SPECJALISTA DS HANDLU I MARKETINGU Głobino oferta pracy MIRKO Spółka z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS HANDLU I MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem
Data publikacji: 2016-10-14
Lokalizacja: Głobino (pomorskie)
Pracodawca: MIRKO Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:76-200 Głobino 73, powiat: słupski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS HANDLU I MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Głobino
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : bardzo dobra znajomość pakiety MS Office,umiejętności interpersonalne w tym łatwość nawiązywania kontaktów,[Inne] : kreatywność, zaangażowanie, samodzielność oraz nastawienie na realizacje celów,
Nazwa pracodawcy: MIRKO Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
76-200 Głobino 73, powiat: słupski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : wstępnie tel.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: słupski
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Głobino
Numer budynku pracodawcy: 73
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 14.10.2016
Oferta pracy ważna do: 31.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klienta,prace biurowe, przygotowywanie ofert, marketing usług szkoleniowych
SPÓŁDZIELNIA PRACY "OŚWIATA" W RZESZOWIE - 2016-10-04 - Rzeszów (podkarpackie)
Współpraca z firmami transportowymi, prowadzenie negocjacji cenowych, poszukiwanie nowych firm transportowych, bieząca obsługa transportów, obsługa przewozów kontenerowychpraca w godz. 8-16.Dodatkowo do wynagrodzenia premia. uznaniowa
BTG SP.Z O.O - 2018-02-01 - Opole (opolskie)
Specjalista do spraw eksportu
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Skopanie (podkarpackie)
Prowadzenie składu podatkowego w zakresie: Obsługi systemu EMCS. Obsługi programu akcyzowego. Obsługi komunikatów celnych. Prowadzenia ewidencji wyrobów akcyzowych Przygotowywania deklaracji podatkowych. Uczestnictwa w czynnościach organów celnych wykonywanych na terenie składu podatkowego. Sporządzania raportów, analiz, innej dokumentacji dot. składu podatkowego. Koordynowania saldowania wyrobów akcyzowych. Prowadzenia korespondencji pisemnej z organami służby celnej. Kontroli stanów magazynowych. Współpracy z kontrahentami i firmami transportowymi
EKOBENZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-04 - Bogumiłów (łódzkie)
Przyjmowanie, koordynowanie i realizacja zleceń produkcyjnych. Zapewnienie klientom pełnego wsparcia w zakresie realizacji zamówień. Budowanie pozytywnych relacji biznesowych z klientem.
TAKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-02 - Bolesław (małopolskie)
jw
INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH - 2016-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE MIĘDZY INNYMI ZA:•SPORZĄDZANIE I OPINIOWANIE UMÓW •IDENTYFIKACJĘ I ANALIZĘ RYZYK FORMALNO-PRAWNYCH W ZAWIERANYCH UMOWACH•NEGOCJACJE Z KONTRAHENTAMI •CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z ZAWIERANIEM UMÓW•ANALIZY I RAPORTOWANIE W ZAKRESIE UMÓWWYMAGANIA:•STUDENT LUB ABSOLWENT PRAWA LUB ADMINISTRACJI LUB FINANSÓW•PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW PRAWA HANDLOWEGO, KC , PZP•BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA (MS OFFICE)•DOBRA ORGANIZACJA PRACY ORAZ SAMODZIELNOŚĆ•KOMUNIKATYWNOŚĆ I UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE•ANALITYCZNY UMYSŁ I KREATYWNOŚĆ•ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO LUB NIEMIECKIEGO•PRAWO JAZDY KAT. B
Janik-Stec Małgorzata, TMS AUDIT Małgorzata Janik Stec - 2016-09-08 - Trzebownisko (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
- Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Praca w Katowicach: Ul. Karolinki 1, ul. Dębowa 7, ul. Witosa 17.- Wynagrodzenie: 2000 - 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, potem umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: (Katowice, ul. Karolinki 1) 6:30-14:30, (Katowice, ul. Dębowa 7) 9:15-17:15, (Katowice, ul. Witosa 17) 9:15-17:15. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta. Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów, duże zaangażowanie i motywacjia do pracy, dobra organizacja pracy własnej, dobre umiejętności obsługi MS Office (w szczególności Excel). Mile widziane: doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, Znajomość produktów finansowych. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-10-04 - Katowice (śląskie)
- Opracowywanie, planowanie, organizacja i koordynowanie EVENTÓW, w tym: targów, konferencji, prezentacji, szkoleń oraz imprez firmowych. Przygotowywanie dokumentacji oraz materiałów marketingowych dla realizowanego przedsięwzięcia. Pozyskiwanie i współpraca zwystawcami, partnerami i sponsorami. Ścisła i aktywna współpraca z działem handlowym (oraz innymi działami); Budowanie wizerunku firmy poprzez bezpośredni kontakt z mediami (prasa, tv, radio, internet). Planowanie i realizacja działań w mediach społecznościowych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy w internecie. Prowadzenie, poszerzanie i aktualizowanie baz danych kontrahentów. Tworzenie newsletterów targowych. Analiza marketingowa nowych przedsięwzięć targowych spółki; Współudział i zaangażowanie w pozostałe prace i projekty działu marketingu.- Wynagrodzenie: od 2200 (do 6000 zł/brutto w tym premia). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie wyższe kierunkowe (min. licencjat): Marketing lub Zarządzanie lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 rok na podobnym stanowisku. Wymagana kreatywność w wynajdowaniu ciekawych rozwiązań. Wymagana łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Wymagana odpowiedzialność w działaniu. Umiejętność pracy w grupie. Bardzo dobra organizacji pracy własnej. Swobodne posługiwanie się pakietem Office ze szczególnym uwzględnieniem Outlook, Power Point i Word.
WEINDICH SPÓŁKA JAWNA - 2017-08-04 - Chorzów (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
-stałe doskonalenie systemu zapewnienia jakości;-przygotowywanie raportów jakościowych i nadzorowaniu dokumentacji;-przeprowadzanie wewnętrznych audytów jakościowych;szkolenie pracowników w zakresie GHP, GMP, HACCP;-pobieranie i wysyłanie próbek do badań;-rozpatrywanie reklamacji;-odbiór jakościowy wyprodukowanych wyrobów gotowych;-prowadzanie ilościowej i jakościowej ewidencji wytworzonych odpadów;-współpracy z firmami świadczącymi usługi w zakresie działu jakości;-reprezentowanie firmy podczas kontroli urzędowych.
ERBIL FOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-10 - Wiązowna (mazowieckie)
Odpowiedzialność za funkcjonalne i techniczne wsparcie użytkowników, dostarczenie rozwiązań na zgłaszane przez Key Use incydentów w obszarze Autoryzacji SAP. Identyfikacja, analiza i rozwiązanie incydentów dotyczących autoryzacji SAP zgodnie z umową o gwarantowanym poziomie świadczenia usług. Realizacja wniosków serwisowych w zakresie Autoryzacji SAP, b. Dostarczanie rozwiązań w zakresie rozbudowy i konfiguracji SAP (na podstawie incydentów, wniosków serwisowych i wniosków o zmianę) zgodnie z procesami, Support & Change Management /. Wsparcie i Zarządzanie Zmianą. Odpowiedzialnośc za dokumentację procesów w obszarze Autoryzacji SAP.ranie procesów Support & Change Management / Wsparcia i Zarządzania Zmianą. Aktywną postawa w zakresie proponowania usprawnień procesów SAP Support a także identyfikacji obszarów kompetencji wymagających rozwoju.
KEMIRA GDAŃSK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-02 - Gdańsk (pomorskie)
- Programowanie i samodzielna obsługa centrum obróbczego CNC - Ustawianie i wykonywanie detalu zgodnie z rysunkiem technicznym- Obsługa urządzeń pomiarowych- Nadzór nad przebiegiem procesu, dobór parametrów- Współpraca z technologami, kontrola jakości wytwarzanego produktu - Dbanie o prawidłowy stan techniczny maszyn i narzędzi
DOBRA FORMA SPÓŁKA Z O.O. - 2016-12-27 - Namysłów (opolskie)
-prowadzenie dokumentacji pracowniczej -sporządzanie dokumentów związanych z nawiązaniem/rozwiązaniem stosunku pracy,-sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;-terminowa wypłata wynagrodzeń,-naliczanie urlopów, chorobowych i pozostałych świadczeń wypłacanych pracownikom,-sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego-ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;-sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów.
Omega Pilzno ITiS Godawski&Godawski - 2016-04-01 - Pilzno (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta subsydiowana - oferta przeznaczona dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy. KONTROLA ORAZ WYSTAWIANIE ZAMÓWIEŃ MATERIAŁOWYCH, ORGANIZACJA TRANSPORTÓW ZAKUPOWYCH, ARCHIWIZACJA DOKUMENTACJI W RAMACH DZIAŁU
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
ślusarz-spawacz
Budowlana Firma K.M.K. Włodek Krzysztof - 2015-11-30 - Radlna (małopolskie)
Mailowa, telefoniczna i bezpośrednia obsługa klientów. Współpraca z kontrahentami zagranicznymi i krajowymi. Bieżące wsparcie w realizacji zamówień. Budowanie długotrwałych realizacji z klientami. zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji handlowej. Sporządzanie analiz sprzedażowych.
kontakt przez OHP - 2018-06-22 - Tarnów (małopolskie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie wyższe; min. 6 miesięcy doświadczenia zawodowego; prawo jazdy kat. B; obsługa komputera; podstawowa znajomość j. angielskiego; sporządzanie ofert, raportów, protokołów; obsługa urządzeń biurowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Bytom
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Bytom (śląskie)
OBSŁUGA GIEŁDY TRANSPORTOWEJ, PRZYGOTOWYWANIE I OPRACOWYWANIE ZLECEŃ TRANSPOTROWYCH, KOMPLETOWANIE DOKUMENTACJI
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Obsługa klienta niemieckojęzycznego, pomoc przy zamówieniu, rozwiązywanie problemów przy obsłudze kart przez klienta.
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Zabierzów (małopolskie)
Odpowiedzialność za kompleksową obsługę telefoniczna i mailową klienta B2B i B2C w j. niemieckim, obsługa posprzedażowa, koordynacja procesu nrealizacji zamówienia i transportu, wprowadzanie danych do systemu, współpraca wewnątrzdziałowa oraz z firmami zewnętrznymi.Praca w godzinach: 08:00-16:00
QUERSUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-09 - Podrzecze (małopolskie)
Aktywne poszukiwanie potencjalnych kandydatów do pracy, umawianie spotkań rekrutacyjnych i budowanie dobrych relacji z kandydatamiMiejsce wykonywnaia pracy: Wrocław, ul. Klecińska,Kontakt kandydatów z pracodawcą: 512 029 771, klimas.yoojin (at) gmail.comsala C
Yoo-Jin IMS Poland Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
1. Organizowanie i nadzorowanie prac inwestycyjno-remontowych.2. Organizowanie usuwania usterek i awarii.3. Przestrzeganie terminów przeglądów okresowych urządzeń specjalnych jak winda, żelazna kurtyna, urządzenia alarmowe i sygnalizacyjne, wentylacyjne, odgromowe, klimatyzacyjne itp. 4. Wykonywanie drobnych napraw i remontów.
TEATR IM. H. MODRZEJEWSKIEJ W LEGNICY - 2018-03-15 - Legnica (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Dom Kultury Pleszew - 2018-07-06 - Pleszew (wielkopolskie)
wg stanowiska
Biuro Rachunkowe "PRESTIGE" Wioletta Bojar Ostróda - 2017-11-23 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, opieka nad partnerami biznesowymi firmy, udział w działaniach marketingowych, realizacja założonych planów. Branża informatyczna.
Retail Technology Consulting Sp. z o.o. - 2016-06-02 - Zabrze (śląskie)
sprzedaż produktów firmy na wyznaczonym obszarze, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami, rozwój współpracy z obecnymi klientami i pozyskiwanie nowych .
SŁAWOMIR RADWAŃSKI DrukujToTu.pl - 2016-02-17 - Rzeszów (podkarpackie)