SPECJALISTA DO SPRAW KLIENTÓW KLUCZOWYCH Bielany-Żyłaki oferta pracy Q4 GROUP Sp. z o. o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KLIENTÓW KLUCZOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 767,31 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie umów, aneksów oraz ich weryfikacja, wpółpraca i wsparcie partnerów/pośredników w Polsce przez cały okres umowy, obsługa zamówień, wprowadzanie, potwierdzanie i fakturowanie, zapewnianie obsługi na najwyższym poziomie.
Data publikacji: 2017-03-14
Lokalizacja: Bielany-Żyłaki (mazowieckie)
Pracodawca: Q4 GROUP Sp. z o. o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Siedlecka 1, 08-311 Bielany-Żyłaki, powiat: sokołowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie umów, aneksów oraz ich weryfikacja, wpółpraca i wsparcie partnerów/pośredników w Polsce przez cały okres umowy, obsługa zamówień, wprowadzanie, potwierdzanie i fakturowanie, zapewnianie obsługi na najwyższym poziomie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 767,31 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2000 zł netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KLIENTÓW KLUCZOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bielany-Żyłaki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sokołowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bielany
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 767,31 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2017
Data zakończenia pracy: 14.06.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager) (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie min. 6 m-cy mna podobnym stanowisku, umiejętność poruszania się samochodem po miastach wojewódzkich, pracodawca gwarantuje samochód służbowy, wynagrodzenie 2000 zł netto
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: Q4 GROUP Sp. z o. o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Adres pracodawcy:
Brzeska 76, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Siedlce
Gmina pracodawcy: Siedlce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Siedlce
Ulica pracodawcy: Brzeska
Numer budynku pracodawcy: 76
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.03.2017
Data dodania oferty pracy: 13.03.2017
Oferta pracy ważna do: 12.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
do uzgodnienia z pracodawcą
SZWED IDEA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-18 - Rzeszów (podkarpackie)
pozyskiwanie kontrahentów na Ukrainie obsługa wysyłek
PHU POLMAX - 2016-04-22 - Stary Franciszków (lubelskie)
- Oragnizacja i przeprowadzanie spotkań rekrutactyjnych, - Utrzymywanie kontaktu z kandydatami i firmami partnerskimi, - Aktywne pozyskiwane nowych kandydatów, - Prowadzenie dokumentacji związanej z rekrutacjami. Praca w godz.: 8;00-16:00. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - CV na adres: sylwia.paszkiewicz (at) medi.com.pl
Medi.com Sp. z o.o. - 2018-09-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista do spraw logistyki- staż FP
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Września (wielkopolskie)
Utrzymanie w należytym stanie instalacji i urządzeń elektrycznych, wykonywanie bieżących napraw, konserwacji i przeglądów oraz wykonywanie nowych instalacji wynikających z potrzeb, utrzymywanie sprawności sieci kablowych, przyłączy elektrycznych i skrzynek elektrycznych, wykonywanie doraźnych instalacji zasilających, nagłaśniających i oświetleniowych na czas trwania uroczystości i imprez, utrzymanie w sprawności instalacji odgromowych, uczestnictwo w odbiorze robót wykonywanych przez wykonawstwo obce, wykonywanie prac porządkowych i gospodarczych w miarę potrzeb
Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie - 2018-05-10 - Lublin (lubelskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za podejmowanie działań związanych
z obsługą reklamacyjną Klienta według standardów Firmy TERG Media Expert, tj. m.in. za prowadzenie korespondencji z Klientem oraz obsługę telefoniczną Klienta.
terminowe rozpatrywanie reklamacji ,
przestrzeganie standardów i procedur,
rozliczanie zwrotów zamówień internetowych i nadanie atrybutów wg przyjętych kryteriów zwrotu,
współpraca z serwisami zewnętrznymi w zakresie obsługi reklamacyjnej towaru- ustalenie statusu zgłoszenia, zamówienie braku/części lub wizyty serwisowej do Klienta,
uzupełnienie dokumentacji dla Klienta- karty gwarancyjne, faktury sprzedaży, instrukcje obsługi.
Media Expert - 2016-06-03 - Poznań (wielkopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Radom (mazowieckie)
sprzedaż oferty turystycznej w biurze podróży, dbanie i czystość lokalu
Urlopy.Pl Sp. z o.o. - 2016-03-22 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa klienta w języku portugalskim i angielskim. Biegła znajomość procesów okołopodatkowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Zabierzów (małopolskie)
Wykształcenie min. średnie techniczne lub ogólnokształcące; bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego i rosyjskiego; umiejętności interpersonalne pomagające w obsłudze komputera; zakres obowiązków: tworzenie, pielęgnacja i pilnowanie raportów klienckich, planowanie poprawnego działania wizualizacji i interfejsów systemu, kontrola nad kosztami transmisji GSM do/z urządzeń, kontrola poprawności działania urządzeń telemetrycznych, zdalne wsparcie serwisantów na obiektach w terenie, kontakt z klientami w zakresie spraw technicznych i handlowych, przyjmowanie do realizacji zleceń serwisowo-wdrożeniowych od klientów; umowa na okres próbny; miejsce pracy Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Gliwice (śląskie)
Obsługa klientów, fakturowanie, gospodarka magazynowa, raport kasowy.
F.H.U. "FASTER" JAROSŁAW WRONA - 2016-04-18 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-06-11 - Warszawa (mazowieckie)
administrowanie polskimi oraz zagranicznymi sklepami internetowymiprofesjonalna, bieżąca obsługa klientówdbanie o wysoką jakość obsługi klientabieżąca analiza rynku, konkurencji oraz trendów szczególnie w obszarze e-commerceobsługa zamówień składanych w sklepie interrnetowymścisła współpraca z działem marketingu w zakresie treści przeznaczonych do publikacjiraportowanie wyników sprzedażywyciąganie wniosków, optymalizacja działań
"DINGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Rekrutacja pracowników
RTC Robert Capała - 2017-06-28 - Dęblin (lubelskie)
Rozpoznanie rynku i analiza potrzeb klientów, nawiązywanie bezrpośrednikch relacji z klientami, kształtowanie działałań usprawniających obsługe klientów, przygotowywanie ofert handlowych, budowanei pozytywnego wizerunku firmy, udział w konferencjach, targach.
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Końskie (świętokrzyskie)
wprowadzanie zdjęć z częściami samochodowymi na portale internetowe
Firma A.B.S -Andrzej Sobiech - 2018-02-10 - Iława (warmińsko-mazurskie)
• Ważenie dostaw przychodzących i wychodzących,• Obsługa programu wagowego,• Kontrola zgodności dokumentów wagowych oraz przewozowych,• Kontrola jakościowa surowca,• Pobieranie i archiwizowanie próbek surowca,• Udział w prowadzeniu dokumentacji systemu ISO, HACCP,• Współpraca z innymi działami w firmie.
Elpol Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2018-06-14 - Osina Mała (łódzkie)
- Dokonywanie zakupów rzeczy i usług dla OW, - Odbiór zamawianych rzeczy i dostawa do pracowni OW, - Współpraca przy przygotowywaniu umów, - Przygotowywanie opracowań, raportów, analiz, - Ścisła współpraca z bezpośrednimi przełożonym oraz zespołami OW. Oferta dostępna w sali E, C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 37 08 814, Marzena Gałek, Monika Zarębska.
Opera Wrocławska - 2017-07-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Tworzenie i zamieszczanie ogłoszeń o pracę. Umawianie osob na spotkania - organizacja spotkań, rozmowy z kandydatami, prowadzenie bazy danych.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Brzesko (małopolskie)
praca na danym stanowisku
Firma TARO Roman Grudziński Spółka Jawna - 2016-03-16 - Tymienice (łódzkie)
przygotowanie posiłków w zamówień
kontakt przez OHP - 2016-10-04 - Mielec (podkarpackie)
pozyskiwanie funduszy na cele charytatywne, utrzymywanie kontaktów
MATIO FUNDACJA POMOCY RODZINOM I CHORYM NA MUKOWISCYDOZĘ - 2016-09-29 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż bezpośrednia i internetowa towaru
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Złotoryja (dolnośląskie)
poszukiwanie nowych dostawców, nadzór nad procesem zakupu towarów, nadzór nad procesem sprzedaży (m.in. ustalanie cen, marży), raportowanie w języku tureckim
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
Demontaż pojazdów.
AUTO KASACJA Mariola Gańko - 2018-04-16 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
wykształcenie min. zawodowe, mile widziane doświadczenie w zakresie pracy w strukturach telemarketingu, chęć i gotowania do rozwijania swoich imiejetności pozyskiwania klientów, zaangażowanie i determinacja w działaniu, ponadprzeciętna inicjatywa i samodzielność, bardzo wysoko rozwiniete umiejętności komunikacyjne, biegłość w obsłudze komputera, internetu.Zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych klientów, wsparcie i rozwój sprzedaży produktów poprzez telemarketing, aktualizację bazy klientów.
A2HM TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-30 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
jw.
POLSKI ZWIĄZEK WĘDKARSKI - 2017-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-10-11 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja i przetwarzanie zamówień, dokumentów WZ oraz faktur
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)