SPECJALISTA DS LOGISTYKI Ząbkowice Śląskie oferta pracy "NORTHGATE LOGISTICS" ANNA KRZYŚKO-VASKOVIĆ
Stanowisko: SPECJALISTA DS LOGISTYKI
Wynagrodzenie: od 2 058 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie aktywnej sprzedaży usług logistycznych, nawiązywanie i rozwijanie współpracy z klientami oraz podwykonawcami, przygotowywanie ofert i negocjowanie warunków współpracy, obsługa klienta w zakresie organizacji przewozu ładunków, kompleksowa realizacja zleceń koordynacja przepływu informacji i dokumentów przewozowych.
Data publikacji: 2017-01-20
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Pracodawca: "NORTHGATE LOGISTICS" ANNA KRZYŚKO-VASKOVIĆ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Powstańców Warszawy 8M, 57-200 Ząbkowice Śląskie, powiat: ząbkowicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie aktywnej sprzedaży usług logistycznych, nawiązywanie i rozwijanie współpracy z klientami oraz podwykonawcami, przygotowywanie ofert i negocjowanie warunków współpracy, obsługa klienta w zakresie organizacji przewozu ładunków, kompleksowa realizacja zleceń koordynacja przepływu informacji i dokumentów przewozowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 058 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: GODZINY PRACY: 08:00-16:00WYNAGRODZENIE + PREMIA
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ząbkowice Śląskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ząbkowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ząbkowice Śląskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik działu logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 058 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Data zakończenia pracy: 30.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: UMEJĘTNOŚĆ ORGANIZACJI PRACY WŁASNEJ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: UMIEJĘTNOŚĆ SPRZEDAŻY I KONTAKTU Z KLIENTEM
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ZAANGAŻOWANIE
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_1: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_2: rosyjski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_3: francuski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: DOŚWIADCZENIE MILE WIDZIANE.
Nazwa pracodawcy: "NORTHGATE LOGISTICS" ANNA KRZYŚKO-VASKOVIĆ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ząbkowicach Śląskich
Adres pracodawcy:
Feliksa Nowowiejskiego 24a, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV wraz ze zdjęciem
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU, Godziny : PO UPRZEDNIM KONTAKCIE TELEFONICZNYM
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański
Adres strony pracodawcy: www.northgatelogistics.pl
Ulica pracodawcy: Feliksa Nowowiejskiego
Numer budynku pracodawcy: 24a
Profil działalności pracodawcy:
Działalność pozostałych agencji transportowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ząbkowicach Śląskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik działu logistyki
Data dodania oferty pracy: 20.01.2017
Oferta pracy ważna do: 31.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 20.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 20.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Warszawa (mazowieckie)
ROZLICZANIE PROJEKTÓW UNIJNYCH, WNIOSKI O PŁATNOŚĆ, PROWADZENIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, REALIZACJA ZADAŃ WŁASNYCH
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2016-07-08 - Rzeszów (podkarpackie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Pajęczno (łódzkie)
Przygotowywanie posiłków. Praca na umowę o pracę w godz. 7-19 w równoważnym systemie czasu pracy w Kołobrzegu. Praca również w weekendy.
Spółdzielnia Sanatoryjno-Wypoczynkowa LECH Sanatorium Uzdrowiskowe w Kołobrzegu - 2017-12-01 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
wdrażanie planó sprzedażowych, praca w międzynarodowym środowisku, utrzymywanie kontaktów z kilentem, prowadzenie korespondencji biznesowej
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Poznań (wielkopolskie)
W zakresie kadr: Załatwianie formalności związanych zzatrudnianiem i zwalnianiem pracowników Prowadzenie aktosobowych Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników Kontrola zgodności czasu pracy Wystawianie zaświadczeń ozatrudnieniu, wynagrodzeniu itp. Obliczanie wynagrodzeńpracowników Obsługa programu Płatnik W zakresie księgowości: Przygotowywanie, sprawdzanie dowodów księgowych (ewidencja inumerowanie) Przygotowywanie przelewów bankowych iwspółpraca z bankiem Archiwizacji dokumentów Rozliczanieśrodków otrzymanych w ramach akcji 1% podatku
Stowarzyszenie Przyjaciół Chorych HOSPICJUM im. Jana Pawła II - 2017-09-21 - Żory (śląskie)
praca na stanowisku specjalista w dziale obslugi dystrybucjipraca na umowę na czas nieokreślony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali F
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Sporządzanie sprawozdawczości i planowanie zakresu gospodarki nieruchomościami, dystrubucja dokumentacji Komendanta, udział w organizacji działalności bieżącej i szkoleniowej z zakresu infrastruktury, prowadzenie wymaganych rejestrów oraz ewidencji ilościowo - wartościowej, prowadzenie dokumentacji z zakresu gospodarki nieruchomościami, przygotowanie procesów inwestycyjno - remontowych w kompleksie Gdańsk, rozliczanie z podmiotami realizującymi zadania na terenie kompleksu Gdańsk.
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 2305 - 2018-10-23 - Gdańsk (pomorskie)
współpraca z firmami spedycyjnymi, praca na systemie WFMAG BIZNES, koordynowanie pracy magazynu, współpraca między magazynem a działem handlowym
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Mielec (podkarpackie)
sprawy księgowo - kadrowe firmyRPO WD po 30 r.ż.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Kuropatnik (dolnośląskie)
Zajmowanie się identyfikowaniem wymogów, ograniczeń i przesłanek rekrutacji ze strony podmiotu zatrudniającego, rynku pracy, uregulowań prawnych, oceną przydatności źródeł wiedzy o kandydatach, kanałów informacyjnych, procedur rekrutacyjnych itp.
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Częstochowa (śląskie)
Przyjęcie złomu kolorowego na magazyn, oszacowanie poszczególnych gatunków, przygotowanie do wysyłki
EUROZŁOM PL Sp. z o. o. - 2016-09-23 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
promowanie firmy, prezentacja produktów u klienta, przygotowanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Pobiedziska (wielkopolskie)
sprzedaż biżuterii
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Białystok (podlaskie)
II. Zakres zadań, uprawnień i odpowiedzialności oraz dostępu do informacji niejawnych.1.Zarys zakresu zadań oraz czynności wykonywanych na stanowisku:a)Weryfikacja informacji przedkładanych przez WOG/JW, wstępna identyfikacja obiektów oraz przygotowanie niezbędnych danych celem zlecenia usługi - uwzględniając przepisy o zamówieniach publicznych - uzyskania pozwoleń wodno-prawnych, przeprowadzania badań wody i ścieków; przygotowanie dokumentacji będącej podstawą do dokonania rozliczeń finansowych z firmami z tytułu świadczonych usług w ww. zakresie;b)Prowadzenie nadzorów z zakresu gospodarki wodno-ściekowej w rejonie działania RZI Bydgoszcz;c)Weryfikacja danych do naliczenia opłat za korzystanie ze środowiska, w oparciu o specjalistyczny program do naliczania opłat i kierowanie ich do właściwych urzędów marszałkowskich;d)Współuczestniczenie wniosków celem pozyskiwania dotacji z funduszy proekologicznych.2.Zakres uprawnień służbowych związanych ze stanowiskiem: koordynowanie prac związanych z realizacją ww. zadań, w tym uzyskiwanie niezbędnych uzgodnień i decyzji administracyjnych.3.Szczegółowy zakres odpowiedzialności ponoszonej na stanowisku: pracownik odpowiada za terminowe wykonywanie stawianych zadań, poprawność weryfikacji danych do opłat (gospodarka wodno-ściekowa), poprawność merytoryczną opracowywanych dokumentów i prowadzonej dokumentacji.4.Dostęp do informacji niejawnych i danych osobowych: pracownik w zakresie wykonywanych zadań będzie miał dostęp do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE" i POUFNE".
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-05-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie list płac, sprawozdań miesięcznych, do starostwa Powiatowego, SIO oraz kwartalnych do GUS. Wprowadzanie danych do programu Vulcan Płace, Płatnik, SIO. Wystawianie PIT-11, sporządzanie PIT-4R, PIT-8AR. Sporządzanie dokumentacji do ZUS. Ewidencjonowanie faktur, delegacji. Koordynowanie działań w zakresie kontroli zarządczej oraz archiwizacja dokumentów księgowych.
POWIATOWE CENTRUM PORADNICTWA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEGO I DOSKONALENIA NAUCZYCIELI W GŁOGOWIE - 2015-12-11 - Głogów (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
diagnostyka i naprawa pomp i wtryskiwaczy diesla
FUNDAMENT sp. z o.o - 2016-03-18 - Chełm (lubelskie)
Rozliczanie wynagrodzeń pracowniczych praz prowadzenie środków trwałych.
LANDEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO - AKCYJNA - 2018-11-20 - Zielona Góra (lubuskie)
wg stanowiska
Firma Handlowo-Usługowa ANDREW S.C. Kowalczyk Andrzej Kowalczyk Krzysztof - 2017-04-13 - Raba Niżna (małopolskie)
praca zwiazana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Pakość (kujawsko-pomorskie)
Współtworzenie, planowanie i rozwijanie strategii sprzedaży, prognoza zachowania się rynku i obserwacja trendów. Poszukiwanie nowych rynków zbytu. Doradztwo i sprzedaż komponentów paszowych i środków ochrony roślin. Dbanie o dobre i długotrwałe relacje z klientami.
ZIARN-POL Sp.z o.o.. - 2016-03-01 - Górki (pomorskie)
wg.programu
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Lublin (lubelskie)
Chłodnictwo i klimatyzacja, rysunki techniczne, ofertowanie.
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Łódź (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 7.00- 15.00; miejsce pracy: Duninowo; wysokość wynagrodzenia: 3500- 4000 zł brutto
RAGN- SELLS TECHNOLOGY Sp. z o. o. - 2018-06-26 - Duninowo (pomorskie)
jw.
ARPI STAFFING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-13 - Warszawa (mazowieckie)
Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl w zakładce Oferty pracy.Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na ww. stanowisku należeć będzie w szczególności:1) kompleksowe nadzorowanie procesów kadrowych w ustalonym zakresie;2) tworzenie wewnętrznych procedur, regulaminów oraz zarządzeń;3) monitorowanie zmian w zakresie uregulowań prawnych, dbałość o ich przepływ w jednostce i proponowanie dostosowanych do nich rozwiązań,4) przygotowywanie analiz, raportów, zestawień oraz niezbędnych dokumentów dla potrzeb przełożonych;5) współpraca z instytucjami zewnętrznymi, sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, PFRON;6) wsparcie podległych pracowników w zakresie prowadzonych zadań w tym w zakresie poprawność prowadzenia zdarzeń kadrowych w programie kadrowo-płacowym SAP HR. 7) współtworzenie polityki personalnej w zakresie rozwoju pracowników, zmian organizacyjnych, budowania zespołów, rozwiązywania konfliktów i problemów personalnych;8) inicjowanie i implementacja programu wprowadzania do jednostki nowozatrudnionych pracowników;9) zastępowanie Kierownika Oddziału Kadr w czasie jego nieobecności.- Wynagrodzenie: od 3000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru. - Praca: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne:1) pełna zdolność do czynności prawnych;2) nieposzlakowana opinia i wysoki poziom kultury osobistej; 3) niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;4) przeciwko kandydatowi nie może być prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;6) wykształcenie wyższe, co najmniej pierwszego stopnia;7) dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office);8) dobra znajomość przepisów prawa pracy oraz pragmatyk służbowych; 9) umiejętność kierowania zespołem;10) wysoka motywacja do osiągania celów i zaangażowanieWymagania dodatkowe:1) co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku do spraw kadrowych i płacowych;2) posiadanie wykształcenia wyższego drugiego stopnia (preferowane kierunki: prawo, administracja lub zarządzanie zasobami ludzkimi);3) znajomość aktów prawnych regulujących funkcjonowanie sądów powszechnych; 4) znajomość programu kadrowo płacowego SAP HR;5) znajomość programu PŁATNIK;6) znajomość zagadnień z dziedziny HR;7) wiedza z zakresu zarządzania projektami;8) wysoko rozwinięte umiejętności z zakresu komunikacji interpersonalnej i negocjacyjnej;9) odpowiedzialność, dyspozycyjność, lojalność i dyskrecja.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-08-08 - Katowice (śląskie)
obsługa ruchu
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Suwałki (podlaskie)
- Planowanie i koordynacja imprez i przedsięwzięć planowanych we wszystkich obiektach Muzeum;wspieranie sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Muzeum; budowanie wizerunku Muzeum i budowanie więzi między Muzeum a odbiorcami oferty muzealnej, rozpowszechnianie i promowanie działalności Muzeum; kontakt i współpraca z mediami; współpraca z działami Muzeum w zakresie przygotowywania materiałów prasowych Muzeum oraz treści druków promocyjnych i ich opracowywanie i wydawanie; analiza działalności Muzeum m.in. frekwencji odbiorców oferty muzealnej; koordynacja zakupu oraz innych form pozyskiwania zewnętrznej powierzchni reklamowej (reklama outdoorowa); zlecanie i produkcja materiałów promocyjnych, pamiątek i handlowej oferty muzealnej; dystrybucja materiałów reklamowych zgodnie z założeniami promocyjnymi; prowadzenie imprez wizerunkowych oraz eventów Muzeum; pozyskiwanie sponsorów i darczyńców na rzecz Muzeum nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami zewnętrznymi; koordynowanie elementów oferty komercyjnej Muzeum.- Wynagrodzenie: 2500 zł brutto, do negocjacji. Praca na umowę o pracę na czas określony do 1 roku, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku oraz jedna niedziela w miesiącu (6 godz.). Wymagania: potwierdzone wykształcenie wyższe, najlepiej o kierunku PR, marketing, dziennikarstwo lub pokrewne, doświadczenie pracy w promocji lub marketingu (preferowana znajomość specyfiki działań placówki kultury), biegłe posługiwanie się pakietem MS Office (m.in. Excel i Word); mile widziane doświadczenie w prowadzeniu i zarządzaniu profilem instytucji/marki w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter); mile widziane doświadczenie w prowadzeniu stron internetowych (system zarządzania treścią Word Press); łatwość w tworzeniu i redagowaniu tekstów, znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego (mile widziany poziom C1); inne: zaangażowanie w powierzone zadania i kreatywność; bardzo dobra organizacja pracy; dokładność i systematyczność, samodzielność w działaniu; umiejętność pracy w zespole; umiejętność pracy pod presją czasu; zdolność ustalania, priorytetów; otwartość oraz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne; wysoka kultura osobista oraz zdolność do motywowania innych, znajomość historii i kultury Górnego Śląska; znajomość mowy śląskiej.
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2018-07-17 - Bytom (śląskie)
ORGANIZOWANIE WIZYT INTERESANTÓW I GOŚCI ZAGRANICZNYCH, PROWADZENIE DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ PRACOWNIKÓW Z UKRAINY, WYSYŁANIE I PRZYJMOWANIE KORESPONDENCJI, POZOSTAŁE PRACE BIUROWE
kontakt przez PUP - 2018-11-22 - Skawina (małopolskie)