SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY- 1347 Dzierżoniów oferta pracy FAGO Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY- 1347
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klienta wg standardów firmy , przygotowanie ofert handlowych, wykonywanie powierzonych zadań na dziale sprzedaży.
Data publikacji: 2017-09-07
Lokalizacja: Dzierżoniów (dolnośląskie)
Pracodawca: FAGO Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piłsudskiego 13, 58-200 Dzierżoniów, powiat: dzierżoniowski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa klienta wg standardów firmy , przygotowanie ofert handlowych, wykonywanie powierzonych zadań na dziale sprzedaży.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Prowizyjny
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY- 1347
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dzierżoniów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: dzierżoniowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dzierżoniów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: **Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie minimum średnie, dobra organizacja pracy włsnej, odpowiedzialność, rzetelność, zdolność do nawiązywania trwałych do owocnych relacji biznesowych, znajomość grupy produktów branży budowlanej, prawo jazdy kat. B.
Nazwa pracodawcy: FAGO Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
Rzeźnicza 7, 58-200 Dzierżoniów, powiat: dzierżoniowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: dzierżoniowski
Gmina pracodawcy: Dzierżoniów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dzierżoniów
Adres strony pracodawcy: www.fago.net.pl
Ulica pracodawcy: Rzeźnicza
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 07.09.2017
Oferta pracy ważna do: 06.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Specjalista do spraw rachunkowości
Maciej Kizior Company Solo - 2016-08-09 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)
- kontrola i nadzór nad stanami materiałów do produkcji oraz poziomu ich zużycia- planowanie zaopatrzenia materiałów oraz zapewnienie odpowiedniego poziomu zapasów- monitorowanie zdolności produkcyjnych w porozumieniu z działem produkcji- kontakt i negocjacje z dostawcami zewnętrznymi
BASTEK Coffee & Tea Spółka Jawna - 2016-07-04 - Karwie (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Pozyskiwanie nowych klientów zagranicznych, obsługa obecnych klientów, budowanie bazy danych klientów, praca z oprogramowaniem CRM, monitorowanie rynku w poszukiwaniu odbiorców, kontakty z klientem drogą telefoniczną i mailową, przygotowanie ofert, realizowanie planów sprzedażowych, nadzorowanie wysyłek do klienta
EUROSTOCKER TOMASZ BRONIKOWSKI - 2017-07-24 - Lublin (lubelskie)
przyjmowanie zleceń od klientów, prowadzenie ewidencji, organizacja i monitoring transportu
EKOMBUD spółka jawna M. Skowronek, T. Gazda - 2016-06-13 - Bochnia (małopolskie)
Przyjmowanie i wydawanie produktów surowców do i z magazynu, prowadzenie dokumentacji magazynowej z wykorzystaniem programu magazynowego, rozmieszczanie towarów na powierzchni magazynu, stosowanie procedur charakterystycznych dla produktów leczniczych
ELANDA ZAKŁAD PRODUKCJI ŚRODKÓW FARMACEUTYCZNYCH NEGRIL BETA Sp. z o.o., s.j. - 2018-04-11 - Rozprza (łódzkie)
przeprowadzanie wymaganych przepisami prawa instruktaży ogólnych BHP w Spółce,prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami oraz wydatkami w pracy
GROCLIN S.A. GRODZISK WLKP. - 2016-08-31 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
realizacja zakupów według przyjętych założeń, prowadzenie negocjacji cen w transakcjach zakupowych, utrzymywanie kontaktów z kluczowymi dostawcami w zakresie realizacji zamówień
DOLMEB Sp. z o.o. - 2016-08-31 - Świdnica (dolnośląskie)
Praca biurowa przy komputerze, księgowanie faktur, archiwizacja dokumentów.
ROTOM POLSKA Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Komorniki (dolnośląskie)
nawiązywanie i kontynuowanie kontaktów z klientami,prowadzenie negocjacjii handlowych,sporządzanie ofert
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Leszno (wielkopolskie)
•archiwizacja danych w systemie kadrowo-płacowym•prowadzenie akt osobowych•sporządzanie dokumentacji personalnej (umowy, aneksy, zaświadczenia, świadectwa pracy, itp.)•nadzór nad terminowością badań lekarskich oraz szkoleń BHP•rozliczanie czasu pracy (urlopy, zwolnienia lekarskie, godziny nadliczbowe)•sporządzanie raportówGodziny pracy 7:30 -15:30Praca na okres próbny: 3 m-ceKontakt z pracodawcą: sekretariat (at) bczwroc.pl lub 71 7120700
Bonifraterskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. - 2018-06-26 - Wrocław (dolnośląskie)
oferta stazu: nauka organizowanie kursów szkoelnia kierowców, obsługa kasy fisklanej, prowadzenie portalu OSK,
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Piła (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc w procesie produkcyjnym, obsługa i czyszczenie maszyn drukujących, kontrola jakości.
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Kraków (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
Wpisywanie do systemie danych e-specyfikacji studni, wyjaśnianie zauważonych błędów w specyfikacji studni.
kontakt przez OHP - 2017-03-10 - Krzeszowice (małopolskie)
1. Współpraca z klientami (kontakt telefoniczny i mailowy)-przygotowanie ofert handlowych i negocjowanie warunków-wstępne ustalenia handlowe-przyjmowanie i realizacja zamówień klientów oraz ich kontrola-obsługa klientów w zakresie doboru produktów-potwierdzania cen wyrobów oraz udzielania innych informacji dotyczących produktów i warunków współpracy-przygotowani dystrybucja próbek produktów-obsługa i utrzymywanie relacji partnerskich z istniejącymi klientami-pozyskiwanie nowych klientów i nawiązywanie z długotrwałej współpracy -przygotowanie dodatkowej dokumentacji wymaganej prze z klienta(oświadczenia, dokumentacja fotograficzna itp. )2 Planowanie produkcji (wystawienia zlec produkcyjnych, zgłaszanie zapotrzebowania do sekcji logistyki)-monitorowanie stanów magazynowych-tworzenie dokumentów magazynowych np. dekompletacja3. Obsługa sprzedażowa klienta-wystawianie faktur(FP,FE, FV, FZAL, przygotowanie dokumentacji eksportowej-organizacja procesu logistycznego związanego z eksportem-przygotowanie kontraktów w języku rosyjskim-organizacja procesu ubezpieczenia transakcji handlowych-działania związane z certyfikacją produkcji-monitoring i kontrola jakości4. Kompleksowe przygotowanie delegacji zagranicznych (wyszukiwanie potencjalnych klientów, umawianie spotkań z klientami, dokonywanie wszelkich niezbędnych rezerwacji, ubezpieczeń)-aktywne wspieranie przedstawicieli firmy w trakcie odbywania przez nich podróży zagranicznych5. Obsługa sklepu internetowego ( aktualizowanie oferty, współpraca z informatykiem dotycząca zmian w ofercie, realizacja zamówień z panelu "hurt")6. Kompleksowa organizacja targów zagranicznych7. przygotowanie oraz zlecenie odprawy celnej -udział w odprawie w agencji celnej8. podróże krajowe i zagraniczne związane z obsługą klientów lub udziałem w imprezach wystawienniczych9. Przygotowanie miesięcznych raportów sprzedażowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Ruda Śląska (śląskie)
-prowadzenie obsługi księgowej szpitala-realizacja zapłat w systemie elektronicznym-sporządzanie sprawozdań-konstruowanie wskaźników i mierników oceny sytuacji finansowej-operatywny controling finansowy-ewidencja dokumentów finansowo-księgowych
Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej - 2017-04-26 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
tworzenie zapytań ofertowych, weryfikacja i analiza wycen, przygotowanie ofert
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Mława (mazowieckie)
prace administracyjno biurowe dotyczące wprowadzania nowego produktu
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Kraków (małopolskie)
- Do obowiązków osoby będzie należeć spedycja międzynarodowa oraz prace biurowe. - Wynagrodzenie: 2490 zł/brutto (ok. 1800 zł/netto). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00 + soboty w zależności od potrzeb. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku spedytora, ale niekoniecznie ---> istnieje możliwość przyuczenia. Znajomość programów Word oraz Excel. Mile widziana znajomość giełdy Trans. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:00-17:00) (Tel. 665-998-028, 667-704-767) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Milowicka 1a, 40-312 Katowice).
MAZUR ŻURAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-31 - Katowice (śląskie)
jw.
Private Corporate Consulting Sp. z o.o. - 2018-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kadrowo-płacowa, sporządzanie list płac, obsługa ewidencji czasu pracy, urlopów, sporządzanie dokumentów pracowniczych, naliczanie podatków i ZUS, sporządzanie deklaracji
BIURO RACHUNKOWE SALDO.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-13 - Hażlach (śląskie)
Wg programu stażu. Miejsce stażu: Urząd Skarbowy w Zawierciu
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Zawiercie (śląskie)
zamawianie transportów, obsługa bieżących zamówień.
ULTRA PLUS Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Rusko (dolnośląskie)
Pozyskiwanie klientów, bieżące kontakty z klientami na reynku europejskim, negocjacje, przygotowywanie ofert, praca w godz. 7-15
Animex Foods sp. z o.o. sp.k. Oddział w Opolu - 2017-01-05 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta, obsługa komputera, kasy fiskalnej, wagi elektronicznej. Sprzedaż art. metalowych
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Wolbrom (małopolskie)
Organizowanie szkoleń - doskonalących, kwalifikacyjnych, branżowych. Prowadzenie dokumentacji szkoleń. Działania promocyjne i reklamowe, kontakt z klientem, nawiązywanie współpracy z organizacjami szkoleniowymi i pracodawcami. Bezpośredni kontakt z uczestnikami kursów i szkoleń.
Centrum Edukacyjne Technik S.C Henryk Szyc, Bożena Musznicka - 2016-01-19 - Słupsk (pomorskie)
- Planowanie i koordynacja imprez i przedsięwzięć planowanych we wszystkich obiektach Muzeum; Wspieranie sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Muzeum; Budowanie wizerunku Muzeum i budowanie więzi między Muzeum a odbiorcami oferty muzealnej, rozpowszechnianie i promowanie działalności Muzeum; kontakt i współpraca z mediami; współpraca z działami Muzeum w zakresie przygotowywania materiałów prasowych Muzeum oraz treści druków promocyjnych i ich opracowywanie i wydawanie; analiza działalności Muzeum m.in. frekwencji odbiorców oferty muzealnej; koordynacja zakupu oraz innych form pozyskiwania zewnętrznej powierzchni reklamowej (reklama outdoorowa);zlecanie i produkcja materiałów promocyjnych, pamiątek i handlowej oferty muzealnej;dystrybucja materiałów reklamowych zgodnie z założeniami promocyjnymi; prowadzenie imprez wizerunkowych oraz eventów Muzeum; pozyskiwanie sponsorów i darczyńców na rzecz Muzeum; nawiązywanie i utrzymywanie konaktów z partnerami zewnętrznymi; koordynowanie elementów oferty komercyjnej Muzeum.Miejsce wykonywania pracy: Dział Promocji i Wydawnictw Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2- Wynagrodzenie: od 2100 zł brutto do negocjacji. Praca na umowę o pracę na czas określony min. 1 roku. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + jedna niedziela w miesiącu (6 godz). Wymagania: potwierdzone wykształcenie wyższe, najlepiej o kierunku PR, marketing, dziennikarstwo lub pokrewne. Co najmniej 3-letnie doświadczenie pracy w promocji lub marketingu (preferowana znajomość specyfiki działań placówki kultury). Biegłe posługiwanie się pakietem MS Office (m.in. Excel i Word); mile widziane doświadczenie w prowadzeniu i zarządzaniu profilem instytucji/marki w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter); mile widziane doświadczenie w prowadzeniu stron internetowych (system zarządzania treścią Word Press). Znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego (pożądany poziom C1). Zaangażowanie w powierzone zadania i kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy, dokładność i systematyczność, samodzielność w działaniu, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, zdolność ustalania priorytetów, otwartość oraz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne, wysoka kultura osobista oraz zdolność do motywowania innych.
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2018-03-08 - Bytom (śląskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie średnie, wyższe; obsługa komputera, w tym pakietu MS Office; dobra organizacja pracy; Zakres obowiązków: obsługa komputera i urządzeń biurowych; prowadzenie dokumentacji biurowej; archiwizacja dokumentów rozliczeniowych; sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Gliwice (śląskie)