SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH Pruszcz Gdański oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie dokumentacji bieżącej w formie elektronicznej i papierowej (zestawień, raportów, bazy danych, korespondencja mailowa, tworzenie pism itp.)2. Bieżąca obsługa klientów3. Nadzór nad płatnościami klientów4. Nadzór nad umowami, listami obecności, harmonogramami zajęć5. Nadzór nad pracą trenerów w tym monitorowanie ich czasu pracy, tworzenie zestawień miesięcznych6. Pomoc przy realizacji projektów finansowanych ze środków zewnętrznych merytoryczna i finansowa7. Pomoc przy pracach administracyjno-biurowych realizowanych projektów 8. Pomoc przy pisaniu projektów unijnych i finansowanych z budżetu miasta/gminy9. Archiwizacja dokumentacji fundacji
Data publikacji: 2017-04-14
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie dokumentacji bieżącej w formie elektronicznej i papierowej (zestawień, raportów, bazy danych, korespondencja mailowa, tworzenie pism itp.)2. Bieżąca obsługa klientów3. Nadzór nad płatnościami klientów4. Nadzór nad umowami, listami obecności, harmonogramami zajęć5. Nadzór nad pracą trenerów w tym monitorowanie ich czasu pracy, tworzenie zestawień miesięcznych6. Pomoc przy realizacji projektów finansowanych ze środków zewnętrznych merytoryczna i finansowa7. Pomoc przy pracach administracyjno-biurowych realizowanych projektów 8. Pomoc przy pisaniu projektów unijnych i finansowanych z budżetu miasta/gminy9. Archiwizacja dokumentacji fundacji
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 26.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Adres pracodawcy:
Mściwoja II 4, 83-300 Kartuzy, powiat: kartuski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, badanie lekarskie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: kartuski
Gmina pracodawcy: Kartuzy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kartuzy
Ulica pracodawcy: Mściwoja II
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.04.2017
Data dodania oferty pracy: 12.04.2017
Oferta pracy ważna do: 26.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.04.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
obsluga telefoniczna klienta, sporządzanie zamówień, sporządzanie dokumentów handlowych i magazynowych
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Zielonki-Parcela (mazowieckie)
sprzedaż usług szkoleniowych i rekrutacji, telefoniczny kontakt z klientami firmy, obsługa komputera
PROGUEST Consulting Sp. z o.o. - 2016-02-22 - Sulejówek (mazowieckie)
jw.
Centrum Wspierania Rodzin "Rodzinna Warszawa" - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
•WYKONYWANIE INSTALACJI KOMPLEKSOWYCH SYSTEMÓW: OKABLOWANIE, MONTAŻ, PROGRAMOWANIE I URUCHAMIANIE SYSTEMÓW TELETECHNICZNYCH•TESTOWANIE I KONFIGURACJA SYSTEMÓW I URZĄDZEŃ•WSPARCIE SERWISOWE SYSTEMÓW
VEGACOM SERWIS SP. Z O.O. - 2018-03-07 - Rzeszów (podkarpackie)
Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o rysunki techniczne elementów prefabrykowanych (Żelbet), kontakt telefoniczny i e-mail z klientami krajowymi i angielsko języcznymi itp.
BURKLE Sp. z o.o. - 2016-11-25 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
Kontakt z klientem, obsługa zdalna klienta. Zatrudnienie w ramach umowy o pracę na okres próbny - 3 miesiące.
MY TRAVEL MARCIN STRZELEC - 2016-09-29 - Piła (wielkopolskie)
kontakt z kontrahentami zagranicznymi (głównie Indie, ZEA) w języku hinduskim, negocjowanie cen, podejmowanie współpracy, poszukiwanie kontrahentów zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Kontrola nad prawidłowym przebiegiem procesów produkcyjnych,nadzór nad realizacja zadań, zarządzanie grupa pracowników, praca w godz.6-14/14-21
Animex Foods sp. z o.o.sp.k. - 2015-11-06 - Opole (opolskie)
dokumentacja przepływu i rozmieszczenia towaru w magazynie zgodnie z obowiązującymi procedurami, sprawdzenie ilościowe wydań i przyjęć, wystawianie dokumentacji
MASFROST ZIĘBICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-13 - Ziębice (dolnośląskie)
wspieranie kluczowych uzytkowników systemu w zakresie funkcjonalności systemu, ciągłe doskonalenie systemu wraz z kluczowymi uzytkownikami, przygotowywanie i przeprowadzanie testów funkcjonalności i integralności systemu;
DOBROPLAST FABRYKA OKIEN sp. z o.o. - 2016-09-05 - Zambrów (podlaskie)
Obsługa klienta, pozyskiwanie nowego klienta.
Szewczuk Małgorzata - 2016-06-21 - Zamość (lubelskie)
Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe techniczne, znajomość procesu inwestycyjnego oraz procedur administracyjnych, odpowiedzialne podejście do pracy, zaangażowanie, zdolności organizacyjne, prawo jazdy kat. B, gotowość do wyjazdów poza miejsce pracy, znajomość AutoCAD-a. Charakterystyka pracy: uzgodnienia dokumentacji, uzyskiwanie pozwoleń i decyzji administracyjnych zw. z budową, pozyskiwanie nowych lokalizacji pod budowę, weryfikacja dokumentacji projektowej. Kontakt z pracodawcą e-mailowy sekretariat (at) eskaprojekt.com.pl.
eSKA PROJEKT SP. Z O.O. - 2018-05-14 - Rybnik (śląskie)
analiza cen konkurencji, przeceny produktów, edycje produktów, realizacja zamówień, praca w godz. 8-16
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2018-01-25 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
tworzenie projektów zestawów mebli; przygotowanie dokumentacji technicznej;miejsce wykonywania pracy: Dębowa Łęka
EURO SERVICE &LOGISTICS Maciej Borys - 2016-01-26 - Dębowa Łęka (lubuskie)
obsługa zagranicznych i krajowych transakcji handlowych, koordynowanie i nadzorowanie importu i eksportu, realizacja planów sprzedażowych, poszukiwanie nowych rynków zbytu, tłumaczenie dokumentów w zakresie języków polskiego, angielskiego, rosyjskiego i ukraińskiego
PASLLY POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-05 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
kontrola dokumentacji medycznej, obsługa ruchu sprzętu medycznego, wykonywanie zapisów w programie mmedica oraz portalach NFZ, rozliczenie świadczeń i wystawienie faktur, przygotowywanie ofert do NFZ
Ośrodek Terapii Oddechowej VENTAMED Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa klienta w zakresie sprzedaży, przygotowywanie dokumentów sprzedaży, ofert, udział w targach i innych imprezach marketingowych
YACHT POL Anna Kotlicka - 2016-08-30 - Międzylesie (warmińsko-mazurskie)
rekrutacja pracowników z Europy Wschodniej, kompleksowa obsługa cudzoziemców, tłumaczenia językowe
B-READY Sp. z o.o. - 2017-11-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Ząbki (mazowieckie)
Sprzedaż płytek, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej i programu subiekt
INTEGRO DACH SYSTEM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, spółka komandytowa - 2017-02-14 - Lębork (pomorskie)
Udział w opracowaniu dokumentacji projektowej w zakresie ; geodezji,gospodarki nieruchomościami i uzgadnianień formalno-prawnych.
Biuro Projektów "NAFTA-GAZ" SP. ZO.O JASŁO - 2018-04-13 - Jasło (podkarpackie)
Budowanie trwałych relacji z klientami na terenie Włoch i Niemiec poprzez kontakt telefoniczny, mailowy oraz delegacje, Pozyskiwanie nowych klientów, Rozwój sprzedaży, Udział w targach branżowych, Dbanie o dobry wizerunek firmy.
AGENCJA PRACY JOB4YOU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-24 - Tychy (śląskie)
Układanie kostki brukowej i krawężników, inne proste prace budowlane. Praca w delegacjach przy budowie dróg krajowych (pracodawca zapewnia transport i zakwaterowanie). Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku (sporadycznie soboty).
SYLGREKO DANIEL KOMRAUS - 2016-07-29 - Bielsko-Biała (śląskie)
telefoniczna obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Pomoc w obsłudze sekretariatu szkoły, inne prace biurowe.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 16 w GDAŃSKU - 2017-11-22 - Gdańsk (pomorskie)
Budowa domów w technologii "naturalny dom"
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Węgierska Górka (śląskie)
Obsługa połączeń telefonicznych oraz bieżące diagnozowanie potrzeb Klientów w zakresie produktów ubezpieczeniowych oraz kredytowych. Stosowanie aktualnych standardów obsługi telefonicznej klienta.
Grzegorz Adamczuk a) Adamczuk-Serwis Finansowy, b) Biuro Podróży SUN HOLIDAY - 2016-04-27 - Siedlce (mazowieckie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów
SUDER & SUDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-12 - Krasne (podkarpackie)
Bieżące wsparcie kierownictwa firmy we wszystkich sprawach zwiazanych z organizacją i logistyką szkoleń w tym za: kompleksową koordynację i zarzadzanie szkoleniami, nawiazanie utrzymanie kontaktów z klientami i trenerami, sporzadzanie ofert, przygotowanie treści merytorycznych materiałów promocyjnych, administrowanie dokumentami wewnętrznymi.
ADEPT spółka cywilna - 2017-04-27 - Gdańsk (pomorskie)
Tworzenie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-12-15 - Kraków (małopolskie)