praca: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne:1) pełna zdolność do czynności prawnych;2) nieposzlakowana opinia i wysoki poziom kultury osobistej; 3) niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;4) przeciwko kandydatowi nie może być prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;6) wykształcenie wyższe, co najmniej pierwszego stopnia;7) dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office);8) dobra znajomość przepisów prawa pracy oraz pragmatyk służbowych; 9) umiejętność kierowania zespołem;10) wysoka motywacja do osiągania celów i zaangażowanieWymagania dodatkowe:1) co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku do spraw kadrowych i płacowych;2) posiadanie wykształcenia wyższego drugiego stopnia (preferowane kierunki: prawo, administracja lub zarządzanie zasobami ludzkimi);3) znajomość aktów prawnych regulujących funkcjonowanie sądów powszechnych; 4) znajomość programu kadrowo płacowego SAP HR;5) znajomość programu PŁATNIK;6) znajomość zagadnień z dziedziny HR;7) wiedza z zakresu zarządzania projektami;8) wysoko rozwinięte umiejętności z zakresu komunikacji interpersonalnej i negocjacyjnej;9) odpowiedzialność, dyspozycyjność, lojalność i dyskrecja.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-08-08 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. PROMOCJI I MARKETINGU - od 2 500 PLN

- Planowanie i koordynacja imprez i przedsięwzięć planowanych we wszystkich obiektach Muzeum;wspieranie sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Muzeum; budowanie wizerunku Muzeum i budowanie więzi między Muzeum a odbiorcami oferty muzealnej, rozpowszechnianie i promowanie działalności Muzeum; kontakt i współpraca z mediami; współpraca z działami Muzeum w zakresie przygotowywania materiałów prasowych Muzeum oraz treści druków promocyjnych i ich opracowywanie i wydawanie; analiza działalności Muzeum m.in. frekwencji odbiorców oferty muzealnej; koordynacja zakupu oraz innych form pozyskiwania zewnętrznej powierzchni reklamowej (reklama outdoorowa); zlecanie i produkcja materiałów promocyjnych, pamiątek i handlowej oferty muzealnej; dystrybucja materiałów reklamowych zgodnie z założeniami promocyjnymi; prowadzenie imprez wizerunkowych oraz eventów Muzeum; pozyskiwanie sponsorów i darczyńców na rzecz Muzeum nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami zewnętrznymi; koordynowanie elementów oferty komercyjnej Muzeum.- Wynagrodzenie: 2500 zł brutto, do negocjacji. Praca na umowę o pracę na czas określony do 1 roku, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku oraz jedna niedziela w miesiącu (6 godz.). Wymagania: potwierdzone wykształcenie wyższe, najlepiej o kierunku PR, marketing, dziennikarstwo lub pokrewne, doświadczenie pracy w promocji lub marketingu (preferowana znajomość specyfiki działań placówki kultury), biegłe posługiwanie się pakietem MS Office (m.in. Excel i Word); mile widziane doświadczenie w prowadzeniu i zarządzaniu profilem instytucji/marki w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter); mile widziane doświadczenie w prowadzeniu stron internetowych (system zarządzania treścią Word Press); łatwość w tworzeniu i redagowaniu tekstów, znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego (mile widziany poziom C1); inne: zaangażowanie w powierzone zadania i kreatywność; bardzo dobra organizacja pracy; dokładność i systematyczność, samodzielność w działaniu; umiejętność pracy w zespole; umiejętność pracy pod presją czasu; zdolność ustalania, priorytetów; otwartość oraz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne; wysoka kultura osobista oraz zdolność do motywowania innych, znajomość historii i kultury Górnego Śląska; znajomość mowy śląskiej.
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2018-07-17 - Bytom (śląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - od 3 000 PLN

ORGANIZOWANIE WIZYT INTERESANTÓW I GOŚCI ZAGRANICZNYCH, PROWADZENIE DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ PRACOWNIKÓW Z UKRAINY, WYSYŁANIE I PRZYJMOWANIE KORESPONDENCJI, POZOSTAŁE PRACE BIUROWE
kontakt przez PUP - 2018-11-22 - Skawina (małopolskie)


Wybierz powiat