SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU NA RYNEK UKRAIŃSKI Przyłęk oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU NA RYNEK UKRAIŃSKI
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: SPRZEDAŻ I PROMOCJA PRODUKTÓW FIRMY NA TERENIE UKRAINY
Data publikacji: 2017-06-08
Lokalizacja: Przyłęk (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przyłęk, powiat: ząbkowicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
SPRZEDAŻ I PROMOCJA PRODUKTÓW FIRMY NA TERENIE UKRAINY
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
PIERWSZA UMOWA 3 MIESIĄCE, KOLEJNA DO 3 LATPRACA POMIĘDZY 8 00 - 16 00WYNAGRODZENIE 5000,00 MIESIĘCZNIE + PROWIZJA
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU NA RYNEK UKRAIŃSKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przyłęk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ząbkowicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2017
Data zakończenia pracy: 30.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
UMIEJĘTNOŚCI NEGOCJACYJNE, NAWIĄZYWANIA KONTAKTÓWJĘZYK NA POZIOME B2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ząbkowicach Śląskich
Adres pracodawcy:
Powstańców Warszawy 7, 57-200 Ząbkowice Śląskie, powiat: ząbkowicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + ŻYCIORYS
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: ząbkowicki
Gmina pracodawcy: Ząbkowice Śląskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ząbkowice Śląskie
Ulica pracodawcy: Powstańców Warszawy
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy: SPRZEDAŻ HURTOWA OWOCÓW I WARZYW
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ząbkowicach Śląskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 08.06.2017
Oferta pracy ważna do: 21.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-obsługa klienta w biurze-obsługa telefoniczna-prezentacja sprzedawanych produktów w siedzibie firmy jak też poza nią-utrzymywanie dobrych relacji z klientami-sprzedaż ubezpieczeń w biurze-obsługa systemów informatycznych firmy (ewidencja, przygotowanie raportów)
ABC Broker Rafał Gardocki - 2016-04-25 - Białystok (podlaskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Warszawa (mazowieckie)
Wprowadzanie danych do komputera, roznoszenie korespondencji po działach firmy, obsługa interesantów.
kontakt przez OHP - 2018-10-15 - Kraków (małopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Chin, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Opieka nad gośćmi hotelowymi, obsługa gości z Ukrainy i Rosji, tłumaczenia rozmów, pomoc w załatwianiu spraw. Praca w Szczyrku, w równoważnym systemie czasu pracy, po 12 godzin od poniedziałku do niedzieli (7.00-19.00 , 19.00-7.00) według ustalonego grafiku.
CKIR ORLE GNIAZDO SZCZYRK SP. Z O. O. - 2017-04-12 - Szczyrk (śląskie)
administrowanie zleceniami klienta w systemie (zakładanie, bieżące uzupełnienia), rozliczanie zleceń (w tym wystawianie faktur), przygotowanie dokumentacji do transportów/ wysyłek do Klienta, współpraca z agencjami celnymi, przygotowanie dokumentacji dla GUS i Intrastat, przygotowanie zestawień dla księgowości, współpraca z innymi działami firmy ( w tym z centralą w Wiedniu).
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Zabrze (śląskie)
- zapoznanie z przepisami BHP i PPOŻ., prawo pracy,- zapoznanie z Programem Stażu i omówienie zakresu zadań zawodowych wykonywanych przez bezrobotnego,- zapoznanie z przepisami prawa obowiązującymi u Organizatora, specyfiką pracy,- przyjmowanie i podział korespondencji, przygotowywanie korespondencji do wysłania,- obsługa urządzeń biurowych kopiarka, fax, skaner,- przyjmowanie telefonów od klientów i obsługa interesantów,- sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych,- sporządzanie świadectw pracy,- przygotowywanie wypowiedzeń umów o pracę i rozwiązań umów cywilnoprawnych,- przygotowywanie skierowań na badania lekarskie,- wystawianie zaświadczeń z ukończonych szkoleń bhp, p.poż.,- przygotowywanie dokumentacji i instrukcji BHP i PPOZ., programów szkoleń,- wprowadzanie danych pracowników do programu Gratyfikant,- bindowanie dokumentów,- laminowanie dokumentów,- przygotowywanie dokumentacji HACCP,- sporządzanie miesięcznej ewidencji czasu pracy,- sporządzanie kart wypadków uczniowskich,- przygotowywanie zaświadczeń o ukończeniu szkoleń,- przygotowywanie korespondencji,- archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Strzałkowo (wielkopolskie)
Współpraca z zarządem Szkoły oraz kadrą lektorską (polską i native speakerów bezpośrednią, telefoniczną oraz mailową obsługę Klientów indywidualnych orazFirm administrację kursów językowych: dobór kursów, ustalenia dotyczącelogistyki zajęć,zapisy,płatności, kontakt z potencjalnymi dłużnikami wystawianie faktur sprzedażowych oraz dokonywanie płatności przygotowanieraportów do księgowości obsługę biura tłumaczeń obsługę urządzeńbiurowych zamawianie podręczników dla uczniów zakup materiałów i pomocynaukowych dbanie o wizerunek biura, w tym nadzór nad czynnościamiporządkowymi wewnętrzną bibliotekę szkoły: wprowadzanie nowych pozycji,wypożyczenia, inwentaryzacja udział w akcjach promocyjnych Szkoły, praca w godz. 10-18
Firma Szkoleniowa ESB Columbus - 2016-03-17 - Opole (opolskie)
specjalista d/s HPCCP
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Nowa Osada (lubelskie)
Sprzedaż detaliczna i hurtowa suplementów diety. Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami z Rosji , Białorusi i z Krajów Wschodnich.
Naturomed Sp. z o. o. - 2018-03-01 - Gdynia (pomorskie)
Sporządzanie umów, aneksów oraz ich weryfikacja, wpółpraca i wsparcie partnerów/pośredników w Polsce przez cały okres umowy, obsługa zamówień, wprowadzanie, potwierdzanie i fakturowanie, zapewnianie obsługi na najwyższym poziomie.
Q4 GROUP Sp. z o. o. - 2017-03-14 - Bielany-Żyłaki (mazowieckie)
Zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Słupsk (pomorskie)
- pozyskiwanie nowych serwisów do współpracy- negocjowanie warunków umów- wdrażanie serwisów do obsługi zleceń
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Myślenice (małopolskie)
czyszczenie, szlifowanie, wiercenie, montowanie elementów metalowych
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Tarnów (małopolskie)
Współtworzenie strategii sprzedaży danej kategorii produktów w kanale e-commerce, monitorowanie oraz analizowanie rynku klienta pod katem szans i zagrożeń, reagowanie na dynamicznie zmieniające się trendy, formowanie wniosków w oparciu o dokonaną analizę i proponowanie odpowiednich działań e-marketingowych, aktywne uczestnictwo we wprowadzaniu nowych produktów na rynek, tworzeniu oferty i promowaniu jej w internecie, współpraca z partnerami z innych działów firmy.
GRUPA EDUKACYJNA S. A. MAC EDUKACJA - 2015-11-23 - Kielce (świętokrzyskie)
Nawiązanie współpracy z klientami z Algierii.Obsługa i prowadzenie social media, także w języku arabskim.Tworzenie prezentacji marketingowych w języku angielskim i arabskim.
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Leszno (mazowieckie)
realizacja celów sprzedażowych i budżetowych, efektywne zarządzanie grupą klientów, współpraca z dostawcami i odbiorcami, aktywne poszukiwanie odbiorców, doradztwo techniczne, przygotowywanie ofert handlowych i fakturowanie
HAFNER POMAGIER-TRZEBUCHOWSCY SP.J. - 2018-03-13 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
PEMES GACA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2016-02-18 - Ząbki (mazowieckie)
jw.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2018-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
- planowanie, organizacja i kontrola procesów logistycznych w firmie,- tworzenie i realizacja zamówień surowców i opakowań,- kontrola stanów materiałów,- prowadzenie ewidencji magazynowej,- utrzymanie dobrych relacji z dostawcami i klientami,- współpraca z innymi działami firmy; okres próbny 3 m-ce; godz. pracy 7-15
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "TRIO-SKORPION" SPÓŁKA CYWILNA ANDRZEJ MIELEWCZYK, ELŻBIETA MIELEWCZYK - 2018-07-17 - Słupsk (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynacja działań związanych z planowaniem zakupów, zaopatrzeniem i magazynem;Udział i prowadzenie negocjacji dotyczących cen i warunków zakupu z dostawcami materiałów produkcyjnych oraz kooperantami;Tworzenie strategii zakupowych oraz analizy finansowej działu zaopatrzenia;Praca w środowisku opartym o KPI; Tworzenie i składanie zamówień do dostawców krajowych i zagranicznych zgodnie z procedurą;Nadzór nad terminowym wypełnianiem założeń planu produkcji w zakresie dostaw materiałowych, monitorowanie dostaw i opóźnień;Optymalizacji stanów oraz dokonywanych zamówień;Zarządzanie pracami działu zaopatrzenia i magazynu;Optymalizacja wykorzystania powierzchni magazynowej;Kontrola przestrzegania obowiązujących procedur oraz ich tworzenie;Wycena materiałów produkcyjnych na poziomie ofertowania;Systematyczna ocena dostawców: Kontakt z pracodawcą osobisty w godz.7.00-15.00 oraz poprzez e-mail
'HYDRO-NAVAL" Spółka z o.o. - 2016-07-27 - Słupsk (pomorskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za: poszukiwanie alternatywnych źródeł finansowania MOB, analizę ogłaszanych programów dofinansowujących działania instytucji kultury pod kątem możliwego uczestnictwa w nich MOB, przygotowywanie pod kątem formalnym (merytorycznym i finansowym) wniosków o dofinansowanie, przygotowywanie korekt i aktualizacji oraz rozliczanie (merytoryczne i finansowe) projektów realizowanych z dofinansowaniem zewnętrznym, pozyskiwanie sponsorów, koordynację działań promocyjnych i eventowych w kontekście realizowanych dofinansowanych projektów.Wymiar etatu: 3/4
MUZEUM OKRĘGOWE IM. LEONA WYCZÓŁKOWSKIEGO W BYDGOSZCZY - 2018-03-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
Mac Auditor Sp z.o.o. - 2018-07-16 - Warszawa (mazowieckie)
Obecnie prowadzimy rekrutację na: Specialista ds. obsługi klienta. Szukamy osoby, która dołączy do naszego międzynarodowego zespołu E-commerce, rozwijającego sklepy internetowe REDMOND w Europie. Rolą tej osoby będzie obsługiwanie zamówień poprzez platformę sklepową oraz kontakt z klientem . Umiejętność radzenia sobie z problemami przy obsłudze klientów jak i programów komputerowych (np. Wf-Mag czy Excel), okaże się kluczową wartością w dynamicznie funkcjonującym środowisku.Wymagania obowiązkowe:•2 letnie doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży•znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację pisemnąMile widziane:•znajomość innego europejskiego języka•doświadczenie w pracy w korporacjiPrześlij nam swoje CV oraz list motywacyjny.
REDMOND Sp. z o. o. - 2016-02-05 - Siedlce (mazowieckie)
Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego zagranicą, codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym
Promedica Care Team DE Sp. z o.o. - 2016-08-19 - Lublin (lubelskie)
kompleksowa obsługa stoiska sprzedaży biletów oraz walidacji kodów kreskowych, drukowanie biletów, sprzedaż biletów z wykorzystaniem systemu rezerwacji , skanowanie biletów
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wykształcenie min. średnie automatyczne, doświadczenie 2-3 lataZakres obowiązków: konserwacja urządzeń pomiarowych nowych generacji (wysoka automatyzacja)
Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka - 2016-12-07 - Kobierno (wielkopolskie)
Księgowy wspiera dział RTR w zewnętrznym zespole i jest odpowiedzialny za konkretne aktywności księgowe dla różnych jednostek firmy Whirlpool. Na główne obowiązki składają się przygotowywanie uzgodnień sald bankowych, uzgadnianie bilansu, wpieranie działu w raportowaniu na koniec miesiąca, księgowanie poleceń księgowań, wpieranie innych aktywności działu RTR według poleceń przełożonych. Pracownik jest odpowiedzialny za wewnętrzne kontrole działu RTR. Pracownik jest odpowiedzialny za zapewnianie sukcesu procesu RTR, jego efektywnego działania. Jest odpowiedzialny za konkretne codzienne czynności księgowe dla wielu jednostek firmy Whirlpool. Wykonuje polecenia dbając o zgodność ze standardami rachunkowości dla danych rynków. Księguje polecenia księgowań, uzgadnia salda bankowe, wyjaśnia niezgodności oraz przygotowuje uzgodnienie bilansu. Wpiera również czynności związane z raportowaniem na koniec miesiąca księgowego wg poleceń bezpośredniego przełożonego. Sprawdzanie kont pod kątem poprawności księgowań wg poleceń. Przygotowywanie dokumentacji audytowej.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Łódź (łódzkie)