SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Błaszki oferta pracy LUBET MAŁGORZATA MOCNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż, obsługa klientów, wystawianie faktur, pozyskiwanie klientów, tworzenie ofert, analiza rynku.
Data publikacji: 2018-01-17
Lokalizacja: Błaszki (łódzkie)
Pracodawca: LUBET MAŁGORZATA MOCNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Polna 29, 98-235 Błaszki, powiat: sieradzki, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż, obsługa klientów, wystawianie faktur, pozyskiwanie klientów, tworzenie ofert, analiza rynku.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Błaszki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sieradzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Błaszki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PRAWO JAZDY KAT. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie, doświadczenie mile widziane.
Nazwa pracodawcy: LUBET MAŁGORZATA MOCNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Adres pracodawcy:
Polna 29, 98-235 Błaszki, powiat: sieradzki, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie aplikacji na podany adres email: lubet (at) onet.pl lub kontakt osobisty
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: sieradzki
Gmina pracodawcy: Błaszki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Błaszki
Ulica pracodawcy: Polna
Numer budynku pracodawcy: 29
Profil działalności pracodawcy: Produkcja masy betonowej prefabrykowanej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 17.01.2018
Oferta pracy ważna do: 28.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 17.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 17.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wystawianie faktur, rozliczanie punktów handlowych, prowadzenie magazynu handlowego (dokumentacja), rozliczanie inwentaryzacji oraz inne prace z zakresu administarcji i księgowości
Firma Handlowa WITOSPOL Wierzchosławice Józef Szwiec - 2018-01-10 - Wola Rzędzińska (małopolskie)
jw.
KRAJOWA SZKOŁA SKARBOWOŚCI - 2017-07-14 - Warszawa (mazowieckie)
dynamiczne pozyskiwanie nowych klientów, segmentacja klientów, dobór oferty do odpowiednich grup klientów, opracowywanie dokumentacji przetargowej i ofertowej, organizacja szkoleń z zakresu systemów zarządzania i norm branżowych, monitorowanie potrzeb rynku w zakresie dzialalności firmy, prowadzenie działań związanych z promocją firmy na rynku, realizacja działań marketingowych w ramach realizacji projektów, bezpośrednie spotkanie z klientami, udział w tworzeniu i wdrażaniu planu marketingowego, administracja stron internetowych, ścisła współpraca z pracownikami innych działów, telefoniczne pozyskiwanie klientów, prowadzenie bazy CRM. Oferta pracy również dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Zabrze (śląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Zabrze (śląskie)
Nakładanie szpachli, szlifowanie, nakładanie podkładu
CARSED Spółka z Ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K. - 2018-07-06 - Siedlce (mazowieckie)
Sporządzanie kalkulacji cen wyrobów gotowych i usług, kalkulacja kosztów produkcji, analizowanie dokumentacji technicznej (rysunki techniczne), współpraca z działami wewnętrznymi zakresie procesów mających wpływ na cenę produktów, dbałość o wysoką jakość oraz terminowość wykonywanych kalkulacji , sporządzanie raportów i analiz, rozwój narzędzi do kalkulacji cenowych
WIRELAND Spółka z o.o. - 2016-04-14 - Bytów (pomorskie)
wykonywanie badań i opinii, wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem mediacji,przeprowadzaniem wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich oraz prowadzeniem poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin, współdziałanie z placówkami wykonującymi orzeczenia sądu.
Sąd Okręgowy w Gdańsku - 2016-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
Wykształcenie: średnie/wyższe; doświadczenie zawodowe: nie wymagane; komunikatywna znajomość jęz. niemieckiego; obsługa komputera, pakietu office i urządzeń biurowych; zakres obowiązków: korespondencja z dostawcami i klientami, przygotowanie zapytań i ofert handlowych, przygotowanie dokumentów wysyłkowych, nadzór nad realizacja zamówień; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
HAX-INOX MARTA HAK- FIGIEL - 2016-08-26 - Gliwice (śląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
Przeprowadzanie procedury zamówień publicznych w zakresie: usług, dostaw oraz robót budowlanych poprzez: sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami oraz przygotowanie wzoru umowy, sporządzanie i publikowanie ogłoszeń o zamówieniu publicznym i ogłoszeń o udzieleniu zamówienia publicznego, udział w pracach komisji przetargowej wraz ze sporządzeniem protokołu z jej posiedzeń oraz protokołu postępowania, przygotowanie dokumentów z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla organów kontroli zewnętrznej i wewnętrznej, przygotowanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy z wykonawcą wyłonionym w drodze przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzenie korespondencji z wykonawcami. Umowa na 3 miesiące; godziny pracy: 7.00- 15.00
TRZY FALE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-07 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa systemów do czyszczenia kanalizacji oraz studni głębinowej oraz rurociągów technologicznych wykorzystujących ciśnienie do 1200 bar
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Kraków (małopolskie)
kontakt telefoniczny i mailowy z dłużnikami
GCP SP. JAWNA Instytut Doskonalenia Wiedzy Prawno - Ekonomicznej - 2016-06-13 - Kraków (małopolskie)
Zmywanie naczyń
kontakt przez OHP - 2018-06-08 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie i nawiązywanie relacji z klientami, obsługa klienta, prowadzenie negocjacji, przygotowywanie ofertwykształcenie wyższebardzo dobra znajomość języka angielskiegomile widziana znajomość języka niemieckiegokomunikatywnośćpakiet MS Officerysunek technicznymile widziane doświadczenie
ALSPAW GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-30 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wymagane wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat. B, studia podyplomowe w zakresie BHP lub ukończone technik BHP, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (w kadrach, komórce BHP), doświadczenie w prowadzeniu szkoleń BHP.Ogólny zakres obowiązków:-Prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych w zakresie BHP.-Prowadzenie dokumentacji kadrowej.
SZKOLTEX CENTRUM USŁUG BHP I KADR - 2015-12-21 - Lublin (lubelskie)
•poznanie zasad kontroli formalno-rachunkowej dokumentów podlegających zapłacie•analiza wewnętrznych aktów prawnych związanych z zakresem zadań Działu Finasowego•segregowanie dokumentacji finansowo – księgowej•poznanie zasad kwalifikowania wydatków ze środków publicznych do wydatków strukturalnych•archiwizowanie dokumentacji
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
wykształcenie wyższe lub średniemile widziane doświadczenie w pracy w dziale zaopatrzeniaznajomośc obsługi programów komputerowych i magazynowychbardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmiedodatkowym atutem będzie znajomość języka niemieckiego i branży metalowejSkładanie zapytań ofertowych i zamówień na materiały, przyjmowanie i wydawanie materiałów - ewidencja przychodów i rozchodów magazynowych w systemie komputerowym, gospodarka materiałami produkcyjnymi, przygotowanie ekspedycji wysyłkowych wyrobów gotowych, produktów i usług, sprawozdawczość magazynowa, tłumaczenie pism i emaili1 zmianawynagrodzenie: 2500 zł brutto
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWE ZAP - MECHANIKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-30 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
dozór parkingu strzeżonego
K&B BEER Sp. z o.o. - 2016-02-29 - Ruda Śląska (śląskie)
odbywanie spotkań z klientami biznesowymi i nawiązywanie współpracy,przygotowanie ofert,analiz, i kalkulacji dla klientów,negocjowanie warunków kontraktów,prowadzenie spraw pozyskanych klientów,wykonywanie planu sprzedażowego
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Częstochowa (śląskie)
Przygotowanie dokumentacji pracowników, ZUS, GUS, BHP, rozliczanie czasu pracy, urlopów
P.P.U.H. "HYGEA" Czesław Golik - 2017-12-19 - Czarnków (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Warszawa (mazowieckie)
- Pozyskiwanie nowych klientów oraz rozszerzanie portfolio produktów u aktualnych klientów - Realizacja strategii sprzedażowej na rynkach zagranicznych- Przygotowywanie ofert handlowych- Prowadzenie negocjacji handlowych- Monitorowanie rynku i analiza konkurencji- Godziny pracy 8.00- 16.00
Carry Pet Food Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Trzebielino (pomorskie)
sprzedaż produktów, przygotowanie oferty handlowej dla klientów,pozyskiwanie nowych lklientów, podtrzymywanie relacji z klientami.
ALPINUS CHEMIA Sp. z o.o. - 2016-04-05 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
ocena jakości produkcji
MURANO MOSAIC Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Przeźmierowo (wielkopolskie)
zarządzanie cyklem życia pracownika na każdym etapie kariery, zarządzanie procesami transferów, zwolnień okresowych, rozwiązania umowy, promocji, zmian wynagrodzenia, kontakt z interesariuszami, przetwarzanie i analiza danych kadrowych, tworzenie raportów w zakresie cyklu życia pracowników, konsultacje z międzynarodowymi klientami w związku z cyklem życia pracownika w celu zwiększenia efektywności aktualnych procedur w oparciu o doświadczenie i informację zwrotną od klientów
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Kraków (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
monitorowanie wykonania planu, pozyskiwanie nowych danych z terenu, opracowywanie analiz i sprawozdań; dokonywanie rozliczenia wydanych środkow i kompletowanie dokumentacji; dokonywanie zakupów zgodnie z przyznanym planem finansowym np. prenumerata prasy, artykuły reklamowe, opracowanie i wydruk ulotek, przygotowywanie opisów przedmiotu zamówień i zapytań o cenę, opisywanie faktur i dowodów księgowych
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2016-08-25 - Poznań (wielkopolskie)
Kontrola jakości dostaw materiałów i półfabrykatów Kontrola jakości procesu produkcyjnego Kontrola i nadzór nad finalnymi produktami Kontrola warunków składania materiałów i wyrobów gotowych Kontrola form przeznaczonych do produkcji Stała kontrola jakościmateriału do produkcji.
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2018-09-10 - Polkowice (dolnośląskie)
rezerwacja i sprzedaż biletów lotniczych, rezerwacja samochodów, sprawdzanie biletów podrózy
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Poznań (wielkopolskie)