SPECJALISTA DS HANDLU I MARKETINGU Głobino oferta pracy MIRKO Spółka z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA DS HANDLU I MARKETINGU

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem

Data publikacji: 2016-10-14

Lokalizacja: Głobino (pomorskie)

Pracodawca: MIRKO Spółka z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
76-200 Głobino 73, powiat: słupski, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS HANDLU I MARKETINGU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Głobino

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 14.10.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : bardzo dobra znajomość pakiety MS Office,umiejętności interpersonalne w tym łatwość nawiązywania kontaktów,[Inne] : kreatywność, zaangażowanie, samodzielność oraz nastawienie na realizacje celów,

Nazwa pracodawcy: MIRKO Spółka z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
76-200 Głobino 73, powiat: słupski, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : wstępnie tel.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: słupski

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Głobino

Numer budynku pracodawcy: 73

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu

Data dodania oferty pracy: 14.10.2016

Oferta pracy ważna do: 31.10.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 14.10.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 14.10.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY - 1 500 - 1 800 PLN

obsługa klienta,prace biurowe, przygotowywanie ofert, marketing usług szkoleniowych
SPÓŁDZIELNIA PRACY "OŚWIATA" W RZESZOWIE - 2016-10-04 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 4 200 PLN

Współpraca z firmami transportowymi, prowadzenie negocjacji cenowych, poszukiwanie nowych firm transportowych, bieząca obsługa transportów, obsługa przewozów kontenerowychpraca w godz. 8-16.Dodatkowo do wynagrodzenia premia. uznaniowa
BTG SP.Z O.O - 2018-02-01 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - 997,4 PLN

Specjalista do spraw eksportu
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Skopanie (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. AKCYZOWO-CELNYCH - od 3 000 PLN

Prowadzenie składu podatkowego w zakresie: Obsługi systemu EMCS. Obsługi programu akcyzowego. Obsługi komunikatów celnych. Prowadzenia ewidencji wyrobów akcyzowych Przygotowywania deklaracji podatkowych. Uczestnictwa w czynnościach organów celnych wykonywanych na terenie składu podatkowego. Sporządzania raportów, analiz, innej dokumentacji dot. składu podatkowego. Koordynowania saldowania wyrobów akcyzowych. Prowadzenia korespondencji pisemnej z organami służby celnej. Kontroli stanów magazynowych. Współpracy z kontrahentami i firmami transportowymi
EKOBENZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-04 - Bogumiłów (łódzkie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 3 000 PLN

Przyjmowanie, koordynowanie i realizacja zleceń produkcyjnych. Zapewnienie klientom pełnego wsparcia w zakresie realizacji zamówień. Budowanie pozytywnych relacji biznesowych z klientem.
TAKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-02 - Bolesław (małopolskie)

SPECJALISTA DS. PRAWNYCH (DZIAŁ ZAWIERANIA UMÓW) - od 2 800 PLN

OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE MIĘDZY INNYMI ZA:•SPORZĄDZANIE I OPINIOWANIE UMÓW •IDENTYFIKACJĘ I ANALIZĘ RYZYK FORMALNO-PRAWNYCH W ZAWIERANYCH UMOWACH•NEGOCJACJE Z KONTRAHENTAMI •CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z ZAWIERANIEM UMÓW•ANALIZY I RAPORTOWANIE W ZAKRESIE UMÓWWYMAGANIA:•STUDENT LUB ABSOLWENT PRAWA LUB ADMINISTRACJI LUB FINANSÓW•PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW PRAWA HANDLOWEGO, KC , PZP•BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA (MS OFFICE)•DOBRA ORGANIZACJA PRACY ORAZ SAMODZIELNOŚĆ•KOMUNIKATYWNOŚĆ I UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE•ANALITYCZNY UMYSŁ I KREATYWNOŚĆ•ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO LUB NIEMIECKIEGO•PRAWO JAZDY KAT. B
Janik-Stec Małgorzata, TMS AUDIT Małgorzata Janik Stec - 2016-09-08 - Trzebownisko (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 060 PLN

j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 2 000 - 2 500 PLN

- Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Praca w Katowicach: Ul. Karolinki 1, ul. Dębowa 7, ul. Witosa 17.- Wynagrodzenie: 2000 - 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, potem umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: (Katowice, ul. Karolinki 1) 6:30-14:30, (Katowice, ul. Dębowa 7) 9:15-17:15, (Katowice, ul. Witosa 17) 9:15-17:15. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta. Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów, duże zaangażowanie i motywacjia do pracy, dobra organizacja pracy własnej, dobre umiejętności obsługi MS Office (w szczególności Excel). Mile widziane: doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, Znajomość produktów finansowych. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-10-04 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I ORGANIZACJI TARGÓW - 2 200 - 6 000 PLN

- Opracowywanie, planowanie, organizacja i koordynowanie EVENTÓW, w tym: targów, konferencji, prezentacji, szkoleń oraz imprez firmowych. Przygotowywanie dokumentacji oraz materiałów marketingowych dla realizowanego przedsięwzięcia. Pozyskiwanie i współpraca zwystawcami, partnerami i sponsorami. Ścisła i aktywna współpraca z działem handlowym (oraz innymi działami); Budowanie wizerunku firmy poprzez bezpośredni kontakt z mediami (prasa, tv, radio, internet). Planowanie i realizacja działań w mediach społecznościowych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy w internecie. Prowadzenie, poszerzanie i aktualizowanie baz danych kontrahentów. Tworzenie newsletterów targowych. Analiza marketingowa nowych przedsięwzięć targowych spółki; Współudział i zaangażowanie w pozostałe prace i projekty działu marketingu.- Wynagrodzenie: od 2200 (do 6000 zł/brutto w tym premia). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie wyższe kierunkowe (min. licencjat): Marketing lub Zarządzanie lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 rok na podobnym stanowisku. Wymagana kreatywność w wynajdowaniu ciekawych rozwiązań. Wymagana łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Wymagana odpowiedzialność w działaniu. Umiejętność pracy w grupie. Bardzo dobra organizacji pracy własnej. Swobodne posługiwanie się pakietem Office ze szczególnym uwzględnieniem Outlook, Power Point i Word.
WEINDICH SPÓŁKA JAWNA - 2017-08-04 - Chorzów (śląskie)

SPECJALISTA DS.ZAPEWNIENIA JAKOŚCI (23J) - od 3 300 PLN

-stałe doskonalenie systemu zapewnienia jakości;-przygotowywanie raportów jakościowych i nadzorowaniu dokumentacji;-przeprowadzanie wewnętrznych audytów jakościowych;szkolenie pracowników w zakresie GHP, GMP, HACCP;-pobieranie i wysyłanie próbek do badań;-rozpatrywanie reklamacji;-odbiór jakościowy wyprodukowanych wyrobów gotowych;-prowadzanie ilościowej i jakościowej ewidencji wytworzonych odpadów;-współpracy z firmami świadczącymi usługi w zakresie działu jakości;-reprezentowanie firmy podczas kontroli urzędowych.
ERBIL FOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-10 - Wiązowna (mazowieckie)

SPECJALISTA IT-ABAP - do 10 500 PLN

Odpowiedzialność za funkcjonalne i techniczne wsparcie użytkowników, dostarczenie rozwiązań na zgłaszane przez Key Use incydentów w obszarze Autoryzacji SAP. Identyfikacja, analiza i rozwiązanie incydentów dotyczących autoryzacji SAP zgodnie z umową o gwarantowanym poziomie świadczenia usług. Realizacja wniosków serwisowych w zakresie Autoryzacji SAP, b. Dostarczanie rozwiązań w zakresie rozbudowy i konfiguracji SAP (na podstawie incydentów, wniosków serwisowych i wniosków o zmianę) zgodnie z procesami, Support & Change Management /. Wsparcie i Zarządzanie Zmianą. Odpowiedzialnośc za dokumentację procesów w obszarze Autoryzacji SAP.ranie procesów Support & Change Management / Wsparcia i Zarządzania Zmianą. Aktywną postawa w zakresie proponowania usprawnień procesów SAP Support a także identyfikacji obszarów kompetencji wymagających rozwoju.
KEMIRA GDAŃSK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-02 - Gdańsk (pomorskie)

OPERATOR CENTRUM CNC - OFPR/16/1811 - od 18,81 PLN

- Programowanie i samodzielna obsługa centrum obróbczego CNC - Ustawianie i wykonywanie detalu zgodnie z rysunkiem technicznym- Obsługa urządzeń pomiarowych- Nadzór nad przebiegiem procesu, dobór parametrów- Współpraca z technologami, kontrola jakości wytwarzanego produktu - Dbanie o prawidłowy stan techniczny maszyn i narzędzi
DOBRA FORMA SPÓŁKA Z O.O. - 2016-12-27 - Namysłów (opolskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 2 500 PLN

-prowadzenie dokumentacji pracowniczej -sporządzanie dokumentów związanych z nawiązaniem/rozwiązaniem stosunku pracy,-sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;-terminowa wypłata wynagrodzeń,-naliczanie urlopów, chorobowych i pozostałych świadczeń wypłacanych pracownikom,-sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego-ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;-sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów.
Omega Pilzno ITiS Godawski&Godawski - 2016-04-01 - Pilzno (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH - STAŻ - 997,4 PLN

Oferta subsydiowana - oferta przeznaczona dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy. KONTROLA ORAZ WYSTAWIANIE ZAMÓWIEŃ MATERIAŁOWYCH, ORGANIZACJA TRANSPORTÓW ZAKUPOWYCH, ARCHIWIZACJA DOKUMENTACJI W RAMACH DZIAŁU
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

ŚLUSARZ-SPAWACZ (O) - od 2 500 PLN

ślusarz-spawacz
Budowlana Firma K.M.K. Włodek Krzysztof - 2015-11-30 - Radlna (małopolskie)

SPECJALISTA DS.SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - od 3 200 PLN

Mailowa, telefoniczna i bezpośrednia obsługa klientów. Współpraca z kontrahentami zagranicznymi i krajowymi. Bieżące wsparcie w realizacji zamówień. Budowanie długotrwałych realizacji z klientami. zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji handlowej. Sporządzanie analiz sprzedażowych.
kontakt przez OHP - 2018-06-22 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I ADMINISTRACJI - do 2 100 PLN

Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie wyższe; min. 6 miesięcy doświadczenia zawodowego; prawo jazdy kat. B; obsługa komputera; podstawowa znajomość j. angielskiego; sporządzanie ofert, raportów, protokołów; obsługa urządzeń biurowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Bytom
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Bytom (śląskie)

SPECJALISTA DS. LOGISTYKI - od 2 100 PLN

OBSŁUGA GIEŁDY TRANSPORTOWEJ, PRZYGOTOWYWANIE I OPRACOWYWANIE ZLECEŃ TRANSPOTROWYCH, KOMPLETOWANIE DOKUMENTACJI
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 5 000 PLN

Obsługa klienta niemieckojęzycznego, pomoc przy zamówieniu, rozwiązywanie problemów przy obsłudze kart przez klienta.
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Zabierzów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA INTERNETOWEGO Z J. NIEMIECKIM - 3 000 - 3 500 PLN

Odpowiedzialność za kompleksową obsługę telefoniczna i mailową klienta B2B i B2C w j. niemieckim, obsługa posprzedażowa, koordynacja procesu nrealizacji zamówienia i transportu, wprowadzanie danych do systemu, współpraca wewnątrzdziałowa oraz z firmami zewnętrznymi.Praca w godzinach: 08:00-16:00
QUERSUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-09 - Podrzecze (małopolskie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI - od 4 500 PLN

Aktywne poszukiwanie potencjalnych kandydatów do pracy, umawianie spotkań rekrutacyjnych i budowanie dobrych relacji z kandydatamiMiejsce wykonywnaia pracy: Wrocław, ul. Klecińska,Kontakt kandydatów z pracodawcą: 512 029 771, klimas.yoojin (at) gmail.comsala C
Yoo-Jin IMS Poland Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. REMONTÓW I INWESTYCJI - do 2 100 PLN

1. Organizowanie i nadzorowanie prac inwestycyjno-remontowych.2. Organizowanie usuwania usterek i awarii.3. Przestrzeganie terminów przeglądów okresowych urządzeń specjalnych jak winda, żelazna kurtyna, urządzenia alarmowe i sygnalizacyjne, wentylacyjne, odgromowe, klimatyzacyjne itp. 4. Wykonywanie drobnych napraw i remontów.
TEATR IM. H. MODRZEJEWSKIEJ W LEGNICY - 2018-03-15 - Legnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS ŚRODOWISKOWYCH - od 2 100 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
Dom Kultury Pleszew - 2018-07-06 - Pleszew (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 350 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów, opieka nad partnerami biznesowymi firmy, udział w działaniach marketingowych, realizacja założonych planów. Branża informatyczna.
Retail Technology Consulting Sp. z o.o. - 2016-06-02 - Zabrze (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - od 2 500 PLN

sprzedaż produktów firmy na wyznaczonym obszarze, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami, rozwój współpracy z obecnymi klientami i pozyskiwanie nowych .
SŁAWOMIR RADWAŃSKI DrukujToTu.pl - 2016-02-17 - Rzeszów (podkarpackie)