SPECJALISTA DO SPRAW WYNAGRODZEŃ Gliwice oferta pracy OPI BIURO RACHUNKOWOŚCI I FINANSÓW AGNIESZKA OLBRYŚ
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW WYNAGRODZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: średnie lub wyższe; mile widziana specjalność kadry i płace; min. 2 lata doświadczenia; mile widziana obsługa programu OPTIMA; zakres obowiązków: naliczanie list płac (wynagrodzenie urlopowe, chorobowe, ekwiwalent za urlop, odprawy, rozliczanie czasu pracy, obliczanie dodatku za nadgodziny itd.), prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie deklaracjiZUS, PFRON, sprawozdania GUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Data publikacji: 2017-09-27
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: OPI BIURO RACHUNKOWOŚCI I FINANSÓW AGNIESZKA OLBRYŚ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jasna 28, 44-122 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: średnie lub wyższe; mile widziana specjalność kadry i płace; min. 2 lata doświadczenia; mile widziana obsługa programu OPTIMA; zakres obowiązków: naliczanie list płac (wynagrodzenie urlopowe, chorobowe, ekwiwalent za urlop, odprawy, rozliczanie czasu pracy, obliczanie dodatku za nadgodziny itd.), prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie deklaracjiZUS, PFRON, sprawozdania GUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW WYNAGRODZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw wynagrodzeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.10.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw wynagrodzeń (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Nazwa pracodawcy:
OPI BIURO RACHUNKOWOŚCI I FINANSÓW AGNIESZKA OLBRYŚ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
-, 44-122 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne przesyłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw wynagrodzeń
Data dodania oferty pracy: 27.09.2017
Oferta pracy ważna do: 26.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
OBSŁUGA KLIENTA, (sprzedaż pożyczek, lokat, kart)
STEFCZYK FINANSE - TOWARZYSTWO ZARZĄDZAJĄCE SKOK SP. Z O. O., SP. KOMANDYOWO - AKCYJNA - 2016-06-08 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
przygotowanie ofert w formie elektronicznej, fakturowanie
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Nisko (podkarpackie)
Koordynowanie procesów sprzedażowych, planowanie działań marketingowych, realizacja ofert handlowych na terenie Ukrainy, Rosji, Niemiec i Anglii. Nawiązywanie kontaktów bezpośrednich i telefonicznych z klientami biznesowymi. Rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klienta.
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż produktów turystycznych
CENTRUM PODRÓŻY I UBEZPIECZEŃ KIM Krystyna Lisiak - 2016-12-29 - Kalisz (wielkopolskie)
MONTAŻ, SERWIS, NAPRAWA INSTALACJI HYDRANTOWYCH, TRYSKACZOWYCH, ZRASZACZOWYCH ORAZ POMPOWNI P-POŻ, STACJI ZAWORÓW KONTROLNO-ALARMOWYCH, MONTAŻ ARMATURY I SPRZĘTU P-POŻ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE ZAWODOWE, WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ CZYTANIA SCHEMATÓW ELEKTRYCZNYCH I HYDRAULICZNYCH, OBSŁUGA KOMPUTERA, ZDOLNOŚCI MANUALNE, ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI NARZĘDZI, PRAWO JAZDY KAT.B, PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO I NIEMIECKIEGO;MIEJSCE PRACY: SZCZECIN C.V NA MAIL: info (at) firestop-serwis.pl
FIRE STOP SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
weryfikacja i kontrola realizacji transport, awizacja środka transportu na załadunek i rozładunek, kontrola dokumentów dla poszczegółnych transportów, sprawdzanie wartości dokumentów podwykonawców, umiejętność wyznaczania trasy, praca z programen Giełda Trans, kontrola obiegu dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
prezentowanie towarów klientom, obsługa klienta, sprzedaż towarów
Poznań Nuga Sp.z.o.o. - 2016-06-22 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC W BIURZE RACHUNKOWYM:-SPORZĄDZANIE I WERYFIKACJA DOKUMENTÓW KADROWYCH (UMOWA O PRACĘ, ANEKSY, ZAŚWIADCZENIA O ZATRUDNIENIU, WNIOSKI URLOPOWE I INNE DOKUMENTY)-NALICZANIE PŁAC (WYNAGRODZENIA, EKWIWALENTY, ZASIŁKI, DODATKI I IN.) DLA PRACOWNIKÓW KLIENTÓW BIURA-SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ZUS (ZGŁOSZENIOWYCH, ROZLICZENIOWYCH, IWA I INNYCH)-NALICZANIE ODPISÓW I ŚWIADCZEŃ Z ZFŚS,-ROZLICZANIE DELEGACJI,-SPORZĄDZANIE DEKLARACJI MIESIĘCZNYCH PFRONI IN.
DOBRA KSIĘGOWOŚĆ SP. Z O.O. BIURO RACHUNKOWE - 2018-02-01 - Rzeszów (podkarpackie)
Zakres zadań:- zapewnienie prawidłowości działań funkcji logistycznych i zaopatrzeniowych,- kontaktowanie się z dostawcami i klientami,- nawiązywanie pozytywnych relacji handlowych,- ewidencjonowanie i realizowanie zamówień od klientów,- bieżące kompletowanie i przekazywanie dokumentów zaopatrzeniowych,- ewidencjonowanie stanów magazynowych,- tworzenie zamówień na asortyment rotujący;
MEDSEVEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Konserwacja urządzęń i maszyn, naprawy urządzeń i maszyn, prace warsztatowe i porządkowe.
kontakt przez PUP - 2015-12-04 - Kamienica Polska (śląskie)
bezpośrednia obsługa klienta, sporządzanie ofert, obsługa sprzętu biurowego, obsługa programu "Okna 2000", pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Starogard Gdański (pomorskie)
wystawianie faktur, utrzymywanie współpracy z koncernami węglowymi oraz klientami hurtowymi
P.H.U. Sylmet - 2017-01-05 - Alwernia (małopolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Zabrze (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
oferowanie klientom produktów ubezpieczeniowych; doradztwo w zakresie wyboru optymalnego dla klienta wariantu ubezpieczenia ; zawieranie polis ubezpieczeniowych; inkasowanie naleznych składek ubezpieczeniowych i nadzór nad terminowością wpłat rat składek; wspólpraca z centala C.U.K.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Gąbin (mazowieckie)
j/w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-06-06 - Gdańsk (pomorskie)
współtworzenie, planowanie i rozwijanie strategii sprzedaży, prognoza zachowania się rynku i obserwacja trendów, poszukiwanie nowych rynków zbytu, doradztwo i sprzedaż środków ochrony roślin, organizacja całego procesu sprzedaży, kontrola nad warunkami przechowywania i przewożenia towaru, sporządzanie wymaganej dokumentacji, dbanie o dobre i długotrwałe relacje z klientami
ZIARN-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-18 - Górki (pomorskie)
- Przyjmowanie rezerwacji, zakwaterowywanie i wykwaterowywanie gości kempingu. Prowadzenie obsługi recepcji w języku polskim i obcym. Prowadzenie obsługi elektronicznych systemów rezerwacyjnych. Nawiązywanie i utrzymywanie wzorowych relacji z gośćmi Kempingu. Udzielanie informacji turystycznej gościom Kempingu. Rozliczanie finansowe pobytu gości Kempingu. Obsługiwanie urządzeń biurowych będących na wyposażeniu recepcji.- Miejsce wykonywania pracy: Kemping 215, ul. Trzech Stawów 23.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto + dodatek stażowy. Praca na umowę o pracę na czas określony (sezon) na 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na dwie zmiany w systemie równoważnym w godzinach: 8:00-20:00 + soboty, niedziele, święta - według grafiku / harmonogramu. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana dobra (komunikatywna) znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Mile widziana znajomość innych języków obcych. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:30-15:30) (Tel. 32-259-64-62) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (al. Aleja Wojciecha Korfantego 35, 40-160 Katowice).
MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI - 2016-05-16 - Katowice (śląskie)
Przygotowanie raportów w j. rosyjskim lub/i angielskim, usprawnienie procesu.
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Kraków (małopolskie)
jw.
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej - 2017-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-04-14 - Świątniki Górne (małopolskie)
Prace związane z wykonywanie pokryć dachowych
Ogłoszeniowa, domyidachy.pl Robert Borkowski - 2018-05-10 - Żelków-Kolonia (mazowieckie)
zgodny ze stanowiskiem
MIRKO Spółka z o.o. - 2016-10-14 - Głobino (pomorskie)
Przewóz osób w kraju
LIDER TRANS ŁACH ADRIAN - 2016-09-26 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Współpraca z agentami, obsługa agentów ubezpieczeniowych, doradztwo produktowe, rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez agentów, rozliczanie polis
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Siedlce (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Warszawa (mazowieckie)
ewidencja zdarzeń gospodarczych na kontach, sporządzanie przelewów za faktury, sporządzanie rejestru zakupu, materiału, usług, sporządzanie poleceń księgowania, prowadzenie analityki kont
Spółdzielnia Mieszkaniowa "KISIELIN" - 2017-10-27 - Zielona Góra (lubuskie)
uczestniczenie w negocjacjach, uzgodnieniach zapisów umownych z podwykonawcami na budowie,weryfikacja i opiniowanie umów podwykonawczych zawieranych z dalszymi podwykonawcami,kompletowanie dokumentów niezbędnych do akceptacji umów przez Zamawiającego, zgłaszanie firm podwykonawczych jako oficjalnych podwykonawców do Zamawiającego,przygotowanie propozycji korespondencji pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym w kwestiach spornych dotyczących wykonawstwa robót, interpretacji zapisów Kontraktu, umów podwykonawczych, zgłoszeń podwykonawców, prowadzenie korespondencji z podwykonawcami, kontrahentami oraz dostawcami usług i materiałów,kontrola prawidłowości realizacji umów podwykonawczych, a zwłaszcza kwestii spornych, prowadzenie rejestru i archiwizacja umów na budowie, wsparcie pracowników technicznych budowy w zakresie interpretacji norm, przepisów i umów.
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-29 - Bogatynia (dolnośląskie)
Samodzielne prowadzenie księgowości kadr płac, obsługa płatnik, wiedza ogólna z zakresu podatku Vat i księgowości.
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Milówka (śląskie)