SPECJALISTA/ KOORDYNATOR DO SPRAW SPRZEDAŻY STACJONARNEJ/ SKANOWANIE BILETÓW Koszalin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA/ KOORDYNATOR DO SPRAW SPRZEDAŻY STACJONARNEJ/ SKANOWANIE BILETÓW
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa stoiska sprzedaży biletów oraz walidacji kodów kreskowych, drukowanie biletów, sprzedaż biletów z wykorzystaniem systemu rezerwacji , skanowanie biletów
Data publikacji: 2018-11-06
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kompleksowa obsługa stoiska sprzedaży biletów oraz walidacji kodów kreskowych, drukowanie biletów, sprzedaż biletów z wykorzystaniem systemu rezerwacji , skanowanie biletów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 168
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA/ KOORDYNATOR DO SPRAW SPRZEDAŻY STACJONARNEJ/ SKANOWANIE BILETÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość języka angielskiego, kwalifikacje lub doświadczenie
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
Racławicka 13, 75-620 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: dodatkowe informacje: praca w godz. 8:00 -16:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Ulica pracodawcy: Racławicka
Numer budynku pracodawcy: 13
Profil działalności pracodawcy:
Pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji, gdzie indziej niesklasyfikowana
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 06.11.2018
Oferta pracy ważna do: 26.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Realizacja planów sprzedażowych, aktywna sprzedaż. Przygotowywanie ofert dla klientów. Sporządzanie raportów z prowadzonych działań.
Poczta Polska S. A. - 2016-07-06 - Starogard Gdański (pomorskie)
obsługa wtryksarki,
P.P.H.U. "ELEKTROMET" Marcin Matuszyk - 2017-05-30 - Świdnica (dolnośląskie)
Organizacja transportu towarów z magazynów do odbiorcy. Współpraca z przewoźnikami, firmami spedycyjnymi i celnikami. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i arabskiego ze względu na współpracę z firmami w krajach arabskich. Wykształcenie wyższe, kierunek administracja. Doświadczenie zawodowe 2 lata
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Ząbki (mazowieckie)
udział w rekrutacji i selekcji pracowników tymczasowych
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Opalenica (wielkopolskie)
księgowanie wyciągów, wystawianie faktur, sporządzanie listy płac, gromadzenie i archiwizowanie dokumentów, sporządzanie zaświadczeń, praca na programie streamsoft, zgłoszenia do ZUS, wyrejestrowanie pracowników
JANI 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-06-06 - Zielona Góra (lubuskie)
Przewóz towarów na terenie Polski
PPHU PONY Sławomir Kuc - 2017-11-02 - Andrespol (łódzkie)
•Rozliczanie czasu pracy,•Samodzielne naliczanie i kontrola poprawności naliczania wynagrodzeń oraz sporządzanie list płac,•Rozliczanie z ZUS, US, GUS, PFRON, ZFŚS•rozliczanie zajęć komorniczych,•Kompletowanie dokumentów emerytalno-rentowych,•Rozliczanie umów cywilno-prawnych,•Przygotowywanie zestawień, analiz•Sporządzanie dokumentów związanych z nawiązaniem oraz rozwiązaniem stosunku pracy•Prowadzenie akt osobowych
Rado Sp.z.o.o. - 2018-09-19 - Ławnica (podkarpackie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
Praca biurowa, kontakt z klientem, doradztwo techniczne, prowadzenie negoocjacji.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Chotomów (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie rozmów z kontrahentami, tłumaczenie umów i innych dokumentów
INFOSTER PROJEKT Sp. z o. o. - 2016-08-04 - Tarnów (małopolskie)
Pozyskiwanie i bieżąca obsługa najważniejszych i najwiekszych klientów firmy. współtworzenie strategii marketingowych oraz ofert dla klientów. prowadzenie negocjaji handlowych.
DACH-DEKER FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA S. C. T. CHARŁAMPOWICZ I P. LEŚNIEWSKI - 2018-06-18 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Wdrażanie i opracowanie strategii marketingowej firmy. Kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, wspieranie sprzedaży, nawiązywanie kontaktów z nowymi potencjalnymi klientami, zbieranie ofert, negocjacje z kontrahentami, organizowanie transportu, ulepszenie procesów sprzedażowych, analiza konkurencji, podnoszenie oraz utrzymywanie wiedzy o sprzedawanych produktach.
GMK Spółka Akcyjna Łobez - 2016-03-17 - Łobez (zachodniopomorskie)
Analizowanie przedłożonych przez Biuro Projektów dokumentacji budowlanych oraz przygotowywanie kooferatów na posiedzenia KOPI. Przygotowywanie opinii do MWWO-U, programów organizacyjno-użytkowych i Programów Inwestycji. Przygotowywanie do stosownych urzędów wniosków o wydanie decyzji administracyjnych umożliwiających realizację decyzji budowlanych. Opracowywanie opisu przedmiotu zamówienia do przeprowadzenia postępowań na udzielenie zamówienia publicznego, na opracowanie przez biuro projektowe dokumentacji budowlanych.Godziny pracy 7-15
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie - 2018-08-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Staż z PO WER na 6 miesięcy dla osób do 30 roku życia (- dla osób do 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone w okresie 4 miesięcy od daty rejestracji - dla osób powyżej 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone od momentu przystąpienia do projektu)MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: KOLUMBA 86GODZ.PR.: 8.00-16.00WYMAGANIA ORGANIZATORA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, OBSŁUGA KOMPUTERA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W KONTAKCIE Z KLIENTEM.
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Obsługa biurowo-administracyjna sekretariatu Dziekana i Prodziekana Wydziału Nauk o Zdrowiu.2. Pośredniczenie między studentem a Dziekanem WNZ w zakresie przyjmowania podań i rozwiązywania bieżących problemów.3. Obsługa interesantów w tym studentów, kandydatów na studentów oraz innych osób zgłaszających się do sekretariatu WNZ.4. Obsługa centrali telefonicznej, odbieranie poczty internetowej.5. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, oraz prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących z Wydziału Nauk o Zdrowiu.6. Przyjmowanie zaproszeń na kongresy, konferencje, szkolenia.7. Przepisywanie pism, wystąpień, referatów.8. Prowadzenie rejestru adresowego władz urzędów i organów współpracujących z Wydziałem.9. Obsługa administracyjna procesu dydaktycznego, szczególnie w zakresie działań projakościowych i komisji tematycznych oraz konferencji organizowanych przez WNZ.10. Obsługa administracyjna egzaminów dyplomowych.11. Udział w przygotowaniu sprawozdań i prowadzenie statystyki z prac komisji problemowych Wydziału.12. Współpraca z wydziałowym oraz kierunkowymi koordynatorami ds. jakości kształcenia w WNZ w zakresie procesu kształcenia.13. Obsługa administracyjna i ścisła współpraca ze studentami i nauczycielami akademickimi dot.: semestralnych ocen zajęć dydaktycznych (przygotowywanie ankiet i współpraca ze starostami poszczególnych roczników studiów), przeprowadzania hospitacji zajęć dydaktycznych oraz ankiet do badania opinii studentów na temat jakości świadczonych usług przez komórki administracyjne PWSZ w Płocku.14. Obsługa administracyjna spotkań i konsultacji ze studentami na temat jakości kształcenia w PWSZ w Płocku.15. Ewidencja druków ścisłego zarachowania.16. Wypisywanie i wydawanie zaświadczeń dla studentów oraz przygotowywanie projektów decyzji w indywidualnych sprawach studenckich.17. Współpraca i obsługa administracyjna w organizowaniu dodatkowych form kształcenia tj. studiów podyplomowych, specjalizacji, kursów, warsztatów, seminariów i konferencji prowadzonych przez Wydział Nauk o Zdrowiu.18. Współpraca z Koordynatorem Pracowni Umiejętności Pielęgniarskich i Koordynatorem pracowni kosmetologicznych na kierunku Kosmetologia w zakresie wyposażenia w sprzęt i materiały.19. Współpraca z Koordynatorem Zajęć Praktycznych i Praktyk Zawodowych w zakresie organizacji kształcenia praktycznego studentów Wydziału Nauk o Zdrowiu.20. Obsługa zewnętrznych komisji kontrolnych.21. Współpraca z Działem Spraw Studenckich i Dydaktyki oraz Kwesturą w zakresie spraw studenckich, a także innymi jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie ich działania.22. Współpraca z Dziekanem, Prodziekanem i nauczycielami Wydziału Nauk o Zdrowiu i Działem Spraw Studenckich i Dydaktyki w przygotowaniu planu zajęć i obciążeń sal dydaktycznych.23. Współpraca z Działem Zamówień Publicznych w zakresie postępowań na usługi dydaktyczne i wyposażenie na Wydziale Nauk o Zdrowiu.24. Aktualizowanie i archiwizowanie dokumentacji studiów stacjonarnych/niestacjonarnych.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2018-10-18 - Płock (mazowieckie)
sprzedaż kosmetyków, obsługa klientów, praca na komputerze, analiza sprzedaży, zamawianie towarów u dostawców, dbanie o stanowisko pracy
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Głogów (dolnośląskie)
Sporządzanie list płac, prowadzenie dokumentacji kadrowej, deklaracji do ZUS, GUS, US ,PFRON, przygotowywanie gwarancji przetargowych (ubezpieczeniowych i bankowych), sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych.WYMAGANIA: wykształcenie wyższe, znajomość systemu Płatnik, Optima, Symfonia, znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatkowych, PFRON, umiejętność kadrowo-płacowych, naliczania płac, efektywnej współpracy z urzędami (ZUS, US,PUP).KONTAKT: cv przesyłać na adres: prigeo (at) adres.pl
GEO Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-11-24 - Radymno (podkarpackie)
oferta stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Skierniewice (łódzkie)
• utrzymywanie trwałych relacji z klientami,• bieżąca obsługa klientów, • rozwijanie nowych relacji biznesowych• samodzielne i całościowe zarządzenie procesem sprzedaży.• tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta,
Elpol Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2018-06-14 - Osina Mała (łódzkie)
identyfikowanie procesów wymagających usprawnienia , wprowadzenie zmian, opracowywanie planów jakości
NFM Production sp. z o.o. - 2015-12-15 - Lębork (pomorskie)
KONTAKT Z KLIENTAMI ZAGRANICZNYMI Z UKRAINY, OBSŁUGA SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ, OBSŁUGA POCZTY ELEKTRONICZNEJ W JĘZYKU UKRAIŃSKIM
"Sellnet" s.c. A.Konieczna T.Krajewski - 2016-11-22 - Rzepin (lubuskie)
poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-13 - Wołów (dolnośląskie)
Sprzedaż, obsługa klientów, wystawianie faktur, pozyskiwanie klientów, tworzenie ofert, analiza rynku.
LUBET MAŁGORZATA MOCNA - 2018-01-17 - Błaszki (łódzkie)
współtworzenie strategii komunikacji wewnętrznej, działania CSR, planowanie i koordynację działań z zakresu komunikacji wewnętrznej w organizacji, pisanie i redagowanie artykułów do mediów wewnętrznych, tworzenie materiałów informacyjnych, w tym także multimedialnych, organizację spotkań, konkursów i innych wydarzeń dedykowanych pracownikom
ANWIL S.A. - 2016-05-11 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
identyfikacja i określenie wymogów, ograniczeń oraz przesłanek procesu rekrutacji wykwalifikowanych pracowników z państw wschodnich, przeprowadzenia procesu wyboru i kontakt z kandydatami w ukraińskim i rosyjskim języku, praca 25 godzin tygodniowo od poniedziałku do piątku w godzinach 8-19
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Pruszków (mazowieckie)
Koordynowanie procesów transportowych, organizowanie czynności ładunek i rozładunek, zawieranie umów transportowych.
kontakt przez PUP - 2018-10-25 - Kraków (małopolskie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku chińskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą chińskich towarów
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-03-31 - Łódź (łódzkie)
prace wykończeniowe w budownictwie
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT BUDOWLANYCH ASBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-22 - Kuligi (warmińsko-mazurskie)