SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, JĘZYK ANGIELSKI, K/M Raszyn oferta pracy INSTYTUT BADAWCZY LEŚNICTWA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, JĘZYK ANGIELSKI, K/M
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-08-29
Lokalizacja: Raszyn (mazowieckie)
Pracodawca: INSTYTUT BADAWCZY LEŚNICTWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Braci Leśnej 3 B, 05-090 Raszyn, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie uzależnione jest od stażu pracy i wykształcenia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, JĘZYK ANGIELSKI, K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Raszyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Raszyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.09.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Zamówienia publiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Na początek 3-miesięczna umowa na okres próbny, następnie na czas określony i zgodnie z przepisami Kodeksu pracy-umowa na czas nieokreślonyWykształcenie: wyższe, kierunek: preferowane prawnicze, ekonomiczne lub studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych, dwa lata doświadczenia zawodowego, umiejętności: doświadczenie w przygotowywaniu procedury przetargowej zarówno od strony zamawiającego, jak i wykonawcy, doskonała znajomość Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wiedza na temat przygotowania zamówienia publicznego w trybie licytacji elektronicznej, biegła znajomość MS Office, mile widziana wiedza z zakresu przetargów w ramach realizowanych tematów badawczych ze środków unijnych, umiejętność samodzielnego organizowania czasu pracy, sumienność i odpowiedzialność, podstawowa znajomość języka angielskiego w piśmie, obowiązki: przygotowywanie dokumentacji przetargowej, kontakt z wykonawcami, kompleksowa obsługa procesu przetargowego, w przypadku zamówień ze środków unijnych na realizację projektów naukowych - tworzenie dokumentów audytowych, weryfikacja dokumentów od strony formalno-prawnej, zamieszczenie na BIP IBL bieżących informacji na temat prowadzonych postępowań, praca jednozmianowa, w godzinach 7:30-15:50. Zgłoszenie: ul. Braci Leśnej 3 bud. B, pok. 137 Sękocin Stary, m.brzozowska (at) ibles.waw.pl tel. 22 71 50 627
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: INSTYTUT BADAWCZY LEŚNICTWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Braci Leśnej 3 B, 05-090 Raszyn, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pruszkowski
Gmina pracodawcy: Raszyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Raszyn
Ulica pracodawcy: Braci Leśnej
Numer budynku pracodawcy: 3 B
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 29.08.2017
Oferta pracy ważna do: 31.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 29.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
weryfikacja i księgowanie dokumentów, weryfikacji i uzgadniania kont księgowych, rozliczanie obszaru i prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, rozliczanie i tworzenie deklaracji podatkowych, rozliczeń śr. krajowych i unijnych
Estrada Poznańska - 2017-03-17 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowywanie raportów i sprawozda finansowych, codzienny kontakt z klientem obcojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Kraków (małopolskie)
terminowe sporządznie list płac pracowników i zleceniobiorców, obliczanie należytego podatku, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, naliczanie wynagrodzeń z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim, przygotowywanie zestawień i uzgodnień deklaracji i przelewów do ZUS
SPRINT - GOLEMO SP. Z O.O. - 2018-09-06 - Tychy (śląskie)
konserwator powierzchni płaskich
DIALEKT GROUP OLENA MIZEREĆKA - 2017-10-26 - Jasin (wielkopolskie)
Obsługa kadrowo-płacowa, sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, US, sporządzanie faktur VAT, sprzedaż, obsługa kasy firmy
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Nowy Sącz (małopolskie)
Obsługa urządzeń laboratoryjnych
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Żabno (małopolskie)
obsługa klienta wg standardów firmy , przygotowanie ofert handlowych, wykonywanie powierzonych zadań na dziale sprzedaży.
FAGO Sp. z o.o. - 2017-09-07 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Osoba ta odpowiadać będzie za sporządzanie dokumentów rozliczeniowych (wnioski o płatność, o uruchomienie środków, wszelkie harmonogramy finansowe i płatności) zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie projektu pn. Modernizacja Opery Nova w Bydgoszczy oraz wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności na lata 2014 -2020 a także innymi dokumentami powiązanych z realizowanym projektem. Wprowadzanie zapisów do elektronicznego systemu księgowości Opery oraz dokonywanie przelewów finansowych nie będzie objęte zakresem obowiązków służbowych. W zakresie obsługi finansowej będzie odpowiedzialna za przygotowywanie wystąpień do MKiDN oraz WK-P. Specjalista do spraw rozliczeń będzie zobowiązany w szczególności do ścisłej współpracy z specjalistą ds. rozliczeń inwestycyjnych Opery Nova, główną księgową Opery Nova oraz specjalistą ds. rozliczeń projektu.
Opera Nova w Bydgoszczy - 2016-10-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
projektowanie części, modeli systemów cieplnych, systemów termotechnologii, symulacji z dziedziny mechaniki i przepływów w programie ANSYS, projektowanie instalacji w programie Autocad
LAHMA Sp. zo.o. - 2017-06-12 - Niepołomice (małopolskie)
przygotowanie ofert przetargowych, przygotowanie kosztorysów, wykonywanie wyceny robót, przygotowanie zapytań ofertowych
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Uniszki Zawadzkie (mazowieckie)
doradztwo z zakresu ekonomiki rolnictwa, sporzadzanie kalkulacji i innych opracowań analitycznych, doradztwo w zakresie podatków i ubezpieczeń w rolnictwie, wypełnianie wniosków i innych dokumentów ekonomicznych i finansowych niezbędnych do ubiegania sie o pomoc finansową ze środków pochodzących z funduszy UE, organizacja i prowadzenie szkoleń dla rolników.
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego Barzkowice - 2018-08-27 - Barzkowice (zachodniopomorskie)
prowadzenie spraw pracowniczych, listy płac, cały etat, 8-17 (do uzgodnienia), staż pracy 5-10 lat, prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
praca w agencji nieruchomości
KONTRAKT PLUS ELŻBIETA MINKINA-KWAŚNY - 2016-05-30 - Ruda Śląska (śląskie)
współdziałanie w opracowywaniu planów rekrutacji uczestników do jednostek organizacyjnych WWK, opiniuje i stwierdza zgodność rocznych planów zadaniowych (finansowych i merytorycznych) a także arkuszy organizacyjnych, regulaminów i innej dokumentacji opracowywanej przez jednostki organizacyjne ŚHP, HP, OSiW, przedatwienie propozycji rozwiązań w sprawch organizacyjnych oraz współuczestniczenie w realizacji przedsięwzięć w zakresie kształcenie i wychowania młodzieży
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-11-17 - Poznań (wielkopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Poznań (wielkopolskie)
-wprowadzanie nowych produktów na obecne i nowe rynki zbytu-pozyskiwanie nowych klientów-promowanie produktów
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Szymonków (opolskie)
Sprzedaż obuwia wysokiej klasy, profesjonalna obsługa klienta, realizacja zadań sprzedażowych, sporządzanie faktur sprzedaży, przygotowanie i prezentacja ofert sprzedaży, współpraca z przedstawicielami handlowymi. Umowa na czas określony 2 lata. Wynagrodzenie 3000 zł miesięcznie do negocjacji. Godziny pracy: 7.00- 15.00
Słupska Fabryka Obuwia "NORD" Meka Sztrajbel Spółka Jawna - 2017-04-10 - Strzelinko (pomorskie)
Obsługa zamówień, obsługa wierzytelności, rozwiązywanie sporów, skargi klientów, lubricant service, zarządzanie elementami procesu DFOA, wsparcie automatyzacji procesów
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Kraków (małopolskie)
wg.harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Kraków (małopolskie)
Realizacja zamówień, wystawianie faktur, kontakty z klientami.
Koschem Ksel-Adamus Spółka Jawna - 2016-01-18 - Stare Węgorzynko (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie i wysyłanie zapytań ofertowych do producentów, dostawców branżowych.
OMI-TECHNIC Sp. z o.o. - 2018-04-27 - Gdańsk (pomorskie)
praca biurowa
SPORT GROUP SEBASTIAN PĘZIOŁ-SAKOWICZ - 2016-10-27 - Poznań (wielkopolskie)
sprzedaż towaró,obsługa komputera,terminala,kasy
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Kraków (małopolskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Zakopane (małopolskie)
przeprowadzanie kontroli stanu bhp w zakładzie pod względem przestrzegania zasad i przepisów bhp, prowadzenie szkoleń z zakresu bhp, ppoż dla pracowników.
Orlen Eko Sp. z o.o. - 2018-05-08 - Trzebinia (małopolskie)
zarządzanie oraz emisję dokumentacji techniczno-ruchowej (DTR),koordynacja przepływu dokumentacji techniczno-ruchowej na projekcie,nadzór nad terminowym przekazywaniem dokumentacji techniczno-ruchowej,sprawdzanie dokumentacji techniczno-ruchowej pod względem kompletności, z uwzględnieniem standardów i procedur przyjętych na projekcie,archiwizację dokumentacji w systemie Project Wise,koordynację opracowywania poszczególnych instrukcji eksploatacji oraz pozostałych dokumentacji wchodzących w zakres dokumentacji eksploatacyjnych
E003B7 Sp. z o.o. - 2018-04-04 - Jaworzno (śląskie)
zgodny z charakterystyką pracy
Adros Sp. z o.o. - 2016-01-04 - Dobrzyca (wielkopolskie)
Zamawianie detali handlowych na potrzeby produkcji, utrzymywanie kontaktów z obecnymi kontrahentami, pozyskiwanie oraz budowanie długofalowych relacji z kontrahentami, wystawianie faktur
SPE Sp. z o.o. - 2016-10-26 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Rozliczanie pracowników, obsługa finansowo-kadrowa firmy, wsparcie działu księgowego, administrowanie dokumentów pracowniczych.
STAL - MET NIECZAJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-02 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Zgodnie z umową.
CREUZET POLSKA Sp. z o.o - LISI AEROSPACE - 2016-08-26 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)