SPECJALISTA DS. HANDLU Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM Osina Mała oferta pracy Elpol Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa

Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLU Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM

Wynagrodzenie: 4 000 - 8 000 PLN

Zakres obowiązków: • utrzymywanie trwałych relacji z klientami,• bieżąca obsługa klientów, • rozwijanie nowych relacji biznesowych• samodzielne i całościowe zarządzenie procesem sprzedaży.• tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta,

Data publikacji: 2018-06-14

Lokalizacja: Osina Mała (łódzkie)

Pracodawca: Elpol Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
98-358 Osina Mała 14, powiat: pajęczański, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
• utrzymywanie trwałych relacji z klientami,• bieżąca obsługa klientów, • rozwijanie nowych relacji biznesowych• samodzielne i całościowe zarządzenie procesem sprzedaży.• tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta,

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 000 - 8 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Ryczałtowy

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLU Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Osina Mała

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pajęczański

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kiełczygłów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 000 - 8 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 14.06.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: min. 1 rok doświadczenia w zawodzie

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła znajomość języka angielskiego

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Komunikatywność, nienaganna kultura osobista i umiejętność pracy w grupie

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : • Nastawienie na cel i skuteczność działania • Bardzo dobra organizacja pracy[Umiejętność 1] : • Umiejętność nawiązywania długofalowych relacji z klientem,[Inne] : Oferujemy: • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe uzupełnione systemem premiowym. Możliwość realnych zarobków od 4 000,00 do 8 000,00 PLN• Możliwość rozwoju osobistego i zdobywania doświadczenia w prężnie rozwijającej się firmie handlowej;• Ciekawą pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym i międzynarodowym.• Miłą atmosferę oraz dobre warunki pracy• Narzędzia pracy

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy:
Elpol Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pajęcznie

Adres pracodawcy:
JEDNOŚCI NARODOWEJ 41 3C, 50-260 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

Ulica pracodawcy: JEDNOŚCI NARODOWEJ 41

Numer budynku pracodawcy: 3C

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pajęcznie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.06.2018

Data dodania oferty pracy: 14.06.2018

Oferta pracy ważna do: 13.08.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 14.06.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 14.06.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - DORADCA TECHNICZNY - od 1 850 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów, sporządzanie wycen dla klientów, współpraca z firmami dostarczającymi towar, sporządzanie zamówień towarowych, doradztwo techniczne w doborze materiałów, przygotowywanie i zawieranie umów handlowych, prowadzenie sprzedaży internetowej, rozpoznawanie rynku pod względem oczekiwań potencjalnych klientów poprzez Internet. Do wynagrodzenia doliczana jest premia. Wymagania: wykształcenie średnie techniczne, prawo jazdy kat. B, biegła znajomość komputera, samodzielność, kreatywność, mile widziana: znajomość branży elektrycznej, hydraulicznej, sanitarnej, umiejętność czytania projektów, sporządzania kosztorysów, umiejętność sprawnego poruszania się w przestrzeni internetowej, doświadczenie na podobnym stanowisku pracy.
Waterm Artur Wiertel - 2016-10-06 - Wejherowo (pomorskie)

SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA - 997,4 PLN

obsługa programu komputerowego wspomagającego pracę specjalisty, poznanie i obsługa wniosków, uzgodnień, umów, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Zamość (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU - 1 850 - 2 500 PLN

działania marketingowe, aktywna sprzedaż rur, profili, tuneli foliowych, ogrodzeń
kontakt przez OHP - 2016-05-12 - Krosno (podkarpackie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 3 000 PLN

kontrola jakości wyrobów, zarządzanie systemem jakości wg ISO 9001,14001
Gummi - Welz Polen spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-11-28 - Trzcianka (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 000 PLN

aktywne poszukiwanie pozyskiwanie nowych klient,przygotowanie nowych ofert handlowych, nawiąywanie i utrzymywanie relacji handlowych z klientami , bieżąca obsługa sprzedażowa , fakturowanie.
ZAKŁAD PRZĘDZALNICZO-DZIEWIARSKI "WAJER" S.C. - 2017-10-05 - Żmigród (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU-TECHNICZNEGO - od 3 000 PLN

Do obowiązków osób na tym stanowisku należeć będzie:• Praca przy sporządzaniu ofert technicznych w zakresie budowy, modernizacji lub remontów obiektów budowlanych oraz ciągów technologicznych w branży konstrukcyjno-budowlanej i maszynowej,• Sporządzanie kosztorysów ofertowych i wycen składników cenotwórczych,• Pozyskiwanie ofert handlowych od poddostawców i podwykonawców,• Wsparcie techniczne i handlowe w zakresie przygotowywanych ofert handlowych i przetargowych.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe o kierunku budowlanym lub mechanicznym, znajomość zagadnień z zakresu robót budowlanych, materiałów konstrukcyjnych, zdolność analitycznego myślenia, mile widziana znajomość obsługi programów do kosztorysowania, mile widziana znajomość zagadnień związanych z górnictwem i przeróbką mechaniczną kopalin, mile widziana znajomość j. angielskiego. Umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy, samodzielność, umiejętność czytania dokumentacji technicznej. Prawo jazdy kat. B. Bardzo dobra znajomość Word i Excell. Wysoko rozwinięty poziom komunikacji interpersonalnej. Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne. Kontakt telefoniczny (665-660-409) lub e-mail: rekrutacja (at) famak.com.pl
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-13 - Katowice (śląskie)

MONTER KONSTRUKCJI LINOWYCH STAŁYCH - od 1 850 PLN

oferta prac interw
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Bielawy (łódzkie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I KADR (214J) - 2 500 - 4 000 PLN

Prowadzenie biura Spółdzielni.
Spółdzielnia Transportu Wiejskiego - 2018-04-13 - Otwock (mazowieckie)

SPECJALISTA DS.ROZWOJU I ZARZĄDZANIA FIRMĄ - od 2 000 PLN

opracowanie i wdrożenie strategii rozwoju firmy. zarządzanie zespołempracowników w tym rosyjskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW EXPORTU - od 3 000 PLN

Utrzymywanie kontaktów z kontrahentami zagranicznymi, przygotowanie dokumentacji technicznej na produkcję . Kontakt z pracodawcą: tel. (41) 362-13-82, adres e-mail: m.osuch (at) bik-meble.pl
BiK Sp.J. M. Bogdał & T. Kotwica - 2015-12-03 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - 2 775 - 4 211 PLN

Wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowych firmy, wprowadzanie do systemu dystrybucji nowego produktu, opracowywanie i prowdzenie kampanii medialnych, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, kontakt bezpośredni z klientami firmy.warunek konieczny : posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności , min. 1 rok stażu pracy w marketingu.
PLAST-MET SYSTEMY OGRODZENIOWE Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2017-11-07 - Trzebnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SYSTEMÓW LOJALNOŚCIOWYCH - do 4 200 PLN

Obsługa zapytań klientów. Zarządzanie detalicznym doświadczeniem klientów lojalnościowych. Obsługiwanie zapytań o transakcje. Wspieranie klientów. Współpraca z zewnętrznymi firmami logistycznymi.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. NAJMU/ZARZĄDCA NIERUCHOMOŚCI MIESZKALNYCH - do 2 500 PLN

Ocena gotowości mieszkania do najmu, bieżące kontakty z właścicielami mieszkań. Poszukianie solidnych najemnców i ich selekcja. Weryfikacja terminowości w płatnościach najemców oraz awarii w mieszkaniach. Rozwój portfela mieszkań zarządzanych przez Mzuri w Trójmieście.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o. - 2016-04-14 - Krosno (podkarpackie)

KIEROWNIK DZIAŁU LOGISTYKI - od 2 200 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Maków (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH - od 2 500 PLN

Specjalista ds. technicznych, prace manualne związane z elektryka/ elektroniką, montaż, obsługa komputera, opieka nad klientem, prace serwisowe.
"EKO-MOTO " Sp. z o.o. - 2017-01-31 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DS.PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI - od 2 300 PLN

tworzenie dokumentacji technicznej 2D,kalkulacja i optymalizacja kosztów wytworzenia produktow,wspieranie procesu produkcyjnego
Przedsiębiorstwo Remontowo Montażowe Sp.z o.o. - 2017-01-20 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. HANDLU I MARKETINGU - od 2 500 PLN

- przygotowywanie ofert handlowych, - przygotowywanie kampanii marketingowych, - projektowanie i tworzenie materiałów reklamowych, - uczestnictwo we wdrożeniach systemów. Praca w godzinach 8-16. Miejsce pracy: Wrocław ul. Krzemienicka 51A/2, od 1.08.2017 - Wrocław, ul. Jerzmanowska 4D. Oferta dostępna w sali C, E, H. Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: gmalczak (at) gpm.net.pl
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2017-06-01 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

Bieżąca obsługa klientów, sprzedaż produktów zawartych w ofercie, obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych, obsługa elektronicznego systemu obsługi klienta, dbałość o pozytywne relacje z klientem, wystawianie faktur vat, sporządzanie raportów, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów.CV wraz z listem motywacyjnym należy złożyć w biurze term ul. Zgorzelecka 52 w godzinach 8-15.
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Bolesławiec - 2017-06-12 - Bolesławiec (dolnośląskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - 997,4 PLN

prace gospodarcze
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Pisarzowice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I REKLAMY - od 2 400 PLN

reklama i marketing produktów firmy: laserów medycznych i przemysłowych
CTL-Centrum Techniki Laserowej LASERINSTRUMENTS - 2016-05-20 - Warszawa (mazowieckie)

TOKARZ W METALU [MIKOŁÓW] - 17 - 22 PLN

- WIROMET S.A. jest znanym na rynku krajowym i zagranicznym doświadczonym prodecentem wysokiej jakości urządzeń oraz części zamiennych dla energetyki, górnictwa i innych dziedzin przemysłu. Spółka świadczy również szeroką gamę usług przemysłowych, głównie w zakresie obróbki mechanicznej, cieplno-chemicznej oraz odlewnictwa. W bogatej ofercie znajdują się usługi serwisowe, remontowe, narzędziowej, laboratoryjne i dokumentacyjne, a także szereg wyrobów i usług specjalistycznych realizowanych na indywidualne zamówienia.- Zakłady Mechniczne "WIROMET" S.A. z siedzibą w Mikołowie poszukuja kandydatów na stanowisko: Tokarz w metalu.- Opis obowiązków na tym stanowisku: obsługa maszyn skrawających, obróbka elementów głównie ze stali, wykonywanie operacji technologicznych zgodnie z dokumentacją, ustawianie maszyn skrawających, samokontrola jakości w procesie wytwarzanego produktu, dbanie o prawidłową eksploatację powierzonych narzędzi i maszyn, produkcja małoseryjna i jednostkowa.- Wynagrodzenie: 17-22 zł brutto/godzina. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy.Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00. Wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne /kierunkowe/. Wymagane minimum 2 letnie doświadczenie na powyższym stanowisku pracy. Dobra znajomość rysunku technicznego. Wymagana umiejętność doboru właściwych parametrów obróbki, umiejętność posługiwania się narzędziami pomiarowymi. Wymagana gotowość do pracy w systemie zmianowym. Kontakt telefoniczny (tel.: 32-32-40-726) w godz.: 8:00-15:00 lub zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie aplikacji zawierających CV na adres: praca (at) wiromet.com.pl ---> Prosimy o dopisanie następującej klazuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w mojej ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883)."
ZAKŁADY MECHANICZNE "WIROMET" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-09 - Mikołów (śląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - 997,4 PLN

- Prowadzenie elektronicznego rejestru poczty przychodzącej i wychodzącej- Kontorla obiegu dokumentów w spółce zwłaszcza fakturhandlowyuch, proform, korygujących- Wystawianie faktur sprzedażowychw systemie Symfonia- Archiwizacja umów sprzedażowych i komletowanie dokumentacji- Przygotowywanie i wysyłanie wezwań do zapłaty- Kontrola i wystawianie gwarancji w systemie CRM- Wprowadzanie dokumentacji serwisowej i ewidencji zuzycia części do stemu CRM- Kontakt z urzedami- Zakupy biurowe
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Miszewko (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW TWORZENIA BIZNES PLANÓW - od 2 000 PLN

Prace administracyjno-biurowe związane z funkcjonowaniem firmy,zbieranie informacji do przygotowywanych przez doradcę projektów.
ASCEND COLSUNTING BARTOSZ KOWALIK - 2017-03-10 - Sadurki (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 3 100 PLN

- spedycja, transport, zarządzanie- nadzór nad odjazdem i powrotem samochodów, listy przewozowe- analiza czasu pracy,- kontakt z klientem w zakresie swiadczonych usług
Euro-Net Sp. z o.o. - 2016-11-16 - Białystok (podlaskie)