SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Ostróda oferta pracy Biuro Rachunkowe "PRESTIGE" Wioletta Bojar Ostróda
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: wg stanowiska
Data publikacji: 2017-11-23
Lokalizacja: Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Biuro Rachunkowe "PRESTIGE" Wioletta Bojar Ostróda
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stefana Czarnieckiego 19 B, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: wg stanowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostróda
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostródzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostróda
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w pracy w Dziale Kadr i Płac , znajomość kodeksu pracy i przepisów dot.pracownikow, przepisów dot.ubezpieczeń,mile widziana znajomość prprogramów Platnik, Enova
Nazwa pracodawcy:
Biuro Rachunkowe "PRESTIGE" Wioletta Bojar Ostróda
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Adres pracodawcy:
Stefana Czarnieckiego 19 B, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: ostródzki
Gmina pracodawcy: Ostróda
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostróda
Ulica pracodawcy: Stefana Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 19 B
Profil działalności pracodawcy:
posrednictwo pieniężne rachunko-księgowe Pełnomocnik Condohotels Management sp z oo w zakresie zaświadczeń o zatrudnieniu, o zarobkach oraz wszelkiej korespondencji z urzedem pracy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 23.11.2017
Oferta pracy ważna do: 22.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 23.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 23.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- zapewnienie bezbłędnych działań wszystkich funkcji logistycznych w firmie,- koordynowanie pracy magazynu i zaopatrzenia,- współpraca z dostawcami i klientami .
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Rokocin (pomorskie)
Praca w dziale logistyki
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Warka (mazowieckie)
organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska; analizowanie rynku i ofert konkurencji; pozyskiwanie nowych klientów; utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi; tworzenie ofert handlowych; realizowanie planów sprzedażowych; reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych; proponowanie działań usprawniających sprzedaż; sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.Umowa zlecenie około 188h w m-cu, dyspozycyjność w godz. 6-19Proponowany okres zatrudnienia 3 lataMiejsce pracy: ul. Tęczowa Wrocław, pow. wrocławski
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Wrocław (dolnośląskie)
doręczanie przesyłek zgodnie z wyznaczonym rejonem
Poczta Polska S.A. - 2017-11-03 - Kościerzyna (pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Chin, kontakt z kontrahentami i klientami chińskimi
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
kontakt z klientami międzynarodowymi, sprzedaż towarów
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Zawiercie (śląskie)
Spotkania z klientami i prowadzenie rozmów o kulturze Pakistanu, Indii i Emiratach Arabskich w językach hindi, urdu, angielskim oraz arabskim. Poszukiwania pracowników i kontrahentów z Pakistanu, Indii oraz Arabskich Emiratów. Warunek konieczny to znajomość języków hindi oraz arabskiego, a także znajomość kultury i zwyczajów tych krajów.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa operacyjna klientów z krajów obszaru rosyjskojęzycznego, prowadzenie korespondencji mailowej i tłumaczenie ofert w języku rosyjskim, ukraińskim i angielskim, uczestnictwo w spotkaniach z klientami
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Pabianice (łódzkie)
Rekrutacja pracowników, obsługa biura
TOMMY Tomasz Owsiak - 2017-05-09 - Głubczyce (opolskie)
Nadzór nad bieżącą działalnością w zakresie prawidłowego funkcjonowania instalacji sanitarnych w zasobach Sp-ni oraz pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad pracami remontowymi na instalacjach.Praca na okres próbny : początkowo okres próbny, docelowo czas nieokreślonyKontakt kandyadtów z pracodawcą: 71 356-48-08, biuro (at) smnowydwor.com.plSala D
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Nowy Dwór" - 2018-02-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Samodzielna obsługa firmy w zakresie kadrowo płacowym, m.in.: prowadzenie wszelkich spraw kadrowych (personalnych) od zatrudnienia do zwolnienia pracownika, naliczanie wynagrodzeń pracowniczych, sporządzanie deklaracji związanych z płacami i pracownikami, tj. deklaracji ZUS, US, PFRON, Urząd statystyczny, prowadzenie wszelkich ewidencji związanych z zatrudnianiem pracowników, tj. czasu pracy, urlopów, chorobowych. Proponowane wynagrodzenie: ok. 3000 zł - 5000 zł netto
Custo Pol S.A. - 2016-03-31 - Wykroty (dolnośląskie)
SPRZEDAŻ UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH, PERSONALNA NASTAWIONA NA RELACJE OBSŁUGA KLIENTA, ROZLICZENIA SPRZEDAŻY, RAPORTOWANIE, PRZYGOTOWANIE KORESPONDENCJI,WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚRDNIE, OTWARTOŚĆ, KOMUNIKATYWNOŚĆ, POZYTYWNE NASTAWIENIE, DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU MILE WIDZIANECV WYSYLAC NA E-MAIL; nlopinska (at) lopinski.com.pl
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Warszawa (mazowieckie)
realizowanie planów sprzedażowych podmiotu gospodarczego poprzez utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Staszów (świętokrzyskie)
jw.
Państwowa Szkoła Muzyczna I st. nr 5 im. H. Wieniawskiego - 2018-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
– prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy); – sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy; – sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców; – sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; – rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie; – sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON; – współpraca z innymi działami w zakresie rekrutacji pracowników na wakujące stanowiska (zbieranie zgłoszeń o wakatach, zgłaszanie wolnych miejsc pracy do urzędu pracy, redagowanie i zamieszczanie ofert pracy w lokalnych mediach, współuczestnictwo w procesie rekrutacji);
Belosrevel Sp. z o.o. - 2018-09-04 - Warszawa (mazowieckie)
1. Zapoznanie się ze specyfiką pracy2. Zapoznanie się z przepisami BHP3. Sporządzanie pism i dokumentów za pomocą programów komputerowych4. Prowadzenie akt osobowych5. Obsługa interesantów6. Fakturowanie, organizacja pracy biura7. Obsługa programów transportowych8. Wystawianie listów przewozowych CMR9. Organizacja współpracy z przewoźnikami 10. Budowanie długotrwałych relacji i pozyskiwanie do współpracy nowych partnerów
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Kościerzyna (pomorskie)
j.w
ADEXIM-PRZEPROWADZKI S.C.,BEKAS ZBIGNIEW,JAGACZEWSKI KAROL,POLAK MAREK - 2016-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
BUDOWA PROSTYCH KONSTRUKCJI, KONSERWACJA MECHANIZMÓW WYROBÓW STALOWYCH, CIĘCIE I KSZTAŁTOWANIE ELEMENTÓW STALOWYCH ORAZ ICH ŁĄCZENIE METODA SPAWANIA ELEKTRYCZNEGO LUB GAZOWEGO(MAG 135), OBRÓBKA METALI NA ZIMNO, NAPRAWA URZĄDZEŃ TECHNICZNYCHWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE ZAWODOWE, ZDOLNOŚCI MANUALNE, SPAWANIE METODĄ MAG 135, DOŚWIADCZENIE W METODACH SPAWANIA
KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W SZCZECINIE - 2018-04-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy Nr. 4 - 2018-07-02 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Złotów (wielkopolskie)
Sprzatanie sklepu Auchan
IMPEL MARKET "COMPANY" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2016-05-11 - Legnica (dolnośląskie)
obsługa dministracyjna wsólnot mieszkaniowych
Zarządzanie Nieruchomościami WESTA - 2016-04-20 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
sprzedaż i organizacja imprez turystycznych krajowych i zagranicznych, prace biurowe dotyczące funkcjonowania firmy
P.T.H. JANTER SP. ZO.O. - 2018-07-05 - Warszawa (mazowieckie)
Samodzielne naliczanie płac, sporządzanie deklaracji, ZUS,PIT, PFRON, GUS, sporządzanie sprawozdań kadrowo -płacowych.WYMAGANIA: wykształcenie min.średnie ekonomiczne, obsługa programów kadrowow-płacowych, min. rok doświadczenia.
Zajazd "POLONEZ" Zenon Niemczycki - 2016-01-14 - Tuczempy (podkarpackie)
obsluga telefoniczna klienta, sporządzanie zamówień, sporządzanie dokumentów handlowych i magazynowych
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Zielonki-Parcela (mazowieckie)
Zarządzanie projektami, w tym przygotowywanie i optymalizacja dużych projektów wielobranżowych (budżetowanie, optymalizacja środków i zasobów wykonawczych, planowanie, dokumentacja)
EURO BUD S.A - 2016-10-07 - Rogozino (mazowieckie)
- dekretacja i księgowanie dokumentów,- prowadzanie okresowej kontroli kont;- terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej;- przeprowadzanie klasyfikacji kosztów;- sporządzanie deklaracji PIT, CIT,- prowadzenie rejestru podatku VAT,- prowadzenie ewidencji środków trwałych (amortyzacja, umorzenie),- sporządzanie bilansu i rachunku wyników;
BIŃKOWSKA Usługi finansowo-księgowe Grażyna Bińkowska - 2017-06-05 - Kowal (kujawsko-pomorskie)
PROWADZENIE SPRAW PRACOWNICZYCH.
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Pruszków (mazowieckie)
Kasjer handlowy
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Myszków (śląskie)