SPECJALISTA (J.ANG) K/M Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA (J.ANG) K/M
Wynagrodzenie: od 6 500 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-06-01
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w godz. 9-17:30
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA (J.ANG) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2018
Data zakończenia pracy: 30.06.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe; 2 lata doświdczenia zawodowego; wiedza na temat rynków kapitałowych; znajomość pojęć i zasad rachunkowości funduszy inwestycyjnych; biegła znajomość języka angielskiego; zakres obowiązków: analizowanie dokumentacji i tworzenie nowych funduszy w bazach danych; kontrolowanie kompletności otrzymanych dokumentów i danych potrzebnych do realizacji procesu Investment Compliance; kontaktowanie się z jednostkami odpowiedzialnymi za Investment Compliance na całym świecie; zapewnianie zintegrowania danych księgowych w globalnych narzędziach; wspieranie dziennych operacji przeprowadzanych w dziale Global Data Maintenance; dzienne wspieranie użytkowników baz danych w kwestiach związanych z danymi Investment Compliance; sporządzanie raportów wynikowych dla zarządu.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 01.06.2018
Oferta pracy ważna do: 06.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 01.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 01.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
•prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo – płacowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy, karty zasiłkowe etc.); •przygotowywanie listy płac oraz naliczanie wynagrodzeń; •sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, GUS; •sporządzanie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników; •tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy;
Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Gdańsku - 2016-02-19 - Gdańsk (pomorskie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2017-09-04 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
PRZYGOTOWANIE OFERT I PREZENTACJI, KONTAKT TELEFONICZNY I MAILOWY Z KLIENTAMI/ KONTAKT SKYPE, KONSULTACJE I DORADZTWO DLA KLIENTÓW W ZAKRESIE REKLAM ONLINE, ZARZĄDZANIE KONTAMI REKLAMOWYMI I KAMPANIAMI KLIENTÓW, OBSŁUGA I BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZAAWANSOWANA OBSŁUGA KOMPUTERA (PAKIET MS OFFICE), ZNAJOMOŚĆ SOCJAL MEDIA, ZNAJOMOŚĆ KANAŁÓW REKLAMOWYCH ONLINE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ MOBILNYCH, DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY LUB OBSŁUDZE KLIENTA, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE; e-mail:m.mojsiewicz (at) proinfo.co
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Przygotowanie przedsiębiorstwa do wdrażania ISO 14001praca w godz. 8-16
SCHOLLGLAS Polska Sp. z o.o. - 2018-02-14 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
wg zakresu obowiązków
Rejonowy Zarząd Inwestycji Człuchów Spółka z o.o. - 2017-06-29 - Człuchów (pomorskie)
Kontrola podległego zespołu, wprowadzanie standardów i ich kontrola, wyznaczanie kierunków rozwoju, opieka i organizacja przyjęć okolicznościowych i cateringowych, prowadzenie kalendarza rezerwacji, prezentowanie ofert klientom.
GRANATOIL GRANISZEWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-21 - Zagórze (mazowieckie)
Bieżąca obsługa biura, obsługa telefoniczna i mailowa klientów, tworzenie ofert, imprez turystycznych.
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Mysłowice (śląskie)
•realizacja zadań związanych z zagospodarowaniem nieruchomości Spółki (aktywne pozyskiwanie i negocjowanie umów najmu pomieszczeń, powierzchni reklamowych, infrastruktury technicznej);•zawieranie i rozwiązywanie umów najmu i dzierżawy dotyczących nieruchomości Spółki•obsługa rozległej sieci najemców, w tym wystawianie faktur za najem i dzierżawę, bieżąca kontrola płatności i zadłużenia•przygotowywanie raportów i informacji dotyczących zarządzania umowami najmu/dzierżawy•wyjaśnianie zgłaszanych przez najemców/dzierżawców problemów związanych z zarządzaniem umową•bieżące prowadzenie Rejestru umów najmu/dzierżawy•aktualizacja danych w informatycznych bazach danych stosowanych w jednostce, w zakresie realizowanych zadań;•przygotowywanie projektów umów, pism, wniosków itp.
Ośrodek Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego "Edukacja" sp. z o.o. - 2018-06-13 - Kłodzko (dolnośląskie)
udział w inwentaryzacji, codzienne monitorowanie stanu realizacji zamówień
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Mielec (podkarpackie)
Specjalista ds. rozwoju zawodowego - stażysta
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Staż organizowany przez GUP.Nauka sporządzania programów i kalkulacji wyjazdów zorganizowanych, wyszukiwanie obiektów noclegowych i podwykonawców, nauka obsługi systemów rezerwacyjnych i wyszukiwania w nich ofert, nauka obsługi posprzedażowej, poznawanie narzędzi marketingowych, nauka nadzorowania realizacji imprez turystycznych, nauka rozliczania imprezy.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Gdańsk (pomorskie)
Branża chemiczna.-Przyjmowanie zamówień, ofert,-przygotowywanie ofert przetargowych,-przeprowadzanie akcji marketingowych.
BTL Sp. z o.o. Zakład Enzymów i Peptonów - 2017-10-12 - Łódź (łódzkie)
Analizowanie rynku branżowego na Ukrainie i w Rosji, nawiązywani i podtrzymywanie kontaktów handlowych z podmiotami mającymi siedzibę na Ukrainie i w Rosji, budowanie korzystnego wizerunku firmy. Miejsce wykonywania pracy Rzeszów, terytorium RP, delegacje zagraniczne.
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Rzeszów (podkarpackie)
Bieżące wsparcie administracyjno-organizacyjne kadry zarządzającejKoordynację i organizację działań zespołów medycznych działających na terenie całego województwaNawiązywanie kontaktów z pracownikami placówek medycznychWspółpracę z działem marketingowym i współtworzenie strategii marketingowejWspółpracę z firmami i instytucjami partnerskimi Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju firmy
CENTRUM MEDYCZNE PROMEDICA SPÓŁKA CYWILNA PIOTR COMPAŁA, HALINA COMPAŁA-KUŚNIERZ - 2015-11-26 - Rzeszów (podkarpackie)
Doradztwo, sprzedaz pakietów ochronnych, zdrowotnych dla firmAplikacje nalezy złożyć do dnia 05.01.2016Wynagrodzenie od 3000-6000zł Praca w Elblągu i okolicach
Powszechny Zakład Ubezpieczeń Na Życie SA - 2015-12-21 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy. Budowanie bazy klientów. Realizowanie planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji .Uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych a także szkoleniach oraz certyfikacja z produktów. Przygotowanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla użytkowników końcowych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2017-11-16 - Katowice (śląskie)
1. Zapoznanie się z organizacją, strukturą i podziałem kompetencji w urzędzie, 2. Sczegółowe zapoznanie się z zakresem zadań, kompetencji oraz dokumentacją wytwarzaną w Oddziale Paszportów , 3. Zapoznanie się z aktami prawnymi niezbędnymi w pracy oddziału, 4. Prace kancelaryjno- biurowe i pomocnicze, 5. Przygotowanie powierzonej dokumentacji do archiwizacji
OPOLSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W OPOLU - 2015-07-21 - Opole (opolskie)
- Naliczanie wynagrodzeń ( umowy o prace i umowy cywilno-prawne);-Sporządzanie deklaracji i formularzy związanych z rozliczaniem wynagrodzeń do ZUS, US, PFRON;- Sporządzanie i nadzorowanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem min. umowy, aneksy, wypowiedzenia , świadectwa pracy;- Prowadzenie akt osobowych , w tym monitorowanie ważności szkoleń BHP, badań lekarskich;Jedna zmiana, umowa na czas określony.Kontakt kandydatów z pracodawcą: TELEFONICZNY POD NUMEREM: 605-332-433 lub kadry (at) marche.com.pl
Wrocławska Akademia Kulinarna Sp z o.o. Sp. komandytowa - 2016-12-06 - Wrocław (dolnośląskie)
obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okres pełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacji płatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności na nagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celu sporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno- Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazania jej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacji ich zadań.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office; dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-01-09 - Racibórz (śląskie)
Prowadzenie kontaktów z zagranicznymi biurami podróży, głównie Białoruss, Rosja, Ukraina, Litwa. Opracowywanie ofert w j. rosyjskim i inne obowiązki biurowe
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Białystok (podlaskie)
iw.
SALUS PSYCHOLOG AGNIESZKA DYRDA-JAWORSKA - 2016-07-01 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki:- Praca na Punkcie Info Galerii Handlowej - Ścisła współpraca z Dyrekcją Centrum Handlowego- Obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej- Prowadzenie programu lojalnościowego (sprzedaż kart podarunkowych)- Wykonywanie prac biurowych, składanie zamówieńOferujemy:- Odpowiedzialne i samodzielne stanowisko- Rozwój swoich umiejętności interpersonalnych- Praca w centrum Bydgoszczy- Elastyczny grafik dopasowany do własnych potrzebGodziny pracy: 9-21 oraz w wybrane weekendy
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
czynności związane z reklamą i marketingiem w firmie, czynności biurowe
LECH RESORT & SPA - 2016-02-19 - Łeba (pomorskie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe; mile widziana specjalność kadry i płace; min. 2 lata doświadczenia; mile widziana obsługa programu OPTIMA; zakres obowiązków: naliczanie list płac (wynagrodzenie urlopowe, chorobowe, ekwiwalent za urlop, odprawy, rozliczanie czasu pracy, obliczanie dodatku za nadgodziny itd.), prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie deklaracjiZUS, PFRON, sprawozdania GUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
OPI BIURO RACHUNKOWOŚCI I FINANSÓW AGNIESZKA OLBRYŚ - 2017-09-27 - Gliwice (śląskie)
realizacja planów naborowych, bieżaca obsługa słuchaczy szkoły, wydawanie i przyjmowanie dokumentów zaświadczeń itp.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Kraków (małopolskie)
jw.
ZWIĄZEK REWIZYJNY SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWYCH RP - 2018-07-25 - Warszawa (mazowieckie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Legnica (dolnośląskie)
OBSŁUGA KORESPONDENCJI, KONTAKT TELEFONICZNY Z PARTNERAMI HANDLOWYMI
LIQUID TRANS Sp z o.o - 2017-09-15 - Słubice (lubuskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Bądkowo Jeziorne (mazowieckie)
Nadzór nad realizacją zapotrzebowania na zakup towarów handlowych, surowców i materiałów wynikających z planów produkcyjnych oraz bieżących zamówień Klientów.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe A.S.G. - 2016-08-03 - Człuchów (pomorskie)